Simpel antwoord:quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik dat wel was, lag een aantal van jullie er uit.
[..]
Denk je dat een volwassen mens na zoveel weken nog gaat uitzoeken waarom jullie steeds elkaars lolly proberen te pikken
[..]
Je hebt het duidelijk niet over mij. Maar los daarvan: dit gaat niet om redden, maar om ergernis. De zandbak is verderop en het wordt tijd dat jullie 'm opzoeken.
Wat lul je nou?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, het is me wat! Open er een topic over zou ik zeggen!
Jullie verzieken FHF en dat vind ik knap belabberd.
Jullie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, het is me wat! Open er een topic over zou ik zeggen!
Jullie verzieken FHF en dat vind ik knap belabberd.
Lijkt me een prima ideequote:Op maandag 8 oktober 2012 07:14 schreef Rucky het volgende:
Morge, gaan we het weer gezellig houden vanaf nu?
Goedemorgen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:14 schreef Rucky het volgende:
Uhu, wat denk je zelf?quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:14 schreef Rucky het volgende:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Zijn er hier ook nog Fokkers aanwezig die elkaar geholpen hebben? (niet allemaal tegelijk!)
Ja dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:10 schreef Rucky het volgende:
Ik ben moe van het verhuizen en ik moet eigenlijk naar bed toe, maar dat doe ik niet zonder Inlognaam, Papabear en DJMO te bedanken voor de hulp die ik van ze gekregen heb.
En degene die wilden hebben maar vandaag net niet konden ook.![]()
Jep!quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Zijn er hier ook nog Fokkers aanwezig die elkaar geholpen hebben? (niet allemaal tegelijk!)
Kijk, goed bezig! Den Haag was het tegenwoordig toch? Daar 'moet' ik zaterdagavond even zijn. Moet je nog veel doen in het huis, of is het allemaal redelijk netjes?quote:
Tof!quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jep!En binnenkort ga ik er weer 1 helpen
Haha nee, helaas. Hoewel er wel leuke dingen te doen zijn met tijdschriften!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tof!
Heb je, of iemand anders, nog interesse in wat Autoweeks?
[Gratis] Stapel Autoweeks
Klopt, maar daar heb ik geen geduld voor, haha!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha nee, helaas. Hoewel er wel leuke dingen te doen zijn met tijdschriften!
Nouja hopelijk maak je er iemand blij meequote:Op maandag 8 oktober 2012 09:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik geen geduld voor, haha!
Moet nodig even wat opruimen. Heb nu een stapeltje Top Ge ars liggen, wat ongeveer genoeg leesvoer is voor een paar maanden.. Verder nog allemaal motortijdschriften. Dus de Autoweeks gaan een dezer dagen weg..
Als je zin hebt om te komen kijken dan kom je maar langs. Laminaat had ik bewaard voor een volgende woning maar deze is gestoffeerd. Dus als je het kan gebruiken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig! Den Haag was het tegenwoordig toch? Daar 'moet' ik zaterdagavond even zijn. Moet je nog veel doen in het huis, of is het allemaal redelijk netjes?
Had je ondertussen die 3 pakken laminaat nou nog gelegd in Rotterdam, of heb je die meegesleept naar Den Haag?
Zeil misschien, zijl waarschijnlijk niet..quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:20 schreef Rucky het volgende:
Op den duur wel maar de badkamer heeft ook een goede afzuiging dus het zal wel meevallen. Hoewel ik het ook op het zijl in de keuken kan leggen bedenk ik me net. Effe over denken (eh had ik eigenlijk wel zijl in de keuken?)
Zeil is hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:20 schreef Rucky het volgende:
Op den duur wel maar de badkamer heeft ook een goede afzuiging dus het zal wel meevallen. Hoewel ik het ook op het zijl in de keuken kan leggen bedenk ik me net. Effe over denken (eh had ik eigenlijk wel zijl in de keuken?)
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeil misschien, zijl waarschijnlijk niet..
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zeil is het. Ik zou eerder ook zeil in de badkamer leggen of het liefste tegels. Laminaat in een vochtige ruimte, hoe goed geventileerd ook, lijkt me echt niet ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |