Nee weet niet of ik koorts heb, denk dat ik het krijg. Voel me nu iig kanker beroerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je echt koorts hebt wel, maar als je nog kunt uitgaan heb je niet echt koorts.
Ja manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe ging het gister/vandaag eigenlijk, steven?
Nog kunnen slapen?
Leuke club waar je bent geweest?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Was de deur nog uit gegaan en teringveel gedronken
Dus uiteindelijk kwam ik om half 4 thuis en viel in slaap
Neequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuke club waar je bent geweest?
Echt een kansloze tent 1e klasquote:
Ja erg gezellig is dat altijd!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt een kansloze tent 1e klas
Met allemaal 15jarige sletten wat opzich niet erg is maar het was gewoon triest en 19jarige echte gangsters
Ik heb gisteren meer vechtpartijen gezien dan in een jaar bij Ajax op de tribune
En die 15jarige sletten hadden ook een attidude probleem
Vriend van mij stond gewoon en die moest opkankeren omdat ie in de weg stond
Nog wat kunnen verkopen aan die 15jarige sletten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met allemaal 15jarige sletten wat opzich niet erg is maar het was gewoon triest en 19jarige echte gangsters
Ik heb gisteren meer vechtpartijen gezien dan in een jaar bij Ajax op de tribune
Dus je was in Zaandam.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou 1tje een paar klappen verkopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog wat kunnen verkopen aan die 15jarige sletten?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Miss gelinked aan je battle account?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Daar kan ik niet tegen, niet voor niks dat ik nog zelden naar clubs ga en dat is nog buiten het feit dat de muziek mij 0,0 trekt.
Oh en Smoofie mijn Warcraft 3 account is niet meer beschikbaar, wat een homo's.
NEe manquote:
Muziek was echt om te huilenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Daar kan ik niet tegen, niet voor niks dat ik nog zelden naar clubs ga en dat is nog buiten het feit dat de muziek mij 0,0 trekt.
Oh en Smoofie mijn Warcraft 3 account is niet meer beschikbaar, wat een homo's.
Nooit geweest , maar 15-jarige sletjes en vechtpartijen leek erg op Zaandam.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NEe man
Was in de batavia in Wormer
In Den Haag heb je een tent genaamd Danzig, dat is pas erg. Je hebt er ook echt een collegekaart voor nodig om naar binnen te mogen maar gek genoeg is er geen wijf ouder dan 15/16quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Muziek was echt om te huilen
Allemaal van dat reggeton gemixed met top40 meuk
Aah, deze moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Den Haag heb je een tent genaamd Danzig, dat is pas erg. Je hebt er ook echt een collegekaart voor nodig om naar binnen te mogen maar gek genoeg is er geen wijf ouder dan 15/16Aan de andere kant zijn de shotjes wel een euro.
Zaandam is over het algemeen nog wel 16+quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nooit geweest , maar 15-jarige sletjes en vechtpartijen leek erg op Zaandam.
http://www.danzig.nl/quote:
Danzig ben ik ooit geweest volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Den Haag heb je een tent genaamd Danzig, dat is pas erg. Je hebt er ook echt een collegekaart voor nodig om naar binnen te mogen maar gek genoeg is er geen wijf ouder dan 15/16Aan de andere kant zijn de shotjes wel een euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |