Ik zou er eerst nog niks achterzoeken, maar je kunt haar via facebook chat even aanspreken en dan merk je vanzelf wel een keer of ze geïnteresseerd isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Gengar het volgende:
Chicks die je (net iets te) uitgebreid op facebook feliciteren, willen die je?![]()
Had een paar weken geleden een beetje gescharreld met een chick, ook samen geslapen enzo maar daarna heb ik er eigenlijk niet meer zo veel mee gedaan en een beetje bot geweestTerwijl ik er nu best spijt van heb, want ze was best leuk eigenlijk...
Maar was eergisteren jarig en kreeg zoiets als dit : Gefeliciteeeeeerddd! XxX
Klinkt nogal enthousiast, en ik dacht eigenlijk dat ze me wel een klojo zou vinden, maar misschien is er nog een kans?
Maar 1 manier om erachter te komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Gengar het volgende:
Chicks die je (net iets te) uitgebreid op facebook feliciteren, willen die je?![]()
Had een paar weken geleden een beetje gescharreld met een chick, ook samen geslapen enzo maar daarna heb ik er eigenlijk niet meer zo veel mee gedaan en een beetje bot geweestTerwijl ik er nu best spijt van heb, want ze was best leuk eigenlijk...
Klinkt nogal enthousiast, en ik dacht eigenlijk dat ze me wel een klojo zou vinden, maar misschien is er nog een kans?
Als ik iedereen wil die ik op die of soort gelijke manier gefeliciteerd heb, had ik het nu wel heel druk gehad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Gengar het volgende:
oh hey.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is bindingsangst wel echt dan?
Daar heb ik dan ook geen last van, dus geen probleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh hey.
over verlatingsangst. verlatingsangst kan je beter niet op paiq invullen als do heb ik gemerkt. gaat meteen mis enzo. kan je beter geheim houden
gelukkig maar misschien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook geen last van, dus geen probleem
Top instellingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:21 schreef Catch_me het volgende:
Heb woensdag die date maar heb mezelf bij voorbaat al afgeschreven, zo gaat het nooit lukken.
Ligt er maar net aan inderdaad..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik iedereen wil die ik op die of soort gelijke manier gefeliciteerd heb, had ik het nu wel heel druk gehad.
Sorry nee dus is je antwoord op je vraag in mijn ogen, sorry
Ik feliciteerd mensen die ik aardig vind. En betreft vrouwen, geil of niet je kan ze toch gewoon feliciteren? Zou niet weten waarom je een vrouw die je niet lekker vind niet zal feliciteren?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan inderdaad..
Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk alleen chicks feliciteer die ik gewoon geil vindVan die types op facebook waar ik verder niets mee heb of totaal niet aantrekkelijk vind, die vergeet ik ook gewoon te feliciteren.
Ookal zit ik elke dag met ze op de uni, zijn het collega's ofzo![]()
Heb ook niet echt vrouwelijke vriendinnen ofzo dus wat dat betreft heb ik toch geen felicitatie- verplichtingen..
Ja maar dat zei ik ook ; Met vrouwen heb ik dat persoonlijk eigenlijk niet. Ik bedoel, gasten waarmee ik op voetbal heb gezeten, mee op vakantie ben geweest, die feliciteer ik bijvoorbeeld, want die ken ik ook goed..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik feliciteerd mensen die ik aardig vind. En betreft vrouwen, geil of niet je kan ze toch gewoon feliciteren? Zou niet weten waarom je een vrouw die je niet lekker vind niet zal feliciteren?
Godverdomme, dan ben ik wel heel veel seks misgelopen na mijn laatste verjaardagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso iets achter een felicitatie zoeken
Ik ben zelfs zo geen seks misgelopenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, dan ben ik wel heel veel seks misgelopen na mijn laatste verjaardag
Volgens mij zit je nu gewoon weer te wachten tot ik een denigrerende opmerking over je ga makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo geen seks misgelopen
Al die lekkere vrienden van jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme, dan ben ik wel heel veel seks misgelopen na mijn laatste verjaardag
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu gewoon weer te wachten tot ik een denigrerende opmerking over je ga maken
Ontegenzeggelijkquote:
Misschien eens een meet regelen, waar je vrienden dan bij zijn!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ontegenzeggelijk
Ik ken trouwens wel een jongen die zo reageert op Facebook, en ook denkt dat als je maar genoeg liked je vanzelf wel seks krijgt. Hij was zelfs gepikeerd dat, toen ik mijn ex voor het eerst ontmoette en hij er toevallig bij was, ik tegen haar aan ging praten en haar mee uit vroeg. Volgens hem had ik haar van hem afgepakt. Nu is het uit en denkt hij nog steeds kans te maken, terwijl zij hem al heeft verteld op geen enkele manier geïnteresseerd in hem te zijnErgens heeft hij het idee dat elke vrouw het met elke man zou doen, en dat het een kwestie is van er als eerst bij zijn. Het concept 'wederzijdse aantrekking' is hem volkomen onbekend.
Inderdaad, dat idee dat een vrouw haar interesse verliest omdat er ergens geen actie ondernomen isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat men denkt dat de friendzone niet bestaat of dat het komt doordat je iets verkeerd hebt gedaan (te afwachtend of wat dan ook gedragen hebt). Ipv dat er gewoon geen wederzijdse aantrekkingskracht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |