abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118008327
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Gengar het volgende:
Chicks die je (net iets te) uitgebreid op facebook feliciteren, willen die je? :P

Had een paar weken geleden een beetje gescharreld met een chick, ook samen geslapen enzo maar daarna heb ik er eigenlijk niet meer zo veel mee gedaan en een beetje bot geweest :@ Terwijl ik er nu best spijt van heb, want ze was best leuk eigenlijk...

Maar was eergisteren jarig en kreeg zoiets als dit : Gefeliciteeeeeerddd! XxX

Klinkt nogal enthousiast, en ik dacht eigenlijk dat ze me wel een klojo zou vinden, maar misschien is er nog een kans? :P
Ik zou er eerst nog niks achterzoeken, maar je kunt haar via facebook chat even aanspreken en dan merk je vanzelf wel een keer of ze geïnteresseerd is :)

Van het weekend had ik ook zo iets vreemds. Meisje dat ik nu een paar weken ken en met wie ik wel een beschuitje zou willen eten zocht de hele avond oogcontact, maar als ik naar d'r toe liep deed ze weer oppervlakkig. En even later stond ze weer met een grote glimlach voor me, maar moest ze direct weer weg omdat haar vriendinnen naar huis wilden.

Later thuis postte ik op facebook dat het een toffe avond was en die likede ze letterlijk binnen 10 seconden. Dus even aangesproken via facebook chat, maar toen was ze alweer offline.

Ik weet niet wat ik er van moet denken :P
pi_118008611
quote:
Chicks die je (net iets te) uitgebreid op facebook feliciteren, willen die je? :P

Had een paar weken geleden een beetje gescharreld met een chick, ook samen geslapen enzo maar daarna heb ik er eigenlijk niet meer zo veel mee gedaan en een beetje bot geweest :@ Terwijl ik er nu best spijt van heb, want ze was best leuk eigenlijk...

Klinkt nogal enthousiast, en ik dacht eigenlijk dat ze me wel een klojo zou vinden, maar misschien is er nog een kans? :P
Maar 1 manier om erachter te komen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:24:30 #203
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_118025418
x : she's not interested
xx: there is hope
xxx: She wants your cock.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:26:11 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118025473
quote:

Als ik iedereen wil die ik op die of soort gelijke manier gefeliciteerd heb, had ik het nu wel heel druk gehad.

Sorry nee dus is je antwoord op je vraag in mijn ogen, sorry
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118025983
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is bindingsangst wel echt dan?
oh hey.
over verlatingsangst. als je verl... gaat invullen op paiq bij do's gaat paiq verlatingsangst automatisch aanvullen enzo. ookal doet hij auto aanvullen, je kan beter niet op paiq invullen als do heb ik gemerkt. gaat meteen mis enzo. irl ook geheim houden.
seduco sum.en ben erg stout
pi_118026009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:52 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh hey.
over verlatingsangst. verlatingsangst kan je beter niet op paiq invullen als do heb ik gemerkt. gaat meteen mis enzo. kan je beter geheim houden
Daar heb ik dan ook geen last van, dus geen probleem ^O^
pi_118026021
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb ik dan ook geen last van, dus geen probleem ^O^
gelukkig maar misschien.
ik weet niets.
seduco sum.en ben erg stout
pi_118027287
Sergeant je bent zo meesterlijk dat t mij verbaasd dat je single bent. :D
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:21:49 #209
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_118027394
Heb woensdag die date maar heb mezelf bij voorbaat al afgeschreven, zo gaat het nooit lukken.
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:24:30 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118027413
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:21 schreef Catch_me het volgende:
Heb woensdag die date maar heb mezelf bij voorbaat al afgeschreven, zo gaat het nooit lukken.
Top instelling *O*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118027990
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik iedereen wil die ik op die of soort gelijke manier gefeliciteerd heb, had ik het nu wel heel druk gehad.

Sorry nee dus is je antwoord op je vraag in mijn ogen, sorry
Ligt er maar net aan inderdaad..

Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk alleen chicks feliciteer die ik gewoon geil vind :@ Van die types op facebook waar ik verder niets mee heb of totaal niet aantrekkelijk vind, die vergeet ik ook gewoon te feliciteren.
Ookal zit ik elke dag met ze op de uni, zijn het collega's ofzo :')

Heb ook niet echt vrouwelijke vriendinnen ofzo dus wat dat betreft heb ik toch geen felicitatie- verplichtingen..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:52:25 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118030456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 08:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan inderdaad..

Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk alleen chicks feliciteer die ik gewoon geil vind :@ Van die types op facebook waar ik verder niets mee heb of totaal niet aantrekkelijk vind, die vergeet ik ook gewoon te feliciteren.
Ookal zit ik elke dag met ze op de uni, zijn het collega's ofzo :')

Heb ook niet echt vrouwelijke vriendinnen ofzo dus wat dat betreft heb ik toch geen felicitatie- verplichtingen..
Ik feliciteerd mensen die ik aardig vind. En betreft vrouwen, geil of niet je kan ze toch gewoon feliciteren? Zou niet weten waarom je een vrouw die je niet lekker vind niet zal feliciteren?
pi_118030820
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik feliciteerd mensen die ik aardig vind. En betreft vrouwen, geil of niet je kan ze toch gewoon feliciteren? Zou niet weten waarom je een vrouw die je niet lekker vind niet zal feliciteren?
Ja maar dat zei ik ook ; Met vrouwen heb ik dat persoonlijk eigenlijk niet. Ik bedoel, gasten waarmee ik op voetbal heb gezeten, mee op vakantie ben geweest, die feliciteer ik bijvoorbeeld, want die ken ik ook goed..

Met vrouwen heb ik dat eigenlijk niet, want ik heb niet echt vrouwelijke ''vriendinnen''.. Dus als ik dan kijk wie ik feliciteer, dan zijn dat toch alleen vrouwen waar ik wel eens een beschuitje mee zou willen eten. Of een van mijn 2 ex'en, of mijn nichtje, zoiets, want die ken ik ook echt..

Maar heb verder ook een paar meisjes tussen mijn facebook staan waar ik verder niets mee heb, ouwe groep 8 klasgenootjes die me ooit hebben toegevoegd. Niet dat ik ze onaardig vind ofzo, maar ik heb er verder niets mee, dus ga ze ook niet feliciteren. Behalve die ene geile waarmee ik in 5 vwo een half jaar een project moest doen, dat hou ik toch liever een beetje warm... You never know ;P

Dus vanuit dat punt vind ik dat er best iets voor te zeggen is als een chick je opeens compleet random gaat feliciteren ; Mensen die je niet interesseren, daar doe je dat immers niet bij...
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:42:11 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118033604
Dan komt de vraag, waarom mensen die je niet intereseren op facebook toevoegen?

En een vrouw feliciteren staat echt niet gelijk aan, hoi neuken of hoi ik vind je leuk.

Het is iets wat je doet uit beleefheid niks meer en niks minder. Daar zit of kleeft niks aan vast. Zelfde als xxx aan het eind van een mailtje of smsje. Daar denken sommige mensen ook van alles bij of over.

De mensen die denken dat xxx wat inhoud of een felicitatie al koppelen aan mogelijk leuk vinden vraag ik me af welke gedachte ze hebben als een vrouw / meisje hoi of goedemorgen zegt :D
pi_118033993
Ik weet het niet hoor maar als ik dit soort dingen lees denk ik niet dat alle social media het versieren echt makkelijker maakt , de mensen die al moeite met versieren hebben gaan dan ook nog eens van alles achter een simpele vind ik leuk of een felicitatie zoeken.

Soms is een vind ik leukje een vind ik leukje en een felicitatie een felicitatie zoek niet overal wat achter
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:03:57 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118034505
Sowieso iets achter een felicitatie zoeken :')
Dan ben je wel heel wanhopig aan het zijn denk ik dan.

Dat Bojangles zelf alleen maar stuurt naar vrouwen die hij interessant vindt omdat er dan een lijntje warm blijft qua contact snap ik wel. Zolang hij maar niet automatisch denkt dat de ander dat ook zo ziet :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:12:19 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118034877
Het heeft weinig met social media te maken denk ik. Er is gewoon een groep mensen die achter alles wat denk.

Is het geen like of gefeliciteerd, is het wel hoi of een goedemorgen.
pi_118035832
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso iets achter een felicitatie zoeken :')

Godverdomme, dan ben ik wel heel veel seks misgelopen na mijn laatste verjaardag ;(
pi_118035866
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Godverdomme, dan ben ik wel heel veel seks misgelopen na mijn laatste verjaardag ;(
Ik ben zelfs zo geen seks misgelopen :7
pi_118035990
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ben zelfs zo geen seks misgelopen :7
Volgens mij zit je nu gewoon weer te wachten tot ik een denigrerende opmerking over je ga maken :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:42:48 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118036033
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:

Al die lekkere vrienden van je :9
pi_118036100
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Volgens mij zit je nu gewoon weer te wachten tot ik een denigrerende opmerking over je ga maken :')
Beetje wel ja :@
pi_118036224
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Al die lekkere vrienden van je :9
Ontegenzeggelijk :9

Ik ken trouwens wel een jongen die zo reageert op Facebook, en ook denkt dat als je maar genoeg liked je vanzelf wel seks krijgt. Hij was zelfs gepikeerd dat, toen ik mijn ex voor het eerst ontmoette en hij er toevallig bij was, ik tegen haar aan ging praten en haar mee uit vroeg. Volgens hem had ik haar van hem afgepakt. Nu is het uit en denkt hij nog steeds kans te maken, terwijl zij hem al heeft verteld op geen enkele manier geïnteresseerd in hem te zijn :') Ergens heeft hij het idee dat elke vrouw het met elke man zou doen, en dat het een kwestie is van er als eerst bij zijn. Het concept 'wederzijdse aantrekking' is hem volkomen onbekend.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:49:52 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118036299
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ontegenzeggelijk :9

Ik ken trouwens wel een jongen die zo reageert op Facebook, en ook denkt dat als je maar genoeg liked je vanzelf wel seks krijgt. Hij was zelfs gepikeerd dat, toen ik mijn ex voor het eerst ontmoette en hij er toevallig bij was, ik tegen haar aan ging praten en haar mee uit vroeg. Volgens hem had ik haar van hem afgepakt. Nu is het uit en denkt hij nog steeds kans te maken, terwijl zij hem al heeft verteld op geen enkele manier geïnteresseerd in hem te zijn :') Ergens heeft hij het idee dat elke vrouw het met elke man zou doen, en dat het een kwestie is van er als eerst bij zijn. Het concept 'wederzijdse aantrekking' is hem volkomen onbekend.
Misschien eens een meet regelen, waar je vrienden dan bij zijn! 8-)

Zelfde als dat men denkt dat de friendzone niet bestaat of dat het komt doordat je iets verkeerd hebt gedaan (te afwachtend of wat dan ook gedragen hebt). Ipv dat er gewoon geen wederzijdse aantrekkingskracht is. :+
pi_118036427
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelfde als dat men denkt dat de friendzone niet bestaat of dat het komt doordat je iets verkeerd hebt gedaan (te afwachtend of wat dan ook gedragen hebt). Ipv dat er gewoon geen wederzijdse aantrekkingskracht is. :+
Inderdaad, dat idee dat een vrouw haar interesse verliest omdat er ergens geen actie ondernomen is :') Als ze je ziet zitten dan ziet ze je na een paar maand ook nog wel zitten. Als ze niet in gaat op je avances dan vond ze je sowieso niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')