SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Tjonge, die Locadia kan er niks van
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Lamprouquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:08 schreef Merkie het volgende:
Zijn er ook nog Feyenoorders zonder gele kaart?![]()
Het kan nog steeds voor de parel van het zuiden!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Was volledig terecht, dat BMI er 1 kreeg imo nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?![]()
![]()
![]()
Ik was pissen dus kan er niet over oordelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik snap niet waarom Groningen alleen nog maar van 25 meter op doel schietOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die keeper is 1.20 ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet waarom Groningen alleen nog maar van 25 meter op doel schiet
Gewoon proberen tochOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wttog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die keeper is 1.20 ofzo
Gewoon proberen toch[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ongelofelijk hoe Groningen verzaakt om het af te makenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kirm....moet eindelijk schieten, kan hij het nietOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
(assist: Kevin Strootman)24' Jeremain Lens
(assist: Jeremain Lens)45'+1' Ola Toivonen
(assist: Jeremain Lens)56' Mark van Bommel
(assist: Jeremain Lens)86' Georginio Wijnaldum
Like a boss![]()
Lensie Lensie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Goede week voor PSVOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Jongen, ze spelen thuis tegen NACquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen maar tegen matige teams jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zonder de beker laatste 4 wedstrijden doelsaldo 14-0, niks mis mee.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zeg ik, matige teamsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Leuke week, PSV speelt goed maar de tegenstanders .. Of moet ik de 'ers' zeggen want tegenstand boden ze niet.
Maar ik zie wel meer en meer en team, meer beweging en veel werklust![]()
![]()
Boeiend hoe goed die tegenstanders zijn; is wel goed voor het vertrouwen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke week, PSV speelt goed maar de tegenstanders .. Of moet ik de 'ers' zeggen want tegenstand boden ze niet.
PSV speelt momenteel gewoon het beste voetbal in de eredivisieEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
BRUNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JAAAAAAAAAAAACall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
2-2 Feyenoord, wel verdient trouwensOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenstanders komen er gewoon niet uit door de topaanval van PSV.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Gerechtigheid. Hoe dramatisch ze ook spelen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
mooi gekOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Onzinquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tegenstanders komen er gewoon niet uit door de topaanval van PSV.![]()
Mooi, ik gun het Koeman ook veel meer dan Maaskant.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ze konden of wilden het niet afmaken. Bij elke grote kans die ze kregen maakten ze de verkeerde keuze, dan verdien je het niet te winnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee!! Feyenoord moet geen punten pakken!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
True.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze konden of wilden het niet afmaken. Bij elke grote kans die ze kregen maakten ze de verkeerde keuze, dan verdien je het niet te winnen![]()
Klopt, maar Feyenoord verdient het ook niet om te winnen. Al hoop ik dat welquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze konden of wilden het niet afmaken. Bij elke grote kans die ze kregen maakten ze de verkeerde keuze, dan verdien je het niet te winnen![]()
![]()
Kop die bal naar de grond en hij zit gewoon.
Maaruh PSV soeverein gewonnen
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Wordt wellicht gelijkspelquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord verdient het ook niet om te winnen. Al hoop ik dat welOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja ik klaag ook niet maar zo weet je niet of je daadwerkelijk veel vooruit gaat of niet. Dit zijn geen tests. Wel een goede week voor het zelfvertrouwen ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend hoe goed die tegenstanders zijn; is wel goed voor het vertrouwen.![]()
Oooh oh oh GrunnJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Triest dat Feyenoord tijd probeert te rekken en een gelijkspel voldoende vindtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ja. Er zit nu juist meer in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Shreyas het volgende:
Triest dat Feyenoord tijd probeert te rekken en een gelijkspel voldoende vindt
edit: zát![]()
![]()
Je bent blij met een gelijkspel jaquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
No way dat er meer in zat. Feyenoord mistte domweg te veel kwaliteit en scherptequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Shreyas het volgende:
Triest dat Feyenoord tijd probeert te rekken en een gelijkspel voldoende vindt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 16:23:28 ]![]()
Wereldprestatie! Huldequote:
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Voorin is het probleem ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef leolinedance het volgende:
PSV 28 doelpunten in 8 (competitie)wedstrijden![]()
![]()
3,5 per wedstrijd gemiddeld![]()
Had makkelijk 5/6-1 kunnen zijn, dus ja... Gelijkspel is OKquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent blij met een gelijkspel ja![]()
6 uit 8 tegen is ook niet slecht anders. Alleen Twente doet het beter met 5 tegengoals, maar die moeten zo nog spelen.quote:![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had makkelijk 5/6-1 kunnen zijn, dus ja... Gelijkspel is OK![]()
Slechte instelling
Je wil toch gewoon winnenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Straks gaat AZ nog even verrassenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |