http://zappen.blog.nl/rtl(...)njacht-beat-the-bestquote:Gordon en Chantal presenteren talentenjacht Beat the Best
Gordon blijft verbazen. Meer dan eens verklaarde hij de talentenjacht bijna-dood, ook al was hij als jurylid te zien in X Factor en Holland’s Got Talent. En nu gaat hij zelf een nieuwe talentenjacht presenteren! Samen met Chantal Janzen neemt hij de honneurs waar bij Beat the Best, een nieuwe auditieshow die John de Mol in de markt zet bij RTL 4. Gordon vertelt in De Telegraaf: “We gaan met Talpa vanaf augustus een nieuw programma maken: Beat the Best . Een soort Holland’s Got Talent , maar dan met talent uit de hele wereld. Fakirs, folkdansers, degenslikkers… En hier en daar een zanger natuurlijk.”
Hij vervolgt: “Wij worden de Wendy en Martijn van dat programma, zeg maar. John de Mol ziet chemie tussen ons. Want ook Chantal is niet op haar mondje gevallen. Wij zijn een supermatch.”
Beat the Best is dus al dit najaar te zien op RTL 4. Mogelijk als vervanging van My Name Is…? Of als opwarmertje op de vrijdagavond voor The Voice of Holland natuurlijk.
We gaan ze steeds meer nodig hebben. Dit zag er niet uit! En ze zien eruit alsof ze allemaal een zielig verhaal hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar zijn Trinny en Susannah als je ze nodig hebt?
+ dat ze bijna allemaal een betere BH nodig hebbenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We gaan ze steeds meer nodig hebben. Dit zag er niet uit! En ze zien eruit alsof ze allemaal een zielig verhaal hebben.
Die middelste. Wat een zeug zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
+ dat ze bijna allemaal een betere BH nodig hebben
inderdaad, met een betere look zou ze er minder zeugerig uitzienquote:
Hierna is DWHNquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou het bijna niet meer vol, dit kijken. Straks gooi ik er een film tegenaan.
whehe ik heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou het bijna niet meer vol, dit kijken. Straks gooi ik er een film tegenaan.
Ik ga Unknown (2011) - IMDb kijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe ik heb hetzelfde.
Enne, welke film ga jij straks kijken?
Lijkt me wel wat die filmquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga Unknown (2011) - IMDb kijken.
DWHN heb ik geen zin in, Karina.
oeh! Die vond ik zeer goed!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
ja toppertje is hij, zo ook in deze filmquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn om te weten! Liam Neeson vind ik vaak wel goed spelen.
ditquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoepel op, mens.
Bedoel ik jullie niet mee, uiteraard.
Goede filmquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet ik ook weer wat dit programma is. Nu richting de film!
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet ik ook weer wat dit programma is. Nu richting de film!
Ik erger me nu kapot aan Masterchef Juniorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Ok de finale kijk ik helemaalLaatste halfuurtje van Toppop neem ik weer op. Volgens mij is er op de andere zenders verder niks.
het kan mij ook niet zo bekorenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik erger me nu kapot aan Masterchef Junior
Ah shit vergeten, vorig seizoen heb ik gevolgd, was erg leuk toen. Morgen even terugkijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik erger me nu kapot aan Masterchef Junior
ik vind de presentatie erg matigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah shit vergeten, vorig seizoen heb ik gevolgd, was erg leuk toen. Morgen even terugkijken.
die ene vond ik leuk, met dat accent, weet zijn naam niet meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind de presentatie erg matig
Geef mij de Austraische versie maar
alleen jammer dat hij nu de lolbroek gaat uithangenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
die ene vond ik leuk, met dat accent, weet zijn naam niet meer.
Hij was erg leuk met die kinderen vond ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij nu de lolbroek gaat uithangen
Het is al begonnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
Het begint later zo te zien, kan ik mooi nog even Toppop kijken
het is al begonnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
Het begint later zo te zien, kan ik mooi nog even Toppop kijken
hoeft niet, als zij een 8.4 hadden gescoord hadden ze er nog gezeten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
De winnaar moet dus NOG hoger krijgen? Als je als eerste op moet ben je wel genaaid.
Mmm ik zou laag beginnen denk ik met cijfers geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoeft niet, als zij een 8.4 hadden gescoord hadden ze er nog gezeten.
Ik denk dat het juist een voordeel is om vroeg te starten hier.
Vet decor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Dansen op de BBC nuWas ik vergeten en iets geks op de ARD weer
One size fits all.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
En dat pak van die ventGoed playback ook.
er zat ook ziets in Mirc volgens mijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Wacht, Andy Borg ken ik volgens mij nog van heel lang geleden.
We are BorgYou will be assimilated.
ik vind hem altijd zo niet leuk..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind hem zo niet leuk in deze show
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat die pop hem zo knock-out slaat.
8.2quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Rauzer het volgende:
wat voor cijfer hadden die negers? te laat met terug zappen.
8,2quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef Rauzer het volgende:
wat voor cijfer hadden die negers? te laat met terug zappen.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:07 schreef Rauzer het volgende:
ah zonde, vond ze beter dan die vier met de lakens
Ik heb een fittie met Jeroen. Hij retweet/reageert altijd als ik hem 'Koningsbrugge' noem en over hem klaag.quote:
oh echt?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb een fittie met Jeroen. Hij retweet/reageert altijd als ik hem 'Koningsbrugge' noem en over hem klaag.
dat zal wel loslopen denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Is dat niet link? Dit doen als je zwanger bent?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
dat ze zo'n rotkop heeft zonder make-up?
twitter:roossaus twitterde op donderdag 11-10-2012 om 22:04:37@Fatimademelo dit was net zo #vals als je optreden bij #televiziergala #robinson reageer retweet
Ik vond het wel spannend, dat gemenequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]twitter:roossaus twitterde op donderdag 11-10-2012 om 22:04:37@Fatimademelo dit was net zo #vals als je optreden bij #televiziergala #robinson reageer retweet
niet op gereageerd zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]twitter:roossaus twitterde op donderdag 11-10-2012 om 22:04:37@Fatimademelo dit was net zo #vals als je optreden bij #televiziergala #robinson reageer retweet
Ja, ik krijg dan een hele fanbase over me heen in de mentions, stuk of 50 elke keer.quote:
Ze had nog een tweet terug gestuurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend, dat gemene
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze had nog een tweet terug gestuurd
ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat zij hoger gaat scoren. Het is niet echt opwindend.
quote:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 11-10-2012 om 23:15:50@roossaus denk dat dit echt een stuk valser was eerlijk gezegd;) #ExpeditieRobinson reageer retweet
Die andere paaldanseres was eh.... beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat zij hoger gaat scoren. Het is niet echt opwindend.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 11-10-2012 om 23:15:50@roossaus denk dat dit echt een stuk valser was eerlijk gezegd;) #ExpeditieRobinson reageer retweet
Hehe ik doe dat nooit eigenlijk. Maar ik lees ook veel meer dan dat ik er echt iets mee doe, met Twitter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 11-10-2012 om 23:15:50@roossaus denk dat dit echt een stuk valser was eerlijk gezegd;) #ExpeditieRobinson reageer retweet
Ik doe ook niet zoveel met twitter hoor, had die avond beetje last van hormonen enzo dus dacht gooi er maar wat uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik doe dat nooit eigenlijk. Maar ik lees ook veel meer dan dat ik er echt iets mee doe, met Twitter.
En meteen respons ook nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik doe ook niet zoveel met twitter hoor, had die avond beetje last van hormonen enzo dus dacht gooi er maar wat uit
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Rauzer het volgende:
hoe slechter de act, hoe hoger de score
Toch die poppen uit het publiek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
No way dat die mensen dat hebben gedaan....
Ik denk toch van wel, mensen gaan achteraf met elkaar lullen, dan vallen ze toch door de mand als het doorgestoken kaart is? Denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
No way dat die mensen dat hebben gedaan....
dan nog is het een soort van steekproefquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk toch van wel, mensen gaan achteraf met elkaar lullen, dan vallen ze toch door de mand als het doorgestoken kaart is? Denk ik.
Onderschat de slechte smaak van publiek nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan nog is het een soort van steekproef
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Onderschat de slechte smaak van publiek niet
dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat ik dacht dat hij dood was
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Hehe mooi spreekwoord. De vrouw heeft ALTIJD gelijk.
dat het niet ging fluiten met die windmachinequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik vond ze ook beter de vorige keer. En die rechter... doe NOG een korter rokje aan.
dat zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Tja vanwege hun vorige optreden wel terecht.
Met die waterbak toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
In de reclame lieten ze een act zien die fout ging. Die hebben we nog niet gezien
Waar geilt Gordon nou niet opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, die Braziliaan waar Gordon op geilde
Deze kan nog winnen..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Toevallig... Allemaal buitenlanders en dan wint de Nederlandse act
en toch een terechte winnaar imhoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Toevallig... Allemaal buitenlanders en dan wint de Nederlandse act
je mist ook nks, wat een kutfilmquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Whahah toen zapte ik juist weg van RTL5.
Heb 'm al gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mist ook nks, wat een kutfilm
Ik vond 'm ook niks aan, maar was wel de meest 'enge' horrorfilm die ik tot dan toe had gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet van die handycam films waar ook nog eens niets in gebeurt
doe mij de Saw serie maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook niks aan, maar was wel de meest 'enge' horrorfilm die ik tot dan toe had gezien.
Heb ik er 1 half van gezien, zouden Saw 6 (VI?) gaan kijken, maar bijna iedereen vond 'm eng dus gingen we ouderwets monopoliën.quote:
Je hebt ook niet zo heel veel gemist. Een kleine anderhalf miljoenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
had dit nou nog veel kijkers? heb er maar zelden naar gekeken en de finale alleen het laatste stukkie.
Daar klopte ook geen kut vanquote:Vooral beoordelingssysteem vind ik wat apart
dat valt nog best wel meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt ook niet zo heel veel gemist. Een kleine anderhalf miljoen
ik blijf het een enorm voordeel vinden om aan het einde te zittenquote:[..]
Daar klopte ook geen kut van
Dat ook. En met ruim 100 man in het publiek (die overigens geen stemkastje in de hand leken te hebben) zou er vrijwel niet lager gestemd mogen worden dan een 9. Kijken we naar beoordelingssites, ed. dan zie je nooit alleen maar van die hoge cijfers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt nog best wel mee
[..]
ik blijf het een enorm voordeel vinden om aan het einde te zitten
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ook. En met ruim 100 man in het publiek (die overigens geen stemkastje in de hand leken te hebben) zou er vrijwel niet lager gestemd mogen worden dan een 9. Kijken we naar beoordelingssites, ed. dan zie je nooit alleen maar van die hoge cijfers.
/tot zover mijn aluhoedje redenatie
Zonder broekje hier:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Oh wacht die zou toch ZONDER broekje in die badkuip gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |