Nu weet ik wat mijn vehiculaire ambitie zal zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
Meer iets voor topambtenaren dan voor iemand met plezier in 't leven.
Vertikken het een vertaling van hun recente verdrag met Luxemburg te maken. Moet ik alles in het Frans lezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze hebben de uitvoer van bitterballen stilgelegd?
Mooi, doe je eindelijk ook eens iets voor je geld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vertikken het een vertaling van hun recente verdrag met Luxemburg te maken. Moet ik alles in het Frans lezen.
Wonderbaarlijk genoeg was het een vrij complexe vraag met een verdrag met meerdere protocollen maar dankzij google heb ik er toch weer een mooi verhaal van gemaakt. Even in google books opzoeken hoe en wat, dan digitaal het verdrag even doorsnellen, gebruikelijke hoofd- en bijzaken scheiden én weer klaar voor vandaagquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, doe je eindelijk ook eens iets voor je geld.
Volgens mij voerde Frankrijk al bijzonder weinig bitterballen uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze hebben de uitvoer van bitterballen stilgelegd?
Net of Erik betaald krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, doe je eindelijk ook eens iets voor je geld.
Dat is beter te doen dan in het Letzeburgs.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vertikken het een vertaling van hun recente verdrag met Luxemburg te maken. Moet ik alles in het Frans lezen.
Egwelquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef eriksd het volgende:
Zaterdag gaan we wel aan de bitterballen he mannen. En hopelijk ook de soufflés en patat.
Dat wordt eigenlijk nooit in geschreven vorm gebruikt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is beter te doen dan in het Letzeburgs.
Heb nu al honger.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef eriksd het volgende:
Zaterdag gaan we wel aan de bitterballen he mannen. En hopelijk ook de soufflés en patat.
Ik vond deze best geniaal: http://www.speld.nl/2012/(...)over-kansen-in-2016/quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
Meest humorloze site ooit moet dat zijn, speld. Echt, ik kan om een hoop dingen lachen maar nog nooit een begin van een glimlach bij die meuk.
Het is een bepaalde soort humor, moet je van houden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
Meest humorloze site ooit moet dat zijn, speld. Echt, ik kan om een hoop dingen lachen maar nog nooit een begin van een glimlach bij die meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |