Je hebt van die figuren..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat voor smoes
Wat heeft het voor nut om te melden dan
Ik snap er ook geen kut meer van. Time to move on iigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat voor smoes
Wat heeft het voor nut om te melden dan
Goed bezig Koffie. Vol blijven houden deze vooruitgang.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vanmiddag na gesprek met m'n SPVer kwam ik beneden een vrouw tegen die ik nog kende van hardlopen. Kwartiertje mee gepraat en gesprekstechnisch ging het goed. Het gesprek verliep behoorlijk vloeiend (was geen lange tijd van stilte tussendoor). Best wel knap, aangezien ik niet echt in haar geinteresseerd was
Wist eigenlijk niet dat ik daar al zo goed in was geworden, al een hele verbetering met hoe het was
En waarom ik dit tik? Pfff, geen idee. Wou het gewoon even kwijt en melden dat oefenen wel degelijk werkt
Nee, helemaal niet (disclaimer:Ik weet niet wat zij van dat gesprek vond). Ik had alleen moeite om iedereen te verstaan in die drukke kroeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Koffie. Vol blijven houden deze vooruitgang.
Had je ook moeite met praten tegen bijvoorbeeld C_M?
Maar je hebt haar al 1 of 2 keer eerder gesproken. Hielp dat ook mee?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet (disclaimer:Ik weet niet wat zij van dat gesprek vond). Ik had alleen moeite om iedereen te verstaan in die drukke kroeg.
Ik was niet zenuwachtig of zo in elk geval.
Ja, dat hielp wel mee aangezien ik haar al een beetje kende.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt haar al 1 of 2 keer eerder gesproken. Hielp dat ook mee?
Goed bezig. Dat is al een hele stap die je gemaakt hebt. Wat is je uiteindelijke doel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat hielp wel mee aangezien ik haar al een beetje kende.
Ik denk dat wat vooral meehielp is dat ik al die meets gedaan heb dit jaar. Ik ben nu al een stuk minder zenuwachtig dan pak-em-beet 9 maanden terug tijdens de 1e Roycomeet. Of eigenlijk merkte ik vanochtend niks van zenuwen zelfs. Ook in de kroeg had ik geen last van zenuwen.
Maar ik ben gewoon niet echt een kwebbelkous. Zal ik ook nooit worden en dat is m';n doel ook helemaal niet
Om gewoon lekker te kunnen doen wat ik wil zonder geremd te worden door zenuwen, angsten en dat soort shit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig. Dat is al een hele stap die je gemaakt hebt. Wat is je uiteindelijke doel?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om gewoon lekker te kunnen doen wat ik wil zonder geremd te worden door zenuwen, angsten en dat soort shit.
Mijn mazzel is dat ik van nature weinig gevoel van schaamte heb, dus daar hoef ik niet aan te werken
Ik vond je al een stuk meer op je gemak over komen dan de eerste Royco meet waar ik je zagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om gewoon lekker te kunnen doen wat ik wil zonder geremd te worden door zenuwen, angsten en dat soort shit.
Mijn mazzel is dat ik van nature weinig gevoel van schaamte heb, dus daar hoef ik niet aan te werken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog. Ik zat maar wat in een hoekje toen, half verborgen achter Loka en Newbquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond je al een stuk meer op je gemak over komen dan de eerste Royco meet waar ik je zag
Thanks!quote:
quote:
Ik ben bijna nooit zenuwachtig rond mensen. Ik heb daar nooit zo'n problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Jij was al helemaal op je gemak Heloef, ik bespeurde totaal geen zenuwen bij jou
Ik heb bij jou niet echt een open houding bespeurd dus misschien is het ook wel moeilijk om signalen af te gevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:06 schreef Capstan het volgende:
De laatste tijd weer een klassiek geval van "alle leuke dames zijn bezet". Nou ja, op de leuke onbezette dames waarmee het uiteindelijk niets wordt na dan, maar dat even terzijde.
En ik weet ook wel dat ik het nooit helemaal zeker kan weten zonder dat ik het van haar gehoord heb, maar de signalen zijn er in overvloed. Beter maar hopen dat ik haar snel niet meer bijna dagelijks tegenkom
Open in welk opzicht dan? Oftewel, wat voor soort openheid zou er moeten zijn om makkelijker een antwoord op die vraag te krijgen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb bij jou niet echt een open houding bespeurd dus misschien is het ook wel moeilijk om signalen af te geven
Gewoon, je komt eerder gesloten en onzeker over dan openquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Open in welk opzicht dan? Oftewel, wat voor soort openheid zou er moeten zijn om makkelijker een antwoord op die vraag te krijgen?
Onzeker vind ik een beetje ver gaan. Gesloten, daar ben ik het wel mee eens. Al ligt dat ook aan de situatie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gewoon, je komt eerder gesloten en onzeker over dan open
Je moet ongeacht de situatie jezelf kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Onzeker vind ik een beetje ver gaan. Gesloten, daar ben ik het wel mee eens. Al ligt dat ook aan de situatie.
ik zeg alleen hoe ik vind dat je overkomt. Laat ik het zo zeggen, je antwoord met gesloten antwoorden, valt lastig op door te borduren met een gesprek. Misschien weet koffie wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Onzeker vind ik een beetje ver gaan. Gesloten, daar ben ik het wel mee eens. Al ligt dat ook aan de situatie.
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, en zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoe ik vind dat je overkomt. Laat ik het zo zeggen, je antwoord met gesloten antwoorden, valt lastig op door te borduren met een gesprek. Misschien weet koffie wel wat ik bedoel
Begrijpelijk. Maar ik heb ook nooit met de dame in kwestie gesproken, hoor. Die weet dus niet eens dat ik (soms) moeilijk ben om mee te pratenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Nouja los daarvan, ik hoef niet iemand instant aantrekkelijk te vinden om uiteindelijk toch geinteresseerd te zijn. Voor mij kan dat gaandeweg groeien. Maar als iemand moeilijk is om mee te praten, wekt die uiteindelijk toch geen interesse op
misschien eens doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar ik heb ook nooit met de dame in kwestie gesproken, hoor. Die weet dus niet eens dat ik (soms) moeilijk ben om mee te praten
Nah. Ik heb je toch vast wel eens verteld dat het bij mij meteen zo opvalt waarom ik dan opeens een praatje maak. Zij heeft dan ook wel door dat het niet slechts is om gewoon eens 'hallo' te zeggen tegen iemand die ik zo vaak tegenkomquote:
Mensen vroegen mij regelmatig om relatie advies terwijl ik single was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Capstan het volgende:
Overigens, excuus voor de dubbele post, maar ik vind het dan nog wel het opmerken waard dat het gegeven dat ik gesloten en onzeker zou zijn niet echt te rijmen is met hoe ik in mijn werksituatie ben.
Mensen vragen mij regelmatig om hulp, of een mening ergens over. Op de gemiddelde werkdag word ik vaak genoeg benaderd om eens ergens mijn licht op te laten schijnen. Hoe kan dat daarbuiten dan zo anders zijn?
Maar het betekent toch dat ik in zekere zin toch best benaderbaar ben? Er zijn mensen die nooit iets gevraagd krijgen. Dan moet iets toch maken dat ik in die situatie nog best een open houding heb?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen vroegen mij regelmatig om relatie advies terwijl ik single was.
Het zegt wellicht niet zoveel, maar soms vind ik het toch frappant. Ik weet ook niet waarom mensen die me van buiten het werk kennen altijd meteen als overheersende beeld van mij hebben: "oh, die is onzeker en gesloten". Het heeft tijdig nodig, maar die krijg je vaak niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:13 schreef Lot88 het volgende:
Capstan op mijn werk ben ik ook heel open enz. Dus dat is niet heel bijzonder. Op mijn werk heb ik veel zelfvertrouwen...
Of dat mensen in bepaalde situaties mensen anders behandelen, dat kan ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar het betekent toch dat ik in zekere zin toch best benaderbaar ben? Er zijn mensen die nooit iets gevraagd krijgen. Dan moet iets toch maken dat ik in die situatie nog best een open houding heb?
Als je zegt dat het voor de rest ook begint te komen, wil dat dan niet zeggen dat het voor het onderwerp van deze reeks helemaal niet zo gek veel uitmaakt of je extreem zelfverzekerd bent of niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Op mijn werk ben ik stukken zelfverzekerder (al begint het verder ook te komen)
Ik versta mijn vak.
Met als verschil dat ik ondanks een drempel, makkelijk contacten leg en gesprekken onderhoud zonder gesloten over te komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je zegt dat het voor de rest ook begint te komen, wil dat dan niet zeggen dat het voor het onderwerp van deze reeks helemaal niet zo gek veel uitmaakt of je extreem zelfverzekerd bent of niet?
Dan hoeft het gegeven dat ik in den beginne wellicht wat gesloten overkom toch ook geen punt te zijn?
Dat is dan wel een verschil, maar dan blijft nog in mijn hoofd rondspoken: is dat nou per se erg, dat geslotene? Zal dat door sommige mensen ook niet gewoon gewaardeerd kunnen worden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik ondanks een drempel, makkelijk contacten leg en gesprekken onderhoud zonder gesloten over te komen
Dat is niet erg, maar de doelgroep wordt stukken kleiner, zeker als je zelden momenten hebt dat je iemand tegen komt. Ik heb bijv een hekel aan flirten in het ov, dus bij voorbaar al zoiets vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is dan wel een verschil, maar dan blijft nog in mijn hoofd rondspoken: is dat nou per se erg, dat geslotene? Zal dat door sommige mensen ook niet gewoon gewaardeerd kunnen worden?
Precies zoals ik op mijn werk ben, dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Op school ben ik de schaamte voor bij. Daar kom ik volgens mij over als een vrolijke zelfverzekerde doorgeslagen dorpsidioot die vrij gelaten is.
En dan zou ik toch maar moeite moeten doen om die dame in het OV aan te spreken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is niet erg, maar de doelgroep wordt stukken kleiner, zeker als je zelden momenten hebt dat je iemand tegen komt. Ik heb bijv een hekel aan flirten in het ov, dus bij voorbaar al zoiets vanNiet de ideale manier om mensen te treffen
Nou pluk ik ze van fok dus ik mag niks zeggen, maar toch
Ik ga er best ver in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Precies zoals ik op mijn werk ben, dus
Afgezien van dat ik een dorpsidioot ben die nog weleens wat weet
Het doet me ook wel weer aan mijn schooltijd denkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er best ver in.
Een vriend zegt "ik ben morgen ziek"
Ik terwijl iedereen erbij "ja hij heeft een SOA, dat krijg je als je met vreemden neukt in steegjes smeerlap"
Ik ben afgelopen week ook in de klas gaan staan, maakte laten we zeggen redelijk obscene bewegingen en riep de naam uit van het meisje wat hem leuk vond. Ze was er gewoon bij trouwens.
Daar hoef je helaas niet zoveel succes mee te hebben. Ik profileer mezelf als "die leuke jongen waar je op kan bouwen en op kan rekenen", maar daar heb ik exact nul succes mee. De mensen die wel een vriendin hebben zijn van die types die altijd het grootste woord hebben in een groep** en zich niet schromen om af en toe een grote bek op te zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Op school ben ik de schaamte voor bij. Daar kom ik volgens mij over als een vrolijke zelfverzekerde doorgeslagen dorpsidioot die vrij gelaten is.
Ik hoef er geen succes mee te hebben, dat is gewoon hoe ik ben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar hoef je helaas niet zoveel succes mee te hebben. Ik profileer mezelf als "die leuke jongen waar je op kan bouwen en op kan rekenen", maar daar heb ik exact nul succes mee. De mensen die wel een vriendin hebben zijn van die types die altijd het grootste woord hebben in een groep** en zich niet schromen om af en toe een grote bek op te zetten.
**) dat betekent niet dat ze altijd gelijk hebben. Dat willen ze vaak niet eens. Ze willen gewoon gehoord worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |