Gecondoleerd alvastquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik riep altijd nee, nu weet ik het nog niet zo zeker
Als je kinderen hebt is je leven overquote:
Dat is maar net hoe je er mee omgaat ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt is je leven over
Of ze verrijken je leven juist, geven een extra invulling.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je er mee omgaat ...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze verrijken je leven juist, geven een extra invulling.
Mensen zeggen dat ook over naar de kerk gaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je haalt 2 zaken door elkaar beste vriend
Mensen zeggen wel meer dingenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ook over naar de kerk gaan
Inderdaad, dat hoor ik van veel ouders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze verrijken je leven juist, geven een extra invulling.
Atheïsten krijgen ook kinderen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ook over naar de kerk gaan
Gelukkig welquote:
Dit, je bent dan slaaf van je eigen kinderen. Je kinderen komen altijd eerst. Een kind is gewoon een veroordeling voor 20+ jaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
onzinquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs voor moord krijg je minderquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit, je bent dan slaaf van je eigen kinderen. Je kinderen komen altijd eerst. Een kind is gewoon een veroordeling voor 20+ jaar
geldt jammer genoeg niet voor alle mensenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit, je bent dan slaaf van je eigen kinderen. Je kinderen komen altijd eerst. Een kind is gewoon een veroordeling voor 20+ jaar
Nope, geldt niet als je zelf dat kind bentquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]
geldt jammer genoeg niet voor alle mensen
jup.. guiltyquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope, geldt niet als je zelf dat kind bent![]()
Tenzij je natuurlijk kutouders hebt, dan heb je (soms) levenslang
Ik had wel een hele toffe schoonvaderquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
Daarom gewoon leuke schoonouders zoeken
wel van hoeren? ja ik weet ook niet zoveel. we kunnen ook praten over pluizend keukenpapier en opgedroogt sperma.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil best wel een keertje met je bijpraten hoor
Alleen niet over auto's en motoren, daar heb ik de ballen verstand van
Nog nooit een schoonvader gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had wel een hele toffe schoonvader
Jammer dat ik daar geen contact meer mee heb
Naja, 't was ook meer een "schoonvader". Ze hadden 7 jaar iets met elkaar.quote:
Lekker ventje met je lekkere kontje.quote:
Koffiequote:
Facebookvriendje van mequote:
Dit volg ik niet helemaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 't was ook meer een "schoonvader". Ze hadden 7 jaar iets met elkaar.
Later heeft hij een vriendin gekregen die weer later aan kanker is overleden. Heeft hij haar kinderen geadopteerd!
Wat een held.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 't was ook meer een "schoonvader". Ze hadden 7 jaar iets met elkaar.
Later heeft hij een vriendin gekregen die weer later aan kanker is overleden. Heeft hij haar kinderen geadopteerd!
Mijn moeder had 7 jaar een relatie met die man (die m'n "schoonvader" werd want nooit officieel getrouwd).quote:
Okequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn moeder had 7 jaar een relatie met die man (die m'n "schoonvader" werd want nooit officieel getrouwd).
Toen uit elkaar gegaan en hij kreeg een nieuwe vriendin.
Die vriendin had al kinderen maar ze overleed later aan kanker. Enz etc.
Stiefvader schat, stiefvader.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn moeder had 7 jaar een relatie met die man (die m'n "schoonvader" werd want nooit officieel getrouwd).
Toen uit elkaar gegaan en hij kreeg een nieuwe vriendin.
Die vriendin had al kinderen maar ze overleed later aan kanker. Enz etc.
Ja, toffe mensen, ze bestaanquote:
Wat zuur ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, toffe mensen, ze bestaan![]()
Het meest trieste misschien is dat hij professor is in de kankerbestrijding en haar niet kon helpen
Hoeft ook niet, maar misschien was het daarom wat onduidelijk voor mensen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O damn
Ik ga echt niet al mijn posts editen hoor
Ach, het leven is net een bord spaghetti, niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar misschien was het daarom wat onduidelijk voor mensen.
Oh nu snap ik het welquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O damn
Ik ga echt niet al mijn posts editen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |