Vorig jaar werd het 6-0 ofzo toch>quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
fc kakkerlak is morgen pas toch
Verder dan dat het een afkorting moet zijn kom ik niet dus dat is een nee.quote:
Of opdrinken als je je lief en vriendelijk wil voelen heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je sperma op je voorhoofd smeren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen onderzoek/essay moet maken waar je 4.5 week de tijd voor had maar nog niets voor hebt gedaan en dus op je zaterdagavond moet gaan maken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt door gisteravond denk ik, was eerst vandaag gewoon brak maar sinds vanavond echt heel warm en enorme hoofdpijn. En ik heb zo'n zin om uit te gaan vanavond
Aah oke, als het normale nerdjes was speelde jij het ook, maar je bent geen ICT nerdje dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is een spel voor die eckte ICT nerdjes.
Ja, Zelfde als HoN en DOTA, maar dan gratis.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit? Is dat een soort Dota/strategie of zo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het niet langer volgehouden dan 3 potjes. Vond het geen tering aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, als het normale nerdjes was speelde jij het ook, maar je bent geen ICT nerdje dus.
Hmm, in Warcraft 3 nog wel eens de Dota map gespeeld. Op zich best vermakelijk al heb ik nooit echt doorgekregen wat precies de bedoeling was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, Zelfde als HoN en DOTA, maar dan gratis.
Lig je in bed nu?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb het niet langer volgehouden dan 3 potjes. Vond het geen tering aan
Oke. Dacht dat je het miss wel speelde want WC3 en Diablo jwt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, in Warcraft 3 nog wel eens de Dota map gespeeld. Op zich best vermakelijk al heb ik nooit echt doorgekregen wat precies de bedoeling was.
Warcraft 3 wel weer aan het downloaden nu, kijken of ik er nog iets van kanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Dacht dat je het miss wel speelde want WC3 en Diablo jwt.
Buiten mn advies van net, als je koorts moet je naar bedje toe, anders mis je morgen FCU.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep, ik lig hier kapot te gaan.
Heb nooit echt veel multiplayer gespeeldquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Warcraft 3 wel weer aan het downloaden nu, kijken of ik er nog iets van kan
Maar wil toch de stad even in eigenlijk. Dan maar geen drank vanavond, wil wel even uitgaan. Maar jou advies is dus ga maar slapen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Buiten mn advies van net, als je koorts moet je naar bedje toe, anders mis je morgen FCU.
Zeker, van expansionpack daarentegen wel enkel de campain gespeeld. Hopelijk kom ik nog achter mijn accountnaam zodat ik uberhaupt kan inloggen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb nooit echt veel multiplayer gespeeld.
Campaign was wel
Als jij je ziek voelt is het advies inderdaad slapen en niet de stad in trekkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wil toch de stad even in eigenlijk. Dan maar geen drank vanavond, wil wel even uitgaan. Maar jou advies is dus ga maar slapen?
Als je echt koorts hebt wel, maar als je nog kunt uitgaan heb je niet echt koorts.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wil toch de stad even in eigenlijk. Dan maar geen drank vanavond, wil wel even uitgaan. Maar jou advies is dus ga maar slapen?
JOUWquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee weet niet of ik koorts heb, denk dat ik het krijg. Voel me nu iig kanker beroerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je echt koorts hebt wel, maar als je nog kunt uitgaan heb je niet echt koorts.
Ja manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe ging het gister/vandaag eigenlijk, steven?
Nog kunnen slapen?
Leuke club waar je bent geweest?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Was de deur nog uit gegaan en teringveel gedronken
Dus uiteindelijk kwam ik om half 4 thuis en viel in slaap
Neequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuke club waar je bent geweest?
Echt een kansloze tent 1e klasquote:
Ja erg gezellig is dat altijd!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt een kansloze tent 1e klas
Met allemaal 15jarige sletten wat opzich niet erg is maar het was gewoon triest en 19jarige echte gangsters
Ik heb gisteren meer vechtpartijen gezien dan in een jaar bij Ajax op de tribune
En die 15jarige sletten hadden ook een attidude probleem
Vriend van mij stond gewoon en die moest opkankeren omdat ie in de weg stond
Nog wat kunnen verkopen aan die 15jarige sletten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met allemaal 15jarige sletten wat opzich niet erg is maar het was gewoon triest en 19jarige echte gangsters
Ik heb gisteren meer vechtpartijen gezien dan in een jaar bij Ajax op de tribune
Dus je was in Zaandam.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou 1tje een paar klappen verkopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog wat kunnen verkopen aan die 15jarige sletten?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Miss gelinked aan je battle account?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Daar kan ik niet tegen, niet voor niks dat ik nog zelden naar clubs ga en dat is nog buiten het feit dat de muziek mij 0,0 trekt.
Oh en Smoofie mijn Warcraft 3 account is niet meer beschikbaar, wat een homo's.
NEe manquote:
Muziek was echt om te huilenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Daar kan ik niet tegen, niet voor niks dat ik nog zelden naar clubs ga en dat is nog buiten het feit dat de muziek mij 0,0 trekt.
Oh en Smoofie mijn Warcraft 3 account is niet meer beschikbaar, wat een homo's.
Nooit geweest , maar 15-jarige sletjes en vechtpartijen leek erg op Zaandam.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NEe man
Was in de batavia in Wormer
In Den Haag heb je een tent genaamd Danzig, dat is pas erg. Je hebt er ook echt een collegekaart voor nodig om naar binnen te mogen maar gek genoeg is er geen wijf ouder dan 15/16quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Muziek was echt om te huilen
Allemaal van dat reggeton gemixed met top40 meuk
Aah, deze moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Den Haag heb je een tent genaamd Danzig, dat is pas erg. Je hebt er ook echt een collegekaart voor nodig om naar binnen te mogen maar gek genoeg is er geen wijf ouder dan 15/16Aan de andere kant zijn de shotjes wel een euro.
Zaandam is over het algemeen nog wel 16+quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nooit geweest , maar 15-jarige sletjes en vechtpartijen leek erg op Zaandam.
http://www.danzig.nl/quote:
Danzig ben ik ooit geweest volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Den Haag heb je een tent genaamd Danzig, dat is pas erg. Je hebt er ook echt een collegekaart voor nodig om naar binnen te mogen maar gek genoeg is er geen wijf ouder dan 15/16Aan de andere kant zijn de shotjes wel een euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |