En dat gewoon niet zeggen hequote:Op maandag 8 oktober 2012 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik ging onwijs hard rammelen van de verse baby foto's... In de ochtend zat ik nog te piepen tegen Joene, ik loop maar 13 weken achter Sorbo, ik wil nog niet... En dan zie je die foto's en dan denk ik... IK WIL NU!!!!! BABY!!!
Ik vind alles langer dan mijn bevallingen langquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vindt want hij was sneller dan de mijne
Nou toen we ergens om 6 of 7 hoorde dat ze inderdaad bezig was, zei ik tegen J, oh die is tegen de middag wel klaar hoor... De hele dag op scherp.... Hele tijd, weet je al wat, heb je al een berichtje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind alles langer dan mijn bevallingen lang
Nee,grapje, maar Sorbo was bij de vorige bevalling behoorlijk wat sneller dan nu, en een tweede gaat meestal niet langzamer.
Serieus, ik vraag me altijd af hoe dat kan... Je wordt toch dikker? Er beweegt een kind enzo... Hoe kun je het nou niet merken??quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Een buurvrouw aan ons pleintje is eergisteren bevallen. Ze wist niet eens dat ze zwanger was. Heeft al 2 grote dochters van 16 en 20. Ze dacht dat ze in de overgang was
Ze zijn nu nog in het ziekenhuis want ze hebben helemaal niks in huis. Iedereen vandaag in rep en roer om te zorgen dat er de noodzakelijke spullen in huis komen zodat ze vanmiddag naar huis kunnen.
Is toch ook wat
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik van dichtbij meemaakte dat het iemand overkwamquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus, ik vraag me altijd af hoe dat kan... Je wordt toch dikker? Er beweegt een kind enzo... Hoe kun je het nou niet merken??
Geen idee. Ze was al heel fors van zichzelf en we zagen haar elke dag maar niemand die ooit heeft gedacht dat ze zwanger zou kunnen zijn omdat ze dikker werd. Was niet te zien. Ze heeft ook geen man das helemaal dat niemand het ooit gedacht had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus, ik vraag me altijd af hoe dat kan... Je wordt toch dikker? Er beweegt een kind enzo... Hoe kun je het nou niet merken??
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:50 schreef MeNicole2 het volgende:
De 2 oudste meiden helemaal in shock. Hun moeder had nog sexMaar ze hebben gisteren wel de hele stad leeggekocht met kleding voor hun zusje
Ik lag gister te slapen in de auto, en die kleine die schopte zo raak tegen mn rib dat ik echt wakker werd en auw ging doen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:49 schreef freecell het volgende:
Mja, hier steken echt voeten uit enzo.... Dat kan ik echt met de beste wil van de wereld niet aanzien voor darmen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |