SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Met crash word meestal de futloosheid bedoeld na het gebruik van middelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef -Menn0- het volgende:
Nogmaals: Crash? Wat bedoel je daarmee? Dat je geen zin meer hebt om te trainen oid?
Soort van kater maar dan met fitness gerei.![]()
Ow dus na de training nergens meer zin in hebben bedoel je? Of volgende dag?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Met crash word meestal de futloosheid bedoeld na het gebruik van middelen.
Soort van kater maar dan met fitness gerei.,,/![]()
De volgende dag, kan ook in combinatie zijn met hoofdpijn, duizeligheid etc.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ow dus na de training nergens meer zin in hebben bedoel je? Of volgende dag?![]()
Ik ben even in de war geloof ik. Ik heb vandaag dus m'n voeding berekend en ik kom uit op 150.65 eiwitten, 69.40 vet en 114.61 carbs.
Nu probeer ik hier de macros van te berekenen op een totaal kcal van 2100.
K = 2100 / 4 * X = 114.61
E = 2100 / 4 * X = 150.65
V = 2100 / 9 * X = 69.40
De x-en worden dan respectievelijk 0.21, 0.29 en 0.29. Bij elkaar is dit 79%. Hoezo is dit niet 100% bij elkaar? Betekent dit dat ik nog meer K en V moet nuttigen? Want met eiwitten zit ik ongeveer goed. Volgens mij mis ik hier echt een heel subtiel iets en kan ik mijzelf voor m'n kop slaan..![]()
Je komt simpelweg calorieën tekort.
Afgerond:
(115 * 4) + (151 * 4) + (69 * 9) = 1685 kcal. Je hebt er nog ruim 400 te gaan.
Vreten dus.
Ohja, en voor vetten mag je uitgaan van 7 kcal. Toch?This isn't even my final form.![]()
Vetten zijn 9. Alcohol was toch 7?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik dacht dat vetten inderdaad 9 waren, maar ze op de één of andere manier toch voor 7 doorgingen in je lichaam. Weet niet meer precies hoe het zat. Kan zijn dat ik stierenstront lul.quote:This isn't even my final form.![]()
Maar dat snap ik dan niet. Ik gebruik een template die hier laatst gepost is en als ik dan alles uitreken kom ik uit op 150.65 eiwitten, 114.61 koolhydraten, 69.4 vetten en een totaal van 2113 kcal.![]()
Post die template eens (negeer even dat gedoe met de 7, ga maar uit van 9).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:54 schreef MrGuma het volgende:
Maar dat snap ik dan niet. Ik gebruik een template die hier laatst gepost is en als ik dan alles uitreken kom ik uit op 150.65 eiwitten, 114.61 koolhydraten, 69.4 vetten en een totaal van 2113 kcal.
Want het lijkt erop dat het gewoon verkeerd berekend is. Als je het terug rekent zoals ik deed.
Ik moet er helaas vandoor, maar ze kunnen je vast wel verder helpen hier.This isn't even my final form.![]()
Ik schrijf de Kcals er gewoon bij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef Levolution het volgende:
Je komt simpelweg calorieën tekort.
Afgerond:
(115 * 4) + (151 * 4) + (69 * 9) = 1685 kcal. Je hebt er nog ruim 400 te gaan.
Vreten dus.
Ohja, en voor vetten mag je uitgaan van 7 kcal. Toch?If not now, then when.![]()
Ik had laatst ook voor de gein mijn stats in die template gezet en ik kwam ook niet op 100% uit, weet niet waarom. Ik gebruik gewoon mijn uitgeprinte lijstjes, werkt het beste.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:02 schreef MrGuma het volgende:
[ link | afbeelding ]
De formules die erin staan kloppen ook. Onderste rij is dus de percentages die eruit komen. (heb alleen bij koolhydraten de 4.2 naar 4 verandert. (de formule voor de onderste rij is: (E38*4)/(G38/100))
Dus het zou moeten kloppen lijkt me.If not now, then when.![]()
Formules kunnen we zo niet zien. Maar de berekening naar kcal is; eiwit + carbs x 4, en vetten x 9.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:02 schreef MrGuma het volgende:
[ link | afbeelding ]
De formules die erin staan kloppen ook. Onderste rij is dus de percentages die eruit komen. (heb alleen bij koolhydraten de 4.2 naar 4 verandert. (de formule voor de onderste rij is: (E38*4)/(G38/100))
Dus het zou moeten kloppen lijkt me.![]()
Voor eiwitten: =SOM((D38*4)/(G38/100))
De overige zijn ook zo (met 4 en met 9 voor vetten). Daarom vind ik het allemaal zo raar.
@ Yuri; ik heb ze handmatig ook opgeteld en dat verandert ook niks.![]()
Ik heb een eigen sheet en ik kom nooit op 100% uit. Maar als je dan alles terug gaat rekenen, dus alles per wat je gegeten hebt dan kom je uit op dat sommige labels niet kloppen. En vooral de berekeningen online van voedingswaarden niet kloppen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had laatst ook voor de gein mijn stats in die template gezet en ik kwam ook niet op 100% uit, weet niet waarom. Ik gebruik gewoon mijn uitgeprinte lijstjes, werkt het beste.![]()
Misschien ga ik bij het laatste dan de mist in. Haal grotendeels van het internet af.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een eigen sheet en ik kom nooit op 100% uit. Maar als je dan alles terug gaat rekenen, dus alles per wat je gegeten hebt dan kom je uit op dat sommige labels niet kloppen. En vooral de berekeningen online van voedingswaarden niet kloppen.![]()
Fucking moe, drained van je energie. Zwaar futloos gevoel. Enige wat dan helpt daarna is goeie koffie om weer bij te komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef -Menn0- het volgende:
Nogmaals: Crash? Wat bedoel je daarmee? Dat je geen zin meer hebt om te trainen oid?
Opzich is die crash niet erg als je savonds trained omdat je daarna kan slapen.
Maar ik had gewoon teveel jack3d genomen en rond middaguur getrained.![]()
Ik zet daarom een check berekening naast de berekening in m´n sheet, dan zie je meteen waar het misgaat,quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:08 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Misschien ga ik bij het laatste dan de mist in. Haal grotendeels van het internet af.
Ik ben accountant, dus doe sowieso een check.![]()
![]()
Hoe serieus zijn jullie ermee dan?
Drinken jullie regelmatig of zelden?
Persoonlijk drink ik elk weekend wel wat, mocht dit mijn gains enigzins in de weg staan kan ik hier prima mee leven.
Ik vind het alleen soms zonde als ik bijvoorbeeld zaterdag overdag train en savonds aan de drank ga.
Lijkt me dat de supercompensatie gehinderd word, maja fuck it denk ik dan altijd maar.![]()
Ik drink zo nu en dan wat. Hiervoor ging ik 6 weken zonder alcohol en dergelijke door het leven om vervolgens in een weekend op vrijdag en zaterdag er gewoon even van te genieten. (had wat pijntjes en dieet ging ook niet zo lekker, dus even een paar dagen niet serieus bezig geweest) Nu sta ik weer een week 'droog'. Ik ga stapje voor stapje steeds serieuzer; bijhouden van kcal, dieet afstemmen op, incalculeren wanneer ik eet, wat ik eet, wanneer ik train etc; maar inderdaad, af en toe neem ik wel wat alcohol of neem ik een keer een 'off-day'.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:48 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Hoe serieus zijn jullie ermee dan?
Drinken jullie regelmatig of zelden?
Persoonlijk drink ik elk weekend wel wat, mocht dit mijn gains enigzins in de weg staan kan ik hier prima mee leven.
Ik vind het alleen soms zonde als ik bijvoorbeeld zaterdag overdag train en savonds aan de drank ga.
Lijkt me dat de supercompensatie gehinderd word, maja fuck it denk ik dan altijd maar.
Wat overigens een mooie bijkomstigheid is; omdat ik hier steeds serieuzer mee ben, meer discipline en dergelijke vereist, ik ook op bv. studiegebied efficiënter bezig ben.![]()
Daar moet ik je wel in gelijk geven. Ik zie het ook wel steeds meer als een positieve lifestyle.quote:Wat overigens een mooie bijkomstigheid is; omdat ik hier steeds serieuzer mee ben, meer discipline en dergelijke vereist, ik ook op bv. studiegebied efficiënter bezig ben.
Zorg dat ik meer gefocused ben en beter in me vel zit.
Wereld van verschil met gaar voelen na een nachtje doorhalen na een feest.![]()
Dat sowieso. Heb nu bijna (nooit) meer het gevoel dat ik moe ben. Toch wel chill gevoel, functioneer ik overdag ook veel beter.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel in gelijk geven. Ik zie het ook wel steeds meer als een positieve lifestyle.
Zorg dat ik meer gefocused ben en beter in me vel zit.
Wereld van verschil met gaar voelen na een nachtje doorhalen na een feest.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: