cool. nice!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten weten?
Volgende date is waarschijnlijk maandag
Dus ze vond je leuker dan een vriend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten weten?
Volgende date is waarschijnlijk maandag
Ik snap werkelijk niet wat je bedoeld, maar ik mocht de nacht bij haar doorbrengen terwijl dat niet de planning wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus ze vond je leuker dan een vriend?![]()
![]()
Dat wil je toch weten lulhannes!(en nou niet nee zeggen als je ja bedoelt)
ff gif spuiten, that's allquote:
Je vergeet "en dat betekende vast wel wat... toch?".quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat je bedoeld, maar ik mocht de nacht bij haar doorbrengen terwijl dat niet de planning was
DM me eens want ik snap er nog geen hol vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vergeet "en dat betekende vast wel wat... toch?".
En eh... als ik zie wat zij post.... dan denk ik niet dat dat wat zegt.
TL;DR??quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Verhaal in het kort...
"hoe is het met jou op paiq?"
ik: "rustig..... doe er niets mee eigenlijk... en wacht nog op onze tweede date... bij jou?"
zegt ze: "ja ik ben wel iemand tegengekomen... leuke jongen maar ja"
ik: "maar ja wat?"
zij: "maar ik zie wel"
ik: "ok dan zijn wij dus klaar"
zij: "dus dan moeten we niet meer praten?"
ik: "nee dat zeg ik niet..."
zij: "nou als het wat wordt dan zijn wij alleen vriendschappelijk ja"
ik kon het niet laten... ze stuurt me echt al 2 week lang de meest onzinnige shit als: "ik lees nu een boek... ik ben nu schoenen kopen.... ik heb buikpijn" etc etc...
ik: "je stuurt mij de meest stompzinnige dingen, dus ik denk die wil nog een keer daten"
zij: "dat wilde ik ook ja.... maar toen ik hem leerde kennen merkte ik dat er een andere klik was.... en vond het die avond echt heel gezellig met je"
en dat ze al een date heeft gehad met hem, en er gewoon " een andere klik was... gewoon anders... we studeren allebei... hij woont op ook op kamers...."
tja kan gebeuren... maar
echt...... dit is de laatste keer dat ik met vrouwen onder de 24 spreek.... ben er klaar mee
.... "vriendschap" wat denk je zelf
Note aan mezelf: Ik had ook niet met een vrouwtje moeten aanpappen die nog maar 3 dagen vrijgezel is en helemaal van god los gaat
Eh... bedoel ik dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DM me eens want ik snap er nog geen hol van
Iek snap 'm (denk ik), nee die postte ze net toen ik in de trein zat
En als je bedoeld dat ik weer zo'n vraag heb dat seks iets zou moeten betekenen, maar jij denkt van niet... dan ben ik 't met je eens. Het hoeft niks te betekenen
Nee ik wist echt niet wat je bedoeldequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh... bedoel ik dat?![]()
Ik ben vrij duidelijk in wat ik bedoel. Ik bedoel: Zie je het als een date of als een vriendschappelijk uitje. En dat weet je best, maar dat durf je misschien niet zo te uiten omdat ze gewoon keihard meeleest.
Pffff.. nou... het hoge woord is eruit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik wist echt niet wat je bedoelde
Ik zie het als een date, zij ook
Will doquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Pffff.. nou... het hoge woord is eruit.Leuk man! Hou ons op de hoogte.
Nee, kreeg ik wel vaker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef Taexon het volgende:
hmm ben ik nou de enigste die via piaq altijd het bericht krijg dat er geen kandidaten zijn?
Aw oke.. ligt dus een keertje niet aan mij :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, kreeg ik wel vaker.
Maar ik heb het idee dat Paiq niet meer voor mij werkt, FOK! wil ook prima
Moet ik anders doen overdag..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
Wat doe je als 18 jarige op Paiq, heb trouwens genoeg 16 jarigen gezien hoor
sharing is caring motherfucker.... we moeten allemaal professionele hosselaars worden hier!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef Ballard het volgende:
paar credits kopen (voor 3,- ofzo) en dan fotos beoordelen en one liners sturen is wat voor mij werkt
ik ben niet knap maar heb een kennelijk onwijs goede oneliner (die ik hier niet ga delen)
Ik ben er nog niet aan begonnen, lijkt me vreselijk zo zonder vleeskeuring.quote:
Eh, sporten? Duik de stad in? Studeren ? Waarom werk je als 18 jarige al ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet ik anders doen overdag..meestal als mensen van mijn leeftijd vrij zijn begin ik net met werken haha
Sporten doe ik elke ochtend in de sportschool, bezig met een thuisstudie en ik werk al omdat ik een leuke baan aangeboden kreeg na mijn opleiding... en de stad is echt dood tijdens "schooltijden"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, sporten? Duik de stad in? Studeren ? Waarom werk je als 18 jarige al ?
Uit gaan in het weekend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sporten doe ik elke ochtend in de sportschool, bezig met een thuisstudie en ik werk al omdat ik een leuke baan aangeboden kreeg na mijn opleiding... en de stad is echt dood tijdens "schooltijden"
Gebeurt ook wel, alleen komende weekenden werken op de zaterdag avond... maar doe je ook wel eens leuke contacten opquote:
Donderdagavond is vaak studentenavond en vrijdagavond random-naam-voor-bier-voor-een-euro-avond, en zondag kun je ook nog borrelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gebeurt ook wel, alleen komende weekenden werken op de zaterdag avond... maar doe je ook wel eens leuke contacten op,, aankomend weekend Festyland
Klopt ga donderdag avond ook zeker wel weer lekker uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donderdagavond is vaak studentenavond en vrijdagavond random-naam-voor-bier-voor-een-euro-avond, en zondag kun je ook nog borrelen
Happy hour? Dude, waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt ga donderdag avond ook zeker wel weer lekker uit
alsnog bedankt voor de tip... en ja hier het zogenaamde "Happy houd" origineel he? :p
Randstad, Bollenstreek.. zeg maar vlak bij Hoofddorpquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Happy hour? Dude, waar kom jij vandaan?
Hmm, dan noemen ze het overal zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Randstad, Bollenstreek.. zeg maar vlak bij Hoofddorp
Probeer het zou ik zeggen !quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef -Splash- het volgende:
Zelfs bij het tankstation hier om de hoek. Kan ik dan rond die tijd daar meisjes versieren?
Ik hossel zelfs vrouwen hier in de AH bij mij op steenworp afstand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef -Splash- het volgende:
Zelfs bij het tankstation hier om de hoek. Kan ik dan rond die tijd daar meisjes versieren?
Komt bekend voor dat verhaal.. alleen hier is het dan een C1000.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik hossel zelfs vrouwen hier in de AH bij mij op steenworp afstand.
Des te vaker ik kom, des te vaker spreken ze me aan de laatste tijd.
Waarom niet? Kom je toch een ander soort mensen tegen lijkt mequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
Wat doe je als 18 jarige op Paiq, heb trouwens genoeg 16 jarigen gezien hoor
Dat vind ik wel heul apart. Maar alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef -Splash- het volgende:
Hmm, ja dat is wel waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Waarom niet? Kom je toch een ander soort mensen tegen lijkt me
Maakt toch geen zak uit als het een leuke dame is? Alleen de kans dat je haar fatsoenlijk spreek is niet echt aanwezig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom zou je bij een benzinestation meiden willen versieren? Gewoon met uitgaan is beter toch
Nee het maakt niet uit, maar het opperen van het idee vond ik wat raar. Daarom zei ik ook van waarom niet bij een wat normalere plaats dat doen. Vroeg me af waarom hij begon over een benzinestation uberhaupt omdat zoiets nou niet echt bij mij zou opkomen.. ook vanwege dat laatste wat je zegt over de aanwezigheid op succes..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt toch geen zak uit als het een leuke dame is? Alleen de kans dat je haar fatsoenlijk spreek is niet echt aanwezig.
Dat was geen idee hoor, hij doelde op Happy Hour bij de benzinepomp. Althans, dat denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee het maakt niet uit, maar het opperen van het idee vond ik wat raar. Daarom zei ik ook van waarom niet bij een wat normalere plaats dat doen. Vroeg me af waarom hij begon over een benzinestation uberhaupt omdat zoiets nou niet echt bij mij zou opkomen.. ook vanwege dat laatste wat je zegt over de aanwezigheid op succes..
Als het met normaal uitgaan niet lukt.... en het tijdens het happy hour wel gaat lukken. Dan kan je dat toch gewoon proberen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom zou je bij een benzinestation meiden willen versieren? Gewoon met uitgaan is beter toch
Oke dan heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was geen idee hoor, hij doelde op Happy Hour bij de benzinepomp. Althans, dat denk ik.
Oke uitgaan valt dus af want dat is alleen voor kleutersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vrouwen tijdens het uitgaan versieren
helemaal op latere leeftijd
Vaak sporen ze niet... het is niet voor niets dat je nog ronddwaalt in een discotheek met kleuters op 28 jarige leeftijdonthoudt dat
Je kan als dertiger prima vrouwen versieren tijdens het uitgaan in de kroeg, helemaal niks mis mee. Vrouwen versieren in een club vind ik dan weer helemaal niks, daar ben ik om lekker los te gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vaak sporen ze niet... het is niet voor niets dat je nog ronddwaalt in een discotheek met kleuters op 28 jarige leeftijdonthoudt dat
Dit dus. Maakt niet echt uit waar je ze versiert naar mijn idee en genoeg 18+. Ik zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Je kan als dertiger prima vrouwen versieren tijdens het uitgaan in de kroeg, helemaal niks mis mee. Vrouwen versieren in een club vind ik dan weer helemaal niks, daar ben ik om lekker los te gaan.
Want? Dan hoor je op zaterdagavond voor dood op de bank te zitten met je pantoffels aan? Lul niet man.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |