SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Tjonge, die Locadia kan er niks van
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Lamprouquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:08 schreef Merkie het volgende:
Zijn er ook nog Feyenoorders zonder gele kaart?![]()
Het kan nog steeds voor de parel van het zuiden!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Was volledig terecht, dat BMI er 1 kreeg imo nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?![]()
![]()
![]()
Ik was pissen dus kan er niet over oordelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik snap niet waarom Groningen alleen nog maar van 25 meter op doel schietOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die keeper is 1.20 ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet waarom Groningen alleen nog maar van 25 meter op doel schiet
Gewoon proberen tochOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wttog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die keeper is 1.20 ofzo
Gewoon proberen toch[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ongelofelijk hoe Groningen verzaakt om het af te makenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kirm....moet eindelijk schieten, kan hij het nietOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
(assist: Kevin Strootman)24' Jeremain Lens
(assist: Jeremain Lens)45'+1' Ola Toivonen
(assist: Jeremain Lens)56' Mark van Bommel
(assist: Jeremain Lens)86' Georginio Wijnaldum
Like a boss![]()
Lensie Lensie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Goede week voor PSVOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Jongen, ze spelen thuis tegen NACquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen maar tegen matige teams jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zonder de beker laatste 4 wedstrijden doelsaldo 14-0, niks mis mee.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zeg ik, matige teamsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Leuke week, PSV speelt goed maar de tegenstanders .. Of moet ik de 'ers' zeggen want tegenstand boden ze niet.
Maar ik zie wel meer en meer en team, meer beweging en veel werklust![]()
![]()
Boeiend hoe goed die tegenstanders zijn; is wel goed voor het vertrouwen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke week, PSV speelt goed maar de tegenstanders .. Of moet ik de 'ers' zeggen want tegenstand boden ze niet.
PSV speelt momenteel gewoon het beste voetbal in de eredivisieEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
BRUNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JAAAAAAAAAAAACall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
2-2 Feyenoord, wel verdient trouwensOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenstanders komen er gewoon niet uit door de topaanval van PSV.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Gerechtigheid. Hoe dramatisch ze ook spelen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
mooi gekOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Onzinquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tegenstanders komen er gewoon niet uit door de topaanval van PSV.![]()
Mooi, ik gun het Koeman ook veel meer dan Maaskant.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ze konden of wilden het niet afmaken. Bij elke grote kans die ze kregen maakten ze de verkeerde keuze, dan verdien je het niet te winnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee!! Feyenoord moet geen punten pakken!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
True.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze konden of wilden het niet afmaken. Bij elke grote kans die ze kregen maakten ze de verkeerde keuze, dan verdien je het niet te winnen![]()
Klopt, maar Feyenoord verdient het ook niet om te winnen. Al hoop ik dat welquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze konden of wilden het niet afmaken. Bij elke grote kans die ze kregen maakten ze de verkeerde keuze, dan verdien je het niet te winnen![]()
![]()
Kop die bal naar de grond en hij zit gewoon.
Maaruh PSV soeverein gewonnen
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Wordt wellicht gelijkspelquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord verdient het ook niet om te winnen. Al hoop ik dat welOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja ik klaag ook niet maar zo weet je niet of je daadwerkelijk veel vooruit gaat of niet. Dit zijn geen tests. Wel een goede week voor het zelfvertrouwen ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend hoe goed die tegenstanders zijn; is wel goed voor het vertrouwen.![]()
Oooh oh oh GrunnJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Triest dat Feyenoord tijd probeert te rekken en een gelijkspel voldoende vindtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ja. Er zit nu juist meer in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Shreyas het volgende:
Triest dat Feyenoord tijd probeert te rekken en een gelijkspel voldoende vindt
edit: zát![]()
![]()
Je bent blij met een gelijkspel jaquote:
No way dat er meer in zat. Feyenoord mistte domweg te veel kwaliteit en scherptequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Shreyas het volgende:
Triest dat Feyenoord tijd probeert te rekken en een gelijkspel voldoende vindt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 16:23:28 ]![]()
Wereldprestatie! Huldequote:
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Voorin is het probleem ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef leolinedance het volgende:
PSV 28 doelpunten in 8 (competitie)wedstrijden![]()
![]()
3,5 per wedstrijd gemiddeld![]()
Had makkelijk 5/6-1 kunnen zijn, dus ja... Gelijkspel is OKquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent blij met een gelijkspel ja![]()
6 uit 8 tegen is ook niet slecht anders. Alleen Twente doet het beter met 5 tegengoals, maar die moeten zo nog spelen.quote:![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had makkelijk 5/6-1 kunnen zijn, dus ja... Gelijkspel is OK![]()
Slechte instelling
Je wil toch gewoon winnenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Straks gaat AZ nog even verrassenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gezien de wedstrijd zeer zeker jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent blij met een gelijkspel ja
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Natuurlijk wil ik dat Feyenoord wint, maar om nou onrealistisch te zijn lijkt me meer iets voor de supporters van andere clubsquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Slechte instelling
Je wil toch gewoon winnen![]()
![]()
Ja maar zoveel deden Napoli, Feyenoord, VVV en NAC nou ook weer nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
6 uit 8 tegen is ook niet slecht anders.![]()
![]()
Yes 2-2, zielig smerig kut groningen.
Kunnen zichzelf niet eens bedwingen met die opzetjes en handtastelijke gedragGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Dat ligt aan PSVquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar zoveel deden Napoli, Feyenoord, VVV en NAC nou ook weer niet![]()
![]()
Narsingh is een miskoop.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat viel Narsingh wéér tegen zeg.. als Lens niet in de spits stond had Narsingh op de bank gezeten.![]()
Gaan we weer. Als PSV wint, is dat altijd met dank aan het zwakke spel van de tegenstander.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar zoveel deden Napoli, Feyenoord, VVV en NAC nou ook weer niet![]()
Mwah viel mee. Iedereen was wel oke vandaag, alleen Lens blonk echt (weer) uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat viel Narsingh wéér tegen zeg.. als Lens niet in de spits stond had Narsingh op de bank gezeten.![]()
Volgens mij is hij PSV supporter hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:28 schreef miep63 het volgende:
[..]
Gaan we weer. Als PSV wint, is dat altijd met dank aan het zwakke spel van de tegenstander.![]()
![]()
Beetje vroeg om echt te zeggen maar hij laat nog niks zien nee..quote:ik hoop dat het een kwestie van wennen/aarden is..
Geduld is soms belangrijk bij het voetbal..![]()
Hoe kan de grootste zuiger van VBL nou mod zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Slechte instelling
Je wil toch gewoon winnen![]()
![]()
Ik ben gewoon voor PSV hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:28 schreef miep63 het volgende:
[..]
Gaan we weer. Als PSV wint, is dat altijd met dank aan het zwakke spel van de tegenstander.![]()
En waar zuig ik dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste zuiger van VBL nou mod zijn.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je wokt nooit alleen. Moet wel een verdomd goede Chinees daar zitten in de Veste.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
Je wokt nooit alleen. Moet wel een verdomd goede Chinees daar zitten in de Veste.![]()
Ik vind hem weinig goeds doen maar dat is mijn mening/observatie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mwah viel mee. Iedereen was wel oke vandaag, alleen Lens blonk echt (weer) uit.![]()
wel een negatieveling dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij is hij PSV supporter hoor![]()
Wil je mij niet in deze discussie betrekken aub?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste zuiger van VBL nou mod zijn.![]()
Ga je gangquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maakt een wedstrijd leuker om te kijken, itt Reitsmaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kijk naar Alex, Lee en Park, dat duurde ook 2 seizoenen voordat het toppers werden. Mooie tijd was dat trouwensquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje vroeg om echt te zeggen maar hij laat nog niks zien nee..ik hoop dat het een kwestie van wennen/aarden is..
Geduld is soms belangrijk bij het voetbal..![]()
![]()
U never walk alonequote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het blijft sneu om dat lied daar te horen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
Je wokt nooit alleen. Moet wel een verdomd goede Chinees daar zitten in de Veste.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ben vrij vandaagquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Come on Twente Enschede!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Probeer het leven een beetje van de zonnige kant te zien. De zon schijnt prachtig in onze mooie stad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd negatief. Zie ook mijn posts van vandaag![]()
Go go go Altidore![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
okequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef miep63 het volgende:
[..]
Probeer het leven een beetje van de zonnige kant te zien. De zon schijnt prachtig in onze mooie stad.![]()
Dat is volkomen logisch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat Feyenoord blij mag zijn met een gelijkspel.![]()
Oja dat is zuigen iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat Feyenoord blij mag zijn met een gelijkspel.
huilie
Ik hoef niet alles te weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sinds jaar en dag is het een ritueel om bij de spelersopkomst het “You’ll never walk alone” van Gerry & the Pacemakers te draaien. Het lied dat al jaar en dag HET clublied van Liverpool FC is.
FC Twente ontving de originele versie van de toenmalige Anfield stadionspeaker George Septhon voorafgaand aan de afscheidswedstrijd van Het Diekman FC Twente – SC Heerenveen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik snap hem wel hoor... Hij is supporter van Ajax... Dan moet zijn club altijd winnen, ook al is dat compleet niet realistisch. Feyenoorders hebben gewoon een betere kijk op het spelquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat Feyenoord blij mag zijn met een gelijkspel.![]()
![]()
PSV Eindhoven - NAC Breda
Correcte Score
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: Enkelvoudig, 4-0
¤ 2,50 12,50 4-0 ¤ 31,25
![]()
![]()
Ik ben nooit tevreden met een gelijkspel iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor... Hij is supporter van Ajax... Dan moet zijn club altijd winnen, ook al is dat compleet niet realistisch. Feyenoorders hebben gewoon een betere kijk op het spel
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
Correcte Score
Reguliere speeltijd
¤ 2,50 12,50 4-0 ¤ 31,25
He bah aftertimen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
Correcte Score
Reguliere speeltijd
¤ 2,50 12,50 4-0 ¤ 31,25
![]()
![]()
![]()
Tyfus EL te storen godverdomme.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dus je geeft toe dat realisme niet voor komt in jouw analyse?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nooit tevreden met een gelijkspel idd![]()
1 troost, de stream stoort ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat we daardoor een goal missen...quote:
Of eigenlijk, zien we het dan niet gebeuren, maar goed![]()
Clubcultuur jatten doe je zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Sinds jaar en dag is het een ritueel om bij de spelersopkomst het “You’ll never walk alone” van Gerry & the Pacemakers te draaien. Het lied dat al jaar en dag HET clublied van Liverpool FC is.
FC Twente ontving de originele versie van de toenmalige Anfield stadionspeaker George Septhon voorafgaand aan de afscheidswedstrijd van Het Diekman FC Twente – SC Heerenveen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heeft niks met realisme te maken maar ik ga er vanuit dat Ajax gewoon wintquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat realisme niet voor komt in jouw analyse?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Juventus moet voor mij nog even scorenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De bet(s) voor el classico zijn nu al gratis, hopen dat Real wint.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Juventus moet voor mij nog even scoren“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb het over na de wedstrijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft niks met realisme te maken maar ik ga er vanuit dat Ajax gewoon wint![]()
![]()
FC Twente heeft één wedstrijd minder gespeeld, dus bovenaan.quote:
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”![]()
Dan ben ik nog niet tevreden neequote:
Ajax speelde bagger maar had gewoon moeten winnen
Feyenoord speelde ook behoorlijk kut en toch ben ik van mening dat je niet tevreden moet zijn met een puntOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef PowerData het volgende:
[..]
FC Twente heeft één wedstrijd minder gespeeld, dus bovenaan.![]()
Alfabetquote:
Zoals ik al zei, ik bekijk het liever realistisch. Al ben ik uiteraard niet blij met 1 punt tov 3quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet tevreden nee
Ajax speelde bagger maar had gewoon moeten winnen
Feyenoord speelde ook behoorlijk kut en toch ben ik van mening dat je niet tevreden moet zijn met een punt![]()
![]()
quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Tja dat kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik bekijk het liever realistisch. Al ben ik uiteraard niet blij met 1 punt tov 3
Maar dat het meteen als zuigen gezien word vind ik behoorlijk calimero
Ik zei dat nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja dat kan
Maar dat het meteen als zuigen gezien word vind ik behoorlijk calimero![]()
![]()
Weet ik, doel ook niet op jou verderquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik, doel ook niet op jou verder![]()
![]()
TwenteFC (user) is niet meer serieus te nemen inderdaad .. ik dacht dat het een voetbal en twente-expert was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Zijn ze ziek in Enschede btw... Als bijna 10 minuten gespeeld en nog geen 2/3-0![]()
![]()
Ik vooraf ook niet. Maar nogmaals, gezien het wedstrijdbeeld hebben we geluk gehad en moet je het gelijkspel koesteren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nooit tevreden met een gelijkspel idd![]()
Heeft hij daadwerkelijk dat voorspeld dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TwenteFC (user) is niet meer serieus te nemen inderdaad .. ik dacht dat het een voetbal en twente-expert was.![]()
Gorter
Apart dat Braafheid geel geel kreeg, trouwens.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
ok.. halve rode kaart... Zo goed?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
een halve, dus dan telt ie niet![]()
![]()
Dan is het niet zuigen wanneer ik een andere mening hebquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vooraf ook niet. Maar nogmaals, gezien het wedstrijdbeeld hebben we geluk gehad en moet je het gelijkspel koesteren.
misschien zelfs meer dan een halvequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
een halve, dus dan telt ie nietOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij zei dat alle topclubs even opgerold werden door FC Twente.. with ease, zo goed zijn ze, 4-0 zou geen uitzondering zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij daadwerkelijk dat voorspeld dan?![]()
Hij doet het beter dan op Fifa 13quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ze hebben het al heel vaak lastig gehad tegen matige clubs, ik denk dat ze nog wat af gaan glijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij zei dat alle topclubs even opgerold werden door FC Twente.. with ease, zo goed zijn ze, 4-0 zou geen uitzondering zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij zei dat alle topclubs even opgerold werden door FC Twente.. with ease, zo goed zijn ze, 4-0 zou geen uitzondering zijn.![]()
Twente is idd goed, maar zo goed ook weer niet.
Al wordt je natuurlijk ook wel kampioen door enkel van de top 5/6 te verliezen![]()
![]()
Juventus![]()
![]()
![]()
Mooi ingegooid, Braafheid
CHADLIIIIIIIIIIIIIIIIII
KUT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lekkere goal hoor!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tijd voor een nieuwe keeper voor AZ..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Klote, al zit hij wel in mijn teamOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wie? Romero? Nee, Esteban al weer een paar jaar..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Chadli, mooie actie
Italiaanse trekjes van Castaignos
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Braafheid moet kalm aan doen Godver.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die bedoelde ik... Hij had een paar leuke trappen voor Wesleyquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie? Romero? Nee, Esteban al weer een paar jaar..![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat Twente speelt nog duitser dan Duitsers._!
Blijkbaar de verkeerde... Chadli scoordequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
Tadic heb ik wel in m'n manager staan.
Dat dan weer wel.![]()
![]()
Van mij mag hij wel rood krijgen...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, leuk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ohhhhh Heerenveen ooh Heerenveen !!!![]()
Potver.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar de verkeerde... Chadli scoorde![]()
Ik ook, en Schilderquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
Dat dan weer wel.
Ik twijfelde tussen Tadic en Chadli, heb toch maar Chadli gekozen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef GGMM het volgende:
Dat dan weer wel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat haf bij die elleboog al gekund.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel rood krijgen...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
Hier mag je wel geel voor geven hoor. Is gewoon een schwalbe.![]()
![]()
Janssen probeerde een Petertje te doen
Whaha, wat een schwalbe..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lijkt wel cabaret.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leuk dat jij dat vindt, maar de regels schrijven enkel geel voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus.. dat is gewoon rood man.. zo'n schwalbe maken dan mag je van mij apart oprotten van het veld![]()
![]()
Leuk jij dat dat verteld terwijl ik dat al weet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat vindt, maar de regels schrijven enkel geel voor![]()
jij schreeuwt om roodquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk jij dat dat verteld terwijl ik dat al weet.![]()
![]()
je hebt een punt, dat dan weer wel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja spelbederf.. slecht acteerwerk.. fraude alles!![]()
Jij 3quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
je hebt een punt, dat dan weer wel...![]()
Liever Krombacher.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan warsteiner die flutbende in Enschede niet gaan sponsoren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Franziskaner is sowieso veel lekkerder.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Douglas
Ook een n SchwalbeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die Gorter mag nu wel rood krijgen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef RvLaak het volgende:
Daar had Gorter gewoon zijn 2e gele kaart moeten krijgenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Matennaaien, daar houden we niet van![]()
Of hopen dat hij zich nog een minuut of 10 gedeisd houdtquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
Als ik Verbeek was zou ik hem nu even wisselen![]()
Beter haal je die Gorter er maar meteen af voordat je met 10 man staat. Tegen PSV moest hij er eigenlijk ook af ..![]()
Vragen om een terechte kaart is geen matennaaien.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kaarten aansmeren waardoor jij 11 tegen 10 komt vind ik vaak wel leuk hoor.. is Toivonen goed inquote:![]()
![]()
Tegen PSV had hij wel 5 gele kaarten kunnen hebben volgens mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
Beter haal je die Gorter er maar meteen af voordat je met 10 man staat. Tegen PSV moest hij er eigenlijk ook af ..![]()
![]()
Een ander een kaart aanpraten is dat ten alle tijdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Vragen om een terechte kaart is geen matennaaien.![]()
Jawel hoor. Gewoon dieptriest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je gedronken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat ie weer,
WIIIILLLLLLLLLEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Oei bijna Schilder.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |