Achterhoekers Unitequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:33 schreef Individual het volgende:
Dit topic is wel in een flinke stroomversnelling gekomen!![]()
Deel 1: ruim 3 jaar
Deel 2: net iets minder dan 3 jaar
Deel 3: 2 maanden!!
Net als met facebook. 2 jaar geleden begon Winterswijk op fb te komen en werd hyves genegeerd. Nu is Winterswijk druk op fb.
Nee, die sla ik over, wel eens geweest aantal jaren geleden. Misschien nog wel naar de Bocholtse kermis dit jaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:58 schreef hendrik64 het volgende:
En wie gaat er allemaal naar de Oktoberfeesten morgen?
ik vind dat jij daar ook in mag hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:47 schreef Lot88 het volgende:
Mag ik nu ook in de openingspost?! Borculo
Daar heb ik nog mee in de klas gezetenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Klein kereltje donker haar met bril?
Wat ga jij doen in engeland?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef slangpie het volgende:
ohnow, zag vandaag in de planning dat ik met mn verjaardag in engeland zit.
dat vind ik nog niet zo erg, maar met carnaval ben ik er ook niet
werken.. 7 januari vlieg ik weg, maandags tot zaterdags werken, en dan maandag tot vrijdags, en dan weekend hier, en weer terug, tot eind februari of maart...quote:
Mag ik meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:15 schreef slangpie het volgende:
[..]
werken.. 7 januari vlieg ik weg, maandags tot zaterdags werken, en dan maandag tot vrijdags, en dan weekend hier, en weer terug, tot eind februari of maart...
Ja, die zit er nog steeds. Sinds kort zelfs een compleet nieuwe, 650 m2 grote winkel aan de Guldenweg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:00 schreef Individual het volgende:
hendrik64, heeft Lundia nog steeds een fabriekswinkel in Varsseveld? Vroeger best veel geweest en als ik een IKEA binnestap wordt ik onterft.
Haha ik heb die lui nog zien sjouwen op het crossterreinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:30 schreef slangpie het volgende:
achterhoek was van de week weer op tv
http://puberruil.kro.nl/seizoenen/2012/afleveringen/16-10-2012/default.aspx
Veel plezier in Diekaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:10 schreef slangpie het volgende:
vanavond naar het mooiste cafe van rietmolenkennismaking met de supportersclub fctwente neede rietmolen
en dan door naar dieka
en omdat we de planning nog niet vol genoeg hebben, morgen overdag familiedag, en
's avonds naar rossum ov
thnx:) ben er al een paar jaar niet meer geweest, was er toen eigenlijk wel klaar mee..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:41 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Veel plezier in Dieka![]()
Moet deze week helaas thuis in Tilburg blijven.... Mijn verstandskies is donderdag weggesneden en ben er behoorlijk ziek van
En... 30 euro live nog gezien?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:27 schreef slangpie het volgende:
[..]
thnx:) ben er al een paar jaar niet meer geweest, was er toen eigenlijk wel klaar mee..
waar de uitsmijters/beveiliging meer ruzie maakte als het volk zo ongeveer
Ik wist niet eens, dat Dieka nog bestond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:27 schreef slangpie het volgende:
[..]
thnx:) ben er al een paar jaar niet meer geweest, was er toen eigenlijk wel klaar mee..
waar de uitsmijters/beveiliging meer ruzie maakte als het volk zo ongeveer
Whahaha wij hadden al een shoarma zaak hoor. Je bedoelt de Döner zaak neem ik aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Haha ik heb die lui nog zien sjouwen op het crossterrein![]()
Ik was vandaag in Borculo en wat schetst mijn verbazing, er zit opeens een heuse shoarmazaak
Alsof de media erop uit is alleen stereotypen te weergeven. Vaak zijn het juist dit soort mensen die alles er aan doen om met hun hoofd voor de camera's te komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Mijn god wat een stereotype uitzending weer....
ja altijd nog wel bestaan, maar was een paar jaar geen zak te doen daar.. wordt nu weer beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens, dat Dieka nog bestond.
Big Mac met kaarslicht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef slangpie het volgende:
gister een romantische date met een meisje gehad bij de MC donalds
Welk meisje zou daar nu niet voor zwichten? Ergens verdien je wel een orginaliteitsprijs als je als man zijnde n meisje mee neemt naar de mac en daar n waxininelichtje aansteekt <3quote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:39 schreef slangpie het volgende:
en weer in de achterhoekproject af voor mij, dus weer een paar weekjes hier
thnxquote:
Het vorige deel ging snel, maar de snelheid is eruit.quote:
Is dat bij die notaristuin?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Het vorige deel ging snel, maar de snelheid is eruit.
Nog een mooi gebouw in Winterswijk dat plaats heeft moeten maken voor wat goedkope klerewinkels
[ afbeelding ]
Dat is het notarishuis waar de notaristuin bijhoorde. Volgens mij hebben ze dat nu opgeknapt? In m'n tienerjaren was dat een goede plek om te roken en kattekwaad uit te halen.quote:
ja:D blijft een bazen restaurantquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Erasmo het volgende:
En heb je het overleefd?
Ja ze zijn er nog mee bezig, ziet er erg mooi uit.
Ben op zoek naar een extra stukje grond in de Achterhoek om de auto's te stallen
http://www.omroepgelderla(...)ers.htm#.ULUjtGdTB8Equote:
Hm nee dat gaat hem bij ons niet wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet er 2-3 auto's kwijt kunnen, hoe meer hoe beter. Over de grens mag ook.
lot, ga je nog naar indoor twente volgende week?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hm nee dat gaat hem bij ons niet wordenIk weet dat er in ruurlo wel wat mensen zijn die oldtimers stallen 2 straten van stal vandaan.. maar ik denk dat je een prive plek zoekt?
Denk t niet heb daar niets te zoeken als penny meisjequote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef slangpie het volgende:
[..]
lot, ga je nog naar indoor twente volgende week?
Haha nee dat is de oude wijkagent die niet. Ik weet dat schepers in ruurlo een grote oude koeienstal heeft waar de nodige oldtimers gestald staan. Wat je ook kunt proberen zijn van die caravan stallingen.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:46 schreef Erasmo het volgende:
Die met die Fiatjes?
Hoeft niet per se, zolang ze maar droog staan.
hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk t niet heb daar niets te zoeken als penny meisjeJij wel dan?
Ik ben serieus nog nooit naar een ruiterbal oid geweestquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef slangpie het volgende:
[..]
hahaja, denk volgende week vrijdag twentecup finale kijken, en dan ruiterbal
welk cafe is dat dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef -Willempie- het volgende:
Ook maar weer eens een weekend in de Achterhoek, vanavond met oud-zaalvoetbalteam eten en drinken bij onze sponsor.(Beste cafe van de Achterhoek trouwens
)
quote:
http://www.achterhoeknieu(...)erhoek_30662958.htmlquote:Oerkroeg Schiller Aalten beste café in de Achterhoek
AALTEN - Tijdens de uitreiking van de Café Top 100 in de Beurs van Berlage op dinsdag 20 november, is Oerkroeg Schiller te Aalten wederom uitgeroepen tot het beste café van de Achterhoek.
Als mystery guests bezoeken de juryleden van de Misset Café Top 100 het hele jaar door bekende en minder bekende cafés, waarna ze hun bevindingen in een uitvoerige checklist vastleggen. Criteria waar op wordt gelet zijn onder meer gastheerschap en vakmanschap, maar ook de 'geloofwaardigheid en echtheid' van het café (heeft het café een 'ziel'), de activiteiten van eigenaar en personeel en het onderscheidend vermogen van het bedrijf.
De jury heeft het over een café in de puurste zin van het woord, waar vaak live optredens te zien zijn. Ook wordt in het juryrapport de keuken genoemd waar gekookt wordt met lokale ingrediënten die deels uit eigen tuin komen.
Oerkroeg Schiller staat net als vorig jaar op de 63ste plaats.
Hm oke ik kwam eerder nog wel eens in aalten maar dat cafe zegt mij niets.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:59 schreef -Willempie- het volgende:
http://www.achterhoeknieu(...)erhoek_30662958.html
niet zoveel bijzonders hoor, iig afgelopen jaren in hengelo was het niet meer dan een podium met een drive in show of een bandje met denk ik 100/150 man ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit naar een ruiterbal oid geweestWat moet ik mij daar bij voorstellen? Sowieso ga ik niet mee in de dressuur en spring etc sport he
Ik rijd western en ik men en doe vrijheidsdressuur
Klinkt niet echt als mijn dingquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef slangpie het volgende:
[..]
niet zoveel bijzonders hoor, iig afgelopen jaren in hengelo was het niet meer dan een podium met een drive in show of een bandje met denk ik 100/150 man ofzo
wou dit jaar nog naar wierden heen, maar ben ik niet mee overgekomen..
nee dat klopt, maar kon wezen dat je wel ging ofzo
Druk druk drukquote:Op donderdag 27 december 2012 19:58 schreef slangpie het volgende:
hey achterhoekers zijn jullie in slaap gevallen ofzo?
goede kerst gehad?
Die zijn carbid schietenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:58 schreef slangpie het volgende:
hey achterhoekers zijn jullie in slaap gevallen ofzo?
Heb het zelf dit jaar beschaafd gehouden, maar ik heb contracties in de buurt gezien waar je u tegen zegtquote:
750 liter hierquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb het zelf dit jaar beschaafd gehouden, maar ik heb contracties in de buurt gezien waar je u tegen zegt
Wat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef superkimmi het volgende:
ik kom van oorsprong uit Winterswijk en mn moeder woont er nog.. woon nu ver weg, (roosendaal) al heb ik nog verder weg gewoond ( Praag)
kom er nog wel et veel plezier terug ^^
Tof, waar?quote:
ja inderdaad vetquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan
[..]
Tof, waar?
kom terug dan!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef triptruffel het volgende:
Ik ben een jaar geleden verhuisd van 's Heerenberg naar Utrecht, en ik mis het toch wel.![]()
In februari weer carnaval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |