abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117786661
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Onzeker vind ik een beetje ver gaan. Gesloten, daar ben ik het wel mee eens. Al ligt dat ook aan de situatie.
ik zeg alleen hoe ik vind dat je overkomt. Laat ik het zo zeggen, je antwoord met gesloten antwoorden, valt lastig op door te borduren met een gesprek. Misschien weet koffie wel wat ik bedoel :P
pi_117786926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik zeg alleen hoe ik vind dat je overkomt. Laat ik het zo zeggen, je antwoord met gesloten antwoorden, valt lastig op door te borduren met een gesprek. Misschien weet koffie wel wat ik bedoel :P
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, en zo ;)

Ik hoor het vaker. Maar je verandert het niet zomaar, als het er ingebakken zit. En nog los daarvan: dat is natuurlijk weer iets dat niet direct relateert aan het vrijwel dagelijks tegenkomen van een op het oog leuke dame die zeer waarschijnlijk toch bezet is :P
pi_117787272
Nouja los daarvan, ik hoef niet iemand instant aantrekkelijk te vinden om uiteindelijk toch geinteresseerd te zijn. Voor mij kan dat gaandeweg groeien. Maar als iemand moeilijk is om mee te praten, wekt die uiteindelijk toch geen interesse op
pi_117787413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Nouja los daarvan, ik hoef niet iemand instant aantrekkelijk te vinden om uiteindelijk toch geinteresseerd te zijn. Voor mij kan dat gaandeweg groeien. Maar als iemand moeilijk is om mee te praten, wekt die uiteindelijk toch geen interesse op
Begrijpelijk. Maar ik heb ook nooit met de dame in kwestie gesproken, hoor. Die weet dus niet eens dat ik (soms) moeilijk ben om mee te praten :P
pi_117787499
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Maar ik heb ook nooit met de dame in kwestie gesproken, hoor. Die weet dus niet eens dat ik (soms) moeilijk ben om mee te praten :P
misschien eens doen :)
pi_117787772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

misschien eens doen :)
Nah. Ik heb je toch vast wel eens verteld dat het bij mij meteen zo opvalt waarom ik dan opeens een praatje maak. Zij heeft dan ook wel door dat het niet slechts is om gewoon eens 'hallo' te zeggen tegen iemand die ik zo vaak tegenkom :P

Bovendien heb ik het vermoeden dat ze dat nu ook al wel doorheeft. Hoe weinig open ik misschien ook kan overkomen, dat soort dingen kan ik altijd slecht verbergen :')
pi_117789770
Overigens, excuus voor de dubbele post, maar ik vind het dan nog wel het opmerken waard dat het gegeven dat ik gesloten en onzeker zou zijn niet echt te rijmen is met hoe ik in mijn werksituatie ben.

Mensen vragen mij regelmatig om hulp, of een mening ergens over. Op de gemiddelde werkdag word ik vaak genoeg benaderd om eens ergens mijn licht op te laten schijnen. Hoe kan dat daarbuiten dan zo anders zijn?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:33:55 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117789923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Capstan het volgende:
Overigens, excuus voor de dubbele post, maar ik vind het dan nog wel het opmerken waard dat het gegeven dat ik gesloten en onzeker zou zijn niet echt te rijmen is met hoe ik in mijn werksituatie ben.

Mensen vragen mij regelmatig om hulp, of een mening ergens over. Op de gemiddelde werkdag word ik vaak genoeg benaderd om eens ergens mijn licht op te laten schijnen. Hoe kan dat daarbuiten dan zo anders zijn?
Mensen vroegen mij regelmatig om relatie advies terwijl ik single was. :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_117790022
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mensen vroegen mij regelmatig om relatie advies terwijl ik single was. :D
Maar het betekent toch dat ik in zekere zin toch best benaderbaar ben? Er zijn mensen die nooit iets gevraagd krijgen. Dan moet iets toch maken dat ik in die situatie nog best een open houding heb?
pi_117791840
Capstan op mijn werk ben ik ook heel open enz. Dus dat is niet heel bijzonder. Op mijn werk heb ik veel zelfvertrouwen...
pi_117791970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:13 schreef Lot88 het volgende:
Capstan op mijn werk ben ik ook heel open enz. Dus dat is niet heel bijzonder. Op mijn werk heb ik veel zelfvertrouwen...
Het zegt wellicht niet zoveel, maar soms vind ik het toch frappant. Ik weet ook niet waarom mensen die me van buiten het werk kennen altijd meteen als overheersende beeld van mij hebben: "oh, die is onzeker en gesloten". Het heeft tijdig nodig, maar die krijg je vaak niet.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:18:01 #137
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117792080
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Maar het betekent toch dat ik in zekere zin toch best benaderbaar ben? Er zijn mensen die nooit iets gevraagd krijgen. Dan moet iets toch maken dat ik in die situatie nog best een open houding heb?
Of dat mensen in bepaalde situaties mensen anders behandelen, dat kan ook
we dan
pi_117792451
Op mijn werk ben ik stukken zelfverzekerder (al begint het verder ook te komen)
Ik versta mijn vak.
pi_117792593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Op mijn werk ben ik stukken zelfverzekerder (al begint het verder ook te komen)
Ik versta mijn vak.
Als je zegt dat het voor de rest ook begint te komen, wil dat dan niet zeggen dat het voor het onderwerp van deze reeks helemaal niet zo gek veel uitmaakt of je extreem zelfverzekerd bent of niet?

Dan hoeft het gegeven dat ik in den beginne wellicht wat gesloten overkom toch ook geen punt te zijn?
pi_117792731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:

[..]

Als je zegt dat het voor de rest ook begint te komen, wil dat dan niet zeggen dat het voor het onderwerp van deze reeks helemaal niet zo gek veel uitmaakt of je extreem zelfverzekerd bent of niet?

Dan hoeft het gegeven dat ik in den beginne wellicht wat gesloten overkom toch ook geen punt te zijn?
Met als verschil dat ik ondanks een drempel, makkelijk contacten leg en gesprekken onderhoud zonder gesloten over te komen
pi_117792867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Met als verschil dat ik ondanks een drempel, makkelijk contacten leg en gesprekken onderhoud zonder gesloten over te komen
Dat is dan wel een verschil, maar dan blijft nog in mijn hoofd rondspoken: is dat nou per se erg, dat geslotene? Zal dat door sommige mensen ook niet gewoon gewaardeerd kunnen worden?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:35:05 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117793017
Op school ben ik de schaamte voor bij. Daar kom ik volgens mij over als een vrolijke zelfverzekerde doorgeslagen dorpsidioot die vrij gelaten is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117793018
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat is dan wel een verschil, maar dan blijft nog in mijn hoofd rondspoken: is dat nou per se erg, dat geslotene? Zal dat door sommige mensen ook niet gewoon gewaardeerd kunnen worden?
Dat is niet erg, maar de doelgroep wordt stukken kleiner, zeker als je zelden momenten hebt dat je iemand tegen komt. Ik heb bijv een hekel aan flirten in het ov, dus bij voorbaar al zoiets van :{w Niet de ideale manier om mensen te treffen
Nou pluk ik ze van fok dus ik mag niks zeggen, maar toch :')
pi_117793066
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Op school ben ik de schaamte voor bij. Daar kom ik volgens mij over als een vrolijke zelfverzekerde doorgeslagen dorpsidioot die vrij gelaten is.
Precies zoals ik op mijn werk ben, dus :')

Afgezien van dat ik een dorpsidioot ben die nog weleens wat weet :P
pi_117793219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat is niet erg, maar de doelgroep wordt stukken kleiner, zeker als je zelden momenten hebt dat je iemand tegen komt. Ik heb bijv een hekel aan flirten in het ov, dus bij voorbaar al zoiets van :{w Niet de ideale manier om mensen te treffen
Nou pluk ik ze van fok dus ik mag niks zeggen, maar toch :')
En dan zou ik toch maar moeite moeten doen om die dame in het OV aan te spreken? :P ...ik denk dat de meesten daar er wel zoals jij over denken.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:49:25 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117793830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Precies zoals ik op mijn werk ben, dus :')

Afgezien van dat ik een dorpsidioot ben die nog weleens wat weet :P
Ik ga er best ver in. :')
Een vriend zegt "ik ben morgen ziek"
Ik terwijl iedereen erbij "ja hij heeft een SOA, dat krijg je als je met vreemden neukt in steegjes smeerlap" :')

Ik ben afgelopen week ook in de klas gaan staan, maakte laten we zeggen redelijk obscene bewegingen en riep de naam uit van het meisje wat hem leuk vond. Ze was er gewoon bij trouwens. :')
C'est la vie
pi_117793940
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ga er best ver in. :')
Een vriend zegt "ik ben morgen ziek"
Ik terwijl iedereen erbij "ja hij heeft een SOA, dat krijg je als je met vreemden neukt in steegjes smeerlap" :')

Ik ben afgelopen week ook in de klas gaan staan, maakte laten we zeggen redelijk obscene bewegingen en riep de naam uit van het meisje wat hem leuk vond. Ze was er gewoon bij trouwens. :')
Het doet me ook wel weer aan mijn schooltijd denken :P Kennelijk kan ik gewoon niet op mijn gemak zijn buiten vier bekende muren.
pi_117862309
Hoi, ik ben ook weer terug van vakantie.
Ik ben drie weken weggeweest op een singlesreis met een groep van 22 man/vrouw.

Nu ik weer terug ben, heb ik eindelijk het lef genomen om nu wat werk te maken van mijn betaalde RP profiel en heb ik wat berichten rondgestuurd. Helaas niet zo heel veel response op gekregen. Op 17 berichten heb ik 1 antwoord terug gekregen. Echt lekker loopt het dus nog niet. Misschien dat het aan mijn profiel ligt. Het zou in ieder geval fijn zijn als ik een keer een leuke date heb.
pi_117862620
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Daar hoef je helaas niet zoveel succes mee te hebben. Ik profileer mezelf als "die leuke jongen waar je op kan bouwen en op kan rekenen", maar daar heb ik exact nul succes mee. De mensen die wel een vriendin hebben zijn van die types die altijd het grootste woord hebben in een groep** en zich niet schromen om af en toe een grote bek op te zetten.

**) dat betekent niet dat ze altijd gelijk hebben. Dat willen ze vaak niet eens. Ze willen gewoon gehoord worden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:41:15 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117862956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar hoef je helaas niet zoveel succes mee te hebben. Ik profileer mezelf als "die leuke jongen waar je op kan bouwen en op kan rekenen", maar daar heb ik exact nul succes mee. De mensen die wel een vriendin hebben zijn van die types die altijd het grootste woord hebben in een groep** en zich niet schromen om af en toe een grote bek op te zetten.

**) dat betekent niet dat ze altijd gelijk hebben. Dat willen ze vaak niet eens. Ze willen gewoon gehoord worden.
Ik hoef er geen succes mee te hebben, dat is gewoon hoe ik ben.
Als ik succes wou boeken zou ik me wel voor wat anders voor doen. Een charmeur of iets dergelijks.

Daarnaast heb ik denk ik een soort van bindingsangst. Klinkt vreemd uit mijn mond maar een relatie lijkt mij op dit moment helemaal niks.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')