Doe dat dan morgen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Zaterdagavond en ik moet gvd aan een essay werken
Hah! oh wacht ik ben het ook aan het uitstellen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Zaterdagavond en ik moet gvd aan een essay werken
Heb 4.5 week gehad om 2 opdrachten te maken, en alles uitgesteld tot het laatste weekend gvdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! oh wacht ik ben het ook aan het uitstellen.
Ja... dat had ik afgelopen week en ik stelde het zelfs in het weekend nog uit. Soms haat ik mijzelf best wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb 4.5 week gehad om 2 opdrachten te maken, en alles uitgesteld tot het laatste weekend gvd
Ik ook , ik begrijp dan niet waarom ik het zover laat komen, maar ik doe het al 6 jaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... dat had ik afgelopen week en ik stelde het zelfs in het weekend nog uit. Soms haat ik mijzelf best wel.
Oh chill, dacht dat ie al voor de opnames gecancelled wasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Jersey Shore is weer begonnen.
Het laatste seizoen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
exp(-((x-4)^2+(y-4)^2)^2/1000) + exp(-((x+4)^2+(y+4)^2)^2/1000) + 0.1exp(-((x+4)^2+(y+4)^2)^2)+0.1exp(-((x -4)^2+(y-4)^2)^2)
Op google intypen oh oh oh wat vulgair hihi.
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo he! dat zet je wel aan het denken zeg.
Google eens gewoon op southparkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Puur hypothetisch gezien, gezien het feit dat wij in Nederland South Park niet online terug kunnen kijken.
Stel ik zou aflevering 8 van seizoen 16 willen kijken waar zouden jullie, en nogmaals puur hypothetisch mij dan naartoe verwijzen? Niet dat ik er gebruik van zou maken, ik betaal uiteraard de volle prijs.
Edit: Goffedomme ik heb er een note bij, eikels![]()
Dit is van 3 dagen geleden joh, niet voor dit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Puur hypothetisch gezien, gezien het feit dat wij in Nederland South Park niet online terug kunnen kijken.
Stel ik zou aflevering 8 van seizoen 16 willen kijken waar zouden jullie, en nogmaals puur hypothetisch mij dan naartoe verwijzen? Niet dat ik er gebruik van zou maken, ik betaal uiteraard de volle prijs.
Edit: Goffedomme ik heb er een note bij, eikels![]()
Weet ik, ik drukte enkel nu perongeluk op de ster achter mijn usernaam.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is van 3 dagen geleden joh, niet voor dit.
Oh, oke.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik, ik drukte enkel nu perongeluk op de ster achter mijn usernaam.
http://www.novamov.com/player.php?v=de26b283c7beaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik, ik drukte enkel nu perongeluk op de ster achter mijn usernaam.
Bedankt, Sarcastaball was iig een bijzondere afleveringquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://www.novamov.com/player.php?v=de26b283c7bea
Hier kan je de allernieuwste kijken
Die is goed inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt, Sarcastaball was iig een bijzondere aflevering
barbara barend komt toch in de buurtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we in NL nog van dat soort presentatrices?
Headhunterz?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Steven, we gaan wel ff meeten 20 oktober heh
Tuurlijkquote:
Gaan we wat m in zijn cola doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Ga jij ook naar Headhunterz LR? Kun je ook headbangen, als je ook stampt/
Paracetamol pilletjes waar je van gaat spacen bedoel je? Die moet ik nog kopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaan we wat m in zijn cola doen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paracetamol pilletjes waar je van gaat spacen bedoel je? Die moet ik nog kopen
Met genoeg op kan ik daar nog best tegen hoor (Als je maar gek met mensen kunt doen), maar er geld voor neerleggen nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Ga jij ook naar Headhunterz LR? Kun je ook headbangen, als je ook stampt/
Eey komt goed man.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
Weer verloren met voetbal, ga mezelf in slaap huilen.
fc kakkerlak is morgen pas tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
Nee niet gezien maar evengoed bedankt, en stoppen met Fok!?. Zolang ik er niks toe aan verplicht ben of geld krijg bestaat zoiets niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens LR, had je mn topic over jou gezien? Ik dacht dat je was gestopt
Je niet afreageren op de kinderen hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |