Is het eigenlijk wel zo zwart/wit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, dat idee dat een vrouw haar interesse verliest omdat er ergens geen actie ondernomen isAls ze je ziet zitten dan ziet ze je na een paar maand ook nog wel zitten. Als ze niet in gaat op je avances dan vond ze je sowieso niks.
Het is nooit zwart/witquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:54 schreef debeterebob het volgende:
Is het eigenlijk wel zo zwart/wit?
nee. Als je niks van je laat horen verdwijnt elk gevoel van een vrouw. Sad but true.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel zo zwart/wit?
Wilde net zeggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee. Als je niks van je laat horen verdwijnt elk gevoel van een vrouw. Sad but true.
Dat is wat anders dan de situatie die zich hier steeds voordoet, waar helden op sokken om vrouwen heen draaien die onbereikbaar voor ze zijn, ze uiteindelijk een deksel op hun neus krijgen en het dan afwimpelen op hun kans niet gegrepen hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee. Als je niks van je laat horen verdwijnt elk gevoel van een vrouw. Sad but true.
Inderdaad. Ik heb nu 4 weken geen telefoon meer en ben onbereikbaar. Aka.. alles wat ik al heb opgebouwd is door de plee gespoeldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wilde net zeggenDaarnaast denkt ze waarschijnlijk dat je met iemand bezig bent of zo
Wat is trouwens de onbereikbare vrouw? Je kan toch gewoon proberen en als het faalt dan is dat jammer. Ja dan hoef je niet allerlei excuses te zoeken, maar dat gewoon accepteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan de situatie die zich hier steeds voordoet, waar helden op sokken om vrouwen heen draaien die onbereikbaar voor ze zijn, ze uiteindelijk een deksel op hun neus krijgen en het dan afwimpelen op hun kans niet gegrepen hebben.
Ik vraag me altijd af welke vrouwen (of mannen natuurlijk) onbereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan de situatie die zich hier steeds voordoet, waar helden op sokken om vrouwen heen draaien die onbereikbaar voor ze zijn, ze uiteindelijk een deksel op hun neus krijgen en het dan afwimpelen op hun kans niet gegrepen hebben.
Als ze je gaan lopen treiteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af welke vrouwen (of mannen natuurlijk) onbereikbaar zijn.
Wanneer is iemand onbereikbaar?
Nouja de types die niet geintresseerd in je zijn, zijn onbereikbaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar hoe vaak zie je hier niet dat men zich er niet bij neerlegt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is trouwens de onbereikbare vrouw? Je kan toch gewoon proberen en als het faalt dan is dat jammer. Ja dan hoef je niet allerlei excuses te zoeken, maar dat gewoon accepteren.
Naar mijn mening wanneer je instelling rammelt. Bijvoorbeeld een afspraakje regelen en jezelf toch van tevoren al kansloos achten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Als je zo slecht over je zelf denkt (permanent) kan je beter eerst proberen daar wat aan te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar hoe vaak zie je hier niet dat men zich er niet bij neerlegt?
Onbereikbaar is bijna niemand, maar dat ligt helemaal aan je eigen instelling. En als die van lik-me-vestje is dan is zelfs het puisterige meisje met jongensachtig hoofd die de hondjes uitlaat bij het dierenasiel nog onbereikbaar.
[..]
Naar mijn mening wanneer je instelling rammelt. Bijvoorbeeld een afspraakje regelen en jezelf toch van tevoren al kansloos achten.
Dan heb je ook kans, jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Als je zo slecht over je zelf denkt (permanent) kan je beter eerst proberen daar wat aan te doen natuurlijk
Maar als je voor mooi meisje gaat en je geeft jezelf kans, dan is daar toch weinig mis mee, ook al ben je zo lelijk als de nacht.
Jongens plagen, zoentjes vragen.quote:
Kan het zijn dat een heel type niet in je geïnteresseerd is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de types die niet geintresseerd in je zijn, zijn onbereikbaar![]()
Die qua karakter niet bij je passen of die door uiterlijke wensen totaal niet op je zou vallen of wat dan ook.
Al die bekende sporters/actrices enzo.. ook allemaal onbereikbaar
Uiteraard, maar dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar hoe vaak zie je hier niet dat men zich er niet bij neerlegt?
Onbereikbaar is bijna niemand, maar dat ligt helemaal aan je eigen instelling. En als die van lik-me-vestje is dan is zelfs het puisterige meisje met jongensachtig hoofd die de hondjes uitlaat bij het dierenasiel nog onbereikbaar.
[..]
Naar mijn mening wanneer je instelling rammelt. Bijvoorbeeld een afspraakje regelen en jezelf toch van tevoren al kansloos achten.
Ze zijn wel bereikbaar, want je kunt ze altijd iets vragen. Je krijgt dan misschien een negatief antwoord of zelfs geen antwoord, maar ze zijn dan wel bereikbaar voor je geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de types die niet geintresseerd in je zijn, zijn onbereikbaar![]()
Die qua karakter niet bij je passen of die door uiterlijke wensen totaal niet op je zou vallen of wat dan ook.
Al die bekende sporters/actrices enzo.. ook allemaal onbereikbaar
Ligt eraan hoe je types definieert. Aangezien iedereen uniek is, heb je dus alleen maar unieke types en dus dan is het een 'ja', want dat is dan gewoon die persoon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan het zijn dat een heel type niet in je geïnteresseerd is?
Als je dat bedoelt met bereikbaar dan kan je net zo gaat gaan daten door het telefoonboek na te bellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze zijn wel bereikbaar, want je kunt ze altijd iets vragen. Je krijgt dan misschien een negatief antwoord of zelfs geen antwoord, maar ze zijn dan wel bereikbaar voor je geweest.
Kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je dat bedoelt met bereikbaar dan kan je net zo gaat gaan daten door het telefoonboek na te bellen
Het zegt weinig ben ik van mening. Ander voorbeeld. Er zijn mensen die heel snel reageren op een smsje en mensen die pas uren later reageren. De intresse van beide personen zijn vaak het zelfde. Alleen niet de manier qua gebruik van hun telefoon. De 1 is er mee getrouwd en kan niet zonder, de ander boeit het niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Natuurlijk moet je niet overal wat achter zoeken, maar tot op zekere hoogte is facebook gewoon een weerspiegeling van de realiteit...
Nee dus, zie mijn eerdere reactie hier boven.quote:Als ik een meisje amper ken, en ik spreek haar een keer toevallig in de kroeg, en vervolgens liked ze nagenoeg elke poep en scheet die ik op facebook laat, dan is er natuurlijk wel een eventuele aanleiding om daar iets achter te zoeken..
Of ze is gewoon heel spontaan. Ik reageer ook vaak met gefeliccteeeeeerd!! Bedoel er niks mee. Zowel bij mannen als vrouwen.quote:Een felicitatie zegt inderdaad lang niet zoveel, al durf ik er ook wel iets op te zetten, dat als een of andere ex - scharrel je uitgebreid feliciteert op facebook met XXx'jes en uitroeptekens en gEfeliciteeeeeeeeeeeerd!, dat de kans dan toch nog wel redelijk aanwezig is dat ze je nog altijd wel leuk vindt..
Je kunt het op 2 manieren interpreteren : Of je bent te sullig, en zoekt overal wat achter, waardoor je iedereen die je ooit maar aanspreekt/liked meteen verdenkt verliefd te zijn op jou, of je bent te naief, en je mist alle hints die aan jou worden gegeven, en dat gebeurt in dit tijdperk nu eenmaal vaker via de sociale media.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zegt weinig ben ik van mening. Ander voorbeeld. Er zijn mensen die heel snel reageren op een smsje en mensen die pas uren later reageren. De intresse van beide personen zijn vaak het zelfde. Alleen niet de manier qua gebruik van hun telefoon. De 1 is er mee getrouwd en kan niet zonder, de ander boeit het niks.
Facebook het zelfde, er zijn genoeg mensen die van alles liken zonder bedoeling. Het zegt dus niks, hoe graag je ook anders wilt denken.
[..]
Nee dus, zie mijn eerdere reactie hier boven.
[..]
Of ze is gewoon heel spontaan. Ik reageer ook vaak met gefeliccteeeeeerd!! Bedoel er niks mee. Zowel bij mannen als vrouwen.
Verschillende vrienden sturen regelmatig een xje of typen kusje bij een smsje.
Zegt dat wat? Nee dus. Zelfde als iemand schat of schatje noemen. Genoeg mensen die dat te pas en te onpas gebruiken.
Veel mense lezen graag wat ze willen lezen en vatten alles verkeert op.
Kusje
Helaas pakken heel veel mensen dit soort dingen inderdaad aan als een hint.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Je kunt het op 2 manieren interpreteren : Of je bent te sullig, en zoekt overal wat achter, waardoor je iedereen die je ooit maar aanspreekt/liked meteen verdenkt verliefd te zijn op jou.
Of je leest wat je hoopt te lezen. Je ziet het maar al te vaak gebeuren. Op het moment dat iemand verliefd is stopt het nuchter denken in heel veel gevallen. Een goedemorgen heeft opeens een andere betekenis, een hoi is geen hoi meer maar een duidelijk teken dat ze je leuker vind dan gezellig. Ze like me op facebook! Whoohooo.quote:of je bent te naief, en je mist alle hints die aan jou worden gegeven, en dat gebeurt in dit tijdperk nu eenmaal vaker via de sociale media.
Echt neem het van me aan, het is een simpel klikje meer niet, net zoals een xje. Het betekend niks.quote:Nogmaals: Natuurlijk is niet elke like of felicitatie meteen een flirt van een eventuele partner in spe, maar in mijn ogen kun je aan dat soort acties *onder omstandigheden* best enkele vermoedens hebben... Het glas is halfvol
Ben ik het mee eens, ik zou dat als dat mij zou overkomen ook zo interpreteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Natuurlijk moet je niet overal wat achter zoeken, maar tot op zekere hoogte is facebook gewoon een weerspiegeling van de realiteit...
Als ik een meisje amper ken, en ik spreek haar een keer toevallig in de kroeg, en vervolgens liked ze nagenoeg elke poep en scheet die ik op facebook laat, dan is er natuurlijk wel een eventuele aanleiding om daar iets achter te zoeken..
Een felicitatie zegt inderdaad lang niet zoveel, al durf ik er ook wel iets op te zetten, dat als een of andere ex - scharrel je uitgebreid feliciteert op facebook met XXx'jes en uitroeptekens en gEfeliciteeeeeeeeeeeerd!, dat de kans dan toch nog wel redelijk aanwezig is dat ze je nog altijd wel leuk vindt..
9/10 keren zal die persoon je dan ook wel leuk vinden, maar er zijn bijvoorbeeld jongens waarvan ik de status vaak like omdat ik hen graag mag op een vriendschappelijke manier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ik zou dat als dat mij zou overkomen ook zo interpreteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |