PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
hey maar wel 1000 coinsquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe 3 shiny golds toch een kutpack kunnen vormen
Die GK heeft een 92quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe 3 shiny golds toch een kutpack kunnen vormen
Tussenuur , beetje leren thuisquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:35 schreef Thorb het volgende:
GJE ga eens naar school en leer tellen ipv fokken
Ik heb pas om 2 uur toets, dus 1 uur weg, 5 uur thuis. Echt kut tijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tussenuur , beetje leren thuis
Omdat zijn IF nu in pakjes zit zal zijn NIF ook duurder worden, na woensdag zakt die weer wat.quote:
Blok les > tussen uur > les > grote pauze is pas kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb pas om 2 uur toets, dus 1 uur weg, 5 uur thuis. Echt kut tijden
Ik had vroeger weleens, les - pauze - les - tussenuur - pauze - les - uit. Maar nu geen tussenuren meer want nog maar 27 x 50 minuten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blok les > tussen uur > les > grote pauze is pas kut
swsquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij ben ik echt de pauper van de xbox
Kom naar PS3, daar zijn we allemaal niet betalende paupers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
In welke opzichtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Das mooi ruk ja, ik heb zometeen M&O waar je niks doet, gaat al 3 lessen over aandelen plaatsenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had vroeger weleens, les - pauze - les - tussenuur - pauze - les - uit. Maar nu geen tussenuren meer want nog maar 27 x 50 minuten.
Inb4 geen partychatquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kom naar PS3, daar zijn we allemaal niet betalende paupers.
Bij M&O doen wij ook nooit iets, per hoofdstuk doen we 1 opgave die maar 3 mensen maken. Die toetsen zijn altijd wel makkelijk, weet niet of het examen hetzelfde niveau is, volgens mij welquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Das mooi ruk ja, ik heb zometeen M&O waar je niks doet, gaat al 3 lessen over aandelen plaatsen
Deze vent maakt zelf toetsen, moet je uitrekenen wat je agioreserve en liquide middelen is, beetje makkelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij M&O doen wij ook nooit iets, per hoofdstuk doen we 1 opgave die maar 3 mensen maken. Die toetsen zijn altijd wel makkelijk, weet niet of het examen hetzelfde niveau is, volgens mij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |