SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben allebei er toch een einde aan gemaakt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Caner en Tülin in het echt gezien tijdens een vakantie in Bodrum.
Ik heb ze weleens voorbij zien komen idd, maar Semra is mij onbekend?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Was een soort Biri Bizi Gözetliyor maar dan met single mannen en vrouwen en dan konden ze gaan trouwen enzo
Dat was die moeder van die Tülinquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens voorbij zien komen idd, maar Semra is mij onbekend?
Volgens mij was dat een andere seizoen met andere deelnemers. Maar weet niet zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die hebben allebei er toch een einde aan gemaakt?
Als personage, of echt de moeder vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was die moeder van die Tülin
[ afbeelding ]
Tyfeswijf..quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was die moeder van die Tülin
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als personage, of echt de moeder van?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wij Turken hebben na dit alles geen recht van spreken meer wanneer er iets opgemerkt wordt over SBS6.![]()
Wtf is ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Echt de moeder van was het
Die Caner heeft volgens mij onder alle druk later zelfmoord gepleegd, van die Tülin weet ik het niet meer zeker.quote:
Valt mee toch?.... Er is volgens mij nog niet life gebald?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wij Turken hebben na dit alles geen recht van spreken meer wanneer er iets opgemerkt wordt over SBS6.![]()
Is Caner dood?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die Caner heeft volgens mij onder alle druk later zelfmoord gepleegd, van die Tülin weet ik het niet meer zeker.
So true!quote:bbg caner yok, caner evlenmeci. semra da anası. şimdi hatırladım, eskiden millet evlenmek için aylarca yarışıyodu, artık 1 günde evleniyo. vay be!
http://www.formspring.me/fumer/q/257641782077037653
Nee, dat waren Sinem en Ata (zoon van Semra) ofzo...quote:
ata, alsin attaturk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, dat waren Sinem en Ata (zoo van Semra) ofzo...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Ata heeft zelfmoord gepleegd.
WAAROM WEET IK DIT???!!!
Nee, Semra was de moeder van Ata, die zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft Semra dan 2 keer meegedaan aan dat programma met 2 dochters?
Maar hoe komt Caner dan in the picture?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Semra was de moeder van Ata, die zelfmoord heeft gepleegd.
Ik kots naar binnen terwijl ik dit allemaal typ. Ik wil dit niet weten.
Gewoon, door up te loaden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar hoe komt Caner dan in the picture?
Die is van een andere seizoen van datzelfde programma of van een andere. Weet niet precies. In ieder geval niets te maken met Semra en haar zoon die dood is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar hoe komt Caner dan in the picture?
Die Armağan is ook een type.quote:
Hebben we al. Ik heb nog nooit zo hard gelachen op dit tijdstip.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haal die K weg en we hebben een overeenkomst.
Hmmm, da's weird.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo zijn er nergens beelden van die Ata en Sinem
Worden snel ook weer vergeten toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel mensen die verkloot zijn door Turkse TV
Gezien jouw kennis: Niet echt he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Worden snel ook weer vergeten toch?
Jammer van Baris Akarsu tho. Hij had een goeie stem, deed z'n werk gewoon goed maar helaas overleden bij een verkeersongeluk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Worden snel ook weer vergeten toch?
De huillachvideos van de Turkse Tv-geschiedenis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:37 schreef pureheart het volgende:
Kun jullie ook in het Nederlands kort samenvatten?
Dan kan ik het ook volgen.
Erg vergelijkbaar met die andere, ben even zijn naam kwijtquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jammer van Baris Akarsu tho. Hij had een goeie stem, deed z'n werk gewoon goed maar helaas overleden bij een verkeersongeluk.
Ook wanneer jullie naar artikels refereren graag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De huillachvideos van de Turkse Tv-geschiedenis.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erg vergelijkbaar met die andere, ben even zijn naam kwijt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ook wanneer jullie naar artikels refereren graag.
Ik ga niks meer zeggen voor je weer spastisch begint te doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:38 schreef Ambipur het volgende:
Pureheart, ik durf het niet meer aan met jou.
Heeft denk ik een beetje te maken met RTÜK. Ze zijn erg streng met veel dingen (sigaretten, reclame etc.) maar ze voorkomen dit soort dingen ook wel dingen denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Gelukkig is het nu wel wat beter, hoewel er nog steeds aidszenders als Flash TV bestaan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Gelukkig is het nu wel wat beter, hoewel er nog steeds aidszenders als Flash TV bestaan.
Lijkt mij een goed idee, weirdo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik ga niks meer zeggen voor je weer spastisch begint te doen
Je moet vrouwen-dingen ook wetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Over dingen op TV die je als manzijnde niet hoort te weten...
Sorry....quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
Oi, pureheart en ambipur, ga ergens anders de krolse kat uithangen.
Dat bedoel ik dus.quote:
Ik kan jou echt grof beledigen en ik denk wel dat ik je ermee ga rakenquote:
okequote:Op maandag 8 oktober 2012 02:41 schreef Ambipur het volgende:
Triggershot, haal die foto es weg man...
Maakt hij nog steeds programma'squote:
Neee...quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt hij nog steeds programma's?
Denk ik ook, ja. Hoewel het blurren van sigaretten, bloed en reclame ook idioot is. Soms is gewoon 3/4 van het beeld geblurred omdat iemand toevallig door een supermarkt loopt en daardoor alle merken van de producten in de rekken geblurred moeten worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heeft denk ik een beetje te maken met RTÜK. Ze zijn erg streng met veel dingen (sigaretten, reclame etc.) maar ze voorkomen dit soort dingen ook wel dingen denk ik.
Je kan tegenwoordig geen Kemal Sunal film meer kijken zonder censuurquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk ik ook, ja. Hoewel het afschermen van sigaretten, bloed en reclame ook idioot is. Soms is gewoon 3/4 van het beeld afgeschermd omdat iemand toevallig door een supermarkt loopt en daardoor alle merken van de producten in de rekken afgeschermd moeten worden.Maar alles beter dan de filmpjes hierboven.
Yasak!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig geen Kemal Sunal film meer kijken zonder censuur
Inderdaad, helaas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig geen Kemal Sunal film meer kijken zonder censuur
trustequote:Op maandag 8 oktober 2012 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet nu echt gaan slapen. Moet er over iets meer dan 4 uurtjes weer uit.
Iyi geceler.
Iyi gecelerquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Iyi geceler.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Iyi geceler.
kötü etkisi, bu konuyuquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Iyi geceler.
Gast houd es op met die leuke films.. Zo kom ik niet aan slapen toe..quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog zo'n type trouwensReha Muhtar
Hasan Mezarci, voormalig Islamist, daarna doorgedraaid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was die rechter ook alweer?
Amateur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:58 schreef Ambipur het volgende:
Dat was die man die dacht dat hij de laatste profeet was.. Ama weet zijn naam niet meer!
Jij hebt teveel TV gekeken.. Net als ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hasan Mezarci, voormalig Islamist, daarna doorgedraaid.
Hasan Mezarci's leven ken ik uit boeken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij hebt teveel TV gekeken.. Net als ik.
İslamcı nedir?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hasan Mezarci, voormalig Islamist, daarna doorgedraaid.
Harika Avci - Nilufer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Reha Muhater, Afrika Dere Kurbası
Wat een tijden waren dat. Hij had toch ook iets met die ene zangeres en raakte toen verwikkeld in drugs gerelateerde zaken?
Ah zo, hij was een politiek actief moslim, die streef naar meer invloed van de Islam in de politiek.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:01 schreef pureheart het volgende:
[..]ja maar wat is het verschil tussen een moslim en een islamist?
Ja maar die heeft daarna een dikke dip gehad door drugs ofzoquote:
Gemeen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Amateur. http://hurarsiv.hurriyet.(...)s.aspx?DocID=4737079
Ooit vond ik haar toch wel een babequote:Op maandag 8 oktober 2012 03:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar die heeft daarna een dikke dip gehad door drugs ofzoMaar er zijn een hoop artiesten daardoor onder gegaan volgens mij.
Money... Macht.. ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maarja wat Gulsen met zo'n smerige vent moet...
En wie bent gijquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:06 schreef pureheart het volgende:
Zou reactie 129 niet gaan slapen?
Gisteren ook al haar huiswerk uren uitgesteld..
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:06 schreef pureheart het volgende:
Zou reactie 129 niet gaan slapen?
Gisteren ook al haar huiswerk uren uitgesteld..
Na'3am. Misschien wel diegene met meeste kennis wmb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:10 schreef pureheart het volgende:
Trigger, is loulou trouwens een moslim?
Okequote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na'3am. Misschien wel diegene met meeste kennis wmb.
Die turkse vrouwen daar zien er blanker uit dan die van hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Smeerlap die Mehmet Ali Erbil trouwens
Wordt toch besproken in het filmpje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie zijn die chicks in het begin???????
Geweldigggggg!quote:
Ik zie vrij veel er van op Youtube idd, is het nog niet verboden ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
wtf
Maarja Yalcin Cakir vraagt er ook altijd om. Altijd die tokkies bij hem
Yurdum insanı.quote:
Ja, maar wie zijn ze? Of werden ze bekend nav hun aanhouding?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wordt toch besproken in het filmpje?.
Zijn tegenwoordig webcamsletjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar wie zijn ze? Of werden ze bekend nav hun aanhouding?
Eendagsvliegjes. Domme bimbo's, stellen verder niets voor, zou me er ook niet in verdiepen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar wie zijn ze? Of werden ze bekend nav hun aanhouding?
Laatste filmpje is zoet..quote:
Aaaaah, de Turkse Hilton bimbo's...quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eendagsvliegjes. Domme bimbo's, stellen verder niets voor, zou me er ook niet in verdiepen.
http://www.esraceydaersoy.com/..
Godverdomme, wat treurig dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Smeerlap die Mehmet Ali Erbil trouwens
Wat heeft ze gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:32 schreef zarGon het volgende:
Petsch, petsch, petsch. En dan handjes schudden.
De vriend van dat ene meisje toegevoegd op MSN en ermee gesproken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:40 schreef pureheart het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan?
Keizielig man. Ik zou mijn moeder nooit zover laten gaan.
Ik dacht dat het haar (jonge) moeder wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
De vriend van dat ene meisje toegevoegd op MSN..
quote:
Kunnen jullie twee aub het voortaan laten om jullie ruzie's hier op FOK! te gaan beslechten? Het enige wat jullie doen is deze reeks verpesten.quote:
pureheart is niet Turks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 06:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie twee aub het voortaan laten om jullie ruzie's hier op FOK! te gaan beslechten? Het enige wat jullie doen is deze reeks verpesten.
En pureheart, Turks praten is niet toegestaan.
Relaxt. Zulke dingen moeten opgebouwd worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef Weissman het volgende:
Zolang je niet meet met 1 van ons is het niet zeker idd.
Dus wanneer meeten we ?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Relaxt. Zulke dingen moeten opgebouwd worden.
Haha. Dat zijn Turken uit Bulgarije, uit Kircaali.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:32 schreef zarGon het volgende:
Petsch, petsch, petsch. En dan handjes schudden.
Zet jezelf schrap, want het wordt alleen maar erger.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:55 schreef xminator het volgende:
Het is wel ziek om mensen van de middelbare school waarmee ik in de klas zat tegentekomen die nu al kinderen hebben...
Inderdaad, maar toch voelt het raar aan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zet jezelf schrap, want het wordt alleen maar erger..
Jep. Op een gegeven moment vraag je jezelf zelfs af of het nou aan jou ligt...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch voelt het raar aan.
Van sommige mensen verwacht je het ook wel (vroegtijdig schoolverlaters).. Ik denk ook vaak dat ze geen haast hebben maar dat het meer een ongelukje is bij sommigen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Op een gegeven moment vraag je jezelf zelfs af of het nou aan jou ligt....
Mja, ik heb dan ook nooit begrepen waarom men zo'n haast heeft om kinderen te krijgen. (Verliefd worden, houden van, trouwen etc. tot daar nog aan toe, maar kinderen...)
Er is dan ook niet mis met een kind op zich.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Van sommige mensen verwacht je het ook wel (vroegtijdig schoolverlaters).. Ik denk ook vaak dat ze geen haast hebben maar dat het meer een ongelukje is bij sommigen.
Ach ja, over een aantal jaar heb ik vast ook al een kind.
Het leven gaat in stappen, daar ontkom je niet aan. Wat ik bedoelde was dat het allemaal zo voorspelbaar gaat. Wanneer de eerste stap gezet is (trouwen), volgen de andere stappen mijns inziens te snel op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:10 schreef Ambipur het volgende:
Omdat mensen voorgeprogrammeerd zijn tot een stappenplan.
Verder denken veel Turkse vrouwen dat het kind de relatie beter zal maken. Ik bedoel als je vent een vreemdganger is, is hij dat niet ma de baby.
Natuurlijk, een kind brengt ook leuke dingen met zich mee. Maar... waarom die haast? Tenminste, zo zie ik het. Het gaat me niet om mensen die al 3/4 jaar getrouwd zijn of zo, maar echt om die koppels die binnen een jaar al een kind hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef Triggershot het volgende:
Weetje wat het anderzijds is zG, ik heb nu al een paar vrienden van mijn leeftijd die vader zijn geworden, bij allen aan wie ik het vraag hoe het voelt, krijg ik een vergelijkbaar antwoord als: 'Dat ik dit niet eerder heb gedaan'
Nederlands, Turks of ander afkomst maakt niet echt uit bij de antwoorden die ik heb gehad.
Familiedruk, tavsanlik, cultuur zal ongetwijfeld een rol spelen, met name diepgeworteld anatolisch cultuur?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk, een kind brengt ook leuke dingen met zich mee. Maar... waarom die haast? Tenminste, zo zie ik het. Het gaat me niet om mensen die al 3/4 jaar getrouwd zijn of zo, maar echt om die koppels die binnen een jaar al een kind hebben.
Ik ben het hier wel mee eens. Vroeg verliefd worden en trouwen is één ding, liefde heb je niet in de hand. Maar hoewel ik gek ben op kinderen, ga ik liever nog even zonder die verantwoordelijkheid genieten. Dingen als samen een road trip ("lekker jezelf ontdekken in Australië"quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is dan ook niet mis met een kind op zich..
Turken trouwen en hebben binnen een jaar een kind. Ga dan eerst van elkaar genieten voordat je allerlei verantwoordelijkheden op je neemt. Een kind kan de komende jaren ook nog, de vrijheid die je opgeeft krijg je niet zo snel meer terug.
Je moet het dan ook niet op de Nederlandse manier aanpakken (pas een kind verwekken wanneer je er beiden voor klaar bent en het een geschikt moment is). Dan merk je opeens dat je er te lang mee hebt gewacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef xminator het volgende:
Nja maar je ziet steeds vaker dat ze op een latere leeftijd trouwen, kinderen kun je ook niet altijd krijgen.
Ja, de redenen kan ik ook wel bedenken en wat je hebt opgenoemd zal het ook wel zijn. Ik vind het alleen zo 'raar' om mijn generatiegenoten hetzelfde zien doen als de generatie voor hen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Familiedruk, tavsanlik, cultuur zal ongetwijfeld een rol spelen, met name diepgeworteld anatolisch cultuur?
Omdat 'isine gelmedigi icin' of uit redeneren ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef zarGon het volgende:
Ik had ook een discussie met mijn tante eergisteren. Zj vond het juist okay dat mensen op een jonge leeftijd met elkaar verbonden werden, omdat dat dus op een oudere leeftijd moeilijker gaat.
Zulke zaken vind ik dus echt zo... raar.
Wat is hier mis mee dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet op de Nederlandse manier aanpakken (pas een kind verwekken wanneer je er beiden voor klaar bent en het een geschikt moment is). Dan merk je opeens dat je er te lang mee hebt gewacht.
Nogmaals, gaat me niet om het kind zelf, maar om de manier waarop men het doet.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat 'isine gelmedigi icin' of uit redeneren ?
En dan moet je denken aan een jaartje of 35 of zo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat erachter. Op zich niets, ware het dat het alleen maar uitgesteld wordt.
Hm. Ik wil dat mensen bewuste keuzes maken en bewust voor elkaar kiezen. Werkt als je de toekomst in acht neemt mijns inziens veel beter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou is het een doordacht kwestie voor jou, of meer een gevoelskwestie, je standpunten?
Ah oke, dat vind ik ook wel iets te oud ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan moet je denken aan een jaartje of 35 of zo.
Je tante heeft gelijk, vind ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef zarGon het volgende:
Ik had ook een discussie met mijn tante eergisteren. Zj vond het juist okay dat mensen op een jonge leeftijd met elkaar verbonden werden, omdat dat dus op een oudere leeftijd moeilijker gaat.
Zulke zaken vind ik dus echt zo... raar.
Ik doelde meer op makkelijker met elkaar kunnen omgaan. Zo rond je 25ste hebben beide partners al hun eigen identiteit. Dan moet je bijzonder goed in je schoenen staan, wil je de relatie laten slagen. Het jong trouwen keur ik af..quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk misbruik maken van jonge geesten.
Natuurlijk gaat het dan makkelijker, maar dat moet de insteek niet zijn. Maar je kan ook enorm gedesillusioneerd raken wanneer je merkt dat alles anders verloopt dan je dacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doelde meer op makkelijker met elkaar kunnen omgaan. Zo rond je 25ste hebben beide partners al hun eigen identiteit. Dan moet je bijzonder goed in je schoenen staan, wil je de relatie laten slagen. Het jong trouwen keur ik af..
Denk eigenlijk dat alles wel werkt als je maar respect voor elkaar hebt en elkaar niet probeert te veranderen.
Ben wat negatief, maar dat het kan zie ik bij mijn zusje... Man, wat zijn zij leuk, lief, gelukkig en top met elkaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het dan makkelijker, maar dat moet de insteek niet zijn. Maar je kan ook enorm gedesillusioneerd raken wanneer je merkt dat alles anders verloopt dan je dacht.
Tof voor ze!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben wat negatief, maar dat het kan zie ik bij mijn zusje... Man, wat zijn zij leuk, lief, gelukkig en top met elkaar.
True! Maar ik blijf erbij, zolang je respect hebt voor elkaar en elkaar niet probeert te veranderen, komt het zeker wel goed. Een goed gesprek voor 't trouwen wil ook wel es helpen. Weet je wel: Waar zie jij jezelf over 10 jaar, heb je nog schulden, hou je van reizen etc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tof voor ze!.
Soms gaat het goed, soms niet. Ik generaliseer, maar nuanceer niet (praat makkelijker). Ligt echt aan de mensen in de relatie en hoe zij in het leven staan.
Wat een kut einde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ahu Tugba was ook zo'n slettebak..![]()
Slettebak van deze periode is toch wel Sibel Kekilli.. Maar, chapeau voor Gegen die wand en Die Fremde. Vooral Die Fremde was rauw.
Nighty night.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb ervaring hoor.
Ik denk echt dat als ik een goed gesprek had gehad, ik zeker niet was getrouwd.
Mijn antwoord op de vraag, waar sta jij over 5 jaar was:
studie behaald, even een jaar geen werk, samen op een berg ergens in Cuba ofzo.
Zijn antwoord:
ik kom thuis van werk en mijn vrouw die net heeft gekookt en cake heeft gebakken, komt mij begroeten, terwijl zij mijn jas uitdoet en mijn tas pakt. Ze zal vast moe zijn van de hele dag spelen met de 2 kinderen en het huis schoon te maken.
Klein voorbeeldje
quote:
26/27. Nee, had het echt niet door. Had altijd gezegd, ik heb ambitie en ga mij niet gedragen volgens het beeld wat verwacht zal worden. Toen we in een huis gingen wonen, was alles inene veranderd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hoe oud was je dan? (Toen je trouwde.)
Maar, die dingen bespreek je toch al zonder er een apart gesprok over te hebben? Wat de verwachtingen e.d. allemaal zijn, zeg maar. Nja, ik vind het in ieder geval toch wel vanzelfsprekend.
geen flauw ideequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja maar Oost Turkie is wel erg groot.. Waar dan precies?
Wow haha ik kom net thuis en ik zie allemaal reacties geschreven.. hebben jullie niks te doen ofzo? Uitkeringtrekkers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Triggershot het volgende:
Jullie zijn allemaal thuisgebleven.
Hij spot echt met het geloofquote:
YouTube-vervuiling.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kijk dit en huil
Hij geilt gewoon letterlijk op zichzelf niet eens figuurlijk.
Hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
26/27. Nee, had het echt niet door. Had altijd gezegd, ik heb ambitie en ga mij niet gedragen volgens het beeld wat verwacht zal worden. Toen we in een huis gingen wonen, was alles inene veranderd.
Man wat ratel ik weer door. Weissman had gelijk, Dramaqueen.
Ik vond het eerst grappig, nu denk ik dat er iets aan gedaan moet worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
YouTube-vervuiling..
(En bah, alles aan hem is ondertussen gewoon.)
Ik ben altijd nice.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:13 schreef Ambipur het volgende:
Pure heart, be nice.. Heb zo geen zin in een discussie..
Hoe was je dag meis? Lekker naar school geweest?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik ben altijd nice.
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik dat niet ben?
23quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En jij?
Wat is jouw afkomst eigenlijk?
Ja primaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe was je dag meis? Lekker naar school geweest?
Wie is die man dan.. Heb geen canak thuis, dus heb hem nog nooit gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vond het eerst grappig, nu denk ik dat er iets aan gedaan moet worden.
Denk dat die meiden daar gedwongen zitten...
Fijn voor jequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Middagje vrij, heerlijk aan t nixen. Ik = gelukkig.
Aaah... Food.... Heb op 'n pizza na, niets meer in huis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:22 schreef pureheart het volgende:
[..]
Fijn voor je![]()
Ik zit nou ook te chillen en ik ga straks wat snackjes halen (heb een vreetbui) = iets om naar uit te kijken
Ik heb net de meest ranzige eten klaargemaakt everquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaah... Food.... Heb op 'n pizza na, niets meer in huis.
Ik heb geen tosti apparaat.quote:
Niet getreurd.. Ik woon al enkele jaren op mezelf en zelfs nu mis ik nog dingen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik heb geen tosti apparaat.
Ik woon amper een maand op kamers en elke dag kom ik erachter dat ik iets mis.
Dan ben ik niet de enige dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Ambipur het volgende:
De wijze waarop de kip is voorbereid klinkt goed.. Maar... Pastasaus?...
Idd tost van maken met kaas erbij...
[..]
Niet getreurd.. Ik woon al enkele jaren op mezelf en zelfs nu mis ik nog dingen.
Dus je kookt gewoon.. Doe je goed! Ik heb daar echt moeite mee.
Als je terugkomt mag je mij vertellen hoe je het aanpakt; wat je maakt of dat elke dag iets anders is etc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Ayca het volgende:
Haha ik heb ook geen tosti apparaat. Kom er ook steeds achter dat ik iets mis ja, vandaag een waterkoker meegenomen van huis (toch wel handig)
Zo maar wat koken, daar heb ik gelukkig geen moeite mee, maar eerst even een opdracht afmaken.
Haal zo'n ovenzak, pleur daar aardappelen, groenten en vlees in. Wat zout, zwart peper en sambal poeder en je hebt een gerecht wat te lekker is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dan ben ik niet de enige dus.Ik probeer het ja. Maar moet bekennen dat ik tot nu toe niks lekkers in elkaar hebben kunnen flansen.
Kan niet koken voor 1.. Ik kook standaard voor 4... Gooi 't altijd weg, heb het opgegeven. Hou er wel van om voor anderen te koken. Wat n genot vind ik dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Ayca het volgende:
Haha ik heb ook geen tosti apparaat. Kom er ook steeds achter dat ik iets mis ja, vandaag een waterkoker meegenomen van huis (toch wel handig)
Zo maar wat koken, daar heb ik gelukkig geen moeite mee, maar eerst even een opdracht afmaken.
Met kaas erover heenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haal zo'n ovenzak, pleur daar aardappelen, groenten en vlees in. Wat zout, zwart peper en sambal poeder en je hebt een gerecht wat te lekker is.
[..]
Kan niet koken voor 1.. Ik kook standaard voor 4... Gooi 't altijd weg, heb het opgegeven. Hou er wel van om voor anderen te koken. Wat n genot vind ik dat.
Kan geen mac, doner, pizza meer zien. Ben trouwens verwent, mama kookt en na het werk eet ik daar of geeft ze het mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef xminator het volgende:
Gewoon mac, doner, pizza, pasta en af en toe sameneten/koken met de buren
Zo, woon je nog wel op jezelf?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan geen mac, doner, pizza meer zien. Ben trouwens verwent, mama kookt en na het werk eet ik daar of geeft ze het mee.
Ik dacht je woont weer bij je ouders omdat je steeds van mamas eten eet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Why not? Mijn ouders hebben mij verzocht op eigen poten te staan.
Ze wilt t graag... Ze kook toch te veel.. Ze woont zo wat 10m van mijn werk af, keuze is snel gemaakt tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik dacht je woont weer bij je ouders omdat je steeds van mamas eten eet.
Kooktip:
Wokken, beetje vlees/kip in pannetje mikken vervolgens groente naar keuze erbij. Noedels klaarmaken. Saus bij vlees/kip combinatie voegen. Noedels afgieten en bij vlees/kip combinatie voegen een beetje husselen en klaar is kees. 10 minuten werk maximaal.
Ik doe niet moeilijk hoor, gewoon pasta/rijst/wok/agv ed. Heb geen oven waar ik ovenschotels in kan maken, das wel jammerquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als je terugkomt mag je mij vertellen hoe je het aanpakt; wat je maakt of dat elke dag iets anders is etc.
Succes
Bij die ramen daar, ja? Nee, zou het niet weten. Ik koop geen wokfood buiten, hou niet van honden- en varkensvlees.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze wilt t graag... Ze kook toch te veel.. Ze woont zo wat 10m van mijn werk af, keuze is snel gemaakt tochDoe ik trouwens max 3 x per week. Rest van de avonden kook ik of zelf of niet. Zit nu in een periode van niet koken.
Wokken is zo lekker.... Hoe heet die Wok bij de hoeren?? Die maken eten, lekkerrrr!
Tis rund!....quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij die ramen daar, ja? Nee, zou het niet weten. Ik koop geen wokfood buiten, hou niet van honden- en varkensvlees.
Rund,varken,hond,kip,kat en vis ze bakken het allemaal in dezelfde wokpannen. Eet smakelijk!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis rund!....
Laat maar, heb al gelijk geen zin meer..
Wokpannen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:14 schreef Ambipur het volgende:
Ze bakken het niet in pannen.
Eet jij nooit bij de snackbar? Douwen ze toch ook alles in hetzelfde vet? Of de Mac.. De bacon gaat daar ook gewoon op die plaat.
De moslim in jou komt naar bovenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:14 schreef Ambipur het volgende:
Ze bakken het niet in pannen.
Eet jij nooit bij de snackbar? Douwen ze toch ook alles in hetzelfde vet? Of de Mac.. De bacon gaat daar ook gewoon op die plaat.
Ah ok..quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk hoor, gewoon pasta/rijst/wok/agv ed. Heb geen oven waar ik ovenschotels in kan maken, das wel jammer
Neeeeheee, ze hebben daar geen (wok)pannen. Zal volgende x eens opletten of ze al dat vlees bij elkaar pleuren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Wokpannen!
Ik eet bij snackbars waar ze geen producten met varkensvlees verkopen en patat gaat in een aparte friteuse.
Bij de mac doen ze dat echt niet op dezelfde plaat.
Eazie!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij die ramen daar, ja? Nee, zou het niet weten. Ik koop geen wokfood buiten, hou niet van honden- en varkensvlees.
Zou het niet weten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze wilt t graag... Ze kook toch te veel.. Ze woont zo wat 10m van mijn werk af, keuze is snel gemaakt tochDoe ik trouwens max 3 x per week. Rest van de avonden kook ik of zelf of niet. Zit nu in een periode van niet koken.
Wokken is zo lekker.... Hoe heet die Wok bij de hoeren?? Die maken eten, lekkerrrr!
Nou dan doen ze het in van die normale pannen met kokendwater.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeeeheee, ze hebben daar geen (wok)pannen. Zal volgende x eens opletten of ze al dat vlees bij elkaar pleuren.
Heb je een halal snackbar in de omgeving dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |