abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:06:45 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117722127
Sorbo, gefeliciteerd!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117722145
Sorbo van harte gefelciteerd!! :*
pi_117722213
Sorbo en Sybren, de meest fantastische tante en neefje ever denk ik! Wat fijn dat je je trots en rustig voelt, geniet van alle geluk om je heen en rust uit!! Liefs!

En Women; ik duim dat het voor jou snel gaat beginnen!
pi_117722259
Zolena, van harte gefeliciteerd met je zoon!

Sorbo, van harte gefeliciteerd met je neefje!
pi_117722327
Oh, ik ging onwijs hard rammelen van de verse baby foto's... In de ochtend zat ik nog te piepen tegen Joene, ik loop maar 13 weken achter Sorbo, ik wil nog niet... En dan zie je die foto's en dan denk ik... IK WIL NU!!!!! BABY!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:19:39 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117722353
Cathmar, succes straks bij je gesprek in het ziekenhuis :*

:* voor de LLM-ers.

FTA, voor jou ook echt aftellen nu

en vandaag 18 weken *O*
pi_117722373
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik ging onwijs hard rammelen van de verse baby foto's... In de ochtend zat ik nog te piepen tegen Joene, ik loop maar 13 weken achter Sorbo, ik wil nog niet... En dan zie je die foto's en dan denk ik... IK WIL NU!!!!! BABY!!!
En dat gewoon niet zeggen he :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117722581
Zolena *O* Gefeliciteerd met je zoon O+ Ik ben ook nieuwsgierig naar de details en naam als je dat wilt delen!

Sorbootje *O* En daar is je neefje O+ Gefeliciteerd, aan jullie allemaal! Wat ontzettend bijzonder :*
pi_117722600
Sorbo, gij supervrouw / tante!! Gefeliciteerd met je neefje!

Wat een immens mooi geweldige daad. Respect! :* O+ *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_117722639
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Grappig dat je dat vindt want hij was sneller dan de mijne :P

Ik vind alles langer dan mijn bevallingen lang :+

Nee,grapje, maar Sorbo was bij de vorige bevalling behoorlijk wat sneller dan nu, en een tweede gaat meestal niet langzamer.
pi_117722728
Sorbo! *O* Gefeliciteerd met je neefje! Zo bijzonder! O+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_117722740
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind alles langer dan mijn bevallingen lang :+

Nee,grapje, maar Sorbo was bij de vorige bevalling behoorlijk wat sneller dan nu, en een tweede gaat meestal niet langzamer.
Nou toen we ergens om 6 of 7 hoorde dat ze inderdaad bezig was, zei ik tegen J, oh die is tegen de middag wel klaar hoor... De hele dag op scherp.... Hele tijd, weet je al wat, heb je al een berichtje?
pi_117722836
:o Een buurvrouw aan ons pleintje is eergisteren bevallen. Ze wist niet eens dat ze zwanger was. Heeft al 2 grote dochters van 16 en 20. Ze dacht dat ze in de overgang was :X Ze zijn nu nog in het ziekenhuis want ze hebben helemaal niks in huis. Iedereen vandaag in rep en roer om te zorgen dat er de noodzakelijke spullen in huis komen zodat ze vanmiddag naar huis kunnen.
Is toch ook wat :o
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117722861
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef MeNicole2 het volgende:
:o Een buurvrouw aan ons pleintje is eergisteren bevallen. Ze wist niet eens dat ze zwanger was. Heeft al 2 grote dochters van 16 en 20. Ze dacht dat ze in de overgang was :X Ze zijn nu nog in het ziekenhuis want ze hebben helemaal niks in huis. Iedereen vandaag in rep en roer om te zorgen dat er de noodzakelijke spullen in huis komen zodat ze vanmiddag naar huis kunnen.
Is toch ook wat :o
Serieus, ik vraag me altijd af hoe dat kan... Je wordt toch dikker? Er beweegt een kind enzo... Hoe kun je het nou niet merken??
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:48:21 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_117722893
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Serieus, ik vraag me altijd af hoe dat kan... Je wordt toch dikker? Er beweegt een kind enzo... Hoe kun je het nou niet merken??
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik van dichtbij meemaakte dat het iemand overkwam :)
Was gestopt met roken, dus het aankomen was niet heel raar en als je een beetje rare darmen hebt, dan kan dat soms prima hetzelfde voelen als een schoppend kind :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117722907
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geen idee. Ze was al heel fors van zichzelf en we zagen haar elke dag maar niemand die ooit heeft gedacht dat ze zwanger zou kunnen zijn omdat ze dikker werd. Was niet te zien. Ze heeft ook geen man das helemaal dat niemand het ooit gedacht had.
Maar dat je het idd niet voelt. Ze was zaterdagavond met buikpijn naar de spoedpost gegaan. Daar kwamen ze erachter dat ze 6 cm ontsluiting had. Uurtje later is dochter geboren.
pi_117722916
Mja, hier steken echt voeten uit enzo.... Dat kan ik echt met de beste wil van de wereld niet aanzien voor darmen...
pi_117722937
De 2 oudste meiden helemaal in shock. Hun moeder had nog sex }:| Maar ze hebben gisteren wel de hele stad leeggekocht met kleding voor hun zusje O+
pi_117723028
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:50 schreef MeNicole2 het volgende:
De 2 oudste meiden helemaal in shock. Hun moeder had nog sex }:| Maar ze hebben gisteren wel de hele stad leeggekocht met kleding voor hun zusje O+
O+
Mijn zus was 17 toen ik geboren werd, we hebben echt een supergoede band :Y

Hihi, kennissen van mij hadden dat ook (nouja, die wisten het na 3 maanden) dachten ook dat zij in de overgang was. 2 jongens van 14 en 16.
Dat was ook:jongens, jullie krijgen een broertje of zusje....
reactie: IEIEIEUW!
2e reactie: O+

En dat is dus een meisje geworden, past er zo leuk nog bij daar!
pi_117723048
Sorbo, fantastische vrouw, gefeliciteerd met je neefje :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117723061
Sorbo, van harte gefeliciteerd met je neefje!! super vrouw ben je!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_117723065
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:49 schreef freecell het volgende:
Mja, hier steken echt voeten uit enzo.... Dat kan ik echt met de beste wil van de wereld niet aanzien voor darmen...
Ik lag gister te slapen in de auto, en die kleine die schopte zo raak tegen mn rib dat ik echt wakker werd en auw ging doen...
pi_117723088
Women: Ik had 3 weken last van voorwerk... :{ Met 40,5 week heb ik toch wel gemeld dat ik het echt zat was en ze zouden me gaan strippen als de kleine er na t weekend nog niet zou zijn. (Was gelukkig niet nodig want de zondag kwam meneer uiteindelijk toch vanzelf met 41 weken)
Wellicht kan je bij jou VK vragen of dat een optie is? Je bent al 41 weken dus dan zullen ze er niet moeilijk over doen lijkt mij. Iig succes en sterkte! al dat voorwerk kan echt irritant worden na een lange tijd. (zeker als je gewoon wilt dat de kleine nou eens eruit komt ;))

Sorbo: Gefeliciteerd met je neefje!! Het was een lange dag zo te lezen maar je hebt de klus maar mooi geklaard. :)
pi_117723121
Niet alle baby's bewegen hè, ik kan me na deze zwangerschap heel goed voorstellen dat je het niet door hebt, qua beweging dan, want bij mij zie je het inmiddels dan ook wel :)

Kan me voorstellen dat iedereen even flink in shock was daar MeNicole!

Kyara 18 weken alweer! Bijna op de helft!
pi_117723188
Ze zijn nu bezig om de tuin te versieren. Hoorde van een andere buurvrouw dat er al een bedje enzo is. Kleren ondertussen dus ook. 2 andere buurmannen die gaan straks een kamertje behangen als verrassing. Hebben der dochter gevraagt of ze dat wilden doen. Zo lief dat iedereen zo klaar staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')