Als dat garantie is voor een kampioenschap had ik liever gehad dat Feyenoord daar ook de eerste wedstrijd verloor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vorig jaar 2 keer verloren van Utrecht, toch kampioen.
Jij deed net alsof het een blinde hond was terwijl Feyenoord gewoon kut speelde kijk daar maar eerst na ipv te huilen over de scheidsrechter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vond hem goed fluiten natuurlijk. Ach we zullen de raporten zien.
ManC uit wordt wel weer een lastige ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voorspelbaar allemaal, je weet gewoon van te voren al welke wedstrijden een hel gaan worden.
Na die rode kaart die niet gegeven had mogen worden was het kut ja. Alles wat Feyenoord deed was gelijk geel. Groningen had nog rood moeten krijgen voor een charge op immers. De arbitrage was een drama en floot beide kanten slecht op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij deed net alsof het een blinde hond was terwijl Feyenoord gewoon kut speelde kijk daar maar eerst na ipv te huilen over de scheidsrechter.
Klopt dan speel je de wedstrijd gewoon op halve kracht uit. Nu heb je misschien nog wel geluk met een punt omdat Utrecht er weet geloof in had. Laat mensen Ajax maar afschrijven doen ze al 2 jaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
En toch ligt het allemaal vrij dicht bij elkaar, maak je voor rust de 2-0 dan verlies je die wedstrijd nooit meer.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
ManC uit wordt wel weer een lastige ja.
Feyenoord laat te veel punten liggen in de makkelijke wedstrijden en na de dramatische jaren vind ik het beste knap dat ze vorig jaar 2e zijn geworden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als dat garantie is voor een kampioenschap had ik liever gehad dat Feyenoord daar ook de eerste wedstrijd verloor.
Ajax ook niet en dan komt het op individuele kwaliteit aan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja waarschijnlijk wel. Al heb je daar misschien nog wel meer kans dan tegen Dortmund.
Europees stelt City nog niet zoveel voor.
Die wilde ik ook een keer gaan kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:29 schreef detennismaster het volgende:
Net "172 hours" gekeken. Mooie film!
Dit jaar mogen we blij zijn met top 5, de belangrijkste spelers zijn allemaal weg en in de plaats daarvoor op Janmaat na allemaal matige spelers voor terug.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Feyenoord laat te veel punten liggen in de makkelijke wedstrijden en na de dramatische jaren vind ik het beste knap dat ze vorig jaar 2e zijn geworden.
Gaan gewoon alles verliezen in de CL.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja waarschijnlijk wel. Al heb je daar misschien nog wel meer kans dan tegen Dortmund.
Tsja, een gelijkspel is eigenlijk niet genoeg. Winnen zie ik niet zo snel gebeuren en zelfs dan is Europees overwinteren nog niet eens uitgesloten. Jammer, maar gewoon heel ongelukkig geloot. Mij lijkt het nu belangrijker om weer landskampioen te worden, zodat we volgend jaar misschien een betere kans hebben in de CL.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Nee die jij bedoelt is 127 Hours.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die wilde ik ook een keer gaan kijken.Dat is toch die film over die wandelaar die klem komt te zitten?
Resultaten in europa!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:38 schreef Greenpeas het volgende:
Als je vaker landskampioen wordt, kom je dan uiteindelijk in een betere pot voor de CL-loting? Of is dat puur gebaseerd op UEFA resultaat?
Oh, nee, ik ben niet van de mannen, niks voor mij die film. Ga 127 hours wel kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee die jij bedoelt is 127 Hours.
Die van Kent gaat over een gangbang met alleen maar mannen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:38 schreef Greenpeas het volgende:
Als je vaker landskampioen wordt, kom je dan uiteindelijk in een betere pot voor de CL-loting? Of is dat puur gebaseerd op UEFA resultaat?
Dinamo tegen Lyon vorig jaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In pot 2 maakt je sowieso al een veel grotere kans op overwintering in de CL, zo groot is het verschil helemaal niet. Vorig seizoen moest Ajax ook gewoon al door.
Jupquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die wilde ik ook een keer gaan kijken.Dat is toch die film over die wandelaar die klem komt te zitten?
Door dit soort reacties is het alleen maar mooier om het te zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ajacieden die denken dat ze in de CL kunnen overwinteren
Begrijp me niet verkeerd 'jullie' spelen prima voetbal en zijn 2x op rij kampioen wat heel knap is, maar in de knock-out fase van de CL heeft geen enkele Nederlandse club iets te zoeken.
En ook leuk dat jullie allemaal een glazen bol hebben en zeggen dat Ajax dit seizoen weer kampioen wordt, zet er wat geld op in kan je rijk worden!
Nani of Hazardquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:59 schreef DutchSL het volgende:
Wie is de beste LM voor 3-5-2 in de BPL na Bale ?
Dempsey want workratesquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:59 schreef DutchSL het volgende:
Wie is de beste LM voor 3-5-2 in de BPL na Bale ?
quote:
Nee joh, dat zijn typische LW's met rechterpoot..quote:
Ah ja, de knock out fase van de EL hebben ze zeker ook niks te zoeken omdat ze in de kwart of halve finale er toch wel uitgaan. Dan maar niet meer meedoen of niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:58 schreef Kamikazie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd 'jullie' spelen prima voetbal en zijn 2x op rij kampioen wat heel knap is, maar in de knock-out fase van de CL heeft geen enkele Nederlandse club iets te zoeken.
En ook leuk dat jullie allemaal een glazen bol hebben en zeggen dat Ajax dit seizoen weer kampioen wordt, zet er wat geld op in kan je rijk worden!
Ofnietquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:05 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was weer lekker hypen voor niets
Alleen Season Tickets, maar twee accounts aan m'n EA gekoppeld. Die Mandzukic is 3-5-2 misschien dat ik daar eens wat mee ga doen als ik weer coins heb, ooit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:06 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ofnietheb je season sticket en ut edition
Als je in een poultje met Porto, Kiev en Nordsjealland komt is overwinteren prima mogelijk hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:58 schreef Kamikazie het volgende:
Die poule van Anderlecht is nou ook niet bepaald pittig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je in een poultje met Porto, Kiev en Nordsjealland komt is overwinteren prima mogelijk hoor.
Heb een xbox maar moet FIFA13 nog halen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die poule van Anderlecht is nou ook niet bepaald pittig.
Jordi speel je op de xbox of ps3?
Doe eens dan kan ik je pakkie gevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb een xbox maar moet FIFA13 nog halen.
Zijn 2 assists en andere goal ook zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:21 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Kevin Simons? Ronaldinho's goal was puur geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |