Dat hadden ze al grotendeels gedaan ja, met als gevolg dat ik nu dus opgeschaald ga worden en uiteindelijk dus duurder ben dan voor de bezuinigingen. Maar het doel daarvan is wel dat ik uiteindelijk weer helemaal meedraai op volle toeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
PGB, spoel het door de plee. Hoppakee!

Ik ook niet hoor, het wordt voor mij geregeld. Het enige wat ik weet is dat er twee soorten zijn, of iig waren. A) een berg geld op je rekening en zelf zorg inkopen. B) Zorg regelen en de rekening regelrecht laten betalen (Zorg In Natura).quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, ik heb geen idee hoe dat PGB-gedoe precies werkt, dus doe er ook geen uitspraken over.
 En dan gaan we het eens even goed aanpakken en een stabiel leven en carriere opbouwen
  En dan gaan we het eens even goed aanpakken en een stabiel leven en carriere opbouwen   

Ik heb eerder een jobcoach gehad van Voorzet, via hun en met mijn eigen babbel heb ik toen dat traineeship bij Alliander in de wacht kunnen slepen, alleen ging het toen nog niet helemaal goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Disana het volgende:
Jij zou er niet mee frauderen, maar het lijkt me wel zo praktisch dat het meteen wordt gedeclareerd, dan heb je daar geen zorgen van.
Ben benieuwd of je ermee uit de voeten kunt. Alle vooruitgang is mooi meegenomen.

Dat kan ook niet anders met zo'n neutrale TS.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Reya het volgende:
Ontsnapping door boerka-wisseltruc
Mooi topic.

Ssshh!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders met zo'n neutrale TS.

Ooit ga ik ook BMW rijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
Goed nieuws, denk ik.
Gefeliciteerd enzo.

De volstrekte paranoia van sommige mensen als het op moslims aankomt is best aandoenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders met zo'n neutrale TS.

Ik wens je alle geluk toe hoor.quote:

?
?

quote:

Saaie degelijke auto's.quote:

Dat doen er meer en dat doet mij goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wens je alle geluk toe hoor.

Nou en, ik ben dan ook saai.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Saaie degelijke auto's.
Meer iets voor topambtenaren dan voor iemand met plezier in 't leven.

Freude am Fahren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Saaie degelijke auto's.
Meer iets voor topambtenaren dan voor iemand met plezier in 't leven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |