Ajacied422,KlapAnus en Biestang jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Albanus of Biestang bedoel je?
Ligt in het ziekenhuisquote:
Een nigguh zat aan zijn pokemonkaarten dus stijntje werd leip maar werd neergestoken helaasquote:
Die shit gebeurd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een nigguh zat aan zijn pokemonkaarten dus stijntje werd leip maar werd neergestoken helaas
Dat moet wel een beer van een gast geweest zijn, el stinho pak je niet zomaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een nigguh zat aan zijn pokemonkaarten dus stijntje werd leip maar werd neergestoken helaas
Zonder hem kan zijn korfbal team het kampioenschap wel vergeten..quote:
het waren er meerderequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet wel een beer van een gast geweest zijn, el stinho pak je niet zomaar.
Arme Stinhoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het waren er meerdere
Kom net uit het ziekenhuis en de eerste 14 negers had ie nog van zich afgeslagen maar de 15e werd hem fataal en toen lag ie
Zijn pokemon kaarten heeft ie nog jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Arme StinhoIk hoop dat ze alleen zijn pokemon kaarten hebben gepakt en hem verder niet anaal vernederd hebben.
Verschikkelijk verhaal dit en dat vlak na het Leids ontzet, het had zo'n mooie week moeten wordenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn pokemon kaarten heeft ie nog ja
Ergens moeten we wraak nemen op die pokemon spelende negersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschikkelijk verhaal dit en dat vlak na het Leids ontzet, het had zo'n mooie week moeten worden
Binnenkort slaan we toe, verkleed als 'spoken' op Halloween zullen de negers de werkelijke betekenis achter onze gewaden nooit op tijd doorhebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens moeten we wraak nemen op die pokemon spelende negers
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort slaan we toe, verkleed als 'spoken' op Halloween zullen de negers de werkelijke betekenis achter onze gewaden nooit op tijd doorhebben.
Ik zou er geen puntmuts bij opdoen als ik jou was, negers hebben het niet zo op mannen in witte gewaden met een puntmuts op.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort slaan we toe, verkleed als 'spoken' op Halloween zullen de negers de werkelijke betekenis achter onze gewaden nooit op tijd doorhebben.
Goh dat was de clue denk ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou er geen puntmuts bij opdoen als ik jou was, negers hebben het niet zo op mannen in witte gewaden met een puntmuts op.
Waarom krijgt die gast alimentatiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
8k per maand voor het even moeten uitzitten met Brard... Ik zou er denk ik voor gaan
[ afbeelding ]
Je moet je partner achterlaten in gelijkwaardige omstandigheden, zij kon het toen blijkbaar betalenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom krijgt die gast alimentatie
Ze hebben toch geen kinderen?
Haar dochter is van een andere gast en volwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |