abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117697408
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

We hebben elkaar nog nooit gemeet, dus echt kennen doen we elkaar niet. Alleen via 't forum :P
check... ik leg de grens tussen kennen en kennen toch wel bij IRL iemand kennen ... ja toch... en dat voor iemand die alles vrij letterlijk neemt :')
pi_117697435
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alles goed? Ik ga morgen sportief doen 8-)
Redelijk... ik verwacht vooral overmorgen veel pijn te hebben, maar he... de tijd was goed he :P
Wat ga je voor sportiefs doen?
pi_117697449
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef -Engel- het volgende:

[..]

check... ik leg de grens tussen kennen en kennen toch wel bij IRL iemand kennen ... ja toch... en dat voor iemand die alles vrij letterlijk neemt :')
Van Fok! ken ik niet echt iemand. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_117697483
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van Fok! ken ik niet echt iemand. :)
-O- ik ben nog wel zo oppervlakkig... zo lekker 2D
I'm kidding
pi_117697516
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef -Engel- het volgende:

[..]

-O- ik ben nog wel zo oppervlakkig... zo lekker 2D
I'm kidding
Toen ik je meeten was je toch aardig 3D of was dat een hologram?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_117697585
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Als ik iemand alleen maar een keer of 6 IRL heb gemeet, dan ken ik die persoon vaag.
Iemand -echt- kennen doe je pas na een aantal jaar :)
pi_117697636
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toen ik je meeten was je toch aardig 3D of was dat een hologram?
:Y
pi_117697648
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ik iemand alleen maar een keer of 6 IRL heb gemeet, dan ken ik die persoon vaag.
Inderdaad :) maar het is ingewikkelder want je kan ook mensen vaker zien maar heel oppervlakkig contact hebben
14 SHADES OF GREY
pi_117697660
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:Y
Je bent een hologram :o mmm raar dat ik dat niet door had
14 SHADES OF GREY
  Moderator / Redactie FP zondag 7 oktober 2012 @ 17:16:48 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_117697724
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je bent een hologram :o mmm raar dat ik dat niet door had
Volgende keer je hand er proberen door heen te steken. Voel je niets, dan is het een hologram. Raak je wat zachts en krijg je een klets in je gezicht, dan niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117697726
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

mja
pi_117697738
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad :) maar het is ingewikkelder want je kan ook mensen vaker zien maar heel oppervlakkig contact hebben
klopt, is het ook....
pi_117697740
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klopt. Als je iemand echt wilt leren kennen, dan ga je samen dingen ondernemen. Er op uit gaan, samen wat eten, samen gamen (hey, ik blijf een vent :P ), bij elkaar blijven logeren en in elkaars huis verblijven, elkaar helpen als dat nodig is.
Kortom:Iemands karakter leren kennen.

Bij mij valt iemand pas in de "vriendschap" categorie als ik die persoon al een jaar of 5 ken, en dat is inclusief diepgaander contact met elkaar.
pi_117697751
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef El_Thijs het volgende:

Volgende keer je hand er proberen door heen te steken. Voel je niets, dan is het een hologram. Raak je wat zachts en krijg je een klets in je gezicht, dan niet.
Ik mag TB niet meppen... dat is zielugggggggggggg
pi_117697762
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Redelijk... ik verwacht vooral overmorgen veel pijn te hebben, maar he... de tijd was goed he :P
Wat ga je voor sportiefs doen?
Pijn is fijn! *O*

En zie vorige topic, één van de laatste posts :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_117697782
quote:

[..]

Dat laatste is optioneel :P
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt. Als je iemand echt wilt leren kennen, dan ga je samen dingen ondernemen. Er op uit gaan, samen wat eten, samen gamen (hey, ik blijf een vent :P ), bij elkaar blijven logeren en in elkaars huis verblijven, elkaar helpen als dat nodig is.

Bij mij valt iemand pas in de "vriendschap" categorie als ik die persoon al een jaar of 5 ken, en dat is inclusief diepgaander contact met elkaar.
Inderdaad
14 SHADES OF GREY
pi_117697815
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb geen 5 jaars termijn voor vriendschap... people come and they go.... maar ik leer, zie etc. graag mensen en iedereen die op je pad komt kan daar bijdragen.... en of ik iemand echt ken.... tsja... dat ligt aan de dingen die je samen wilt doen... of niet....
pi_117697818
quote:

[..]

Goede tip :P
pi_117697824
pi_117697871
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goede tip :P
Leuke openingszin :+ hey meisje mag ik checken of jij een hologram bent
14 SHADES OF GREY
pi_117697885
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Pijn is fijn! *O*

En zie vorige topic, één van de laatste posts :P
Oe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf 8-)
Heelhuids terugkomen he!!! :)
pi_117697890
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik heb geen 5 jaars termijn voor vriendschap... people come and they go.... maar ik leer, zie etc. graag mensen en iedereen die op je pad komt kan daar bijdragen.... en of ik iemand echt ken.... tsja... dat ligt aan de dingen die je samen wilt doen... of niet....
Ieder persoon gaat op een andere manier met vriendschappen om, en dat is helemaal ok :)
Zelf ben ik heel zuinig op de vriendschappen die ik heb, de meeste vrienden ken ik dan ook al langer dan 10 jaar en die laat ik ook niet meer zomaar los.
M'n zusje wisselt haar vriendenkring elke 5 jaar ongeveer. Elke keer als ik naar haar verjaardag ga, heeft ze weer andere vrienden.
Een ieder doet het op zijn/haar eigen manier, tis maar net waar je de voorkeur aan geeft ;)
pi_117697906
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klinkt een beetje cheesy :+
pi_117697907
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

meisje trekt wenkbrauw op....................... en zegt... NEE
pi_117697924
hellow *O* *O*
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')