Ajacied422,KlapAnus en Biestang jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Albanus of Biestang bedoel je?
Ligt in het ziekenhuisquote:
Een nigguh zat aan zijn pokemonkaarten dus stijntje werd leip maar werd neergestoken helaasquote:
Die shit gebeurd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een nigguh zat aan zijn pokemonkaarten dus stijntje werd leip maar werd neergestoken helaas
Dat moet wel een beer van een gast geweest zijn, el stinho pak je niet zomaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een nigguh zat aan zijn pokemonkaarten dus stijntje werd leip maar werd neergestoken helaas
Zonder hem kan zijn korfbal team het kampioenschap wel vergeten..quote:
het waren er meerderequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet wel een beer van een gast geweest zijn, el stinho pak je niet zomaar.
Arme Stinhoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het waren er meerdere
Kom net uit het ziekenhuis en de eerste 14 negers had ie nog van zich afgeslagen maar de 15e werd hem fataal en toen lag ie
Zijn pokemon kaarten heeft ie nog jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Arme StinhoIk hoop dat ze alleen zijn pokemon kaarten hebben gepakt en hem verder niet anaal vernederd hebben.
Verschikkelijk verhaal dit en dat vlak na het Leids ontzet, het had zo'n mooie week moeten wordenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn pokemon kaarten heeft ie nog ja
Ergens moeten we wraak nemen op die pokemon spelende negersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschikkelijk verhaal dit en dat vlak na het Leids ontzet, het had zo'n mooie week moeten worden
Binnenkort slaan we toe, verkleed als 'spoken' op Halloween zullen de negers de werkelijke betekenis achter onze gewaden nooit op tijd doorhebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens moeten we wraak nemen op die pokemon spelende negers
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort slaan we toe, verkleed als 'spoken' op Halloween zullen de negers de werkelijke betekenis achter onze gewaden nooit op tijd doorhebben.
Ik zou er geen puntmuts bij opdoen als ik jou was, negers hebben het niet zo op mannen in witte gewaden met een puntmuts op.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort slaan we toe, verkleed als 'spoken' op Halloween zullen de negers de werkelijke betekenis achter onze gewaden nooit op tijd doorhebben.
Goh dat was de clue denk ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou er geen puntmuts bij opdoen als ik jou was, negers hebben het niet zo op mannen in witte gewaden met een puntmuts op.
Waarom krijgt die gast alimentatiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
8k per maand voor het even moeten uitzitten met Brard... Ik zou er denk ik voor gaan
[ afbeelding ]
Je moet je partner achterlaten in gelijkwaardige omstandigheden, zij kon het toen blijkbaar betalenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom krijgt die gast alimentatie
Ze hebben toch geen kinderen?
Haar dochter is van een andere gast en volwassen
Belofte maakt schuldquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een Ajax UI nemenzelfs voor een weddenschap..
Wilde voor een jaar doen, maar Smoofie durfde nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
Sowieso wedden en dan een ui op het spel zetten, lekker fucking boeiend je ui.Doe het dan om 10 euro of een kratje bier.
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
Sowieso wedden en dan een ui op het spel zetten, lekker fucking boeiend je ui.Doe het dan om 10 euro of een kratje bier.
Kom je nog goed wegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wilde voor een jaar doen, maar Smoofie durfde niet
Pas op, we hebben hier met een kwajongen te maken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wilde voor een jaar doen, maar Smoofie durfde niet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pas op, we hebben hier met een kwajongen te maken.
Wat voor een weddenschap heb jij verloren dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pas op, we hebben hier met een kwajongen te maken.
Ja die kan zelf zijn naam ook niet goed schrijvenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan was ik erin gekomen voor Castaingnos en hadden we gewoon gewonnen.
Ja, met een andere spits hadden jullie dik gewonnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan was ik erin gekomen voor Castaingnos en hadden we gewoon gewonnen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, met een andere spits hadden jullie dik gewonnen.
had babel jullie er uit gecounterdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als we aanvallend hadden gevoetbald
Dat kunnen jullie nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als we aanvallend hadden gevoetbald
hiv positieve kans?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook AIDS kunnen hebben, bekijk het van de positieve kant.
Daar heb je tegenwoordig pillen voor, tegen werk is nog niets uitgevondenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook AIDS kunnen hebben, bekijk het van de positieve kant.
Nou enquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig rond 11 of 12 klaar, dus dan kan ik nog de stad in.
Morgen pas bij feyenoord wanneer ze verliezen en jij als eerste gaat jankenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je nog live topics censureren vandaag?
Wel, uitkering heet zoiets. Kost je nog minder dan AIDS remmers.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig pillen voor, tegen werk is nog niets uitgevonden
Ben er denk ik rond 10/11 uur s'avonds, dan is het ergste al verdwenen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen pas bij feyenoord wanneer ze verliezen en jij als eerste gaat janken
Okequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben er denk ik rond 10/11 uur s'avonds, dan is het ergste al verdwenen.De Pel gaat weer scoren.
Mooi.quote:
Inderdaad, registreren en 3 dingetjes selecterenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:52 schreef GGMM het volgende:
Wat een gedoe dat stemmen op de website van het jaar zeg.
Idd, was toch ruim 5 minuten van m'n tijd kwijt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad, registreren en 3 dingetjes selecteren
poe poe
gofferdommequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, was toch ruim 5 minuten van m'n tijd kwijt.
Behoorlijk wel ja.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Stevenmac zijn posts zijn dusdanig poetisch dat niemand nog wat durft te zeggen na hem, bang voor lul te staan door het te grote contrast
Edit: Kut Davy, al lever je wel direct het bewijs voor mijn stelling.
Hoi Jojoquote:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoi Jojo
Is het al uit met je vriend?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar waarom is het nog niet uit dan?
Iets met liefde enzo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar waarom is het nog niet uit dan?
Een slippertje is snel gemaakt, kom je Ajax morgen bij mij kijken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met liefde enzo.
Moeilijk uit te leggen, want dat ken jij niet.
Ik doe alleen aan teenslippertjes op het zwembad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een slippertje is snel gemaakt, kom je Ajax morgen bij mij kijken?
Oh laat dan maar, tenzij je genoegen neemt met een bad?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan teenslippertjes op het zwembad.
Ik heb liefde voor jou dus wat lul jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met liefde enzo.
Moeilijk uit te leggen, want dat ken jij niet.
Ik ben liefquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spelletje tussen de stream door
Heb ik gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |