abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118049985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

9/10 keren zal die persoon je dan ook wel leuk vinden, maar er zijn bijvoorbeeld jongens waarvan ik de status vaak like omdat ik hen graag mag op een vriendschappelijke manier.
Bij mij ook, maar dat zijn dan wel altijd jongens die ik al best lang ken en waarmee altijd al een vriendschappelijke band is geweest, niet jongens waarbij verwarring zou kunnen ontstaan.
pi_118050037
quote:

[..]

9/10 keren zal die persoon je dan ook wel leuk vinden, maar er zijn bijvoorbeeld jongens waarvan ik de status vaak like omdat ik hen graag mag op een vriendschappelijke manier.
Ah een friendzoner :P
pi_118050144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ah een friendzoner :P
Meisjes mogen ook vrienden hebben toch? :(
pi_118050191
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeker, net zoals jongens vriendinnen mogen hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_118050451
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Leuken = neuken :{w
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:47:57 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118050513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, ik zou dat als dat mij zou overkomen ook zo interpreteren.
ja en dat verbaast me ook niks, niet lullig bedoeld maar jij vond het al speciaal als een meisje hoi tegen je zei.

Echt geloof me het betekend 99% van de keren niks. Echt niet, hoe graag jullie ook willen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118050677
Eens. Vaak liken wil hoogstens zeggen dat ik iemand aardig vind
pi_118050731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja en dat verbaast me ook niks, niet lullig bedoeld maar jij vond het al speciaal als een meisje hoi tegen je zei.

Echt geloof me het betekend 99% van de keren niks. Echt niet, hoe graag jullie ook willen.
Dat is wel zo ja.... dat heb ik ook geleerd ondertussen.

Alleen dan komt de keerzijde weer om de hoek kijken; Elke overduidelijke hint aan de kant schuiven...
pi_118050777
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik weet niks van die 99%, maar wat ik wel weet is dat IRL contact veel belangrijker is dan Facebook likes.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:55:11 #260
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118050897
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Eens. Vaak liken wil hoogstens zeggen dat ik iemand aardig vind
Ik heb sowieso geen mensen op fb die ik niet aardig vind.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_118050917
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alleen dan komt de keerzijde weer om de hoek kijken; Elke overduidelijke hint aan de kant schuiven...
En dan houd je uit zelfbescherming de boot af maar dan is er een meisje dat stug blijft volhouden en dan komt uiteindelijk alles goed O+
pi_118050966
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb sowieso geen mensen op fb die ik niet aardig vind.
Ik heb mensen op mijn facebook die mij toevoegden via mijn fotografie, ken ze persoonlijk niet. Maar ik vind niet alles en iedereen leuk :+ Dus dan like je al wat minder
pi_118051050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En dan houd je uit zelfbescherming de boot af maar dan is er een meisje dat stug blijft volhouden en dan komt uiteindelijk alles goed O+
Lijkt me zeldzaam...
pi_118051090
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lijkt me zeldzaam...
True story hier :P
pi_118051110
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

True story hier :P
Uitzonderingen moeten er zijn :P
pi_118051173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uitzonderingen moeten er zijn :P
Ja maar ik weet niet wie meer beduusd is, ik heb nog altijd een what the fuck how did we get here momentje O+ O+ haha. Áls het gebeurd, is het het echt méér dan waard
pi_118051210
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar ik weet niet wie meer beduusd is, ik heb nog altijd een what the fuck how did we get here momentje O+ O+ haha. Áls het gebeurd, is het het echt méér dan waard
Dat geloof ik graag :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:12:41 #268
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118051926
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik weet niks van die 99%, maar wat ik wel weet is dat IRL contact veel belangrijker is dan Facebook likes.
je kan altijd op facebook flurten maar een like is daar niet het juiste middel voor :D Dit omdat het te pas en onpas gebruikt word. Een paar leuke berichtjes met lichtjes flurten kan altijd. En je zal het inderdaad IRL moeten waar maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

je moet niet blind worden natuurlijk, maar je moet niet teveel uit kleine dingen halen. Dan ga je veel te gekke dingen denken ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118052597
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij mij ook, maar dat zijn dan wel altijd jongens die ik al best lang ken en waarmee altijd al een vriendschappelijke band is geweest, niet jongens waarbij verwarring zou kunnen ontstaan.
Dat bedoel ik dus. En als dat dan dus vanuit het niets ineens op alles wat je zegt wordt dan zou ik het me kunnen voorstellen.

Niet dat zulke dingen mij overkomen though :')
pi_118056163
quote:

[..]

Dan is het natuurlijk anders, maar als je in de ''friendszone'' zit als jongen, dan weet je dit zelf ook wel..

ik ben zelf absoluut niet het type dat snel vrienden wordt met een vrouw op de een of andere manier. Kan wel goed smalltalk houden, maar elk meisje dat ik in mijn leven tegen ben tegengekomen dat contact met mij zocht, of gewoon eens ''spontaan'' een gesprekje op msn/whatsap/facebook begon, wilde uiteinderlijk iets van me.

Ben dan weer niet echt een type dat zomaar met een meisje ''als vrienden'' ergens in een koffietent afspreekt om eens even lekker te gaan klessebessen over relaties en het leven oid.. Weet ook niet zo goed wat dat is..

Heb ook altijd het gevoel dat meisjes zich niet echt op hun gemak voelen bij mij, behalve mijn huidige vriendin. Maar met ex'en bijvoorbeeld is dat ook weer zo..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:22:09 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118056208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je kan altijd op facebook flurten maar een like is daar niet het juiste middel voor :D Dit omdat het te pas en onpas gebruikt word. Een paar leuke berichtjes met lichtjes flurten kan altijd. En je zal het inderdaad IRL moeten waar maken.

[..]

je moet niet blind worden natuurlijk, maar je moet niet teveel uit kleine dingen halen. Dan ga je veel te gekke dingen denken ;)
Ik kan niet eens IRL flirten, dus ik zou ook niet weten hoe het op FB zou moeten.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:36:03 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118056923
Hosselen op Facebook, been there, failed that. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:52:48 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118058012
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik kan niet eens IRL flirten, dus ik zou ook niet weten hoe het op FB zou moeten.
ja dan houd het op he. Flirten is flirten, via facebook, IRL of telefoon. Het blijft het zelfde.
pi_118058654
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja dan houd het op he. Flirten is flirten, via facebook, IRL of telefoon. Het blijft het zelfde.
Flirten is gewoon verdomd lastig.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:07:02 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118058745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Flirten is gewoon verdomd lastig.
daar zijn de meningen over verdeeld.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:07:52 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118058782
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Flirten met alleen tekst en smileys of fysiek waar je haar kunt aanraken, intonaties kan maken en weet ik wat meer is toch wat anders. Flirten blijft wel flirten alleen je hebt veel minder middelen om het zo maar te zeggen.
C'est la vie
pi_118058953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

daar zijn de meningen over verdeeld.
Nja, het is voor veel mensen erg lastig. Jammer, want waarschijnlijk is het hartstikke leuk als je het snapt.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:11:16 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118058963
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Flirten met alleen tekst en smileys of fysiek waar je haar kunt aanraken, intonaties kan maken en weet ik wat meer is toch wat anders. Flirten blijft wel flirten alleen je hebt veel minder middelen om het zo maar te zeggen.
begin eerst maar eens bij het begin met tekst. Maar het is en blijft het zelfde. Je kan inderdaad aanraken bij flirten.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:12:16 #279
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118059003
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het is voor veel mensen erg lastig. Jammer, want waarschijnlijk is het hartstikke leuk als je het snapt.
dat is het hele probleem, er valt niks te snappen. Je moet eens niet zo alles dood willen analiseren ga gewoon doen. Maak een leuk complimentje doe wat ipv nadenken en dan maar roepen dat je het kennelijk niet snapt.
pi_118059132
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat is het hele probleem, er valt niks te snappen. Je moet eens niet zo alles dood willen analiseren ga gewoon doen. Maak een leuk complimentje doe wat ipv nadenken en dan maar roepen dat je het kennelijk niet snapt.
Het is niet zo simpel.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:18:43 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118059369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is niet zo simpel.
zeg ik dat ergens dan? Maar je blijft maar hangen in het feit dat je het niet snapt. Nee dat lost lekker veel op. En met jou zijn er velen.

Maar blijf lekker in je 'huil huil ik snap het niet' regeltje hangen. Kom je lekker ver mee.
pi_118059451
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zeg ik dat ergens dan? Maar je blijft maar hangen in het feit dat je het niet snapt. Nee dat lost lekker veel op. En met jou zijn er velen.

Maar blijf lekker in je 'huik huil ik snap het niet' regeltje hangen. Kom je lekker ver mee.
Ik heb het gehad met ingewikkelde dingen. Ik moet gewoon doen waar ik goed in ben; slimme oplossingen verzinnen en maken die de wereld vooruit helpen en geen energie verspillen an al dat gedoe.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:23:15 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118059670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb het gehad met ingewikkelde dingen. Ik moet gewoon doen waar ik goed in ben; slimme oplossingen verzinnen en maken die de wereld vooruit helpen en geen energie verspillen an al dat gedoe.
oh god man stel je toch niet zo aan man. Onze wereld verbeteraar :D

Door zettingsvermogen van lik me kut. Ondertussen wel huilen dat je flirten niet snapt keer op keer maar even door zetten en ens verder kijken dan het regeltje ik snap het niet ga je niet. Dan ben je gewoon een opgever en moet je er lekker niks meer over zeggen.

Snap ik niet is een kut excuus, als je het echt wilt zorg je er maar voor dat je het gaat snappen. Enige wat je moet doen in je inzetten en niet opgeven, anders kom je er nooit. Maar volgens mij denk jij dat je alles maar in je schoot geworden krijgt. Zal nog een harde wereld worden als je later groot bent.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:27:59 #284
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118059919
Je zit hier wederom op iedereen af te geven ook_gek. Jezelf een beetje verheven voelen.
Ga lekker ergens anders trots wezen op wat je hebt bereikt.
pi_118060051
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Door zettingsvermogen van lik me kut. Ondertussen wel huilen dat je flirten niet snapt keer op keer maar even door zetten en ens verder kijken dan het regeltje ik snap het niet ga je niet. Dan ben je gewoon een opgever en moet je er lekker niks meer over zeggen.

Snap ik niet is een kut excuus, als je het echt wilt zorg je er maar voor dat je het gaat snappen. Enige wat je moet doen in je inzetten en niet opgeven, anders kom je er nooit. Maar volgens mij denk jij dat je alles maar in je schoot geworden krijgt. Zal nog een harde wereld worden als je later groot bent.
:')
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:30:42 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118060148
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zit hier wederom op iedereen af te geven ook_gek. Jezelf een beetje verheven voelen.
Ga lekker ergens anders trots wezen op wat je hebt bereikt.
ik zit op niemand af te geven. Ik ben gewoon eerlijk meer niet. Ik voel me inderdaad beter dan mensen die opgeven en niks doen om wat te bereiken maar er wel over door te blijven piepen.

En mocht je ook doelen op de like discussie, sorry maar het is niet anders hoe vervelend ik het ook vond voor mensen. Moet ik dan doen? Valse hoop geven? Er zijn er meerdere het met mij eens ;)

jij daar in tegen hebt in het verleden toch best grote stappen voor jou doen gezet, en daar heb ik alleen maar respect voor. Jij durft teminste! En gelukig veel andere users in deze reeks.
pi_118060231
Maar stappen zetten is niet hetzelfde als resultaat behalen. Daar ga je de mist in ;)
pi_118060392
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Voorlopig zal het best eens zo kunnen zijn dat alle dingen waar ik nu hard aan werk (en dus niet zomaar in mijn schoot geworpen krijg) over 10-20 jaar een belangrijke rol zullen spelen in jullie levens :7

Flirten is gewoon heel lastig omdat er weinig theorie over te vinden is en het blijkbaar vooral een kwestie van aanvoelen schijnt te zijn. Mijn mening is dat het lastig is, jij vindt het niet lastig. Iedereen heeft recht op een eigen mening. Als je ons kan uitleggen hoe het moet, graag.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:50:26 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118061600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Voorlopig zal het best eens zo kunnen zijn dat alle dingen waar ik nu hard aan werk (en dus niet zomaar in mijn schoot geworpen krijg) over 10-20 jaar een belangrijke rol zullen spelen in jullie levens :7

Flirten is gewoon heel lastig omdat er weinig theorie over te vinden is en het blijkbaar vooral een kwestie van aanvoelen schijnt te zijn. Mijn mening is dat het lastig is, jij vindt het niet lastig. Iedereen heeft recht op een eigen mening. Als je ons kan uitleggen hoe het moet, graag.
Benzin, ik weet hoe je je voelt. Ik ben ook een pure theoreticus. Ik kan ook niet flirten. Ik doe maar wat. Soms loop je daardoor iets mis dat je niet ziet, soms zet je jezelf voor paal. Dat is jammer maar het is niet anders.

Door het te doen krijg je al beter inzicht in wat je doet en waarom je dingen doet en hoe men er op reageert. Falen is niet erg, al ga je 20 keer op je bek. Zolang je er van leert.

Er is een flirt handleiding in de vorm van The Game. Kun je lezen. Ik heb de meest nerderige types gezien die ineens de vrouwen voor het uitkiezen hadden.
Dit is natuurlijk wel in samenwerking met uiterlijk. Dus koop een paar mooie kleren (als je die niet al had), kweek wat spieren en zie er verzorgd uit. Dan is er geen reden dat jij het niet ook kan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik zit op niemand af te geven. Ik ben gewoon eerlijk meer niet. Ik voel me inderdaad beter dan mensen die opgeven en niks doen om wat te bereiken maar er wel over door te blijven piepen.

En mocht je ook doelen op de like discussie, sorry maar het is niet anders hoe vervelend ik het ook vond voor mensen. Moet ik dan doen? Valse hoop geven? Er zijn er meerdere het met mij eens ;)

jij daar in tegen hebt in het verleden toch best grote stappen voor jou doen gezet, en daar heb ik alleen maar respect voor. Jij durft teminste! En gelukig veel andere users in deze reeks.
Ik heb zeker stappen gezet. Een deel daarvan kwam gewoon door veelvuldig spreken met vrouwen, zowel op FOK! als daarbuiten. Ik kan nu gewoon praten met vrouwen, mijn aanrakingsangst (algeheel) is verminderd, zelfvertrouwen is groter. Ik zie sneller wat vrouwen bedoelen. Nog steeds te laat, maar goed. Wel sneller.

Uiteindelijk werd ik gehosseld. :')

Maar je houding tegenover iemand als benzin is volslagen contraproductief. Ik snap dan ook niet waarom je je zo gedraagt.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:55:35 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118061970
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar stappen zetten is niet hetzelfde als resultaat behalen. Daar ga je de mist in ;)
Als je meteen resultaat wil zal je heel snel door je motivatie heen zijn. Waardeer de kleine stapjes ook.
C'est la vie
pi_118062265
Ik heb hier al vaak gepost maar het Drommel stappenplan word iedereen de adonis die die altijd al had willen zijn.

Drommel adonisplan

• Wees een adonis, ben je dit niet? Zorg dat je er 1 wordt.
• Voel jezelf als een adonis? Voel je dit niet zorg dat je een nog grotere adonis wordt.
• Wanneer je deze 2 stappen hebt volbracht, wees gewoon jezelf met wat humor mocht je dat niet hebben.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:03:47 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118062523
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:34 schreef benzin het volgende:

[..]

ga naar google en zoek op hoe te flirten en er komen genoeg linkjes naar boven.

succes

quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Benzin, ik weet hoe je je voelt. Ik ben ook een pure theoreticus. Ik kan ook niet flirten. Ik doe maar wat. Soms loop je daardoor iets mis dat je niet ziet, soms zet je jezelf voor paal. Dat is jammer maar het is niet anders.

Door het te doen krijg je al beter inzicht in wat je doet en waarom je dingen doet en hoe men er op reageert. Falen is niet erg, al ga je 20 keer op je bek. Zolang je er van leert.

Er is een flirt handleiding in de vorm van The Game. Kun je lezen. Ik heb de meest nerderige types gezien die ineens de vrouwen voor het uitkiezen hadden.
Dit is natuurlijk wel in samenwerking met uiterlijk. Dus koop een paar mooie kleren (als je die niet al had), kweek wat spieren en zie er verzorgd uit. Dan is er geen reden dat jij het niet ook kan.
Verzorg er uit zien is al voldoende.

quote:
Ik heb zeker stappen gezet. Een deel daarvan kwam gewoon door veelvuldig spreken met vrouwen, zowel op FOK! als daarbuiten. Ik kan nu gewoon praten met vrouwen, mijn aanrakingsangst (algeheel) is verminderd, zelfvertrouwen is groter. Ik zie sneller wat vrouwen bedoelen. Nog steeds te laat, maar goed. Wel sneller.

Uiteindelijk werd ik gehosseld. :')
Iedereen gaat op zijn of haar bek. De 1 wat meer dan de ander maar dat maakt niks uit. Ik ben debiel vaak op me bek gegaan, zijn nog hele reeksen over te vinden in R&P versierblunder reeks. Dat boeit ook niet je moet durven ipv zitten piepen dat alles kut is.

quote:
Maar je houding tegenover iemand als benzin is volslagen contraproductief. Ik snap dan ook niet waarom je je zo gedraagt.
Ik ben van mening dat als je zit te zeuren om iets wat je niet lukt maar je niet in zet en het afdoet met "ik weet niet hoe of ik kan het niet" kan je beter gewoon je mond houden. Dan heb je in mijn ogen geen recht van spreken. Je moet er wel wat voor doen als je wat wilt bereiken!

En het is altijd het zelfde met Benzin geweest, altijd maar zeuren dat hij niks kan en het niet lukt en dat iedereen gemeen is tegen hem en dat hij verdiend dat mensen lief doen tegen hem. Zo werkt het dus niet in de wereld.
pi_118062692
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

The Game staat in mijn boekenkast, maar het is geloof ik niet mijn soort aanpak.

Spieren kweken zou geen kwaad kunnen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ga naar google en zoek op hoe te flirten en er komen genoeg linkjes naar boven.

succes
Ik heb daar uiteraard al eerder naar gezocht, maar dat zijn allemaal maar hele vage beschrijvingen. Ik zoek iets meer concreet.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:11:25 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118062983
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef benzin het volgende:

Ik heb daar uiteraard al eerder naar gezocht, maar dat zijn allemaal maar hele vage beschrijvingen. Ik zoek iets meer concreet.
En daar maak je de fout die je keer op keer op keer maakt en waar zo beetje iedereen al uitleg over gegeven heeft.

Er bestaat geen boek waar alles precies in staat hoe het moet. Er bestaat een handleiding "hoe succesvol een vrouw te versieren"

Jij zoekt naar iets wat niet bestaat. Maar kennelijk wilt dat niet tot je door dingen.
pi_118063319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En daar maak je de fout die je keer op keer op keer maakt en waar zo beetje iedereen al uitleg over gegeven heeft.

Er bestaat geen boek waar alles precies in staat hoe het moet. Er bestaat een handleiding "hoe succesvol een vrouw te versieren"

Jij zoekt naar iets wat niet bestaat. Maar kennelijk wilt dat niet tot je door dingen.
Dan moet iemand zoiets schrijven. Ik zou er honderden euro's voor over hebben als het me zou helpen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:18:54 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118063376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Dan moet iemand zoiets schrijven. Ik zou er honderden euro's voor over hebben als het me zou helpen.
Schrijf hem zelfs, eerst een gedegen onderzoek doen en dan in boekvorm.
C'est la vie
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:19:13 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118063390
quote:

[..]

Dat kan niet. Iedere vrouw is anders. Je kunt niet een boek schrijven met regels en 1 miljard uitzonderingen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:41:32 #298
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118064509
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat kan niet. Iedere vrouw is anders. Je kunt niet een boek schrijven met regels en 1 miljard uitzonderingen.
en dit is dus mijn hele punt blijven hangen in iets wat niet bestaat en maar denken dat het van zelf komt. Keer op keer op keer. Wat iedereen ook zegt. Vermoeiend is dat, en dat is net afgeven maar vermoeiend.

Jij gaat er voor en je gaat op je bek helaam goud!! en genoeg andere users die dat ook doen.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:45:24 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118067150
Of je stopt met zeiken, of je gaat er wat aan doen.
Ik koos voor het eerste, ben er niet ongelukkiger van geworden.
C'est la vie
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:25:46 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118070413
quote:
Er is geen 1 aanpak die op iedere vrouw op elk moment werkt.

Als ik van die boeken hoor en eruit begrijp dat ze vertellen wat goede momenten zijn om iemand aan te raken en dat ze dan vertellen of dit licht moet gebeuren of juist met wat meer kracht, dan denk ik ook al van dat je dat soort zaken niet in een boek moet schrijven. Want het is idd aanvoelen.

Hoe voel je dat aan? Veel doen en proberen. Af en toe op je bek gaan en daarvan leren. En dan niet gelijk afschrijven als het niet werkt, nee, daarbij speelt het aspect nog dat elke vrouw verschilt en wat bij de ene totaal niet werkt, de ander weer fantastisch kan vinden.

Bedenk maar dat het ook onmogelijk is om 1 handleiding te schrijven die op alle mannelijke fokkers werkt. Dat zou betekenen dat jij op hetzelfde rideltje van een vrouw zou reageren als ook_gek bv. Terwijl jullie heel anders in elkaar zitten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')