quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef -Spring het volgende:
Same here, Mef, met dat gestom.
Ik moet nog even goed bedenken hoe ik daarmee omga. Vanmiddag bijv had ik bij de voorstelling van Bumba een kleurplaat voor r meegenomen. Dat was de verkeerde uiteraard.Dus die was stom en die wilde ze niet. Ik negeer het maar een beetje of zeg dat ze hem dan maar weg moet geven of zo. Vraag me af wat nou een goed pedagogische reactie zou zijn.
Mss ben ik er ook wel extra gevoelig voor omdat het dochtertje van vier van een vriendin ook nog steeds álles en iedereen stom vindt. Dat kind is zo vreselijk verbitterd dat ik er naar van ben. Dus als ik ook maar íets van haar in L denk te herkennen, voel ik al een bepaalde allergie opkomen.Ook als mss wel erg normaal peutergedrag is.
dat kan toch ook, alleen misschien ietwat andere manier, maak er wat gezelligs van, desnoods laat je eens sinterklaas of zwarte piet langskomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef simmu het volgende:
ik heb hele mooie jeugdherinneringen aan elke sinterklaas met alle neefjes en nichtjes sinterklaasmiddag bij oma. met een oudoom als sint en een oom als piet en dolle pretwe kregen allemaal alleen een kleinigheidje qua kado, het was echt om het samen vieren. dat vind ik dus wel erg jammer, dat wij dat niet zo kunnen vieren.
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Troeta het volgende:
Mex is 2, dus ik kom nu hier kletsen![]()
We hebben zijn verjaardag 2x gevierd en hij vond het echt super! Hij voelde zich echt helemaal jarig en de slingers, zijn loopfiets en het chocopastaontbijt vond ie helemaal wauwwwwww, hij bleef het zeggen!
Dat ie kleertjes kreeg vond ie maar stom, maar al het speelgoed echt geweldig!!
[ afbeelding ]
Leah zit ook wel weer in zo'n fase. Beetje diva gedrag en brullen als ze haar zin niet krijgt en als een van haar broers een vinger naar haar wijst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef Lamb29 het volgende:
Mijn dame is vandaag recalcitrant! Bohh..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Meimeltje het volgende:
Kom ik weer eens mee posten is niemand hier meer
Vanmiddag Dyon eerder van het kdv op moeten halen, tegen de 40 graden koorts. Hij lag er heel sneu op de bank...
Hij ligt nu bij papa op bed, in lichte slaapstand want hij wordt tussendoor steeds half wakker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aah, hoe sneu. Hoe is het nu met hem?
Jochem at gisterenavond bijna een hele komkommer, wat toastjes met smeerkaas, broccoli/courgettesoep, twee borden vol met spaghetti, anderhalve peer en toen wilde hij ook nog wat stukjes appel (en toen de appel op was wilde hij verder gaan met de schilletjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:38 schreef pessie het volgende:
Nic wat gaaf!!!
Meimel, wat naar dat Dyon ziek is, nog een beetje kunnen slapen?
Worden de waterpokken al minder Vicky?
Nathan heeft zn week ook niet. Liet een pot pasta op zn teen vallen, viel van de trap (laatste stukje) en knalt op het moment overal tegenaan. Dat icm de hoeveelheid brood die hij van de een op de andere dag eet verwacht ik dat ie in een groeispurtje zit...
gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
Meer komt er hier niet in huis hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Troel. Al kan mijn hoofd de zin "te veel duplo" niet bevatten, volgens mij kun je daar niet teveel van hebben
. Met de Sint komt het politiebureau hier in huis
.
En wat betreft het eten, zóveel eet ie niet, het is meer dat hij ipv 1 halve boterham nu 2 hele eet...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:03 schreef -Spring het volgende:
L kan zwemmen! Zonder bandjes! Op zn hondjes, maar ze komt vooruit en houdt dr hoofd boven water. Zelfs de juf was onder de indruk.
Knap zeg!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:03 schreef -Spring het volgende:
L kan zwemmen! Zonder bandjes! Op zn hondjes, maar ze komt vooruit en houdt dr hoofd boven water. Zelfs de juf was onder de indruk.
Ik moest aan het einde van het verhaal lachen. Al kan ik me heel goed voorstellen dat het vooral mega stressen was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:33 schreef simmu het volgende:
zonet een gloeiende gloeiende *censuur* momentje mijnerzijds. ik wilde selene van school halen, enfin. ik jas aan, ravi jas aan, naar buiten autosleutels uit jas pakken: STRESS!!!!!!!!! weg sleutels. enfin, laatste nippertje vriendin van me te pakken gekregen, die heeft selene meegenomen (we waren geloof ik moeder sneu en sneu vandaag, want zij was laat, dus in the end stonden er 4 zielige kindjes te wachten op het schoolplein3 van haar en 1 van mij)
na veel zoeken briljante inval mijnerzijds: "ravi schatje, weet jij waar mama's autosleutels zijn" antwoord ravi "ja" en wijst richting gang (waar ik al 300 x gezocht heb). ik: "pak ze maar liefje![]()
" (waar ik dus dacht
![]()
)
heeft hij er blijkbaar mee gespeeld en ze 'opgeruimd (ja, dat doettie. na spelen truimtie keurig op) door ze via die metalen ringetjes gewoon aan mijn huissleutels te doendus ik heb daarstraks een half uur buiten op straat naar mijn autosleutels staan zoeken met mijn huis (en auto)sleutels in mijn hand
![]()
gloeiende gloeiende *censuur*
Wat goed man!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:03 schreef -Spring het volgende:
Of dat je wilt pinnen bij de supermarkt maar je peuter hem heeft gebruikt bij het spelen. Dan krijg je dus je boodschappen niet mee... (woon op 100 meter van de supermarkt, dus snel teruggegaan en betaald).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef lily het volgende:
haha, simmu
Ik heb dat ook eens gehad met een pinpas.
Op de hoek van de tafel gelegd en even later was ie weg. Al-les afgezocht, om gek van te worden.
Bleek mijn peuter hem door de brievenbus naar buiten te hebben gestopt. Lag ie voor de deur op de stoep.
[..]
Wat goed man!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef _Bar_ het volgende:
Hier een positief bericht van de opvang, Roy kwam binnen, ging gelijk naar het speelgoed, pakte wat en liep ermee naar de tafel ging op zijn stoel zitten en bleef spelen tot de fysio hem kwam halen![]()
Mijn zoon kan het dus echt wel allemaal alleen duurt het even
sommige pakt hij goed op, maar andere kijkt hij ons aan vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de communicatie/gebaren? Doet Roy al wat terug?
Eh, nee. Ze maken echt gruwelijke versieringen. Vorig jaar was de voortuin van een huis omgetoverd tot begraafplaats incl. zerken, kisten en een mic met spookgeluiden. Er wordt werk van gemaakt, zeg maar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:39 schreef _Bar_ het volgende:
Zouden dorpsbewoners geen rekening houden met de jongere kinderen van het dorp spring?
Hier doen ze ook iets, maar hier gewoon fruit en snoep het huis is versierd met pompoenen en ik zelf doe misschien een heksenpak aan, maar zonder masker en als ik het zo hoor bij de buren doen die eigenlijk het zelfde als ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |