Goed dat je het zegtquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:12 schreef Zorro het volgende:
Mol heeft niet door dat de timing schermen hangen
Het hangt bij mij op ronde 38, en dat is EXACT wat Mol opleest.quote:
Volgens de timing wel maar volgens Zorro hangen die dus zeker weten doen we t nietquote:
Plek 19 ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens de timing wel maar volgens Zorro hangen die dus zeker weten doen we t niet
RTL7 en RTL+ gaan er gewoon uit voor reclame, je moet dus gewoon een stream erbij hebben want anders mis je nog het uitvallen van Pérez bijvoorbeeld. Kut BBC!quote:
Mol heeft wel meer niet door, zag als laatste dat Alonso eraf lag. Aan verschil van startpostitie was het zo eenvoudig te zien dat Alonso het was ipv Massa.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:12 schreef Zorro het volgende:
Mol heeft niet door dat de timing schermen hangen
Wat is er de schuld van de BBC aan dat RTL en RTL7 niet weten hoe ze moeten programmeren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:15 schreef Nober het volgende:
[..]
RTL7 en RTL+ gaan er gewoon uit voor reclame, je moet dus gewoon een stream erbij hebben want anders mis je nog het uitvallen van Pérez bijvoorbeeld. Kut BBC!
Het is de schuld van Hamiltonquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:15 schreef Nober het volgende:
[..]
RTL7 en RTL+ gaan er gewoon uit voor reclame, je moet dus gewoon een stream erbij hebben want anders mis je nog het uitvallen van Pérez bijvoorbeeld. Kut BBC!
Dat roep je wel vakerquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de schuld van Hamilton
Ik zeg: Frijns erin.
Lieten ze zien in een herhaling.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Of een paar goede ogen en een groot beeld. Was wel duidelijk dat het Perez was in dat kleine frame.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja.quote:
Als de BBC niet zo gierig was geweest dan hadden ze alle GP's uitgezonden net als vorig jaar, en ook kut Ziggo voor het blokkeren van Rai Uno.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is er de schuld van de BBC aan dat RTL en RTL7 niet weten hoe ze moeten programmeren?
Frijns moet sowieso in de Red Bull van Vettel, dan maakt het mij niet uit dat Frijns drie keer op rij wereldkampioen word.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de schuld van Hamilton
Ik zeg: Frijns erin.
Ik ben na vorig jaar Vettel-moe, maar als het Alonso/Rosberg/Perez was had ik het leuk gevondenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de BBC niet zo gierig was geweest dan hadden ze alle GP's uitgezonden net als vorig jaar, en ook kut Ziggo voor het blokkeren van Rai Uno.
[..]
Frijns moet sowieso in de Red Bull van Vettel, dan maakt het mij niet uit dat Frijns drie keer op rij wereldkampioen word.
Niet alleen bij Ziggo. Waarschijnlijk bij alle niet- italiaanse providers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de BBC niet zo gierig was geweest dan hadden ze alle GP's uitgezonden net als vorig jaar, en ook kut Ziggo voor het blokkeren van Rai Uno.
[..]
Frijns moet sowieso in de Red Bull van Vettel, dan maakt het mij niet uit dat Frijns drie keer op rij wereldkampioen word.
Voor wie is die kerel? Lewis?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:20 schreef JohnB52 het volgende:
Die vosss zal wel weer compleet uit zn dak gaan als ie Alonso uit ziet vallen
Moeten we geen regenraces krijgen want dan gaat het m niet lukken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:19 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Dat lag aan de Fortec, daarnaast heeft Vettel maar 1 regenrace gewonnen ongeveerquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Moeten we geen regenraces krijgen want dan gaat het m niet lukken.
Jaja. Die werkt altijd op zondagquote:
dat was wel zn eerste!quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lag aan de Fortec, daarnaast heeft Vettel maar 1 regenrace gewonnen ongeveer
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:23 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jaja. Die werkt altijd op zondag
In overleg met FOK! Heeft zijn baas dat besloten, wel zo rustig voor ons
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:23 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jaja. Die werkt altijd op zondag
In overleg met FOK! Heeft zijn baas dat besloten, wel zo rustig voor ons
Ja, al was het z'n 25e overwinning.. zelfs in 2011 heeft hij ongeveer alles waar het regende verknald.quote:
2008 dus niet gezien? Toen zelfs Massa wereldkampioen kon worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:27 schreef nils7 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat je nu veel meer foutjes ziet dan in de jaren '07 en '08 nu ze minder downforce hebben...
Normaalgesproken had Alonso daar gereden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa pakt een keer een podium en nu is het weer een topcoureur
En toch had je toenertijd races waar ze met 8 man finishdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:27 schreef nils7 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat je nu veel meer foutjes ziet dan in de jaren '07 en '08 nu ze minder downforce hebben...
Maldonado hangt nu waar aan Hulkiequote:
En dat zonder Grosjean en Sennaquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch had je toenertijd races waar ze met 8 man finishden
2008 maar half hahahahquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:27 schreef Nober het volgende:
[..]
2008 dus niet gezien? Toen zelfs Massa wereldkampioen kon worden.
[..]
Normaalgesproken had Alonso daar gereden.
fixedquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:29 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dat zonder Grosjean en Senna en Schumacher
Fisichella en Hamilton reden wel al/nog.quote:
Als Mol dalijk begint over de Dushi van Button dan zet ik m af!quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:30 schreef Nober het volgende:
Helemaal niet spannend Mol, Kobayashi derde.
uhuquote:
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Vettel alle rondjes aan de leiding gereden?
Ja het klopt wel ongeveer, unbelievable.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
''Yes, we did it again!!!!! Thank you boys!!!''
Behalve Perez, grootste fout van vandaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:33 schreef nils7 het volgende:
ze staan wel te springen bij Sauber hoor hahaha
Nee, er was een probleem met de livetiming van Ricciardo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:35 schreef JohnB52 het volgende:
Haha. Ricciardo is Schumacher weer voorbij gegaan laatste ronde
Is toch prachtig om een Japanner in Japan zijn eerste podium te zien halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Had liever Alonso op P2 zien finishen, ik heb weinig met die Kobayashi.
Voor Japanners is dat fantastisch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Is toch prachtig om een Japanner in Japan zijn eerste podium te zien halen
Eerste deel van je zin ben ik het mee eens (hoewel... P1 danquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Had liever Alonso op P2 zien finishen, ik heb weinig met die Kobayashi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |