Bij mij ook, maar dat zijn dan wel altijd jongens die ik al best lang ken en waarmee altijd al een vriendschappelijke band is geweest, niet jongens waarbij verwarring zou kunnen ontstaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
9/10 keren zal die persoon je dan ook wel leuk vinden, maar er zijn bijvoorbeeld jongens waarvan ik de status vaak like omdat ik hen graag mag op een vriendschappelijke manier.
Ah een friendzonerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
9/10 keren zal die persoon je dan ook wel leuk vinden, maar er zijn bijvoorbeeld jongens waarvan ik de status vaak like omdat ik hen graag mag op een vriendschappelijke manier.
Zeker, net zoals jongens vriendinnen mogen hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes mogen ook vrienden hebben toch?
Leuken = neukenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes mogen ook vrienden hebben toch?
ja en dat verbaast me ook niks, niet lullig bedoeld maar jij vond het al speciaal als een meisje hoi tegen je zei.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ik zou dat als dat mij zou overkomen ook zo interpreteren.
Dat is wel zo ja.... dat heb ik ook geleerd ondertussen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en dat verbaast me ook niks, niet lullig bedoeld maar jij vond het al speciaal als een meisje hoi tegen je zei.
Echt geloof me het betekend 99% van de keren niks. Echt niet, hoe graag jullie ook willen.
Ik weet niks van die 99%, maar wat ik wel weet is dat IRL contact veel belangrijker is dan Facebook likes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en dat verbaast me ook niks, niet lullig bedoeld maar jij vond het al speciaal als een meisje hoi tegen je zei.
Echt geloof me het betekend 99% van de keren niks. Echt niet, hoe graag jullie ook willen.
Ik heb sowieso geen mensen op fb die ik niet aardig vind.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Eens. Vaak liken wil hoogstens zeggen dat ik iemand aardig vind
En dan houd je uit zelfbescherming de boot af maar dan is er een meisje dat stug blijft volhouden en dan komt uiteindelijk alles goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.... dat heb ik ook geleerd ondertussen.
Alleen dan komt de keerzijde weer om de hoek kijken; Elke overduidelijke hint aan de kant schuiven...
Ik heb mensen op mijn facebook die mij toevoegden via mijn fotografie, ken ze persoonlijk niet. Maar ik vind niet alles en iedereen leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen mensen op fb die ik niet aardig vind.
Lijkt me zeldzaam...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dan houd je uit zelfbescherming de boot af maar dan is er een meisje dat stug blijft volhouden en dan komt uiteindelijk alles goed
Ja maar ik weet niet wie meer beduusd is, ik heb nog altijd een what the fuck how did we get here momentjequote:
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wie meer beduusd is, ik heb nog altijd een what the fuck how did we get here momentje![]()
haha. Áls het gebeurd, is het het echt méér dan waard
je kan altijd op facebook flurten maar een like is daar niet het juiste middel voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet niks van die 99%, maar wat ik wel weet is dat IRL contact veel belangrijker is dan Facebook likes.
je moet niet blind worden natuurlijk, maar je moet niet teveel uit kleine dingen halen. Dan ga je veel te gekke dingen denkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.... dat heb ik ook geleerd ondertussen.
Alleen dan komt de keerzijde weer om de hoek kijken; Elke overduidelijke hint aan de kant schuiven...
Dat bedoel ik dus. En als dat dan dus vanuit het niets ineens op alles wat je zegt wordt dan zou ik het me kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat zijn dan wel altijd jongens die ik al best lang ken en waarmee altijd al een vriendschappelijke band is geweest, niet jongens waarbij verwarring zou kunnen ontstaan.
Dan is het natuurlijk anders, maar als je in de ''friendszone'' zit als jongen, dan weet je dit zelf ook wel..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan niet eens IRL flirten, dus ik zou ook niet weten hoe het op FB zou moeten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan altijd op facebook flurten maar een like is daar niet het juiste middel voorDit omdat het te pas en onpas gebruikt word. Een paar leuke berichtjes met lichtjes flurten kan altijd. En je zal het inderdaad IRL moeten waar maken.
[..]
je moet niet blind worden natuurlijk, maar je moet niet teveel uit kleine dingen halen. Dan ga je veel te gekke dingen denken
ja dan houd het op he. Flirten is flirten, via facebook, IRL of telefoon. Het blijft het zelfde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet eens IRL flirten, dus ik zou ook niet weten hoe het op FB zou moeten.
Flirten is gewoon verdomd lastig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dan houd het op he. Flirten is flirten, via facebook, IRL of telefoon. Het blijft het zelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |