2008 dus niet gezien? Toen zelfs Massa wereldkampioen kon worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:27 schreef nils7 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat je nu veel meer foutjes ziet dan in de jaren '07 en '08 nu ze minder downforce hebben...
Normaalgesproken had Alonso daar gereden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa pakt een keer een podium en nu is het weer een topcoureur
En toch had je toenertijd races waar ze met 8 man finishdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:27 schreef nils7 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat je nu veel meer foutjes ziet dan in de jaren '07 en '08 nu ze minder downforce hebben...
Maldonado hangt nu waar aan Hulkiequote:
En dat zonder Grosjean en Sennaquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch had je toenertijd races waar ze met 8 man finishden
2008 maar half hahahahquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:27 schreef Nober het volgende:
[..]
2008 dus niet gezien? Toen zelfs Massa wereldkampioen kon worden.
[..]
Normaalgesproken had Alonso daar gereden.
fixedquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:29 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dat zonder Grosjean en Senna en Schumacher
Fisichella en Hamilton reden wel al/nog.quote:
Als Mol dalijk begint over de Dushi van Button dan zet ik m af!quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:30 schreef Nober het volgende:
Helemaal niet spannend Mol, Kobayashi derde.
uhuquote:
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Vettel alle rondjes aan de leiding gereden?
Ja het klopt wel ongeveer, unbelievable.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
''Yes, we did it again!!!!! Thank you boys!!!''
Behalve Perez, grootste fout van vandaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:33 schreef nils7 het volgende:
ze staan wel te springen bij Sauber hoor hahaha
Nee, er was een probleem met de livetiming van Ricciardo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:35 schreef JohnB52 het volgende:
Haha. Ricciardo is Schumacher weer voorbij gegaan laatste ronde
Is toch prachtig om een Japanner in Japan zijn eerste podium te zien halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Had liever Alonso op P2 zien finishen, ik heb weinig met die Kobayashi.
Voor Japanners is dat fantastisch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Is toch prachtig om een Japanner in Japan zijn eerste podium te zien halen
Eerste deel van je zin ben ik het mee eens (hoewel... P1 danquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Had liever Alonso op P2 zien finishen, ik heb weinig met die Kobayashi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |