SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ireth op 08-10-2012 10:13:18 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat was ook zo maar er zaten zoveel hoekjes in dat het niet meer leuk was. En ik had het ook voor mijn volgende woning willen gebruiken. Maar om het nu bij mij in de keuken te leggen vind ik nog geeneens zo gek idee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef vannelle het volgende:
Ik kende iemand met een gangetje die er blij mee was.
Geen Yska?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:31 schreef Ireth het volgende:
Als ik zo teruglees was het niet alleen mijn stopcontact die licht verschroeibaar was.. hier hangt ook een ontvlammend sfeertje...![]()
Maarre.. goeiemorgen!!!
* Ireth knuffelt Dolfina
* Ireth knuffelt Pulver
* Ireth knuffelt VanNelle
* Ireth knuffelt Jkzoveel
* Ireth knuffelt Gomi
* Ireth knuffelt Ehhe
* Ireth knuffelt Rucky
* Ireth knuffelt ElisaB
* Ireth knuffelt Belle
* Ireth knuffelt Merlijn
* Ireth knuffelt PB
* Ireth knuffelt DJMO
* Ireth knuffelt Cat
* Ireth knuffelt Liesje
* Ireth knuffelt Inlognaam
* Ireth knuffelt CVBoer
* Ireth knuffelt [insertwieiknunogevenvergetenbenmetalsexcuusdathetnogvroegis]
Misschien djmo? Die is ook pas verhuisd toch..quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]Alles is gestoffeerd en betegeld dus dat hoeft niet meer. Dus nu zijn die pakken eigenlijk over dus ik zal wel zien wat ik ermee ga doen. Ik heb een open keuken misschien is dat een idee. het is net te weinig om iemand blij mee te maken maar als je iemand weet die nog een gangetje heeft laat khet me maar weten.
Oeh, daar wil ik ook nog wel even tijd voor vrijmaken hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Geen Yska?![]()
![]()
Ireth knuffelt Maffe Muts
mijn huisje isook volledig gestoffeerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien djmo? Die is ook pas verhuisd toch..
Anyways, ik moet nu echt even wat gaan doen.. Ik ben deze week vrij en ben bij m'n zus aan het klussen. Ik ga zo het plafond in de woonkamer verwijderen (gipsplaten, dus dat wordt een klerezooi) en daarna ga ik isoleren. Als ik tijd over heb ga ik beginnen met het nieuwe rachelwerk voor het plafond..
En oh ja.. m'n zus en zwager zijn gewoon aan het werk nu
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Geen Yska?![]()
![]()
Ik was nog druk aan het toevoegenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Geen Yska?![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:31 schreef Ireth het volgende:
Als ik zo teruglees was het niet alleen mijn stopcontact die licht verschroeibaar was.. hier hangt ook een ontvlammend sfeertje...![]()
Maarre.. goeiemorgen!!!
* Ireth knuffelt Dolfina
* Ireth knuffelt Pulver
* Ireth knuffelt Gomi
* Ireth knuffelt Ehhe
* Ireth knuffelt Rucky
* Ireth knuffelt ElisaB
* Ireth knuffelt Belle
* Ireth knuffelt Merlijn
* Ireth knuffelt PB
* Ireth knuffelt DJMO
* Ireth knuffelt Cat
* Ireth knuffelt Liesje
* Ireth knuffelt CVBoer
* Ireth knuffelt Maffemuts (die werd me ingefluisterd)
* Ireth knuffelt kentenplaat (die schoot me nog te binnen)
* Ireth knuffelt Frederik (die schoot me ook nog te binnen)
* Ireth knuffelt knoflookdame (die was ik ook vergeten)
* Ireth knuffelt YskaFrederikson (oeps, beste paard van stal bijna ook vergeten!)
* Ireth knuffelt [insertwieiknunogevenvergetenbenmetalsexcuusdathetnogvroegis]Net buiten het podium, damn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn aanstaande is niet zo moeilijk en ook niet jaloers ingesteld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oeh, daar wil ik ook nog wel even tijd voor vrijmaken hoor
Als het mag van je aanstaande natuurlijk
Ik geloof je direct op je mooie ogen, zijn ze niet bruin of is dat alleen bij je dochter?quote:
Die van mij zijn grijs, bij Susanne zitten alle kleuren er in!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik geloof je direct op je mooie ogen, zijn ze niet bruin of is dat alleen bij je dochter?
Ach zat ik in ieder geval deels goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die van mij zijn grijs, bij Susanne zitten alle kleuren er in!Afhankelijk van hoe het licht er in valt heeft de ene keer bruin de overhand, de andere keer grijs, dan weer blauw
Je vergeet espri.quote:
wosjewelja :pquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach zat ik in ieder geval deels goed![]()
Wat apart jaaaaa
Het grapje wordt gesnapt, yihaaaaaa!quote:
Ik gooi mn tellie zo aan de lader enzoooquote:
heb nog niets gehoord enzo...quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik gooi mn tellie zo aan de lader enzooo
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn aanstaande is niet zo moeilijk en ook niet jaloers ingesteld.
Daarom is het mijn aanstaande ook
Sla je niet op je duim en in je hand zagen is ook niet fijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 kwispelt als een jonge hond
Nouja, ik ga nu echt even wat doen... tot later! :w
Aaaaaah, aangezien het l wel benoemd werd....quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb nog niets gehoord enzo...
Pas op met wat je zegt..... Dat lusten wij welquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:01 schreef Ireth het volgende:
Ik heb gisteren ruim 15 appels van mijn appelboom geplukt!En ik ga nu een appelcake maken
![]()
Die moet ik al jaren opvragen om te mogen werken als huishoudelijke hulp in de thuiszorg! En dan blijkt dat al jaren niet eens nodig te zijn in de Jeugdzorg! Schandalig!quote:Verklaring Omtrent Gedrag verplicht in jeugdzorg
DEN HAAG - Medewerkers in de jeugdzorg moeten beschikken over een VOG, een verklaring omtrent gedrag.
Staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten (Volksgezondheid) heeft dat maandag bekendgemaakt. Ze wil de verklaring inzetten als middel tegen geweld en misbruik door professionals.
Daarmee wordt een VOG verplicht voor alle medewerkers in de zorg. Eerder werd al aangekondigd dat onder meer ook medewerkers in de ouderenzorg en gehandicaptenzorg over zo'n verklaring moeten beschikken. Voorstellen daarvoor liggen momenteel in de Tweede Kamer.
De verplichting voor een VOG in de jeugdzorg is opgenomen in de wet verplichte meldcode. Die regelt wat een professional moet doen bij vermoedens van geweld en misbruik. Ook asielzoekerscentra moeten verplicht gaan werken met een meldcode bij signalen van eergerelateerd geweld, meisjesbesnijdenis, huiselijk geweld en kindermishandeling.
O, je komt binnenkort in mijn huisje kijken en je wilt natuurlijk niet met lege handen aankomen. Dat snappen we best.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:01 schreef Ireth het volgende:
Ik heb gisteren ruim 15 appels van mijn appelboom geplukt!En ik ga nu een appelcake maken
![]()
Man, die moesten we zelfs hebben als je als externe bij scouting als leiding wou beginnen. Al vind ik dat ze dat bij een interne ook wel gewoon moeten doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
* Ireth staat even zonav een bericht op de radio!
[..]
Die moet ik al jaren opvragen om te mogen werken als huishoudelijke hulp in de thuiszorg! En dan blijkt dat al jaren niet eens nodig te zijn in de Jeugdzorg! Schandalig!
Ja ik heb dat ook nodig voor mijn werk. Ik snap werkelijk niet dat je dat bij zo'n instelling niet nodig hebt!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die moet ik al jaren opvragen om te mogen werken als huishoudelijke hulp in de thuiszorg! En dan blijkt dat al jaren niet eens nodig te zijn in de Jeugdzorg! Schandalig!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:31 schreef Ireth het volgende:
Maarre.. goeiemorgen!!!
* Ireth knuffelt Dolfina
* Ireth knuffelt Pulver
* Ireth knuffelt Gomi
* Ireth knuffelt Ehhe
* Ireth knuffelt Rucky
* Ireth knuffelt ElisaB
* Ireth knuffelt Belle
* Ireth knuffelt Merlijn
* Ireth knuffelt PB
* Ireth knuffelt DJMO
* Ireth knuffelt Cat
* Ireth knuffelt Liesje
* Ireth knuffelt CVBoer
* Ireth knuffelt Maffemuts (die werd me ingefluisterd)
* Ireth knuffelt kentenplaat (die schoot me nog te binnen)
* Ireth knuffelt Frederik (die schoot me ook nog te binnen)
* Ireth knuffelt knoflookdame (die was ik ook vergeten)
* Ireth knuffelt YskaFrederikson (oeps, beste paard van stal bijna ook vergeten!)
* Ireth knuffelt Espri (ook die was ik vergeten!)
* Ireth knuffelt [insertwieiknunogevenvergetenbenmetalsexcuusdathetnogvroegis]snikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
* kwiebuske knuffelt irethquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhquote:
thanxquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:21 schreef dolfina-chica het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
knuffie van mij dan maar?
Nee, dat is haar soep.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
thanx
maar die van ireth zijn ook niet te versmaden heb ik gehoord
ben ik zo in de war dan....quote:
* dolfina-chica werkt 5jaar zonder VOGquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
* dolfina-chica moet opruimen en schoonmaken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska je stinkt, ga douchen!
Okay!!
Zou Espri trouwens gebeld zijn voor werk?
is dat nu nog niet gereed.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica moet opruimen en schoonmaken...
zucht nee...quote:
Je hebt de hele dag toch nog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zucht nee...
ik rook mijn peukje op en dan ga ik beginnen met huiskamer
was het maar waar...quote:
Heb je zo'n grootte huiskamer dan of heb je allang niets meer gedaan?quote:
beidequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je zo'n grootte huiskamer dan of heb je allang niets meer gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |