Ja dan moet ze het zelf weten en gewoon met de eerste beste goddelijke gaan. En dan de volgende. Zo moeilijk is dat nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk als het om pure, keiharde & beestachtig stomende seks gaat.
Het is juist een gezond teken. Moet je niet onderdrukken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:15 schreef Nonien het volgende:
Ik bedoelde het niet als oproepjeen het meer neuken gedeelte, daar was ik ook wel opgekomen.
Maar eigenlijk wil ik er juist gewoon vanaf! Ik zou graag een lager libido willen.
Overigen, verliefd worden is absoluut geen optie.
Dat klinkt leuk, maar in de praktijk voldoet zoiemand niet aan mijn behoeftes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kennelijk is het deze tijd nogal in om een fuckmaatje te hebben.. misschien is dat een optie, tot je een liefhebbende vervanger hebt?
Er zullen vast wel mensen zijn die daar voor te vinden zijn schat ik zo in
Ja. Ik bedoel maar. Veel effectiever, van een piemel kom je vaak niet eens klaar. En hoeveel mensen weten nou te handelen op hoe jij het wil enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef HyperViper het volgende:
Je hebt ook zo'n eitje die je kunt inbrengen in je vagina TS.
Dan twee, of het equivalent van je behoeftes?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:16 schreef Nonien het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, maar in de praktijk voldoet zoiemand niet aan mijn behoeftes.
Dan zie je je FB 1x in de 2 weken, dan heb ik die andere 13 dagen nog steeds zin!
Als jij niet klaar kunt komen van een piemel dan is er iets mis met jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel maar. Veel effectiever, van een piemel kom je vaak niet eens klaar. En hoeveel mensen weten nou te handelen op hoe jij het wil enzo.
Nee, ik kom echt niet van penetratie. De meeste niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als jij niet klaar kunt komen van een piemel dan is er iets mis met jou.
Dan neem je er toch voor elke dag 1 ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:16 schreef Nonien het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, maar in de praktijk voldoet zoiemand niet aan mijn behoeftes.
Dan zie je je FB 1x in de 2 weken, dan heb ik die andere 13 dagen nog steeds zin!
Ja dan wordt ik een zeikwijf (sorry!) ik wil niet meerdere SV's hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dan twee, of het equivalent van je behoeftes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |