PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
hey maar wel 1000 coinsquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe 3 shiny golds toch een kutpack kunnen vormen
Die GK heeft een 92quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe 3 shiny golds toch een kutpack kunnen vormen
Tussenuur , beetje leren thuisquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:35 schreef Thorb het volgende:
GJE ga eens naar school en leer tellen ipv fokken
Ik heb pas om 2 uur toets, dus 1 uur weg, 5 uur thuis. Echt kut tijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tussenuur , beetje leren thuis
Omdat zijn IF nu in pakjes zit zal zijn NIF ook duurder worden, na woensdag zakt die weer wat.quote:
Blok les > tussen uur > les > grote pauze is pas kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb pas om 2 uur toets, dus 1 uur weg, 5 uur thuis. Echt kut tijden
Ik had vroeger weleens, les - pauze - les - tussenuur - pauze - les - uit. Maar nu geen tussenuren meer want nog maar 27 x 50 minuten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blok les > tussen uur > les > grote pauze is pas kut
swsquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij ben ik echt de pauper van de xbox
Kom naar PS3, daar zijn we allemaal niet betalende paupers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
In welke opzichtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Das mooi ruk ja, ik heb zometeen M&O waar je niks doet, gaat al 3 lessen over aandelen plaatsenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had vroeger weleens, les - pauze - les - tussenuur - pauze - les - uit. Maar nu geen tussenuren meer want nog maar 27 x 50 minuten.
Inb4 geen partychatquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kom naar PS3, daar zijn we allemaal niet betalende paupers.
Bij M&O doen wij ook nooit iets, per hoofdstuk doen we 1 opgave die maar 3 mensen maken. Die toetsen zijn altijd wel makkelijk, weet niet of het examen hetzelfde niveau is, volgens mij welquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Das mooi ruk ja, ik heb zometeen M&O waar je niks doet, gaat al 3 lessen over aandelen plaatsen
Deze vent maakt zelf toetsen, moet je uitrekenen wat je agioreserve en liquide middelen is, beetje makkelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij M&O doen wij ook nooit iets, per hoofdstuk doen we 1 opgave die maar 3 mensen maken. Die toetsen zijn altijd wel makkelijk, weet niet of het examen hetzelfde niveau is, volgens mij wel
Vaak als je toetsvragen googlet kom je gewoon bij examens uit, de laatste paar toetsen waren gewoon examenvragenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze vent maakt zelf toetsen, moet je uitrekenen wat je agioreserve en liquide middelen is, beetje makkelijk
die opzichten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
In welke opzichten
Coins ja
Fifa kwaliteiten ja
...
Heb je volgende week ook vakantie, ja zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die opzichten.
Gelukkig wel zesde uit dus kan ik mooi mijn fifa skills opvijzelen.
Tja, ik heb een samenvatting voor het CE al klaarliggen, kwam ik tegenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vaak als je toetsvragen googlet kom je gewoon bij examens uit, de laatste paar toetsen waren gewoon examenvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |