Nobody told mequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is altijd zo op vrijdagavond om 1 uur
Als je daardoor beter slaapt wil ik het je wel vergevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:09 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik ook zo maar ga aftaaien. Sorry D'tje.
Damnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, ik ga ook.
Tot vandaag menschen, fijne nacht nog![]()
Weekendje weg. Michiel deed ook vanochtend en doet maandag ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
Hey, Veenstra op de radio. Giel is ook ziek ofzo?
Veenstraquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
Hey, Veenstra op de radio. Giel is ook ziek ofzo?
Dat zijn heel wat uurtjes radio op een dagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weekendje weg. Michiel deed ook vanochtend en doet maandag ook.
Sowieso, als je om 6:00 moet beginnen, en dan in de nacht weer verderquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat uurtjes radio op een dag
Nope. Tenzij Timur nog steeds FOK!kers benadert voor z'n uitzending via dm/pm.quote:
Die zat toen ik hier kwam nog niet eens op 3FM geloof ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Tenzij Timur nog steeds FOK!kers benadert voor z'n uitzending via dm/pm.
Waar had je genoeg van dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Die zat toen ik hier kwam nog niet eens op 3FM geloof ik
Wel jammer van Michiel, maar kan me wel voorstellen dat ie er genoeg van had hier.
Ik had dat ook, en ik was meer into Fok dan hem
Er kwamen van die figuren die de hele tijd over postcounts begonnen, en zo snel mogelijk alle topics probeerden vol te krijgen.quote:
Bedoel je dan alleen dit topic of heel FOK!?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:20 schreef D. het volgende:
[..]
Er kwamen van die figuren die de hele tijd over postcounts begonnen, en zo snel mogelijk alle topics probeerden vol te krijgen.
Je mag van mij best met je postcount bezig zijn (ben ik ook weleens geweest) maar daar hoef je niet iedere post over te praten
Deze SCquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bedoel je dan alleen dit topic of heel FOK!?Ach, mij boeit het niet. Ik zou niet eens weten op hoeveel posts ik zit +
Je had me best mogen onderbreken hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
Zo, vier op een rijZo kan ik ook wel een hoge postcount halen
Achja, de SC. Ups and downs, maar dat zal ongetwijfeld elke SC op fok hebben.
Ik doe the usual, oftewel, 100 dingen tegelijk. Daarom was dat vlotte topic van net niets voor mijquote:
Stof opwaaien?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe the usual, oftewel, 100 dingen tegelijk. Daarom was dat vlotte topic van net niets voor mijOverigens niet de gebruikelijke postsnelheid, volgens mij doe jij nogal wat stof opwaaien.
Jij komt binnen en *BAM* binnen een uur een topic vol ofzo? Ik geloof dat dat niet meer gebeurde sinds SR11quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:33 schreef D. het volgende:
[..]
Stof opwaaien?
Hoe moet ik dat interpreteren?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij komt binnen en *BAM* binnen een uur een topic vol ofzo? Ik geloof dat dat niet meer gebeurde sinds SR11
Normaal gesproken zijn de nachten hartstikke dood hierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dooie boel hier dan
Ik houd er wel van de gang er een beetje in te houden ja
Al kan het ook mij weleens iets te snel gaan, maar daar hoef ik hier kennelijk niet bang voor te zijn
Ook in de weekends?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn de nachten hartstikke dood hier
Juist in de weekendsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ook in de weekends?
enne, het is nog maar avond he, geen nacht
Ben je nieuw hier?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:39 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom ziet die Giel er zo raar uit. Je zou em bijna pjotter gaan noemen.
Ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier?
Giel ziet er al jaren raar uit
Ook. Timur Open Radio doet 't nog wel goed en Sanderday Night doet een poging om in die buurt te komen (vind laatstgenoemde zelf een heerlijk programma) en verder is het hier dood. Ohja, en PS Radio op zondagavond.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:41 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft dat met de programmering te maken?
Ik kijk niet waar jij naar kijtk, maar heeft ie een nieuw kapsel dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat kapsel en die kop erbij
NED3.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk niet waar jij naar kijtk, maar heeft ie een nieuw kapsel dan?
Timur ken ik wel. De andere programma's zeggen met nietsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook. Timur Open Radio doet 't nog wel goed en Sanderday Night doet een poging om in die buurt te komen (vind laatstgenoemde zelf een heerlijk programma) en verder is het hier dood. Ohja, en PS Radio op zondagavond.
Nee, met Sander Hoogendoorn. Doet ook iedere weekendochtend van 6 tot 10.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:44 schreef D. het volgende:
[..]
Timur ken ik wel. De andere programma's zeggen met niets
Ik gok dat Sanderday met Guis is? Dat vind (of vond, ik weet niet hoe ie het nu doet) niet zo'n goede dj
Dat zegt me helemaal niets. of haal ik die nu met Guis door de war?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, met Sander Hoogendoorn. Doet ook iedere weekendochtend van 6 tot 10.
Nope. Sander is een vrij nieuwe dj, vanuit de nacht naar het weekend.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt me helemaal niets. of haal ik die nu met Guis door de war?
Ow, nou, dan zal ik 'm niet bij voorbaat afkrakenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Sander is een vrij nieuwe dj, vanuit de nacht naar het weekend.
Daar zou je mij dan ook mee wegjagenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, dan zal ik 'm niet bij voorbaat afkraken
Geen zorgen, ik bash nooit loosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar zou je mij dan ook mee wegjagenKritiek ok, maar dat loze gebash wat ik overal tegenwoordig zie
En een andere vrouwquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Is dit Giel wel? Hij heeft ineens een andere bril.
Ik zal je uit de droom helpen. Dat is Michiel Veenstra.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Is dit Giel wel? Hij heeft ineens een andere bril.
Oh, die stem klinkt wel het zelfde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen. Dat is Michiel Veenstra.
Vind ik als vaste 3FM-luisteraar nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Oh, die stem klinkt wel het zelfde.
Ik kijk soms naar dat Vrijdag freaknacht gebeuren. Buiten dat luister ik alleen naar Radio Veronicaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind ik als vaste 3FM-luisteraar niet
Er staan ook maar 6 mensen in de Mega Top 50 he?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Oh, die stem klinkt wel het zelfde.
Mega top 50?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:55 schreef D. het volgende:
[..]
Er staan ook maar 6 mensen in de Mega Top 50 he?
Mja, dan zul je inderdaad niet zo bekend zijn met de stemmen van de dj's. Hun stemmen worden overigens ook veel gebruikt voor voice overs van programma's en spotjes op de POquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik kijk soms naar dat Vrijdag freaknacht gebeuren. Buiten dat luister ik alleen naar Radio Veronica
Ik weet niet wat het isquote:
Schandaligquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik kijk soms naar dat Vrijdag freaknacht gebeuren. Buiten dat luister ik alleen naar Radio Veronica
Jawelquote:
Dat is irritant als je een stem herkent in een voice overquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dan zul je inderdaad niet zo bekend zijn met de stemmen van de dj's. Hun stemmen worden overigens ook veel gebruikt voor voice overs van programma's en spotjes op de PO
Ahquote:
Je raakt eraan gewendquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is irritant als je een stem herkent in een voice over
DJ's moet je eigenlijk niet zien. Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je raakt eraan gewendEnige wat ik wel ooit irritant vond, is dé voice over van RTV Noord. Die had opeens zijn eigen programma. Ben je zo gewend aan een stem, zit er opeens een kop bij.
Ik geloof niet dat deze man DJ was, tenzij hij iets op Radio Noord presenteertquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:01 schreef D. het volgende:
[..]
DJ's moet je eigenlijk niet zien. Dat ben ik met je eens
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat deze man DJ was, tenzij hij iets op Radio Noord presenteertMaar ach, ik ben 3FM gaan luisteren waarschijnlijk net voor de eerste SR en tegenwoordig heeft elk radioprogramma op 3FM webcams en een webcamstream (kijk ik overigens nooit naar), dus het is tegenwoordig weer wat anders.
Ik ben jongquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Hilversum 3, toen naar Radio 3, en toen naar 3FM
En nee, het is niet altijd top, maar een Q of 538 is mij te commercieel
Trustenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:07 schreef D. het volgende:
Mijn glas is alweer leeg
Ik ga 'ten bedde'
Naar mijn boek luisteren
Tot weer maar weer
Ah Rob van Dam. Die presenteerde altijd wel op Radio Noord op zondagmiddag een programma maar tegenwoordig niet meer.Zat vroeger op de zeezenders volgens mijn vader en heeft bij RTL4 nog een ontbijtprogramma gepresenteerd onder de naam Marc Jacobs.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je raakt eraan gewendEnige wat ik wel ooit irritant vond, is dé voice over van RTV Noord. Die had opeens zijn eigen programma. Ben je zo gewend aan een stem, zit er opeens een kop bij.
nja, ik zou nog kaas kunnen halen zodat ik vanavond cheeseburgers ipv hamburgers kan eten. misschien dat ik er vanmiddag nog ff uit loop, maar nu iig nog niet. nog te brakquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:24 schreef Cee het volgende:
Ik denk steeds dat ik alle boodschappen in huis heb en in 't weekend niks meer hoef te kopen maar dan weet ik altijd wel iets te verzinnen dat ik ECHT nodig heb en begeef ik me weer naar de Appie voor een half brood of zo.
Lief dagboekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:22 schreef 3rdRock het volgende:
kut geslapen zeg. godsamme. gelukkig hoef ik vandaag en morgen helemaal niks. heb zelfs de boodschappen al in huis. hoppa.
Hallo opaquote:
Kunnen uw broze botten dat wel hebben?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag knullebul, wil je even op schoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |