Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet ik ook weer wat dit programma is. Nu richting de film!
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet ik ook weer wat dit programma is. Nu richting de film!
Ik erger me nu kapot aan Masterchef Juniorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Ok de finale kijk ik helemaalLaatste halfuurtje van Toppop neem ik weer op. Volgens mij is er op de andere zenders verder niks.
het kan mij ook niet zo bekorenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik erger me nu kapot aan Masterchef Junior
Ah shit vergeten, vorig seizoen heb ik gevolgd, was erg leuk toen. Morgen even terugkijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik erger me nu kapot aan Masterchef Junior
ik vind de presentatie erg matigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah shit vergeten, vorig seizoen heb ik gevolgd, was erg leuk toen. Morgen even terugkijken.
die ene vond ik leuk, met dat accent, weet zijn naam niet meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind de presentatie erg matig
Geef mij de Austraische versie maar
alleen jammer dat hij nu de lolbroek gaat uithangenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
die ene vond ik leuk, met dat accent, weet zijn naam niet meer.
Hij was erg leuk met die kinderen vond ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij nu de lolbroek gaat uithangen
Het is al begonnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
Het begint later zo te zien, kan ik mooi nog even Toppop kijken
het is al begonnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
Het begint later zo te zien, kan ik mooi nog even Toppop kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |