quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel baas als je die badge heb en op nr1 staat
Doe niet zo schijheilig kerel dat siert je niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Tegen ajax was een schwalbe ja, jammer dat het zo moet. Ik houd daar niet van. Maar bijt hij mensen? Maakt hij stelselmatig schwalbes?
Hoezo mag ik niet eerlijk zijn? Ik houd niet van dat schijnheilige, direct toen het gebeurde, ik keek het met vrienden, zei ik: dat is geen penalty, een schwalbe. Ik vond het mooi dat hij zat maar jammer dat het met een schwalbe was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe niet zo schijheilig kerel dat siert je niet.
Inderdaad, na dit seizoen zijn het er niet meer.quote:
Het feit dat je het steeds over Suarez hebt is gewoon sneu. Maar als Guidetti het doet oh nee dan zeg je er niks over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Tegen ajax was een schwalbe ja, jammer dat het zo moet. Ik houd daar niet van. Maar bijt hij mensen? Maakt hij stelselmatig schwalbes?
Geloof je het echt zelf?Je zou die Twitterberichten van jezelf eens moeten terug lezen. Ik kan niet geloven dat er dan zoiets uit jou mond komt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo mag ik niet eerlijk zijn? Ik houd niet van dat schijnheilige, direct toen het gebeurde, ik keek het met vrienden, zei ik: dat is geen penalty, een schwalbe. Ik vond het mooi dat hij zat maar jammer dat het met een schwalbe was.
Maar ok, jij hebt liever dat ik dingen zeg die jij wilt horen ipv. Dingen die ik meen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad, na dit seizoen zijn het er niet meer 31.
Ja ok, wat is dan geen waarheid in mijn berichten? Vertel het eens even.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof je het echt zelf. Je zou die Twitterberichten van jezelf eens moeten lezen. Ik kan niet geloven dat er dan zoiets uit jou mond komt.
Vorig jaar 2 keer verloren van Utrecht, toch kampioen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:22 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Moet Ajax wel stoppen met gelijk spelen tegen Utrecht.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel baas als je die badge heb en op nr1 staat
Slechte start is al 4 jaar zo volgens mij, dit seizoen gewoon nog ongeslagen. Gewoon weer kampioen dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik tel die van dit jaar kennelijk al vast mee
De scheidsrechter had het vandaag wel bij je gedaan. Feyenoord kan niet winnen omdat de scheidsrechter tegen jullie flootquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ok, wat is dan geen waarheid in mijn berichten? Vertel het eens even.
Begint wel saai te worden, vind je niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Slechte start is al 4 jaar zo volgens mij, dit seizoen gewoon nog ongeslagen. Gewoon weer kampioen dus.
Jij vond hem goed fluiten natuurlijk. Ach we zullen de raporten zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De scheidsrechter had het vandaag wel bij je gedaan. Feyenoord kan niet winnen omdat de scheidsrechter tegen jullie floot
Had dit ook wel zien aankomen na de CL wedstrijd eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Slechte start is al 4 jaar zo volgens mij, dit seizoen gewoon nog ongeslagen. Gewoon weer kampioen dus.
Voorspelbaar allemaal, je weet gewoon van te voren al welke wedstrijden een hel gaan worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Begint wel saai te worden, vind je niet?
En ook nog eens om half een.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had dit ook wel zien aankomen na de CL wedstrijd eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |