Zo niet mag dit op mijn begrafenis gedraaid worden. Na mijn begrafenis mag mijn muffe lijk in een Dodge Charger gepropt worden en van diezelfde klif afgeduwd worden. Daarna gaan jullie bier drinken.quote:
He-le-maal mee eensquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef Faxie het volgende:
Benzin, op wat voor manier deed jij ook al heel erg je best?
Want voor zover ik uit je posts kan opmaken doe je vooral je best heel goed en logisch proberen na te denken op je kamertje om tot een oplossing te komen.
Dat lijkt je al niet echt te lukken, maar uiteindelijk zal je toch daadwerkelijk eens iets moeten ondernemen.
Zoek een hobby, echt. Struin het forum af, in het sportgedeelte ofzo, en zoek naar iets waarbij je denkt 'Goh dat zou wel eens leuk kunnen zijn' en ga dat gewoon een keer doen.
Verder zou je echt nog eens naar een meet ofzo moeten gaan hoor. Dat is makkelijker dan in je eentje een cafe binnen te stappen.
Of ga een keer in je eentje naar een optreden van een band die je wel leuk lijkt. Ga een keer naar het dichtsbijzijnde poppodium. Dat soort dingen. Daar boeit het niet of je er in je eentje bent.
Thuis zitten gaat sowieso niet werken.
Een echte meet met meerdere mensen? Ongeveer een jaar geleden. Een meet een-op-een wel vaker.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens
Benzin, wanneer ben jij voor het laatst op een meet geweest?
Goed zo!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb mijn loopdoel van vandaag gehaald
* -Engel- trots is
hoi allemaal!
Hoi Engelquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb mijn loopdoel van vandaag gehaald
* -Engel- trots is
hoi allemaal!
Ik ben een beetje de tel kwijtgeraakt, maar denk zeker naar zo'n 6 meets gegaan te zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Een echte meet met meerdere mensen? Ongeveer een jaar geleden. Een meet een-op-een wel vaker.
hoi Magnetronkoffie en benzinquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Engel
Kennen we elkaar al?
Ow, blijkbaar wel, want ik zie m'n eigen naam terug in jouw foboquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Engel
Kennen we elkaar al?
Halloquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoi Magnetronkoffie en benzin
Weet ik niet? Volgens mij niet
Ik ben niet goed met namen/gezichten enzo, maar in mijn fobo staan, wilt toch nog niet zeggen dat je me kent?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, blijkbaar wel, want ik zie m'n eigen naam terug in jouw fobo
Alzheimerboy, ik ben het
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, blijkbaar wel, want ik zie m'n eigen naam terug in jouw fobo
Alzheimerboy, ik ben het
Ik ben de tel ook al aan het kwijtrakenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de tel kwijtgeraakt, maar denk zeker naar zo'n 6 meets gegaan te zijn
En we hebben een hele toffe proeg hier, volgende keer ook komen!
5km in 40 minuten lopen ... daar zat ik nog onder... met 37 en een beetje precieze tijd kan ik pas vanavond zienquote:
Ik ken -Engel- welquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met namen/gezichten enzo, maar in mijn fobo staan, wilt toch nog niet zeggen dat je me kent?
We hebben elkaar nog nooit gemeet, dus echt kennen doen we elkaar niet. Alleen via 't forumquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met namen/gezichten enzo, maar in mijn fobo staan, wilt toch nog niet zeggen dat je me kent?
Gelukkigquote:
Alles goed? Ik ga morgen sportief doenquote:
check... ik leg de grens tussen kennen en kennen toch wel bij IRL iemand kennen ... ja toch... en dat voor iemand die alles vrij letterlijk neemtquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben elkaar nog nooit gemeet, dus echt kennen doen we elkaar niet. Alleen via 't forum
Redelijk... ik verwacht vooral overmorgen veel pijn te hebben, maar he... de tijd was goed hequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles goed? Ik ga morgen sportief doen
Van Fok! ken ik niet echt iemand.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
check... ik leg de grens tussen kennen en kennen toch wel bij IRL iemand kennen ... ja toch... en dat voor iemand die alles vrij letterlijk neemt
Toen ik je meeten was je toch aardig 3D of was dat een hologram?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik ben nog wel zo oppervlakkig... zo lekker 2D
I'm kidding
Als ik iemand alleen maar een keer of 6 IRL heb gemeet, dan ken ik die persoon vaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
check... ik leg de grens tussen kennen en kennen toch wel bij IRL iemand kennen ... ja toch... en dat voor iemand die alles vrij letterlijk neemt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ik je meeten was je toch aardig 3D of was dat een hologram?
Inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik iemand alleen maar een keer of 6 IRL heb gemeet, dan ken ik die persoon vaag.
Iemand -echt- kennen doe je pas na een aantal jaar
Je bent een hologramquote:
Volgende keer je hand er proberen door heen te steken. Voel je niets, dan is het een hologram. Raak je wat zachts en krijg je een klets in je gezicht, dan niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent een hologrammmm raar dat ik dat niet door had
mjaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik iemand alleen maar een keer of 6 IRL heb gemeet, dan ken ik die persoon vaag.
Iemand -echt- kennen doe je pas na een aantal jaar
klopt, is het ook....quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadmaar het is ingewikkelder want je kan ook mensen vaker zien maar heel oppervlakkig contact hebben
Klopt. Als je iemand echt wilt leren kennen, dan ga je samen dingen ondernemen. Er op uit gaan, samen wat eten, samen gamen (hey, ik blijf een ventquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadmaar het is ingewikkelder want je kan ook mensen vaker zien maar heel oppervlakkig contact hebben
Ik mag TB niet meppen... dat is zieluggggggggggggquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
Volgende keer je hand er proberen door heen te steken. Voel je niets, dan is het een hologram. Raak je wat zachts en krijg je een klets in je gezicht, dan niet.
Pijn is fijn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Redelijk... ik verwacht vooral overmorgen veel pijn te hebben, maar he... de tijd was goed he
Wat ga je voor sportiefs doen?
Dat laatste is optioneelquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende keer je hand er proberen door heen te steken. Voel je niets, dan is het een hologram. Raak je wat zachts en krijg je een klets in je gezicht, dan niet.
Inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Als je iemand echt wilt leren kennen, dan ga je samen dingen ondernemen. Er op uit gaan, samen wat eten, samen gamen (hey, ik blijf een vent), bij elkaar blijven logeren en in elkaars huis verblijven, elkaar helpen als dat nodig is.
Kortom:Iemands karakter leren kennen.
Bij mij valt iemand pas in de "vriendschap" categorie als ik die persoon al een jaar of 5 ken, en dat is inclusief diepgaander contact met elkaar.
Ik heb geen 5 jaars termijn voor vriendschap... people come and they go.... maar ik leer, zie etc. graag mensen en iedereen die op je pad komt kan daar bijdragen.... en of ik iemand echt ken.... tsja... dat ligt aan de dingen die je samen wilt doen... of niet....quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Als je iemand echt wilt leren kennen, dan ga je samen dingen ondernemen. Er op uit gaan, samen wat eten, samen gamen (hey, ik blijf een vent), bij elkaar blijven logeren en in elkaars huis verblijven, elkaar helpen als dat nodig is.
Kortom:Iemands karakter leren kennen.
Bij mij valt iemand pas in de "vriendschap" categorie als ik die persoon al een jaar of 5 ken, en dat is inclusief diepgaander contact met elkaar.
Goede tipquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuke openingszinquote:
Oe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pijn is fijn!![]()
En zie vorige topic, één van de laatste posts
Ieder persoon gaat op een andere manier met vriendschappen om, en dat is helemaal okquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen 5 jaars termijn voor vriendschap... people come and they go.... maar ik leer, zie etc. graag mensen en iedereen die op je pad komt kan daar bijdragen.... en of ik iemand echt ken.... tsja... dat ligt aan de dingen die je samen wilt doen... of niet....
Klinkt een beetje cheesyquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke openingszinhey meisje mag ik checken of jij een hologram bent
meisje trekt wenkbrauw op....................... en zegt... NEEquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke openingszinhey meisje mag ik checken of jij een hologram bent
Daarom spreek ik ook nooit een meisje aan in de kroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
meisje trekt wenkbrauw op....................... en zegt... NEE
We zullen zien hoe ver ik komquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Heelhuids terugkomen he!!!
Ik las het al, goed bezigquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
keb een leuk nieuwtjeik ben geslaagd!!
Hey, voor wat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |