abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117733392
Ja oké. Maar dat deed ze prima. Tuurlijk moest ik mijn vraag wel eens herhalen of zij iets 2x uitleggen, maar soit.

Enige puntje van kritiek is naar de organisatie. Zij vroegen of een stagiaire welkom was. Dat was ze, alleen dachten wij dat er dan een ervaren kracht bij zou zijn.Maar dat was niet zo. Vond ik jammer.
pi_117733750
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nederlands spreken is hier ook wel een vereiste, maar dat geldt wmb voor iedereen in een dienstverlenende functie :).
Dat dus, al werk je bij de mac donalds en neem je bestellingen op. Sorry maar ik vertik het om in het engels mn hamburger te moeten bestellen. Ik wil best langzamer praten of een keer herhalen, geen probleem, iedereen moet het leren... Maar niet willen leren, nee sorry...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:37:22 #253
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117733783
Sorbo, wat een prestatie! _O_
Op alle vlakken respect verdienend. Ik wens je een heel voorspoedig herstel :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:02:37 #254
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117734756
hier werkt bij de action een poolse die alleen engels spreekt :?
dat schiet toch niet op denk ik dan.

zelfde als dat ik wel eens collega's van buitenlandse afkomst heb en die gaan dan met vreemde klanten ook even gezellig in het buitenlands praten, vinden ze een service voor die klant :X
als je hier woont, werkt en leeft spreek je ook maar de taal
W
Z
E
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:06:01 #255
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117734874
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef rebel-angel het volgende:
hier werkt bij de action een poolse die alleen engels spreekt :?
dat schiet toch niet op denk ik dan.

zelfde als dat ik wel eens collega's van buitenlandse afkomst heb en die gaan dan met vreemde klanten ook even gezellig in het buitenlands praten, vinden ze een service voor die klant :X
als je hier woont, werkt en leeft spreek je ook maar de taal
Dat is wel erg kort door de bocht. Ik werk veel met expats die vaak onder een contract van 1 of een paar jaar hier werken en dan weer worden uitgezonden naar een ander land. Zij werken vaak de hele dag met mensen die ook uit andere landen komen, dus spreken dan vooral Engels met elkaar . Je kunt het ze imo niet kwalijk nemen dat ze dan niet binnen een jaar vloeiend Nederlands spreken.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:07:01 #256
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117734916
dat is waar sorry, maar dat was in dit geval zeker niet aan de orde.
W
Z
E
pi_117734995
Jeetje Danic echt onvoorstelbaar he datzulke mensen bestaan.

Een stagiaire is hier hartstikke welkom want ik vind dat iedereen de kans moet krijgen om het te leren. Maar idd dan wel een ervaren kracht erbij.

Enf heerlijk he zo verrast worden door je loved ones .. omg en je vent wat een liegebeest haha. The day after idd klote (had ik zondag nadat ik zaterdag met vriendengroep zon dag had) maar het was het waard!

Coco spannend! Hoop dat de metingen wel enigzins nauwkeurig gedaan zijn .. anders heb je er nog niks aan. Spannend!
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:13:01 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117735163
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:54 schreef pessie het volgende:

[..]

Die extra controle snap ik ook wel, alleen niet bij 20 weken... Wat willen ze zeggen? "ja mevrouw, nu lijkt ie niet zo groot maar dat kan over 2 weken weer volledig bijgegroeid zijn" oid. Tsja, dan is 30 weken toch vroeg genoeg?

Coco, ik keek vanochtend in het kaartjesboek bij de vk (ik hou van kaartjesboeken O+ ) en daar stond een 10-ponder in. Ik moet zeggen dat ik daar toch wel van schrok! Maar ze schatten die van jou nu dus richting 8 a 9 bij 40 weken?

En wat betreft de bevalling, mijn moeder vond de 4-ponder veel zwaarder dan de 8-ponder...
Hoe was je 20-weken echo dan? Daar controleren ze ook heel veel bij....
Beetje raar om nu net met de 20 weken op een extra echo aan te sturen, die wordt toch al gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117735278
Hoi w/

Kom hier ook posten denk ik binnenkort.
Na 10 maanden proberen waren vorige week2 testen positief voordat de controle streep zichtbaar was.

Mijn vrouw moet over 4 weken naar de verloskundige.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:19:13 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117735448
Welkom en gefeliciteerd nelisb! *O*
pi_117735554
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beetje raar om nu net met de 20 weken op een extra echo aan te sturen, die wordt toch al gedaan.
Had pessie niet de keuze gemaakt geen 20 weken echo te doen?
pi_117735756
Geen stagiaire hier. Het huis is al niet zo groot, en N is de kraamtijd ook thuis.

Mijn verlof is soort van begonnen. Ik ga nog wel 1 vergadering en 1 bijscholing (van 3 uurtjes) doen. Verder wat kantoor uurtjes en nog oudergesprekken. Maar niet meer de cliënt diensten. Niet meer in 1 week de 40 uur die ik ingeroosterd stond.
*poef* nu is het weg
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:26:37 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117735783
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Had pessie niet de keuze gemaakt geen 20 weken echo te doen?
Dat weet ik niet, ik volg het tegenwoordig niet, ik zat hier alleen maar even vanwege Sorbo, maar ik nam aan dat het verloop van de vorige zwangerschap reden genoeg zou zijn om het deze keer wel te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117735814
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat dus, bij ons was er een groeiachterstand van 3/4 wk bij de 20weken echo en vervolgens is er met 26weken weer een groeiecho gemaakt en vanaf toen iedere 2 weken een groeiecho.
Edit, oh als er een keuze was voor geen 20weken echo dan heb je hier niet veel aan nee.

Nelisb gefeliciteerd

Ik had bij F. Een stagiaire bij de bevalling, alleen waren ze te laat, daarna niet meer gezien.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:29:42 #265
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117735940
Danic, wow zeg!

En ik ben even vergeten wie het androgyn bekken had, maar in FR zouden ze je waarschijnlijk niet "normaal" (wat is normaal) laten bevallen.

Ik heb de dienstdoende vk gebeld en die had er al over gesproken met de invalkracht. Ze vind het erg vervelend. Binnen het team wat er normaal zit hebben ze mij eerder al besproken en ze zien het alle drie zitten om met behulp van groei-echo's te kijken naar hoe het gaat en mij te begeleiden, ook om de placenta in de gaten te houden. Kortom, we gaan gewoon door volgens plan en ze had al een goed gesprek met de invalkracht gehad. Ze vond het erg vervelend hoe het was gelopen en ik blijf gewoon bij hun. Ik zal deze invaller niet weer treffen, ze werken niet zo vaak met haar.

Verloop van de vorige zwangerschap ging op zich prima, Nathan was alleen een lichtgewicht en met die hittegolf heb ik een paar weken hoge bloeddruk gehad aan het einde. Geen 20-weken echo. Wel groeiecho's welke uitgingen van 6 a 6.5 pond a terme. Ik voelde mezelf de hele zwangerschap gewoon rot, voel me nu echt veel beter.

Edit: KJ gefeliciteerd met je soort-van-verlof! Ben je ook wel echt aan toe volgens mij.
pi_117736074
Danic, tweede trimester, hoera *O*

Nelisb gefeliciteerd en welkom!

KJ, verlof, heerlijk! Geniet ervan :)
pi_117736232
Jeetje wat gaan jullie hard zeg ! Moet het eerst even op mn gemakje bijlezen hoor voor ik mee kan reageren op jullie

Kan iemand mijn datum bij de openingspostding erbij zetten ? 11 april (maar zal wel de 12e komen dan heb ik een héél mooi verjaardagskado ;))

Ondertussen hebben wij trouwens bericht gekregen voor de vruchtwaterpunctie en de echo's
op 22 oktober ben ik om 9.15 al aan de beurt voor de punctie
de week erop op 30 oktober kunnen we tussen 14.00-15.00 bellen voor de uitslag
wel stom...want om 14.00 hebben we de 1e groeiecho al...die gynaecoloog zal dan toch wel zeggen of het goed is of niet ???
De week van de punctie heb ik gelukkig vrij kunnen nemen, ga heel die week lekker niets helemaal niets doen !
alleen die 30 okt heb ik geen vrij en moet ik tot 12.00 werken
ergste is dat ze bellen als het niet goed is...dus zit je tot 14.00 in de stress
Gelukkig heeft mijn vriend wel vrij gekregen dus ik zet zijn telefoonnummer op het formulier
dan hoef ik niet op mijn telefoon te letten op dat moment...
Maar we krijgen gewoon een goede uitslag heb er nog steeds vertrouwen in
hoewel ik soms denk hadden we die test maar niet gedaan....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_117736282
Sorbo van harte met je neefje! O+
Bevalling was duidelijk niet gemakkelijk, maar je hebt het goed gedaan!
En wat hier al gezegd werd: je hebt mensen het mooiste cadeau ter wereld gegeven, mag je zooooo trots op zijn!

33 weken vandaag *O*
Eerste dagje weer aan het werk na een week out door ziek te zijn en 'k heb het gevoel dat het wel gaat nu qua pijn aan bekken/banden. Wel nu ik thuis ben eerst even gewoon gaan zitten ipv onmiddellijk te beginnen met huishouden :).

Ze verwachten hier ook dat ik weer een baby van + 4kg op de wereld ga zetten, maar ik heb daarvoor pas een groeiecho volgende week (met 34 weken dus).

Gefeliciteerd Nelisb *O*
pi_117736301
Fijn Pessie dat je het besproken hebr en dat jij je hier in kan vinden.

Dat vond ik toen ook raar Danic dat er niemand bij was. Hier zijn stagiaires zeker welkom, iedereen moet het leren. Bij mij vorige bevalling was er ook iemand die mee keek.

Gefeliciteerd Nelisb en welkom.

Mijn baby heeft het nu al te verduren met zijn broer. Hij klimt en klautert zo graag op mij, laten vallen en dan lekker op mijn buik terecht komen. Pfff. Gisterochtend presteerde hij het om in bed te gaan staan boven op mijn borsten. Dat was toch maar een partij pijnlijk.
Maar hij krijgt ook knuffels en kusjes dat is wel heel lief.

Vind het gaaf dat mijn placenta aan de achterkant zit nu, voel de baby echt de hele dag door en overal in mijn buik <3
pi_117736389
Eresh ik duim mee voor een positieve test!

Ow en dat van een zwangerschap lang de baby niet voelen: bij mijn vorige zwangerschap lag de placenta vooraan dus ik voelde wel iéts, maar had dat ook op rommelende darmen kunnen steken (alleen die giga-buik niet :')). Deze keer word ik ook zo overhoop geschopt, dit had ik niet niet kunnen merken :).
pi_117736529
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Een stagiaire is hier hartstikke welkom want ik vind dat iedereen de kans moet krijgen om het te leren. Maar idd dan wel een ervaren kracht erbij.
Hier aan mijn bevallingsbed 2 stagaire gyns + echte gyn + stagaire vroedvrouw + 2 vroedvrouwen + kinderarts + stagaire kinderarts (nou ok, de laatste twee stonden in het kamertje ernaast ;)). Die zullen wel wat bijgeleerd hebben.
Alleen heeft een van de stagaires me toen gehecht en dat mocht wel wat strakker :P
pi_117736666
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Hier aan mijn bevallingsbed 2 stagaire gyns + echte gyn + stagaire vroedvrouw + 2 vroedvrouwen + kinderarts + stagaire kinderarts (nou ok, de laatste twee stonden in het kamertje ernaast ;)). Die zullen wel wat bijgeleerd hebben.
Alleen heeft een van de stagaires me toen gehecht en dat mocht wel wat strakker :P
:')
pi_117736938
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:57 schreef ohnee het volgende:
Women: Ik had 3 weken last van voorwerk... :{ Met 40,5 week heb ik toch wel gemeld dat ik het echt zat was en ze zouden me gaan strippen als de kleine er na t weekend nog niet zou zijn. (Was gelukkig niet nodig want de zondag kwam meneer uiteindelijk toch vanzelf met 41 weken)
Wellicht kan je bij jou VK vragen of dat een optie is? Je bent al 41 weken dus dan zullen ze er niet moeilijk over doen lijkt mij. Iig succes en sterkte! al dat voorwerk kan echt irritant worden na een lange tijd. (zeker als je gewoon wilt dat de kleine nou eens eruit komt ;))
Ik ben vorige week al gestript... had helaas geen effect.. En het voorwerk word inderdaad irritant. Heb al een paar keer gedacht dat het echt echt echt ging beginnen, maar helaas.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Women wat vervelend dat het steeds maar bij rommelen blijft, ik hoop voor je dat het voorwerk wel iets doet!
Hoe voel je je? Is het nog een beetje uit te houden? Hoe is het beleid daar mbt inleiden? Hier doen ze dat met 41wk namelijk.
Ja het voorwerk doet wel iets, althans bij de controle vorige week had ik al 2 cm ontsluiting :) Het is nog redelijk uit te houden hoor, het word wel met de dag zwaarder (veel bekkenpijn).
Hier laten ze je niet langer doorlopen dan uiterlijk 42 weken. Ik word eind vd week ingeleid als er nog niets uit zichzelf gebeurd is...

NelisB gefeliciteerd en welkom *O*
pi_117736949
Zolena: gefeliciteerd met jullie zoontje
Tante Sorbootje: van harte gefeliciteerd met jullie neefje !

*ga snel verder terug lezen *
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:53:32 #275
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117737139
Nelis gefeliciteerd en welkom!

As, ik vind het eigenlijk een beetje eng als Nathan op mn buik springt, ik probeer dat ruwere stoei-werk nu meer aan manlief over te laten, houd de peuter mij wel voor de kusjes en de knuffels :+ . Hoe goed zou zo'n baby eigenlijk beschermt zitten en kan het kwaad als er een peuter klauterkaboutert?

woman, ik hoop gewoon dat jij snel je kindje in deze wereld mag verwelkomen :*

Eresh spannend :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')