Moet kunnen en niet zeiken, vrijheid van religie heeft zijn prijs.quote:Bron
AMSTERDAM - Een Deense gevangene wist zaterdagavond te ontsnappen door de boerka van een vrouwelijke bezoeker aan te trekken en gewoon naar buiten te lopen.
De man kreeg zaterdag bezoek van twee personen, melden Deense media. Een van hen droeg een bedekkende boerka die zij, eenmaal binnen, aan de gevangene gaf. Hierna kon de man zonder problemen langs de bewakers lopen.
De politie in Nyborg zoekt met man en macht naar de man, maar vooralsnog zonder resultaat. De gevangenis onderzoekt hoe de ontsnapping heeft kunnen gebeuren.
Daar zijn ze blijkbaar net zo intelligent als in NL.quote:De gevangenis onderzoekt hoe de ontsnapping heeft kunnen gebeuren.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:15 schreef Copycat het volgende:
Voor de boerka haar intrede deed ontsnapte er nooit een gevangene.
De prijs is nog hoger als die vrijheid er niet is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moet kunnen en niet zeiken, vrijheid van religie heeft zijn prijs.
En dat is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar zijn ze blijkbaar net zo intelligent als in NL.
Wat dan, bomaanslagen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De prijs is nog hoger als die vrijheid er niet is.
Nee een overheid die bepaalt wat je mag geloven en wat niet. Nee bedankt.quote:
De overheid bepaalt niets en dat schelden houd je maar voor je.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee een overheid die bepaalt wat je mag geloven en wat niet. -edit- Nee bedankt.
Ik weet niet hoe het is geregeld in Denemarken, maar weet niet of bezoekers en familie van gevangenen in burka de gevangenis inkomen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:22 schreef Peunage het volgende:
Ik denk dat er meer speelt dan alleen de 'slimme' wisseltruc. Wordt hij in z'n cel bezocht? Dan zien ze toch wel dat de cel leeg is en er 3 mensen weglopen?
Is er een bezoekersruimte? Dan zien ze toch dat hij niet terug gaat naar zijn cel?
Weet net zo niet hoor, afgaand op het bericht is er niet gekontroleerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is geregeld in Denemarken, maar weet niet of bezoekers en familie van gevangenen in burka de gevangenis inkomen hoor.
Alle bezoekers worden streng gecontroleerd want er wordt vanalles de gevangenis ingesmokkeld. Dan wordt voor iemand met een burka echt geen uitzondering gemaakt.
Dan is dat toch het probleem, niet die burka zelf? Waarom maak je je zo druk over incompetentie in een Deense gevangenis?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weet net zo niet hoor, afgaand op het bericht is er niet gekontroleerd.
En de vergelijking met NL vind ik ook zo vreemd. Is het hier dan ook gebeurd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:28 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dan is dat toch het probleem, niet die burka zelf? Waarom maak je je zo druk over incompetentie in een Deense gevangenis?
Zeg ik niet, jij begint over intelligentie en Nl. Jij bent voor minder vrijheidquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vind je dat vrijheid van religie carte blanche moet zijn?
Dat is natuurlijk het hele punt, daar twijfelt men aan. Ik in ieder geval welquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
Topic gestart om gebash uit te lokken.
maar het kan netzogoed met een plaksnor en een hoed van een bezoeker. Doe daar een laag makeup bij en je kan ook zo naar buiten lopen.
Niks mis mee dat religie ook aan voorwaarden voldoet, met een bivakmuts wordt je ook niet toegelaten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeg ik niet, jij begint over intelligentie en Nl. Jij bent voor minder vrijheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |