SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben allebei er toch een einde aan gemaakt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Caner en Tülin in het echt gezien tijdens een vakantie in Bodrum.
Ik heb ze weleens voorbij zien komen idd, maar Semra is mij onbekend?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Was een soort Biri Bizi Gözetliyor maar dan met single mannen en vrouwen en dan konden ze gaan trouwen enzo
Dat was die moeder van die Tülinquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens voorbij zien komen idd, maar Semra is mij onbekend?
Volgens mij was dat een andere seizoen met andere deelnemers. Maar weet niet zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die hebben allebei er toch een einde aan gemaakt?
Als personage, of echt de moeder vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was die moeder van die Tülin
[ afbeelding ]
Tyfeswijf..quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was die moeder van die Tülin
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als personage, of echt de moeder van?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wij Turken hebben na dit alles geen recht van spreken meer wanneer er iets opgemerkt wordt over SBS6.![]()
Wtf is ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Echt de moeder van was het
Die Caner heeft volgens mij onder alle druk later zelfmoord gepleegd, van die Tülin weet ik het niet meer zeker.quote:
Valt mee toch?.... Er is volgens mij nog niet life gebald?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wij Turken hebben na dit alles geen recht van spreken meer wanneer er iets opgemerkt wordt over SBS6.![]()
Is Caner dood?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die Caner heeft volgens mij onder alle druk later zelfmoord gepleegd, van die Tülin weet ik het niet meer zeker.
So true!quote:bbg caner yok, caner evlenmeci. semra da anası. şimdi hatırladım, eskiden millet evlenmek için aylarca yarışıyodu, artık 1 günde evleniyo. vay be!
http://www.formspring.me/fumer/q/257641782077037653
Nee, dat waren Sinem en Ata (zoon van Semra) ofzo...quote:
ata, alsin attaturk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, dat waren Sinem en Ata (zoo van Semra) ofzo...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Ata heeft zelfmoord gepleegd.
WAAROM WEET IK DIT???!!!
Nee, Semra was de moeder van Ata, die zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft Semra dan 2 keer meegedaan aan dat programma met 2 dochters?
Maar hoe komt Caner dan in the picture?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Semra was de moeder van Ata, die zelfmoord heeft gepleegd.
Ik kots naar binnen terwijl ik dit allemaal typ. Ik wil dit niet weten.
Gewoon, door up te loaden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar hoe komt Caner dan in the picture?
Die is van een andere seizoen van datzelfde programma of van een andere. Weet niet precies. In ieder geval niets te maken met Semra en haar zoon die dood is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar hoe komt Caner dan in the picture?
Die Armağan is ook een type.quote:
Hebben we al. Ik heb nog nooit zo hard gelachen op dit tijdstip.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haal die K weg en we hebben een overeenkomst.
Hmmm, da's weird.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo zijn er nergens beelden van die Ata en Sinem
Worden snel ook weer vergeten toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel mensen die verkloot zijn door Turkse TV
Gezien jouw kennis: Niet echt he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Worden snel ook weer vergeten toch?
Jammer van Baris Akarsu tho. Hij had een goeie stem, deed z'n werk gewoon goed maar helaas overleden bij een verkeersongeluk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Worden snel ook weer vergeten toch?
De huillachvideos van de Turkse Tv-geschiedenis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:37 schreef pureheart het volgende:
Kun jullie ook in het Nederlands kort samenvatten?
Dan kan ik het ook volgen.
Erg vergelijkbaar met die andere, ben even zijn naam kwijtquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jammer van Baris Akarsu tho. Hij had een goeie stem, deed z'n werk gewoon goed maar helaas overleden bij een verkeersongeluk.
Ook wanneer jullie naar artikels refereren graag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De huillachvideos van de Turkse Tv-geschiedenis.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erg vergelijkbaar met die andere, ben even zijn naam kwijt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ook wanneer jullie naar artikels refereren graag.
Ik ga niks meer zeggen voor je weer spastisch begint te doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:38 schreef Ambipur het volgende:
Pureheart, ik durf het niet meer aan met jou.
Heeft denk ik een beetje te maken met RTÜK. Ze zijn erg streng met veel dingen (sigaretten, reclame etc.) maar ze voorkomen dit soort dingen ook wel dingen denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Gelukkig is het nu wel wat beter, hoewel er nog steeds aidszenders als Flash TV bestaan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Gelukkig is het nu wel wat beter, hoewel er nog steeds aidszenders als Flash TV bestaan.
Lijkt mij een goed idee, weirdo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik ga niks meer zeggen voor je weer spastisch begint te doen
Je moet vrouwen-dingen ook wetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Over dingen op TV die je als manzijnde niet hoort te weten...
Sorry....quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
Oi, pureheart en ambipur, ga ergens anders de krolse kat uithangen.
Dat bedoel ik dus.quote:
Ik kan jou echt grof beledigen en ik denk wel dat ik je ermee ga rakenquote:
okequote:Op maandag 8 oktober 2012 02:41 schreef Ambipur het volgende:
Triggershot, haal die foto es weg man...
Maakt hij nog steeds programma'squote:
Neee...quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt hij nog steeds programma's?
Denk ik ook, ja. Hoewel het blurren van sigaretten, bloed en reclame ook idioot is. Soms is gewoon 3/4 van het beeld geblurred omdat iemand toevallig door een supermarkt loopt en daardoor alle merken van de producten in de rekken geblurred moeten worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heeft denk ik een beetje te maken met RTÜK. Ze zijn erg streng met veel dingen (sigaretten, reclame etc.) maar ze voorkomen dit soort dingen ook wel dingen denk ik.
Je kan tegenwoordig geen Kemal Sunal film meer kijken zonder censuurquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk ik ook, ja. Hoewel het afschermen van sigaretten, bloed en reclame ook idioot is. Soms is gewoon 3/4 van het beeld afgeschermd omdat iemand toevallig door een supermarkt loopt en daardoor alle merken van de producten in de rekken afgeschermd moeten worden.Maar alles beter dan de filmpjes hierboven.
Yasak!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig geen Kemal Sunal film meer kijken zonder censuur
Inderdaad, helaas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig geen Kemal Sunal film meer kijken zonder censuur
trustequote:Op maandag 8 oktober 2012 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet nu echt gaan slapen. Moet er over iets meer dan 4 uurtjes weer uit.
Iyi geceler.
Iyi gecelerquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Iyi geceler.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Iyi geceler.
kötü etkisi, bu konuyuquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Iyi geceler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |