Welkom terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:39 schreef slangpie het volgende:
en weer in de achterhoekproject af voor mij, dus weer een paar weekjes hier
thnxquote:
Het vorige deel ging snel, maar de snelheid is eruit.quote:
Is dat bij die notaristuin?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Het vorige deel ging snel, maar de snelheid is eruit.
Nog een mooi gebouw in Winterswijk dat plaats heeft moeten maken voor wat goedkope klerewinkels
[ afbeelding ]
Dat is het notarishuis waar de notaristuin bijhoorde. Volgens mij hebben ze dat nu opgeknapt? In m'n tienerjaren was dat een goede plek om te roken en kattekwaad uit te halen.quote:
ja:D blijft een bazen restaurantquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Erasmo het volgende:
En heb je het overleefd?
Ja ze zijn er nog mee bezig, ziet er erg mooi uit.
Ben op zoek naar een extra stukje grond in de Achterhoek om de auto's te stallen
http://www.omroepgelderla(...)ers.htm#.ULUjtGdTB8Equote:
Hm nee dat gaat hem bij ons niet wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:42 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet er 2-3 auto's kwijt kunnen, hoe meer hoe beter. Over de grens mag ook.
lot, ga je nog naar indoor twente volgende week?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hm nee dat gaat hem bij ons niet wordenIk weet dat er in ruurlo wel wat mensen zijn die oldtimers stallen 2 straten van stal vandaan.. maar ik denk dat je een prive plek zoekt?
Denk t niet heb daar niets te zoeken als penny meisjequote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef slangpie het volgende:
[..]
lot, ga je nog naar indoor twente volgende week?
Haha nee dat is de oude wijkagent die niet. Ik weet dat schepers in ruurlo een grote oude koeienstal heeft waar de nodige oldtimers gestald staan. Wat je ook kunt proberen zijn van die caravan stallingen.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:46 schreef Erasmo het volgende:
Die met die Fiatjes?
Hoeft niet per se, zolang ze maar droog staan.
hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk t niet heb daar niets te zoeken als penny meisjeJij wel dan?
Ik ben serieus nog nooit naar een ruiterbal oid geweestquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef slangpie het volgende:
[..]
hahaja, denk volgende week vrijdag twentecup finale kijken, en dan ruiterbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |