Gecondoleerd alvastquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik riep altijd nee, nu weet ik het nog niet zo zeker
Als je kinderen hebt is je leven overquote:
Dat is maar net hoe je er mee omgaat ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt is je leven over
Of ze verrijken je leven juist, geven een extra invulling.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je er mee omgaat ...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze verrijken je leven juist, geven een extra invulling.
Mensen zeggen dat ook over naar de kerk gaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je haalt 2 zaken door elkaar beste vriend
Mensen zeggen wel meer dingenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ook over naar de kerk gaan
Inderdaad, dat hoor ik van veel ouders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze verrijken je leven juist, geven een extra invulling.
Atheïsten krijgen ook kinderen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ook over naar de kerk gaan
Gelukkig welquote:
Dit, je bent dan slaaf van je eigen kinderen. Je kinderen komen altijd eerst. Een kind is gewoon een veroordeling voor 20+ jaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
onzinquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs voor moord krijg je minderquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit, je bent dan slaaf van je eigen kinderen. Je kinderen komen altijd eerst. Een kind is gewoon een veroordeling voor 20+ jaar
geldt jammer genoeg niet voor alle mensenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit, je bent dan slaaf van je eigen kinderen. Je kinderen komen altijd eerst. Een kind is gewoon een veroordeling voor 20+ jaar
Nope, geldt niet als je zelf dat kind bentquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]
geldt jammer genoeg niet voor alle mensen
jup.. guiltyquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope, geldt niet als je zelf dat kind bent![]()
Tenzij je natuurlijk kutouders hebt, dan heb je (soms) levenslang
Ik had wel een hele toffe schoonvaderquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
Daarom gewoon leuke schoonouders zoeken
wel van hoeren? ja ik weet ook niet zoveel. we kunnen ook praten over pluizend keukenpapier en opgedroogt sperma.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil best wel een keertje met je bijpraten hoor
Alleen niet over auto's en motoren, daar heb ik de ballen verstand van
Nog nooit een schoonvader gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had wel een hele toffe schoonvader
Jammer dat ik daar geen contact meer mee heb
Naja, 't was ook meer een "schoonvader". Ze hadden 7 jaar iets met elkaar.quote:
Lekker ventje met je lekkere kontje.quote:
Koffiequote:
Facebookvriendje van mequote:
Dit volg ik niet helemaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 't was ook meer een "schoonvader". Ze hadden 7 jaar iets met elkaar.
Later heeft hij een vriendin gekregen die weer later aan kanker is overleden. Heeft hij haar kinderen geadopteerd!
Wat een held.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 't was ook meer een "schoonvader". Ze hadden 7 jaar iets met elkaar.
Later heeft hij een vriendin gekregen die weer later aan kanker is overleden. Heeft hij haar kinderen geadopteerd!
Mijn moeder had 7 jaar een relatie met die man (die m'n "schoonvader" werd want nooit officieel getrouwd).quote:
Okequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn moeder had 7 jaar een relatie met die man (die m'n "schoonvader" werd want nooit officieel getrouwd).
Toen uit elkaar gegaan en hij kreeg een nieuwe vriendin.
Die vriendin had al kinderen maar ze overleed later aan kanker. Enz etc.
Stiefvader schat, stiefvader.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn moeder had 7 jaar een relatie met die man (die m'n "schoonvader" werd want nooit officieel getrouwd).
Toen uit elkaar gegaan en hij kreeg een nieuwe vriendin.
Die vriendin had al kinderen maar ze overleed later aan kanker. Enz etc.
Ja, toffe mensen, ze bestaanquote:
Wat zuur ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, toffe mensen, ze bestaan![]()
Het meest trieste misschien is dat hij professor is in de kankerbestrijding en haar niet kon helpen
Hoeft ook niet, maar misschien was het daarom wat onduidelijk voor mensen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O damn
Ik ga echt niet al mijn posts editen hoor
Ach, het leven is net een bord spaghetti, niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar misschien was het daarom wat onduidelijk voor mensen.
Oh nu snap ik het welquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O damn
Ik ga echt niet al mijn posts editen hoor
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, het leven is net een bord spaghetti, niet?
Ain't it cute?quote:
En strijken!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah![]()
Straks afwassen en stofzuigen
Ik zeg maar niks dan....quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks dan....![]()
Behalve dan dat god zijn persoonlijke wingman naar aarde heeft gezonden, wat een baas![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je hem op stoomfunctie zet is het nog best lekker warm hoor.quote:
Ja, das waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je hem op stoomfunctie zet is het nog best lekker warm hoor.
Mijn zussen hebben bij elkaar opgeteld 6 kinderen, de 7e is op komst. Ik weet wel waar ik het over hebquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoor ik van veel ouders.
Vriendje!quote:
Ik heb het niet zo op kinderen, maar dat ligt meer aan de ouders van tegenwoordig. Maar ik zie mezelf niet als een mamafiguur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zussen hebben bij elkaar opgeteld 6 kinderen, de 7e is op komst. Ik weet wel waar ik het over heb. Mijn broer heeft nu met een vrouw die al een 5 jarig dochtertje heeft, echt een schat van een kindje is dat
![]()
. Keilief, geen druktemakertje en kan zichzelf ook prima vermaken met speelgoed of kleurplaten
.
[..]
Vriendje!![]()
Dat ligt aan de opvoeding jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op kinderen, maar dat ligt meer aan de ouders van tegenwoordig. Maar ik zie mezelf niet als een mamafiguur.
Klopt, ja. De kinderen van mijn stiefmama zijn wel goed opgevoed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ligt aan de opvoeding ja. Ik zie ook wel duidelijk verschillen tussen de 3 kinderen van mijn oudste zus en de 3 van mijn ena oudste zus
. Ach ja, die wonen ook betrekkelijk ver en zie ik niet zo vaak
. Dat zal bij mijn zusje anders zijn, die woont ook in Den Bosch
.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ja. De kinderen van mijn stiefmama zijn wel goed opgevoed.Heel fijn is dat.
heerlijk, dank je, jij?quote:
mwoah had wel een mooie kerel op mn kamer maar niet in mn bed.. dat is altijd wel weer minder..quote:
QFT.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef Faxie het volgende:
Gisteren m'n neefje van 5 z'n eerste transformer gegeven voor z'n verjaardag![]()
Mannetje was er wel blij mee. Maar ome Fax moest wel een beetje meehelpen want hij was toch wel wat moeilijk.
Maar verder heb ik ook niks met kinderen
Tsja daar had je wat aan moeten doen dan. Ik kan hem geen ongelijk geven, mits ze lekker is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah had wel een mooie kerel op mn kamer maar niet in mn bed.. dat is altijd wel weer minder..
En die gast wou gister gewoon mn dronken vriendin hosselen![]()
Sjah.. blondines he?! Maar ze ging ook niet met mij mee naar huis.. Gelukkig smste en belde ze mij lekker wel laterquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja daar had je wat aan moeten doen dan. Ik kan hem geen ongelijk geven, mits ze lekker is.
Mijn papa had/heeft ook niks met kinderen.quote:
Mijn ouders hadden er ook niks mee.. maar toch 4 kinders overgehouden in totaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn papa had/heeft ook niks met kinderen.Gelukkig ben ik nu volwassen.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben hier op de first look game event, fucking druk
Allemaal ongelukjes?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook niks mee.. maar toch 4 kinders overgehouden in totaal
When Hell freezes overquote:
Volgens mij is een maat van me daar ook samen met z'n vriendin.... die zijn nogal gamegeil, en die vriendin werkt ook voor verschillende websites enzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben hier op de first look game event, fucking druk
Ja, maar bij mijn vader is de instelling nooit veranderd, ondanks dat hij er twee heeft + drie stiefkinderen. Hij is wat dat betreft ook 'onhandig' met kinderen. Niet zijn ding.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook niks mee.. maar toch 4 kinders overgehouden in totaal
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta in de rij voor een game
Ja vind je transformers leuk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil ook een transformer van ome faxie
Pics?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta in de rij voor een game
Sjah vaak zat gehoord dat ze er niet om gevraagd haddenquote:
Ik hoop het niet... maar het zal wel meevallen denk ik. Ging wel iets te snel voorbij een politieauto in de berm, maar ze gingen me niet achterna gelukkigquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. Hopelijk geen foto's gesponsord door de staat
Dat ben ik ook volgens mijn zusquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar bij mijn vader is de instelling nooit veranderd, ondanks dat hij er twee heeft + drie stiefkinderen. Hij is wat dat betreft ook 'onhandig' met kinderen. Niet zijn ding.
Ik ken wel een dame die nu een zoontje heeft terwijl ze liever geen kinderen had gekregen. Haar man bleef er maar om vragenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah vaak zat gehoord dat ze er niet om gevraagd haddenOf niet gewild hadden..
Maargoed.. toch weet ik zeker dat degene na me gepland was(drank doet denk ik gekke dingen met rare hoofden
)
Ook niet leuk om te horenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah vaak zat gehoord dat ze er niet om gevraagd hadden(iig niet om 2 tegelijkertijd) Of niet gewild hadden.. (maar das meer voor mn broertje)
Maargoed.. toch weet ik zeker dat degene na me gepland was(drank doet denk ik gekke dingen met rare hoofden
)
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vind je transformers leuk?![]()
Ik heb hier een kast vol met hele mooi en dure transformers. Mag je wel eens mee spelen hoor
Wat versta je niet aan ta-ta en papa en mama en burp?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Faxie het volgende:
Ik vind praten met jonge kinderen vaak wat moeilijk... ik kan ze gewoonweg niet verstaan
Mwoah ik had ook niet om die ouders gevraagd heb ik ze vaak voorgehouden.. ondertussen dat ik met spandoeken met: ga toch scheiden erop door de woonkamer liepquote:
Wacht nog een half jaartje, dan brabbelen ze al iets meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat versta je niet aan ta-ta en papa en mama en burp?
Wahaha baas!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah ik had ook niet om die ouders gevraagd heb ik ze vaak voorgehouden.. ondertussen dat ik met spandoeken met: ga toch scheiden erop door de woonkamer liepIk vermaakte me wel
Nee dan zijn ze op het punt dat ze al wel zinnen beginnen te vormen, maar de woorden nog niet goed kunnen uitspreken..quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat versta je niet aan ta-ta en papa en mama en burp?
Nee, alleen de meest simpele dingen zijn nog te volgen. gelukkig is m'n nichtje alweer 6 en zij kan onderhand wel aardig NLquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Faxie het volgende:
Ik vind praten met jonge kinderen vaak wat moeilijk... ik kan ze gewoonweg niet verstaan
Dit dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze op het punt dat ze al wel zinnen beginnen te vormen, maar de woorden nog niet goed kunnen uitspreken..
kinderen zijn eng, dan moet je echt volwassen kijken naar het kind enzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen de meest simpele dingen zijn nog te volgen. gelukkig is m'n nichtje alweer 6 en zij kan onderhand wel aardig NL
Mijn pa is altijd heel gelovig geweest en wij moesten altijd mee. Ik weet nog dat mijn oudste zus me altijd hielp verstoppen want ik had echt een hekel aan de trip en het hele gebeuren. Als hij me niet kon vinden ging ie zonder me wegquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Evie het volgende:
Mwoah ik had ook niet om die ouders gevraagd heb ik ze vaak voorgehouden.. ondertussen dat ik met spandoeken met: ga toch scheiden erop door de woonkamer liepIk vermaakte me wel
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn pa is altijd heel gelovig geweest en wij moesten altijd mee. Ik weet nog dat mijn oudste zus me altijd hielp verstoppen want ik had echt een hekel aan de trip en het hele gebeuren. Als hij me niet kon vinden ging ie zonder me weg.
Ik zelf ook hoor ... Geen idee wat ik met ze aanmoet.quote:
Ik kijk 'm straks eventjequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:18 schreef Evie het volgende:
[..](dat deed ik alleen met zwemles.. )
wil je niet tegen je schenen schoppen maar:
Je moet van elke i een e maken en van elke a een o en dan soms klinkers en medeklinkers invullen en de zinsstructuur wat aanpassen somsquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef Faxie het volgende:
Nouja m'n neefje van 5 kan wel netjes praten al, maar m'n tweelingneefjes van 4 hebben d'r nog wat moeite mee.
Dan begrijp ik er ook geen hout van ... Ik weet ook niet hoe ik op dat niveau moet communiceren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze op het punt dat ze al wel zinnen beginnen te vormen, maar de woorden nog niet goed kunnen uitspreken..
Aj mag hopen dat er leuk werd gezongen in de kerk.. anders is t niet om doorheen te komenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk 'm straks eventje. Ik ben niet snel beledigd mbt geloof hoor, ik kan er hartelijk om lachen nu
. Mijn pa reed serieus een uur om in zijn geliefde kerk te kunnen komen
! (terwijl we pal naast een kerk woonde haha).
Ik stuur je wel effe een DMquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kinderen zijn eng, dan moet je echt volwassen kijken naar het kind enzo.
krijg je vaak visite magnetronkoffie? mag ik morgen thee komen drinken ofzo? of ik moet kaneel bellen.
ik vind het zo balen dat ik de meet gemist heb, en ik wil dingen horen.
Ja dat doe ik wel evenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je moet van elke i een e maken en van elke a een o en dan soms klinkers en medeklinkers invullen en de zinsstructuur wat aanpassen soms
LEUK HE, SHOPPEN!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
Terug van de stad, niet geslaagd voor overhemden
Die hebben we hier niet. Failquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom shop ik altijd bij Scheidegger
Ja en dan ben je weer 2 uur verder.quote:
Dit dus.quote:
True storyquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat jij niet altijd zult slagen met shoppen
Als ik dat wel kon zou d'r geen probleem zijn neequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan als je dat wel kan?
Daarna zei je dat je het wel kon 'dat doe ik wel even' citaat. Zit je ons voor te liegen over je babypraat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik dat wel kon zou d'r geen probleem zijn nee![]()
Ik zeg toch dat ik ze niet kan verstaan, meer niet
Kom op HGWD, houd toch eens op met trollenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarna zei je dat je het wel kon 'dat doe ik wel even' citaat. Zit je ons voor te liegen over je babypraat?
Pak de lineaal!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op HGWD, houd toch eens op met trollen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op HGWD, houd toch eens op met trollen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarna zei je dat je het wel kon 'dat doe ik wel even' citaat. Zit je ons voor te liegen over je babypraat?
Ja sterk spul he, ekte powerkoffie is dat!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]Sorry kan het nooit laten
Dacht breng even wat actie, wordt ik weer de kop in gedrukt door een koffie uit de magnetron
Ik heb het de komende weken even druk Fluffy. Misschien daarna.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kinderen zijn eng, dan moet je echt volwassen kijken naar het kind enzo.
krijg je vaak visite magnetronkoffie? mag ik morgen thee komen drinken ofzo? of ik moet kaneel bellen.
ik vind het zo balen dat ik de meet gemist heb, en ik wil dingen horen.
600 Watt minstens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sterk spul he, ekte powerkoffie is dat!
Ja je kan het ook een paar uur lang elke keer in de magnetron doen en dan verdampt het water, wordt het gedestileert, heb je hele sterke magnetronkoffie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sterk spul he, ekte powerkoffie is dat!
Alleen gaan je haren dan alle kanten uitstaan...quote:
Als oefening eetlepel poederkoffie. Ekte bazen lurken direct uit dat pakquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja je kan het ook een paar uur lang elke keer in de magnetron doen en dan verdampt het water, wordt het gedestileert, heb je hele sterke magnetronkoffie.
Wat heeft dat met jouw gepraat over babypraat te maken? Je gaat nu plotseling offtopic hé...quote:
Vandaar mijn kapselquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen gaan je haren dan alle kanten uitstaan...
In een sc kun je niet off-topic gaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw gepraat over babypraat te maken? Je gaat nu plotseling offtopic hé...
Ik begon direct met een eetlepel kaneelquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als oefening eetlepel poederkoffie. Ekte bazen lurken direct uit dat pak
Je lijkt wel een klein kind, van jou snap ik ook al niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw gepraat over babypraat te maken? Je gaat nu plotseling offtopic hé...
Kaneelquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik begon direct met een eetlepel kaneel
Goed, daar heb ik dan geen last vanquote:
Feitelijk ben jij dan diegene die de sarcasme juist niet opmerktquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lijkt wel een klein kind, van jou snap ik ook al niks
Zo, dat scheelt!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, daar heb ik dan geen last van
Ik ga even naar onze zuiderburen, daar is de benzine bijna 12 cent goedkoper de liter
Dat was geen sarcasme maar gewoon trollenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Feitelijk ben jij dan diegene die de sarcasme juist niet opmerkt
Echte bazen injecteren het in hun adersquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kaneel
Pfff.
Ekte bazen ROKEN dat spul!
Mjah, tank van 60 liter, en die paar kilometer vind ik dan niet erg om te rijdenquote:
Ik heb het niet in me om een goede troll te zijn. Het was gewoon sarcasme en jij zag het niet en nu zo van 'jij bent een troll'quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was geen sarcasme maar gewoon trollen
Nee joh, die zuigen het op via de traanbuisjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Echte bazen injecteren het in hun aders
Jezus die prijzenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, tank van 60 liter, en die paar kilometer vind ik dan niet erg om te rijden
Deze pomp is het:
http://www.vanraak.be/page.asp?lid=1&id=99
Dat is wel nasty trouwens bahquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh, die zuigen het op via de traanbuisjes
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh, die zuigen het op via de traanbuisjes
Daarom, ben benieuwd hoe druk het isquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus die prijzen
Alleen beetje te ver weg voor m'n fiets, anders had ik me aansteker daar kunnen bijvullen
Ah wacht ik heb nog wel een toepasselijk plaatje....quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb het niet in me om een goede troll te zijn. Het was gewoon sarcasme en jij zag het niet en nu zo van 'jij bent een troll'
Succes!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, ben benieuwd hoe druk het is
De groeten allen!
Nu zit jij mij te trollenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah wacht ik heb nog wel een toepasselijk plaatje....
[ afbeelding ]
Hier over de grens is het 174 ofzo dacht ik. Hier om de hoek 178, dus valt nog wel mee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, ben benieuwd hoe druk het is
De groeten allen!
Hangt er o.a. vanaf wanneer die is maar ik wil best welquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
HGWD, kom je naar de volgende meet?
Is de vorige meet niet nog bezig dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
HGWD, kom je naar de volgende meet?
Eetmeet? Waar en wanneerquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hangt er o.a. vanaf wanneer die is maar ik wil best welGa eerst ook naar de eetmeet
Bij splash als het goed is ergens in novemberquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eetmeet? Waar en wanneer
Sorry ik laat me gaan, honger
Morgen ga ik weer meetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de vorige meet niet nog bezig dan?
Oh diequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Bij splash als het goed is ergens in november
Gezelligquote:
Op Facebook staat het een en ander.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gezelligweet er verder niet zoveel vanaf wie gaan. Niet echt zo gestructureerd ergens neergezet dacht ik
Waaat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een date met MFN zeker?
Wat jij aan de datequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?
Is ze weer single?ow ik bedoel
What what whaaat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?
Dat zeg je nuquote:
Ik dacht: Koffie is wel zo'n hosselbaas die Money even hosselt. Vriend of niet. Money smelt dan gewoon als was in jouw handen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?
Ik ben wel goed met m'n handenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: Koffie is wel zo'n hosselbaas die Money even hosselt. Vriend of niet. Money smelt dan gewoon als was in jouw handen.
Tuurlijk welquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik een date? Ha! Ik krijg ammenooitniet een date!
Dat is zo jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel goed met m'n handen
Owjee, vertel!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Twi ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk heel graag een massagecursus gaan doen (niet dat ik dat niet kan, maar wil het graag nog beter kunnenquote:
De laatste tijd doet ze altijd een beetje boos en ongeduldig tegen me. Als Koffie haar hosselt moet hij wel zeggen dat ze weer ietsje liever tegen me mag doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: Koffie is wel zo'n hosselbaas die Money even hosselt. Vriend of niet. Money smelt dan gewoon als was in jouw handen.
Dat mag je lekker zelf gaan doen, je bent een grote jongen nuquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:04 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste tijd doet ze altijd een beetje boos en ongeduldig tegen me. Als Koffie haar hosselt moet hij wel zeggen dat ze weer ietsje liever tegen me mag doen
Indirect zeg je een beetje dat je haar dus wel wil hosselenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat mag je lekker zelf gaan doen, je bent een grote jongen nu
Dat durft hij nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Money is altijd lief tegen mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:04 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste tijd doet ze altijd een beetje boos en ongeduldig tegen me. Als Koffie haar hosselt moet hij wel zeggen dat ze weer ietsje liever tegen me mag doen
Ik ben een grote jongen, maar uiteraard ben ik niet opgewassen tegen haar stoerheidquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idd, Moneyquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Money is altijd lief tegen mij.
Ik mis moneyquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, je moet ook gewoon normaal tegen mensen doen, dan doen ze ook normaal terugquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen, maar uiteraard ben ik niet opgewassen tegen haar stoerheid
Ik snap haar wel hoor, ik word ook ongeduldig en boos van mezelf vaak. En jij bent gewoon altijd even awesome.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet doen, das een regelrechte afknapperquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap haar wel hoor, ik word ook ongeduldig en boos van mezelf vaak. En jij bent gewoon altijd even awesome.
Ik denk dat ik gezien de geringe voortgang die ik maak af en toe best wel boos, ongeduldig en gefrustreerd mag zijn. Met dat goedpraten kom ik ook niet verder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je niet doen, das een regelrechte afknapper
Moet je lekker zelf weten, dan blijven leuke lieve meisjes op je afknappenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gezien de geringe voortgang die ik maak af en toe best wel boos, ongeduldig en gefrustreerd mag zijn. Met dat goedpraten kom ik ook niet verder.
Ik heb hier nog wel wat moneyquote:
Ik ben gewoon keilief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap haar wel hoor, ik word ook ongeduldig en boos van mezelf vaak. En jij bent gewoon altijd even awesome.
Zodra ik mijn nieuwe woning heb zal ik helaas mijn reserves voor een groot deel aan moeten sprekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
loterij gewonnen? oh wacht, je woont nog thuis.
Dat heeft niet per se iets met elkaar te maken. Meisjes vinden duizenden reden om op me af te knappen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten, dan blijven leuke lieve meisjes op je afknappen![]()
Ik zeg je alleen maar de waarheid hoor
En waarom zou je daar boos over willen zijn? Daar schiet je toch niks mee op?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heeft niet per se iets met elkaar te maken. Meisjes vinden duizenden reden om op me af te knappen.
En het punt dat ik eigenlijk probeerde te maken is dat ik niet zo snel verander als ik wil. Ik denk dat het goed is om daar boos over te zijn toch?
Moet ik de situatie waar ik in zit dan maar prima vinden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waarom zou je daar boos over willen zijn? Daar schiet je toch niks mee op?
Als je genoeg hebt kan je mij er mee doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:23 schreef Fera het volgende:
Geld, wat is dat? Ik kan me niet meer herinneren hoe het eruit ziet en wat je er mee doet.
Wat ben jij toch een lekkere vieze hoer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt kan je mij er mee doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een lekkere vieze hoer.
Dat hoeft niet, maar het is wel handig om er dan iets aan te doen zodat die situatie verandert.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet ik de situatie waar ik in zit dan maar prima vinden?
Slijmjurk.quote:
En wat schiet je op met je boos-zijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet ik de situatie waar ik in zit dan maar prima vinden?
Oh yeah talk dirty to me.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een lekkere vieze hoer.
There's more where that came from.quote:
Ik ben nu toch in de buurt.quote:
Wat schiet ik op met de situatie prima vinden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat schiet je op met je boos-zijn?
Je ziet echt alleen maar wit en zwart he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat schiet ik op met de situatie prima vinden?
Zonder toekijkende kaneel is het natuurlijk een stuk minder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nu toch in de buurt.Zal ik Kaneel meebrengen?
I agree.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder toekijkende kaneel is het natuurlijk een stuk minder.![]()
waarom zou ik iets willen veranderen als ik de situatie zou accepteren? Als ik het accepteer vind ik het prima en hoef ik niets meer te veranderen. Het probleem is dat ik niet wil accepteren hoe het nu gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je ziet echt alleen maar wit en zwart he?
Wat dacht je ervan om de situatie VOORLOPIG te accepteren en in de tusssentijd je best doen wat aan die situatie te veranderen?
Dan zit je wel in een kutsituatie (ik ken jouw situatie niet verder, maar toch) maar als je weet dat je je best doet, wat kan je dan nog meer doen?
Acceptatie kan soms leiden tot verandering. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
waarom zou ik iets willen veranderen als ik de situatie zou accepteren? Als ik het accepteer vind ik het prima en hoef ik niets meer te veranderen. Het probleem is dat ik niet wil accepteren hoe het nu gaat.
Dan doe iets zodat je de situatie wel kunt veranderen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
waarom zou ik iets willen veranderen als ik de situatie zou accepteren? Als ik het accepteer vind ik het prima en hoef ik niets meer te veranderen. Het probleem is dat ik niet wil accepteren hoe het nu gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Fera zegt![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan doe iets zodat je de situatie wel kunt veranderen.
Zoals je nu bent, zal je meisjes afstoten als een magneet waarvan je de gelijke polen bij elkaar houdt.
Your call!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Fera zegtHihi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik weet denk ik niet zo goed wat accepteren betekent. Als er tegen mij gezegd wordt dat ik iets moet accepteren dan klinkt dat alsof ik net moet doen of het probleem er niet is of maar gelukkig moet zijn ondanks het probleem. Beiden vind ik heel erg moeilijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Acceptatie kan soms leiden tot verandering. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.Maar acceptatie geeft slechts aan dat je goed om kan gaan met de situatie zoals hij nu is, of je deze nu wilt veranderen of niet. Het kan de verandering wel bespoedigen.
Accepteren is het tegenovergestelde van wat jij nu beweert. Wat jij bedoeld, is negeren. Maar het probleem accepteren is juist zeggen: "Oké, het probleem is er, dat is nou eenmaal zo". Vervolgens moet jij je bedenken of het probleem op te lossen is, of niet. Is het niet op te lossen? Dan heeft het geen zin om je er druk over te maken. Is het wel op te lossen? Streef dan naar die oplossing, maar ook dan heeft het geen zin om je er druk over te maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet denk ik niet zo goed wat accepteren betekent. Als er tegen mij gezegd wordt dat ik iets moet accepteren dan klinkt dat alsof ik net moet doen of het probleem er niet is of maar gelukkig moet zijn ondanks het probleem. Beiden vind ik heel erg moeilijk.
Ik weet echt niet goed hoe ik goed om moet gaan met hoe ik me voel en alles waar ik niet blij mee ben.
Als je je best doet iets te veranderen, dan krijg je geruststelling met de gedachte dat je NU je best doet en er NU simpelweg niet meer in zitquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet denk ik niet zo goed wat accepteren betekent. Als er tegen mij gezegd wordt dat ik iets moet accepteren dan klinkt dat alsof ik net moet doen of het probleem er niet is of maar gelukkig moet zijn ondanks het probleem. Beiden vind ik heel erg moeilijk.
Ik weet echt niet goed hoe ik goed om moet gaan met hoe ik me voel en alles waar ik niet blij mee ben.
Juist dat vind ik inderdaad erg moeilijk. Ik kan zelfs over dingen die ik niet op kan lossen uren zitten piekeren en ook als ik wel aan een oplossing werk ben ik uren aan het piekeren. Ik denk dat ik het lastig vind om niet te piekeren en me geen zorgen te maken .quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Accepteren is het tegenovergestelde van wat jij nu beweert. Wat jij bedoeld, is negeren. Maar het probleem accepteren is juist zeggen: "Oké, het probleem is er, dat is nou eenmaal zo". Vervolgens moet jij je bedenken of het probleem op te lossen is, of niet. Is het niet op te lossen? Dan heeft het geen zin om je er druk over te maken. Is het wel op te lossen? Streef dan naar die oplossing, maar ook dan heeft het geen zin om je er druk over te maken.
Dat is ook lastig, ik ben zelf piekerdeskundige. Maar je kunt ook piekeren over de oplossing, dan heeft het tenminste nog nut. Vervolgens moet je die gedachten omzetten in acties. Heel moeilijk, maar als je de juiste motivatie hebt moet het lukken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Juist dat vind ik inderdaad erg moeilijk. Ik kan zelfs over dingen die ik niet op kan lossen uren zitten piekeren en ook als ik wel aan een oplossing werk ben ik uren aan het piekeren. Ik denk dat ik het lastig vind om niet te piekeren en me geen zorgen te maken .
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog zo'n piekeraar rondlooptquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, ik ben zelf piekerdeskundige. Maar je kunt ook piekeren over de oplossing, dan heeft het tenminste nog nut. Vervolgens moet je die gedachten omzetten in acties. Heel moeilijk, maar als je de juiste motivatie hebt moet het lukken.
Ze zijn er genoeg, dat is de vloek van de huidige maatschappij. Veel te veel dingen waar zorgen door ontstaan, die eigenlijk irrelevant zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog zo'n piekeraar rondloopt![]()
Het is heel moeilijk.
Hoe blijf jij positief?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn er genoeg, dat is de vloek van de huidige maatschappij. Veel te veel dingen waar zorgen door ontstaan, die eigenlijk irrelevant zijn.
Het is moeilijk, maar niet onmogelijk. Positief blijven is de sleutel.
Ik kan wel vertellen hoe ik positief blijfquote:
Staat nu fier naar rechtsquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je naald weer viriel zien opveren?
Liefde!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je naald weer viriel zien opveren?
Fijn gevoel is dat hè, dat je je pony's onder de motorkap weer "juice" hebt gegeven door een slang in zijn reet te vrotten.quote:
We gaan bijna picknicken hequote:
Maak je je nooit zorgen dat je er niet komt? Ik heb zelf vreselijk veel zorgen dat hoe erg ik ook mijn best doe, dingen altijd zo zullen blijven als ze zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ben ik weer
[..]
Ik kan wel vertellen hoe ik positief blijf
Doordat ik weet dat ik nu op de goeie weg ben en m'n best aan het doen ben, heb ik geruststelling met de gedachte dat ik nu m'n best doe om m'n situatie te veranderen, ook al is m'n situatie nu ook kut
En piekeren heb ik ook heel veel gedaan.
Ik lust geen kaasjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik nog jam en kaasjes meenemen?
Ja, maar had even de tijd nodig om na te denken. Nogmaals, wat ik net post is niet om je onderuit te halen, ik ben vooral benieuwd hoe je zelf die bezwaren in je gedachten oplostquote:
That's my girl! Moet ik nog een cadeautje aan je geven of wat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust geen kaasjes![]()
Heb ook geen idee nog hoe laat we afspreken in Rotterdam. Charmed moet overdags voetballen. Geen idee hoe laat ik bij Dd terecht kan enz![]()
Het wordt dus gewoon 1 grote vage bedoeling
Door plezier te halen uit kleine dingen. De zon die schijnt, de warmte op je gezicht. Een vlindertje dat landt op een bloem, een vogeltje dat fluit. De natuur speelt daarin een vrij grote rol. Maar ook omgang met vrienden, een knuffel van een vriendin, mijn hondje die tegen me aan kruipt en liefdevol in het gezicht lebbert.quote:
Een stukje code dat ik één keer compilen gelijk werkt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Door plezier te halen uit kleine dingen. De zon die schijnt, de warmte op je gezicht. Een vlindertje dat landt op een bloem, een vogeltje dat fluit. De natuur speelt daarin een vrij grote rol. Maar ook omgang met vrienden, een knuffel van een vriendin, mijn hondje die tegen me aan kruipt en liefdevol in het gezicht lebbert.
Dat klopt, dat weet ik idd niet. Het enige dat ik weet is dat het nu steeds beter gaat en dat er nog steeds beweging in de zaak zit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Maak je je nooit zorgen dat je er niet komt? Ik heb zelf vreselijk veel zorgen dat hoe erg ik ook mijn best doe, dingen altijd zo zullen blijven als ze zijn.
Waarom is het feit dat je je best doet een geruststelling voor je? Het is heel goed dat je je best doen en ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar je best doen betekent niet per se dat er ooit een betere situatie ontstaat. Ik heb zelf heel erg dat gevoel.
Exactly. Voor iedereen is het verschillend. Als ik een nieuw recept ga koken, dan is het altijd leuk als het ook daadwerkelijk gelukt en lekker is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een stukje code dat ik één keer compilen gelijk werkt.
Ik typ gewoon alles zo uit m'n kop. Makkie!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar had even de tijd nodig om na te denken. Nogmaals, wat ik net post is niet om je onderuit te halen, ik ben vooral benieuwd hoe je zelf die bezwaren in je gedachten oplost
Zie hier gelijk de reden waarom ik een hekel heb aan programmeren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee joh gekkie!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
That's my girl! Moet ik nog een cadeautje aan je geven of wat?
Dat is meestal het geval als ik bezig ben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind ik heel knap van je. Het scheelt denk ik echt veel als je vrienden hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Door plezier te halen uit kleine dingen. De zon die schijnt, de warmte op je gezicht. Een vlindertje dat landt op een bloem, een vogeltje dat fluit. De natuur speelt daarin een vrij grote rol. Maar ook omgang met vrienden, een knuffel van een vriendin, mijn hondje die tegen me aan kruipt en liefdevol in het gezicht lebbert.
Maar ook dingen die ik gepresteerd heb, hoe klein ook. Muziek die ik luister kan me ook heel blij maken. Zoals ik al zeg, kleine en simpele dingen. Daar haal je kracht uit.
Dat is knapquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klopt, dat weet ik idd niet. Het enige dat ik weet is dat het nu steeds beter gaat en dat er nog steeds beweging in de zaak zit.
Maar ik heb dankzij mijn instelling al een hoop bereikt en een hoop obstakels overwonnen, dat zie ik als een zege
Dus:Zonder te weten of het daadwerkelijk helpt in m'n fysieke situatie, helpt 't wel in m'n mentale situatie
Zo moet je niet denken. Je moet genieten van die kleine dingen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is meestal het geval als ik bezig ben.
[..]
Vind ik heel knap van je. Het scheelt denk ik echt veel als je vrienden hebt.
Weetje, het probleem is ook dat kleine dingen gewoon niet opwegen tegen alle dingen waar ik niet blij mee ben. Er is gewoon uit kleine dingen voor mij niet genoeg te halen om tegenwicht te bieden aan alles.
quote:“Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things.”
Babsjequote:
Alles ok?quote:
Dankjewelquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken. Je moet genieten van die kleine dingen.
[..]
Jawel. Druk!quote:
Het was broodnodigquote:
You're welcome. Ik hoop dat je er wat aan hebt.quote:
WatwatWÁÁÁÁTTT?!?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Druk!
Opeens heb ik een sociaal leven enz
Hey, Huppel is terug op den fokking aarde!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Druk!
Opeens heb ik een sociaal leven enz
Ik denk traag. Maar ik was nu eigenlijk ook helemaal geen reactie aan het typen. Ik weet niet wat ik kan zeggen nog.quote:
Blijf maar gewoon leven!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet dit bazennummer toch nog een keer posten, want morgen ga ik klimmen en kan wel eens dood gaan![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het er ook nog niet zo mee eens hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WatwatWÁÁÁÁTTT?!?!Hoe durven ze
Sociaal leven
![]()
Mwah, meer in de zij en het was een Belgische slang.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat hè, dat je je pony's onder de motorkap weer "juice" hebt gegeven door een slang in zijn reet te vrotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |