abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:56:16 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117863556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar hoef je helaas niet zoveel succes mee te hebben. Ik profileer mezelf als "die leuke jongen waar je op kan bouwen en op kan rekenen", maar daar heb ik exact nul succes mee. De mensen die wel een vriendin hebben zijn van die types die altijd het grootste woord hebben in een groep** en zich niet schromen om af en toe een grote bek op te zetten.

**) dat betekent niet dat ze altijd gelijk hebben. Dat willen ze vaak niet eens. Ze willen gewoon gehoord worden.
Je hoeft ook geen grote bek te hebben, als je maar laat zien wat je wilt en wat je iemand te bieden hebt. Ik ben ook meestal de 'aardige, betrouwbare jongen' maar n.a.v. mijn laatste date ben ik er wederom aan herinnerd dat vrouwen dat niet zoeken in een partner. Die willen iemand die grappig is, zelfverzekerd, die ze een veilig gevoel geeft. Je mag je als man kennelijk best kwetsbaar opstellen, maar niet vanaf den beginne. Afwachtende/kwetsbare houding aannemen wordt geassocieerd met onzekerheid, kleurloosheid enz.
pi_117863994
Ik associeer kwetsbaar niet met aardig en betrouwbaar. Jij wel?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:13:21 #153
238453 hasjman
utter madness
pi_117864280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik associeer kwetsbaar niet met aardig en betrouwbaar. Jij wel?
Aardig, wat een vreselijk woord is dat toch. Net zoals leuk. Ik weet nog wel dat toen ik een spreekbeurt moest houden op de lagere school het woord " leuk " verboden was.

Al die vreselijke inhoudsloze woorden als Aardig, Betrouwbaar, Zelfvertrouwen. Kunnen we deze niet verbannen uit R&P?
pi_117864556
Je hebt gelijk. Ik heb eigenlijk een specifiek idee van leuk, maar eigenlijk is het meer spannend en mysterieus. Met "die leuke jongen" bedoel ik eigenlijk "ik vind die jongen spannend, mysterieus en waarschijnlijk bijzonder" uit het oogpunt van een vrouw. Dat is de reactie waar ik voor ga.
Sinds mijn laatste date heb ik eigenlijk een gruwelijke hekel gekregen aan "schattig". Daar kan je pas echt helemaal niets mee.

Het klinkt allemaal heel lame, maar dat zegt hopelijk genoeg over mijn ervaring met vrouwen :')
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:24:15 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117864777
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef hasjman het volgende:

[..]

Aardig, wat een vreselijk woord is dat toch. Net zoals leuk. Ik weet nog wel dat toen ik een spreekbeurt moest houden op de lagere school het woord " leuk " verboden was.

Al die vreselijke inhoudsloze woorden als Aardig, Betrouwbaar, Zelfvertrouwen. Kunnen we deze niet verbannen uit R&P?
Leg dan eerst maar eens uit waarom ze zo inhoudloos zijn.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117866234
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mensen vroegen mij regelmatig om relatie advies terwijl ik single was. :D
Omdat ze toch wisten dat je nooit iets bij hen zou proberen :7
pi_117879879
Beetje rare vraag misschien, maar weten jullie van jezelf in welk ''segment'' je een beetje kunt zoeken wat betreft vrouwen( of mannen? )

Het ideale antwoord hierop is natuurlijk iedereen is gelijk, het draait niet allemaal om uiterlijk, etc etc, maar iedereen weet diep van binnen wel dat als je een 6 bent qua uiterlijk je meestal niet erg succesvol bent bij een 9. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar volgens mij is dit toch wel de hoofdregel..

Van mezelf heb ik echter geen flauw benul wat een beetje mijn niveau is om het zo maar te zeggen. Dat maakt het er niet altijd makkelijker op... Merk wel dat ik de onopvallende chicks ( de 6'jes) wel kan krijgen, dus dat is in ieder geval een pluspunt, maar bij 7+'jes durf ik het eigenlijk al niet meer aan :')
pi_117880730
Ik heb zaterdag een date met een meid, zij komt uit hongarije, betekent dus hele date in engels praten.
Opzich kan ik redelijk uit de voeten komen, maar het maakt het er wel spannender op ....

Ik gebruik engelse taal zelden nog, en ben het aardig verleerd.

Ach ik zie het ook wel, maar het zit me niet helemaal lekker :D
pi_117881385
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Blastoise het volgende:
Beetje rare vraag misschien, maar weten jullie van jezelf in welk ''segment'' je een beetje kunt zoeken wat betreft vrouwen( of mannen? )

Het ideale antwoord hierop is natuurlijk iedereen is gelijk, het draait niet allemaal om uiterlijk, etc etc, maar iedereen weet diep van binnen wel dat als je een 6 bent qua uiterlijk je meestal niet erg succesvol bent bij een 9. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar volgens mij is dit toch wel de hoofdregel..

Van mezelf heb ik echter geen flauw benul wat een beetje mijn niveau is om het zo maar te zeggen. Dat maakt het er niet altijd makkelijker op... Merk wel dat ik de onopvallende chicks ( de 6'jes) wel kan krijgen, dus dat is in ieder geval een pluspunt, maar bij 7+'jes durf ik het eigenlijk al niet meer aan :')
Gelukkig weet ik dat van mezelf heel goed. Ik ben momenteel een 5. Met de hulp van een dokter ben ik mezelf nu aan het opwerken richting een 8.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:08:59 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117881997
Echt dat gelul in cijfers, ga toch weg. Voor hetzelfde geld is dat meisje wat jij een 9 vind voor de man naast jou een 5.5 en heeft ze zo'n laag zelfbeeld dat ze zichzelf een 3 vind.

We hebben allemaal een andere perceptie van hetzelfde. Daarom zijn cijfers waardeloze meninkjes die nergens op gestoeld zijn.

Je kan veel beter kijken naar wat je haar kan bieden.
C'est la vie
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:15:19 #161
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117882065
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
Echt dat gelul in cijfers, ga toch weg. Voor hetzelfde geld is dat meisje wat jij een 9 vind voor de man naast jou een 5.5 en heeft ze zo'n laag zelfbeeld dat ze zichzelf een 3 vind.

We hebben allemaal een andere perceptie van hetzelfde. Daarom zijn cijfers waardeloze meninkjes die nergens op gestoeld zijn.

Wijze woorden
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:41:18 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117882383
quote:

Naïeve woorden
What can change the nature of a man?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 02:27:57 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117882696
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:41 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Naïeve woorden
Onderbouw het eens?
C'est la vie
pi_117884352
quote:

Dit klinkt leuk op papier, maar de realiteit is imo. toch anders..

Natuurlijk zal het wel eens voorkomen dat de een iemand heel knap vindt, terwijl de ander iemand heel lelijk vindt..

Maar schoonheid is over het algemeen iets dat mensen unaniem inschatten, wat dat betreft wisselt smaak voor kleding/interieur bij mensen, maar bij 95% van de mensen zal denk ik de beoordeling van iemands uiterlijk gelijk zijn...

Je zult altijd mensen hebben die keihard zullen gaan roepen dat ze een Sylvie vd Vaart echt niet zo bijzonder vinden ( ik ken ze ook ), maar vaak zijn dit ook types met een kilo'tje of wat overgewicht en een terugtrekkende haarlijn.. Elke gezonde hetero vent zou haar natuurlijk keihard doen als hij naast haar in bed lag.. Dat kun je niet zeggen van een Britt Dekker....

'Gelul' met cijfers klinkt misschien ietwat onpersoonlijk, maar volgens mij is het wel de realiteit, al willen mensen dat niet horen. Natuurlijk kan een 5 ook met een 8 gaan, maar het is eerder uitzondering dan regel...
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:22:23 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117884424
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Dit klinkt leuk op papier, maar de realiteit is imo. toch anders..

Natuurlijk zal het wel eens voorkomen dat de een iemand heel knap vindt, terwijl de ander iemand heel lelijk vindt..

Maar schoonheid is over het algemeen iets dat mensen unaniem inschatten, wat dat betreft wisselt smaak voor kleding/interieur bij mensen, maar bij 95% van de mensen zal denk ik de beoordeling van iemands uiterlijk gelijk zijn...

Je zult altijd mensen hebben die keihard zullen gaan roepen dat ze een Sylvie vd Vaart echt niet zo bijzonder vinden ( ik ken ze ook ), maar vaak zijn dit ook types met een kilo'tje of wat overgewicht en een terugtrekkende haarlijn.. Elke gezonde hetero vent zou haar natuurlijk keihard doen als hij naast haar in bed lag.. Dat kun je niet zeggen van een Britt Dekker....

'Gelul' met cijfers klinkt misschien ietwat onpersoonlijk, maar volgens mij is het wel de realiteit, al willen mensen dat niet horen. Natuurlijk kan een 5 ook met een 8 gaan, maar het is eerder uitzondering dan regel...
Ik ben een andere mening toegedaan, maar ik begrijp je standpunt.
C'est la vie
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:34:36 #166
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117884666
De cirkel is weer rond bij mij. Ik heb iemand van mijn opleiding waar ik eerder een oogje op had gevraagd of ze nog steeds wat wilde gaan drinken. Vorige keer was het er deels door mijn schuld niet van gekomen. Dat leek haar een goed plan dus ik ga vandaag even kijken of ik een datum kan prikken.

Deze keer wil ik het anders aanpakken en gewoon (tijdens/na de date) zeggen wat ik denk.. dan kan ik er nooit meer spijt van hebben dat ik het nooit gezegd heb dat ik haar leuk vind.
Op elke fokker past een bril.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:46:24 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117884890
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:34 schreef Catch_me het volgende:
De cirkel is weer rond bij mij. Ik heb iemand van mijn opleiding waar ik eerder een oogje op had gevraagd of ze nog steeds wat wilde gaan drinken. Vorige keer was het er deels door mijn schuld niet van gekomen. Dat leek haar een goed plan dus ik ga vandaag even kijken of ik een datum kan prikken.

Deze keer wil ik het anders aanpakken en gewoon (tijdens/na de date) zeggen wat ik denk.. dan kan ik er nooit meer spijt van hebben dat ik het nooit gezegd heb dat ik haar leuk vind.
Je gaat toch niet meteen zeggen "ik vind je echt enorm leuk?". Kan je dat niet beter op date 1 laten merken in plaats van ronduit zeggen? Als ze dan nog een keer wil afspreken kan je het gerust zeggen want dan is er al van beiden kanten al sowieso interesse.
C'est la vie
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:20:02 #168
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117885789
Ja precies in die trant wil ik het aanpakken :) Wil alleen voorkomen dat er weer eeuwig omheen gedraaid wordt door beide partijen aangezien zij ook vrij verlegen is op dit gebied.
Op elke fokker past een bril.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:20:50 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117885813
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Je gaat toch niet meteen zeggen "ik vind je echt enorm leuk?". Kan je dat niet beter op date 1 laten merken in plaats van ronduit zeggen? Als ze dan nog een keer wil afspreken kan je het gerust zeggen want dan is er al van beiden kanten al sowieso interesse.
Heloef, je bent een wijs man ondanks je gebrek aan ervaring in dit soort zaken. Ik herken duidelijk een gedeelde genetische afkomst.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:43:19 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117886436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef Catch_me het volgende:
Ja precies in die trant wil ik het aanpakken :) Wil alleen voorkomen dat er weer eeuwig omheen gedraaid wordt door beide partijen aangezien zij ook vrij verlegen is op dit gebied.
Okee, kan ik begrijpen. Succes in ieder geval.
C'est la vie
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:29:29 #171
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117894395
ze zoekt opeens toch weer contact via Whatsapp. Sorry hoor, maar ik weet niet wat ik hiermee aan moet :') ;(
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:49:22 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117895110
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef Michielos het volgende:
ze zoekt opeens toch weer contact via Whatsapp. Sorry hoor, maar ik weet niet wat ik hiermee aan moet :') ;(
Negeren en vergeten?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:03:45 #173
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117895675
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef Michielos het volgende:
Get more girls. Dan maakt die ene geen flikker meer uit.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:32:46 #174
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117899003
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Negeren en vergeten?
tja als je verliefd bent is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan :D
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:36:28 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117899139
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef Michielos het volgende:

[..]

tja als je verliefd bent is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan :D
Weet het hele verhaal niet meer, maar er was een reden waarom je haar beter kwijt kon zijn als ik het me goed herinner. Dus verlieft of niet.. geowon lekker bij wegblijven :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:38:55 #176
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117899216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weet het hele verhaal niet meer, maar er was een reden waarom je haar beter kwijt kon zijn als ik het me goed herinner. Dus verlieft of niet.. geowon lekker bij wegblijven :)
a) dates mee gehad , m.u.v. laatste date heel leuk, fysiek contact gehad intiem geweest e.d.
b) derde date was ze afstandelijk omdat ze verliefd op me is. Hierdoor voelde ze zich heel erg gespannen
c) wilde hierom geen contact meer. Ik heb toen maar gezegd dat ik haar ook heel leuk vind. Ik ben ook wel verliefd op r.
d) contact verbroken :') :') :') !!!!!!!!!!!!
e) zoekt weer contact

wtf? ik ben t echt finaal kwijt I guess :D
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:40:47 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117899285
Owja dat was het.. ze zei verliefd te zijn, en het allemaal vaag te vinden en je daarna/daardoor niet meer willen te spreken :')

Heb je zin in zo'n twijfelkont?
als het allemaal al naar waarheid is.. Misschien was ze wel met iemand anders bezig, dus zei ze verliefd te zijn maar de boot af te houden. en nu is dat verkeken dus poogt ze het weer bij jou?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:58:32 #178
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117899896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Owja dat was het.. ze zei verliefd te zijn, en het allemaal vaag te vinden en je daarna/daardoor niet meer willen te spreken :')

Heb je zin in zo'n twijfelkont?
als het allemaal al naar waarheid is.. Misschien was ze wel met iemand anders bezig, dus zei ze verliefd te zijn maar de boot af te houden. en nu is dat verkeken dus poogt ze het weer bij jou?
nou zoals ik eerder zei. Ik heb t r nooit gezegd voordat zij t mij zei. Dus zelfs al was ze met iemand anders bezig dan nog kwam dat puur vanuit haarzelf. En of ik er zin in heb.. tja. leuk is anders en om eerlijk te zijn heb ik het weer gehad met al deze onzin. :D Ergens vind ik al dit soort onzin helemaal niet leuk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik behalve 2 leuke relaties (alle anderen waren ronduit kut te noemen) nog nooit een echt stabiele en goede relatie gehad heb :D
pi_117900009
Afstandelijk doen omdat je verliefd bent? :') Zoiets doe je toch alleen als je weet dat de ander niet die gevoelens koestert? Of zelfs dan niet.
Klinkt als een bullshit-verhaal.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:03:04 #180
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117900022
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
Afstandelijk doen omdat je verliefd bent? :') Zoiets doe je toch alleen als je weet dat de ander niet die gevoelens koestert? Of zelfs dan niet.
Ze is in behandeling om die reden. Ik kan het goed voorstellen. Ik ben zelf ook wel verlegen eigenlijk :) Maar als ik rationeel nadenk dan weet ik.. ik wil geen patient als vriendin. Nooit meer. Maar ja, zo helder zie ik het nu natuurlijk allemaal niet :D
pi_117900090
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ze is in behandeling om die reden. Ik kan het goed voorstellen. Ik ben zelf ook wel verlegen eigenlijk :) Maar als ik rationeel nadenk dan weet ik.. ik wil geen patient als vriendin. Nooit meer. Maar ja, zo helder zie ik het nu natuurlijk allemaal niet :D
Wat voor behandeling dan?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:07:20 #182
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117900167
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Maar jij bent inmiddels dus wel verliefd op haar aan het worden, begrijp ik? Dat maakt het wel extra lastig ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:07:59 #183
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117900181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Maar jij bent inmiddels dus wel verliefd op haar aan het worden, begrijp ik? Dat maakt het wel extra lastig ja.
haha sterker nog. Dat maakt het ultiem kut :D haha
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:10:18 #184
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117900232
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef Michielos het volgende:

[..]

a) dates mee gehad , m.u.v. laatste date heel leuk, fysiek contact gehad intiem geweest e.d.
b) derde date was ze afstandelijk omdat ze verliefd op me is. Hierdoor voelde ze zich heel erg gespannen
c) wilde hierom geen contact meer. Ik heb toen maar gezegd dat ik haar ook heel leuk vind. Ik ben ook wel verliefd op r.
d) contact verbroken :') :') :') !!!!!!!!!!!!
e) zoekt weer contact

wtf? ik ben t echt finaal kwijt I guess :D
Klinkt als een labiele bordeliner..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:11:55 #185
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117900274
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:10 schreef fathank het volgende:

[..]

een beetje wel idd :') :')
pi_117900420
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik vind dat borderliners een speciaal teken op hun kleding moeten naaien, zodat je ze meteen herkent en kunt mijden als de pest. :{w
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:17:56 #187
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117900446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vind dat borderliners een speciaal teken op hun kleding moeten naaien, zodat je ze meteen herkent en kunt mijden als de pest. :{w
nja als ik erover nadenk.. waarschijnlijk doet zoiets enkel pijn en krijg je er enkel ellende mee :') maar goed... zover ben ik nog niet in dit stadium :D
weet ook geeneens wat ze exact heeft.
pi_117900846
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:02 schreef Fascination het volgende:
Uhm bindingsangst, anyone?
pi_117901044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is bindingsangst wel echt dan?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:47:12 #190
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117901183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bindingsangst is verlatingsangst.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:49:07 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117901232
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Bindingsangst is verlatingsangst.
Gaat wel hand in hand ja.
C'est la vie
pi_117901647
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Natuurlijk. En daar hoef je echt een borderliner voor te zijn (al hebben borderliners er wel vaak last van).

Als jij iemand verlaat of geen toenadering zoekt, kan die ander jou ook nooit verlaten of pijn doen. Zelfbescherming. Angst voor het onbekende. Het kan allemaal.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:10:50 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117901674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maybe maar dan ga je toch niet eerst verkondigen dat je verliefd bent om dan vervolgens zonder uitleg daarover enzo gewoon t contact te verbreken? :?
pi_117901711
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maybe maar dan ga je toch niet eerst verkondigen dat je verliefd bent om dan vervolgens zonder uitleg daarover enzo gewoon t contact te verbreken? :?
Blijkbaar wel. Angst is soms een slechte raadgever..
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:12:31 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117908929
Mata :* Sinji

Mag ik je even verwijzen naar [SC Relaties] # 258 Heloef won, Sinji is back
Deze is niet meer bedoelt voor SC ;)
pi_117910405
Opgeschoond.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Mata :* Sinji

Mag ik je even verwijzen naar [SC Relaties] # 258 Heloef won, Sinji is back
Deze is niet meer bedoelt voor SC ;)
4.gif!

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2012 21:39:25 ]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:11:56 #197
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117925201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk. En daar hoef je echt een borderliner voor te zijn (al hebben borderliners er wel vaak last van).

Als jij iemand verlaat of geen toenadering zoekt, kan die ander jou ook nooit verlaten of pijn doen. Zelfbescherming. Angst voor het onbekende. Het kan allemaal.
Nja.. dat heb ik weer dan! Nice :')
pi_117925251
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nja.. dat heb ik weer dan! Nice :')
Doe je weinig aan denk ik. Iemand moet eerst open staan voor een relatie. Als dat niet zo is dan kan je toenadering zoeken wat je wilt, maar dan wordt je keer op keer weer afgestoten. Op naar de volgende. :P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:18:34 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117925344
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe je weinig aan denk ik. Iemand moet eerst open staan voor een relatie. Als dat niet zo is dan kan je toenadering zoeken wat je wilt, maar dan wordt je keer op keer weer afgestoten. Op naar de volgende. :P
Yup ik zal wel moeten idd :D
pi_118005650
Chicks die je (net iets te) uitgebreid op facebook feliciteren, willen die je? :P

Had een paar weken geleden een beetje gescharreld met een chick, ook samen geslapen enzo maar daarna heb ik er eigenlijk niet meer zo veel mee gedaan en een beetje bot geweest :@ Terwijl ik er nu best spijt van heb, want ze was best leuk eigenlijk...

Maar was eergisteren jarig en kreeg zoiets als dit : Gefeliciteeeeeerddd! XxX

Klinkt nogal enthousiast, en ik dacht eigenlijk dat ze me wel een klojo zou vinden, maar misschien is er nog een kans? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')