SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Tjonge, die Locadia kan er niks van
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Lamprouquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:08 schreef Merkie het volgende:
Zijn er ook nog Feyenoorders zonder gele kaart?![]()
Het kan nog steeds voor de parel van het zuiden!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Was volledig terecht, dat BMI er 1 kreeg imo nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?![]()
![]()
![]()
Ik was pissen dus kan er niet over oordelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Michael de Leeuw heeft geel gehad in de '79ste minuut jongens, zijn we het daar mee eens?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik snap niet waarom Groningen alleen nog maar van 25 meter op doel schietOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die keeper is 1.20 ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet waarom Groningen alleen nog maar van 25 meter op doel schiet
Gewoon proberen tochOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Wttog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die keeper is 1.20 ofzo
Gewoon proberen toch[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ongelofelijk hoe Groningen verzaakt om het af te makenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kirm....moet eindelijk schieten, kan hij het nietOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
(assist: Kevin Strootman)24' Jeremain Lens
(assist: Jeremain Lens)45'+1' Ola Toivonen
(assist: Jeremain Lens)56' Mark van Bommel
(assist: Jeremain Lens)86' Georginio Wijnaldum
Like a boss![]()
Lensie Lensie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Goede week voor PSVOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Jongen, ze spelen thuis tegen NACquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen maar tegen matige teams jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zonder de beker laatste 4 wedstrijden doelsaldo 14-0, niks mis mee.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zeg ik, matige teamsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |