SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:26 schreef onlogisch het volgende:
Zo, nu kijken naar de mooiste club ter wereld.Feyenoord
![]()
![]()
Baas Marcelo weer in de basis. De Held van Eindhoven.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
ooijer
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Lurling legt de PSV verdediging er toch wel op.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Praat echt als een straat Marokkaan manquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
2 keepers van 1.60 en dan denken dat het 0-0 was. ahahha srs
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Leo Driessen met zijn negatieve commentaar richting de club die niet voor staat. Opeens is dan ook echt alles verkeerd en slecht en van de andere club alles goed ;')![]()
Dat ook, maar ook de 0-0quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Praat echt als een straat Marokkaan man
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Halve stadion vol met Feyenoorders. Vrije verkoop
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Vette stream, geen commentaar, wel geluid.
Dan merk je de stilte bij PSV pas.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Dan merk je de stilte bij PSV pas.![]()
![]()
quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Voor een puntquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een hoop stress voor niks blijkt achteraf![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Dan merk je de stilte bij PSV pas.![]()
![]()
Kuipers
Zelfs de Rijk vind het niks.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Haha Ajax![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ongelofelijk veel ruimte al in het begin.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nu wel, gelijkspelen tegen Utregquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat nou haha, lang geleden dat ze een competitiewedstrijd tegen Utrecht nier verloren hebben. Knap eigenlijk dusquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik wil jou geen enkele keer zien janken vanmiddag wanneer az van twente wintquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu wel, gelijkspelen tegen UtregOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kut. Ik erger me aan zulke fouten en dan maak ik hem zelf. Faalquote:
Feyenoord is echt veel beter dan Groningen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil jou geen enkele keer zien janken vanmiddag wanneer az van twente wint_! Dus ik mag niet blij zijn als de concurrentie punten verspeelt?
Tuurlijk welquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]_! Dus ik mag niet blij zijn als de concurrentie punten verspeelt?
Maar vorige week stond je vooraan met het janken
Dus ik zeg het bij deze alvastOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Goed, Ajax verspeelt thuis punten tegen FC Utrecht en nu kunnen we kijken welk verhaaltje het Orakel uit Barcelona nu weer heeft. Is dit de Cruijf revolutie ten top? ( binnen 3 jaar een solide Ajax 1 en aansluiting bij de EU top in de CL?)![]()
En wat als ik toch ga janken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar vorige week stond je vooraan met het janken
Dus ik zeg het bij deze alvast[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Jaaa
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
heb je pechquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wat als ik toch ga janken?
Heuj, Fey al op 1-0 volgens txt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
wat is dezequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Iwanius het volgende:
Goed, Ajax verspeelt thuis punten tegen FC Utrecht en nu kunnen we kijken welk verhaaltje het Orakel uit Barcelona nu weer heeft. Is dit de Cruijf revolutie ten top? ( binnen 3 jaar een solide Ajax 1 en aansluiting bij de EU top in de CL?)![]()
![]()
Haha die Cissé
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Nee, dan baal ikquote:
Sterker nog, door Cissé... Wonderen zijn de wereld niet uit.quote:
Al lijkt hij een hamstring blessure opgelopen te hebben![]()
Mooie goalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doen ze goed bij NAC ...Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heet gewoon RvLaak hoor.
Mertens kansje![]()
![]()
Waar heb ik dat eerder gezien... volgens mij goaltje Janko of Ruiz, en dan meteen geblesseerd eraf
En Huntelaar, met zijn bek vol gras.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar heb ik dat eerder gezien... volgens mij goaltje Janko of Ruiz, en dan meteen geblesseerd erafUn dann rettet kein Kavallerie,
Toivonen wordt toegesproken door Kuipers voor niks, en dit mag
Kongolo is een beest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dunne iele mannetje dat Zeefuik onderuit haaltVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dunne iele mannetje dat Zeefuik onderuit haalt, helaas scoort hij er wel geel mee... Maar toch een knappe prestatie
![]()
Heuj 1-1.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
gol gol golOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ronaldinho vrije trap
quote:
Ik heb gewoon maar 12 punten dit weekendquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Iedereen die ik uit mijn manager haal... naja Heuh! 1-1_!`
quote:hoe oud ben je 8?
Slecht muurtje zeg, maar die winnen nog wel.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoezo slecht muurtje? 9/10 vrije trappen gaan de lucht in, dus springen ze. Gewoon goed/slim genomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]hoe oud ben je 8?
Slecht muurtje zeg, maar die winnen nog wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 14:48:04 ]![]()
Toivonen tegen Lurling, wat een combinatie
Allebei etters.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Zorro het volgende:
Toivonen tegen Lurling, wat een combinatieNoot noot.![]()
Toivonen doet het sneaky, Lurling is te dom en emotioneel. Ik voel inderdaad wel weer een stomp in de maag bij Toivoinen vlak voor de scheidsrechter aankomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Zorro het volgende:
Toivonen tegen Lurling, wat een combinatie![]()
Nee Toivonen is een slimme voetballer, Lurling is een etter, snap dat nouquote:
Immers
Kein gewalt! Wir sind das volk!
gewoon geel man. gestrekt been.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Bommel en Toiboy mogen echt niks meer doen, alles levert een reprimande op...quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit is toch geen overtreding. Achterlijke scheids.![]()
Het was niet eens een overtreding man. Ze komen allebei op volle snelheid in en Bommel raakt de bal. Als er al iemand een overtreding maakte, dan was het die gast van Nac, die was te laat.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ah, vBommel... Per definitie dus geel waardquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het was niet eens een overtreding man. Ze komen allebei op volle snelheid in en Bommel raakt de bal. Als er al iemand een overtreding maakte, dan was het die gast van Nac, die was te laat.![]()
![]()
Tsja, reputatie he.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het was niet eens een overtreding man. Ze komen allebei op volle snelheid in en Bommel raakt de bal. Als er al iemand een overtreding maakte, dan was het die gast van Nac, die was te laat.![]()
Ik weet niet hoe die NAC speler die zich aanstelde heette.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Waar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
Met die 2 waardeloze keepers hoop ik wel op een 5-5.![]()
Tja. en die NACCER die rolde mooier.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ik heb het niet gezien, maar het was gewoon terecht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
Tja, met die lengte kop je niet zo vaak he.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar het was gewoon terecht.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Dat ten Rouwelaar nog geen geel heeft voor tijdrekken mag een wonder heten.
BAAAAAAAMCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
haha die keeper.Kein gewalt! Wir sind das volk!
En Lens is weer een miljoentje duurder geworden.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Lens is dit seizoen toch wel een baas
![]()
![]()
Wel leuk voor Matavz dat hij straks in de beker mag spelen.
Die komt echt never nooit meer in de basis.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
10 10 10 10 10 10Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Kongolo roodOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
kutjoch"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Hoe is het mogelijkquote:
Kan hij niet op snelheid van Zeefuik winnen? Bwoehaahaa.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:
Dat is al op zich een prestatie.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Als dat al geen strafschop meer is...Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja net als Eriksenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:57 schreef Gramulanion het volgende:
Haha nieuw supertalent van Feyenoord zeker.![]()
![]()
![]()
Sukkel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Rood!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zuivere Penanty, zoals een collega steevast blijft zeggen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Drie thuiswedstrijden op rij krijgt de tegenstander rood na overtreding op Zweefduik. Kan geen toeval zijn.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Niks aan de hand man. Voetbal is een contactsport, geen bridge.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Gozer valt graag?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Drie thuiswedstrijden op rij krijgt de tegenstander rood na overtreding op Zweefduik. Kan geen toeval zijn.![]()
Vorige 2 keer was onterecht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Drie thuiswedstrijden op rij krijgt de tegenstander rood na overtreding op Zweefduik. Kan geen toeval zijn.quote:![]()
![]()
Wat is NAC slecht trouwens. Krijgen de PSV verdediging niet eens onder druk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
*mompelt iets over zwaartepunt*quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Zeefuik is zo sterk
PSV is gewoon goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat is NAC slecht trouwens. Krijgen de PSV verdediging niet eens onder druk.![]()
Zeefuik
180kg en bij een zuchtje wind gaat hij al liggen![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dan zijn ze net zo goed als het B-elftal van Napoli.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat is NAC slecht trouwens. Krijgen de PSV verdediging niet eens onder druk.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Slim van hem. Dom van die Kongolo om hem vast te pakken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeefuik
180kg en bij een zuchtje wind gaat hij al liggen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan zijn ze net zo goed als het B-elftal van Napoli.![]()
![]()
Klopt, vandaar dat het geen toeval wasquote:Maar heb deze niet gezien hoor. Las dat hij terecht was?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
2 keer terecht zelfsquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat het geen toeval wasMaar heb deze niet gezien hoor. Las dat hij terecht was?
![]()
![]()
Zeefuik doet het te vaak. Laatst naaide hij ook al iemand een rode kaart aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slim van hem. Dom van die Kongolo om hem vast te pakken.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hij gaat wederom makkelijk liggen, maar die Kongolo pakt hem wel 2 keer vast. Gewoon slim van Zeefuik, dom van die verdediger.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat het geen toeval wasMaar heb deze niet gezien hoor. Las dat hij terecht was?
![]()
Weet ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeefuik doet het te vaak. Laatst naaide hij ook al iemand een rode kaart aan.![]()
Ik gok op die sukkel van een Lurling.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht nog wel een frusti rode kaart voor NAC.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Het waren 2 terechte gele kaarten hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeefuik doet het te vaak. Laatst naaide hij ook al iemand een rode kaart aan.
Precies. Strontvlek is het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeefuik doet het te vaak. Laatst naaide hij ook al iemand een rode kaart aan.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
PSV supporters die over homo's zingen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Neemt niet weg dat Kongolo gewoon met zijn klauwen van die dikke af had moeten blijvenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeefuik doet het te vaak. Laatst naaide hij ook al iemand een rode kaart aan.![]()
homoos yes yesOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef One_of_the_few het volgende:
PSV supporters die over homo's zingen![]()
Laat hem liefje, wij weten beter toch schatjequote:
Moet altijd aan Koen bij jouw username.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Kongolo gewoon met zijn klauwen van die dikke af had moeten blijvenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hij doelt op Mertens. Dries 'de balloze' Mertens.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Mwah. Die kerel weegt 180kg en valt binnen no-time.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het waren 2 terechte gele kaarten hoorNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Oh, haha.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij doelt op Mertens. Dries 'de balloze' Mertens.![]()
Dat ze vaak retorisch talent ontbreekt.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Uhuquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mwah. Die kerel weegt 180kg en valt binnen no-time.
Alsnog waren ze beide terechtOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kongolo hield vast, 2 keer. Vasthouden = geel, of die posterboy van Burger King nu wel of niet valtquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mwah. Die kerel weegt 180kg en valt binnen no-time.![]()
Tja. Homofoben komen in alle soorten en maten. Homo's trouwens ook.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ja, omdat Kongolo hem vastpaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon van hem afblijven.![]()
Bacuna
Je kan ze geven ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uhu
Alsnog waren ze beide terechtNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Omdat hij vast wordt gehouden. Kijk gewoon naar je eigen spelers en hun fouten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Trouwens irritant dat er 2 topwedstrijden tegelijk worden besproken in dit topic. Kan Feyenoord Groningen niet gewoon in ONZ een topic krijgen?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens irritant dat er 2 topwedstrijden tegelijk worden besproken in dit topic. Kan Feyenoord Groningen niet gewoon in ONZ een topic krijgen?![]()
![]()
Haha een ONZ-topic!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens irritant dat er 2 topwedstrijden tegelijk worden besproken in dit topic. Kan Feyenoord Groningen niet gewoon in ONZ een topic krijgen?![]()
![]()
Dan kunnen we voor iedere wedstrijd van PSV wel een apart topic maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
En PSV-NAC naar KPDquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
![]()
Of het vallen en vasthouden bij Zeefuik een correlatie hebben, waag ik ondertussen te betwijfelen. Neemt niet weg dat de kaarten terecht waren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat hij vast wordt gehouden. Kijk gewoon naar je eigen spelers en hun fouten.
Feyenoord gaat steeds gefrustreerder spelen... Levert nog wel meer kaarten op![]()
bnw lijkt me beter, wat die zeefuik doet is niet helemaal heldere koffiequote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Die grap wilde ik maken over mijn cluppiequote:
WHSHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens irritant dat er 2 topwedstrijden tegelijk worden besproken in dit topic. Kan Feyenoord Groningen niet gewoon in ONZ een topic krijgen?
EEN ONZ TOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
in TRU zeker.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kunnen we voor iedere wedstrijd van PSV wel een apart topic maken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja van dat vasthouden val je echt gelijk omquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat hij vast wordt gehouden. Kijk gewoon naar je eigen spelers en hun fouten.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Maandagavond.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ze waren gewoon terecht manquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja van dat vasthouden val je echt gelijk om
get over itOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee, dat doet hij gewoon heel slimquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja van dat vasthouden val je echt gelijk omEcht een ongelooflijke dombo dat hij hem twee keer vasthoudt.
![]()
Als NAC rood heeft.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Het vallen heeft niet per se iets te maken met de kaart. Dat beide kaarten terecht waren, zal iedereen het over eens zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze waren gewoon terecht man
get over it![]()
Overigens, niet met 0-3 van FC Groningen winnen als je met 10 man speelt
Kan niet lang meer duren. Je zou er toch gek van worden dat je zo van de mat wordt gespeeld NAC zijnde.quote:![]()
Ze lopen al vast te houden en te trekken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren. Je zou er toch gek van worden dat je zo van de mat wordt gespeeld NAC zijnde.![]()
Tja, is al bijna net zo'n talent als Eriksen.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Nee, want iedereen bij NAC rekende van te voren al op dat scenarioquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren. Je zou er toch gek van worden dat je zo van de mat wordt gespeeld NAC zijnde.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
behalve Karelse.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want iedereen bij NAC rekende van te voren al op dat scenarioWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Heeft Kongolo Zeefuik weer te grazen genomen ofzo dat 'ie nu al met rood naar de kant is gestuurd?
NAC krijgt door dat er wat te halen valt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Was maar een kwartier geleden hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft Kongolo Zeefuik weer te grazen genomen ofzo dat 'ie nu al met rood naar de kant is gestuurd?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
twee keer terecht geel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft Kongolo Zeefuik weer te grazen genomen ofzo dat 'ie nu al met rood naar de kant is gestuurd?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:12 schreef One_of_the_few het volgende:
NAC krijgt door dat er wat te halen valt.![]()
![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
IDDquote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ik heb een reputatie hoog te houdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was maar een kwartier geleden hoor
Ga ff 5k hardlopen zodat ik de tweede helft de aftrap nog kan zien tot zo jongensOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat je traag van begrip bent, wisten we alquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden![]()
![]()
Bedankt voor de mededelingquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga ff 5k hardlopen zodat ik de tweede helft de aftrap nog kan zien tot zo jongensOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
5k, toe maar. Kijk uit dat je niet moe wordt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga ff 5k hardlopen zodat ik de tweede helft de aftrap nog kan zien tot zo jongens![]()
Tot zo Usain.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga ff 5k hardlopen zodat ik de tweede helft de aftrap nog kan zien tot zo jongensCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Stom dat Pelle voor eigen eer gingOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Volgens mij 5k centimeter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
5k, toe maar. Kijk uit dat je niet moe wordt.![]()
Hadouir, dat is toch die speler van de buitencategorie hè?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Heb je al ingeschreven voor de OS?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga ff 5k hardlopen zodat ik de tweede helft de aftrap nog kan zien tot zo jongensUn dann rettet kein Kavallerie,
Immers had 2 Groningers voor hem lopen. Dit was imo de beste oplossingquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 15:15:32 ]![]()
VVD stemmer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Nasingh een afwijking ofso waardoor hij alleen maar naar rechts kan?![]()
Ja, rare kleur schoenenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Nasingh een afwijking ofso waardoor hij alleen maar naar rechts kan?Un dann rettet kein Kavallerie,
Tomme. Narsding, meenemen in de loop en meteen knallen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
LEEEKRERCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |