Hulde voor jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of vodka in een spa flesje, dan kun je het ook drinken in de trein
Ik vind dat we onze zaterdag wel beter kunnen besteden dan aan studie, maar het moet nou eenmaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben niet saai
heb het gewoon mega druk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben niet saai
heb het gewoon mega druk
Nou lijkt het net alsof ik een alcoholist benquote:
helaas welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik vind dat we onze zaterdag wel beter kunnen besteden dan aan studie, maar het moet nou eenmaal.
Dat is dus bijna elk weekendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof ik een alcoholist ben![]()
en dat terwijl ik bijna nooit dronken ben3x per maand max ofzo
Klopt. Eerst ga ik morgen an de studie, dan verjaardag van 3kids(4jaar, en een tweeling die 1 word drukke boel!). Dan weer werken, s avonds feesten.quote:
Nee dat is wel te overzienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt. Eerst ga ik morgen an de studie, dan verjaardag van 3kids(4jaar, en een tweeling die 1 word drukke boel!). Dan weer werken, s avonds feesten.
Dus ja, opzich nog niet heel vervelend
Haha ja. Begin van de dag bedenk ik 100dingen die ik moet doen, en dan specifiek aan studie. En dan denk ik s avonds uurtje of 10 heb weer geen flikker gedaan. Dit gebeurt door de week elke dag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat is wel te overzien
Ik sta om 8 uur op, F1 kijkenDan leren, en mijn tijd verdoen aan pauzes
eten, films slapen
Saaie dag dus
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha ja. Begin van de dag bedenk ik 100dingen die ik moet doen, en dan specifiek aan studie. En dan denk ik s avonds uurtje of 10 heb weer geen flikker gedaan. Dit gebeurt door de week elke dag.
Dan blijf ik even meelurkenquote:
lurksterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan blijf ik even meelurken
Wacht maar tot ik een keer de douche uitstap. Dan draaien alle hoofden mijn kant opquote:
Je mag me een filmpje sturen daarvan hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een keer de douche uitstap. Dan draaien alle hoofden mijn kant op
Ik maak geen naaktfilmpjes van mezelfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je mag me een filmpje sturen daarvan hoor
ik wil wel van je makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik maak geen naaktfilmpjes van mezelf
moet ik ze voor je slaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Domme sukkels op de zaak die vergeten dat ik morgenvroeg moet werken maar me toch laten invallen voor een paar uur
Resultaat nog maar 4 uur slapen van de 6
ik doe neit aan integriteitquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe neit aan integriteit
zijn er niet van hier ook een hoop naar die R&P meet in Leiden?quote:
Ja denk het welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er niet van hier ook een hoop naar die R&P meet in Leiden?
omg, een meet zonder rel is ook een illusiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
KT heeft Evie proberen te hosselen en ze is boos het cafe uit gestormd. Fucking rell hier.
Huh wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
KT heeft Evie proberen te hosselen en ze is boos het cafe uit gestormd. Fucking rell hier.
Evie ziet er dan ook wel heel erg goed uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, een meet zonder rel is ook een illusie
KT kon z'n hormonen niet bedwingen
ik had letterlijk eenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
geen idee, ken alleen die ene foto op d'r foboquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie ziet er dan ook wel heel erg goed uit.
Ik heb haar een paar keer ontmoet, leuke meid.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, ken alleen die ene foto op d'r fobo
algemene mening van dames is toch meestal dat KT niet echt lelijk is (paar keer op TC gezien)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar keer ontmoet, leuke meid.
Maar wel veel te hoog gegrepen voor KT als ik zijn verhalen hier zo lees.
Maar om daar dan boos voor weg te lopen...dan moet je toch wel een zeer vreemde hosselpoging hebben ondernomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wellicht aan d'r gezeten ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar om daar dan boos voor weg te lopen...dan moet je toch wel een zeer vreemde hosselpoging hebben ondernomen
Goedenavond, trouwens.
hij moet volgens mij leren omgaan met teleurstellingenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ergens vind ik het wel stoer dat hij t gedaan heeft!! Hij geeft altijd zelf aan dat hij het moeilijk vind maar hij doet t wel! Jammer dat het dan zo afloopt
oww gevoelig typje dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een no go bij haar ja, dan mag ie blij zijn dat ie geen klappen gehad heeft.
Fuck heb ik weer gemistquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
Pff. Als jij nou eens zomaar betast zou worden door een of andere hosselaarster?quote:
hohoho dat betast worden was een idee van mij hoor, geen idee of dat werkelijk gebeurd isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:47 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Pff. Als jij nou eens zomaar betast zou worden door een of andere hosselaarster?
was het wel gezellie?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben thuus, moest mn laatste trein halen
Nou kom op met die roddelsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben thuus, moest mn laatste trein halen
Niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Er valt nou niet echt veel te roddelen of zo. En ja het was zeker gezellig, tijd ging zo snel dat ik moest haasten om mijn trein te halen
trustequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Morgen vast meer verhalen! Ben benieuwd! Maar nu ga ik slapen. Sweet dreams
Wie heeft wie gehosseld enzoquote:
het is immers een R&P meet, dus opbloeiende romances misschien?quote:
zou ie dat doen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heeft wie gehosseld enzo
Heeft Heloef zijn kont laten zien aan voorbijgangers, dat soort dingen
Lulquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
Nou ik heb mijn reputatie als roddelnicht van FOK! weer waargemaakt.
KT is gewoon gezellig en Evie is in alle rust en zonder enige agressie naar huis vertrokken.
Dat laat dan alleen de vraag nog open of er wél een hosselpoging heeft plaatsgevondenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
KT is gewoon gezellig en Evie is in alle rust en zonder enige agressie naar huis vertrokken.
Nee, hij heeft haar niet proberen te versieren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat laat dan alleen de vraag nog open of er wél een hosselpoging heeft plaatsgevonden
Maar over tot de belangrijke dingen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, hij heeft haar niet proberen te versieren.
dus het was allemaal fake nieuwsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
Ik had het niet eens uitsluitend over die tweequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, hij heeft haar niet proberen te versieren.
en of er iemand ergens dronken achtergelaten isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou niet weten of er gehosseld is, daarvoor was het nog te vroeg op de avond denk ik
22:52 zat ik alweer in de trein dus ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en of er iemand ergens dronken achtergelaten is
verhalenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef Vinniiee het volgende:
En nu ga ik pitten,ik lees morgen de verhalen wel
Nein mann. Natuurlijk niet. Ik ben gepensioneerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar over tot de belangrijke dingen.
Heb jij gehosseld?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nein mann. Natuurlijk niet. Ik ben gepensioneerd.
is Mur weer singlequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Je had Murdera en Kaneel om je te wingen
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 05-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 262 Vinniiee
02 132 JijHebtGeenRokje
03 100 Fera
04 097 kingtoppie
05 095 Giertje
06 094 magnetronkoffie
07 086 MissExpert
08 074 Tamashii
09 073 Koen66
10 055 Samzz
11 051 AldoTheApache
12 047 heloef
13 044 MeneerLogica
14 041 Kaneelstokje
15 040 JJH
15 040 LovelyLady
17 039 goldfinger1963
18 036 Jofunu-kun
19 033 remlof
19 033 TheClown1
21 031 GSbrder
22 030 Grijsbaard
23 021 -_Guitarist_-
24 020 Knetterkrankjorum
25 017 gewoonmezelf87
26 016 Faxie
26 016 Murdera
28 013 Royco1
29 011 Capstan
30 009 Braamyo
31 007 fietsie
32 005 Tally
32 005 Nixx-
32 005 TheGirlNextDoor
35 004 Seksgod_beta_v1
36 003 jerney
37 002 denkwerk
38 001 Dromenvangertje
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik heb ze hier nog steeds voor me staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Je had Murdera en Kaneel om je te wingen
Ja, maar met de tt enzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een harde woorden voor jouw doen zeg!
Trouwens hij heeft veel vaker versierd (ja ook succesvol) dan ik ooit had gedacht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ergens vind ik het wel stoer dat hij t gedaan heeft!! Hij geeft altijd zelf aan dat hij het moeilijk vind maar hij doet t wel! Jammer dat het dan zo afloopt
Mogguhquote:
Morgequote:
Er zijn wel wat dingen gebeurd achteraf.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 04:51 schreef Faxie het volgende:
Zo weer thuis
Het was wel een brave meet hoor
Zo maar eens slapen.
Werken ? of gewoon veelste vroeg wakker ?quote:
Neuh bijslapen vooralquote:
dat laatste, lig nog wel in bed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Werken ? of gewoon veelste vroeg wakker ?
Sterkte, ik ga er zo in na een nachtdienstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat laatste, lig nog wel in bed.
Ik ga er zo maar uit....
Mogguhquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat laatste, lig nog wel in bed.
Ik ga er zo maar uit....
Mogguh Roy
Slaap lekker dan maarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sterkte, ik ga er zo in na een nachtdienst.
Dank jequote:
Als ik het al zou willen gaat me dat niet lukkenquote:
Zo moe?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik het al zou willen gaat me dat niet lukken. Sorry
.
En geen koffiezetapparaatquote:
Ik niet die van mij is net zo saaiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie komt me redden van een saaie dag?
En ik voor de keukenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:17 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen
Vandaag tegels uitzoeken voor de tuin.
vandaag?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik weet ut zeker, jij krijgt je dag nog wel vol leuke dingen voor die om is
een creche dat is pas drukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:36 schreef MissExpert het volgende:
ik ga zo lekker naar een verjaardag van 3(!) kids tegelijk. drukke bende mijn god
hoi moppiequote:
drukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:36 schreef MissExpert het volgende:
ik ga zo lekker naar een verjaardag van 3(!) kids tegelijk. drukke bende mijn god
haai.tis doods hier jammer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoi moppie
[..]
druk
Hoe oud zijn die kiddo;'s?
en dan lekker vrij!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo de baas eens bellen, we zijn hier voor niks met 3 bussen de hele dag..
mjah, of vanmiddag terug..quote:
telefoon logt boeven. dus geen wa hahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mjah, of vanmiddag terug..
Wa nogsteeds op z'n gat of wat?
slimpie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:19 schreef MissExpert het volgende:
[..]
telefoon logt boeven. dus geen wa haha
Tofquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo perentaart staat in de oven
Straks lekker metop de bank Saw kijken, Vannacht 1&2 gekeken, vandaag de rest!
Zou eerst met mn ouders een dagje weggaan, maar dat gaat niet doordus dan maar lekker thuis op de bank, en morgen naar mn ouders
Saw vind ik alleen deel 1 goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo perentaart staat in de oven
Straks lekker metop de bank Saw kijken, Vannacht 1&2 gekeken, vandaag de rest!
Zou eerst met mn ouders een dagje weggaan, maar dat gaat niet doordus dan maar lekker thuis op de bank, en morgen naar mn ouders
Wij hebben soms van die dagen dan kijken we alleen maar films, 3 weken geleden toen ik met longpleuris op de bank lag hebben we harry potter 1-7 in 2.5 dag gekekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TofIk heb SAW ook allemaal gezien, maar daar heb ik wel 4 avonden over gedaan
.
Veel plezier
Ach tis wel leuk inderdaad, lekker bankhangen en niks doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij hebben soms van die dagen dan kijken we alleen maar films, 3 weken geleden toen ik met longpleuris op de bank lag hebben we harry potter 1-7 in 2.5 dag gekeken
alle 11 seizoenen van Mash in anderhalve weekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij hebben soms van die dagen dan kijken we alleen maar films, 3 weken geleden toen ik met longpleuris op de bank lag hebben we harry potter 1-7 in 2.5 dag gekeken
Band of brothers, in 3 weekenden, Dat was nog voor wij samenwoonde, en elkaar alleen in het weekend zagenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
alle 11 seizoenen van Mash in anderhalve week
engste?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat is trouwens de engste film die jullie gezien hebben??
Ik ben pas sinds vorig jaar horrorfilms gaan kijken, Daarvoor durfde ik niet, maar tijdens mn burn-out en met AD vond ik alles nogal grappigBij t kijken vd exorsist kreeg ik de slappe lach!
Band of brothers kijk ik wel in 2 dagen wegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Band of brothers, in 3 weekenden, Dat was nog voor wij samenwoonde, en elkaar alleen in het weekend zagen
De beste horrorfilms die je gezien hebt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
Band of brothers kijk ik wel in 2 dagen weg
maar goed engste horrorfilm dus?
geen idee heb er zoveel gezien maar ik vind het niet eng
meest smerige film kan ik je wel zeggen
dat is Salo de enige film waarbij ik ooit ben weg gelopen
Heb je Tucker and Dale vs Evil al gezien? Datg is ook zo'n lachwekkend horrorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat is trouwens de engste film die jullie gezien hebben??
Ik ben pas sinds vorig jaar horrorfilms gaan kijken, Daarvoor durfde ik niet, maar tijdens mn burn-out en met AD vond ik alles nogal grappigBij t kijken vd exorsist kreeg ik de slappe lach!
pfoehquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De beste horrorfilms die je gezien hebt?
jaaa die is lachenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je Tucker and Dale vs Evil al gezien? Datg is ook zo'n lachwekkend horror
Die heb ik ook gezien idd,quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:45 schreef Giertje het volgende:
deze is ook wel erg leuk gedaan
House on Haunted Hill (1999) - IMDb
Alleen de cover op die site maakt al dat ik denk uhm laat maar!quote:
whehehe inderdaadquote:
Spring de stad in, ga naar je vriendinnen, grijp naar de (wijn)fles, verveel je vriend. Need I say more?quote:
Kun jij voortaan even posten wanneer jij de weg op gaat? dan blijf ik thuis namelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:53 schreef sararaats het volgende:
oh kut, donderdag ben ik weer gebotst. deze keer in iemands gat van de auto. weer in fout. ouders laaiend.
ik zit nu in een ondersteuningstape omdat bij het remmen iets misliep
zal ik doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun jij voortaan even posten wanneer jij de weg op gaat? dan blijf ik thuis namelijk
you made me smilequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun jij voortaan even posten wanneer jij de weg op gaat? dan blijf ik thuis namelijk
Daarom heb ik hem juist gekekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Alleen de cover op die site maakt al dat ik denk uhm laat maar!
ik heb vd week the woman in black gekeken, Was wel goed, e a cabin in the woods, Vage film
band of brothers !quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Band of brothers, in 3 weekenden, Dat was nog voor wij samenwoonde, en elkaar alleen in het weekend zagen
ja klopt, zelfs als ik met vrienden kijk allemaal 19/20 jaar heb je lui die bijna in hun broek piesen van angst en dan bij enge stukken gaan weglopen enzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik merk met enge films wel dat eng voor iedereen anders is, Wij hebben wel eens een horrormarathon gehouden met vrienden van ons, en films waarbij wij echt konden voorspellen wat er zou gebeuren zat een van die vrienden echt ooh man ik zou in mn broek schijten, aaw en daarna: zoo die was eng he!
gelukkig maarquote:
Doe dat ik ruik je hier nogquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Taart klaar!! En ik ben weg, Fijne dag allemaal en tot later!![]()
fijne dagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Taart klaar!! En ik ben weg, Fijne dag allemaal en tot later!![]()
Waar heb je last van?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:06 schreef Tamashii het volgende:
Goedemiddag. Echt ziek nu. En toch morgen voor collega invallen.
Je bent gek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:06 schreef Tamashii het volgende:
Van alles. Keel, buik, hoofd, klieren, hoesten.quote:
beterschapquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van alles. Keel, buik, hoofd, klieren, hoesten.
En dan ga je invallen voor een collegaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van alles. Keel, buik, hoofd, klieren, hoesten.
pfoeh sterke ermeequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:06 schreef Tamashii het volgende:
Mja, zij kan niet en we zijn momenteel met zijn tweeen. Maar ik hoef maar van half 7 tot half 11.quote:
Meh lastige situatie. Ik hoop dat je snel weer opknaptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, zij kan niet en we zijn momenteel met zijn tweeen. Maar ik hoef maar van half 7 tot half 11.
had je mijn DM nog gehad?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, zij kan niet en we zijn momenteel met zijn tweeen. Maar ik hoef maar van half 7 tot half 11.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie ziet er dan ook wel heel erg goed uit.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie was niet boosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar om daar dan boos voor weg te lopen...dan moet je toch wel een zeer vreemde hosselpoging hebben ondernomen
Goedenavond, trouwens.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een no go bij haar ja, dan mag ie blij zijn dat ie geen klappen gehad heeft.
ja die regen ben ik wel zat zo onderhandquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
.
Het klaart op. En mijn humeur ook
. Al was die sowieso wel goed.
Hier komt een zonnetje doorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja die regen ben ik wel zat zo onderhand
het was dus gezellig?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]whahaha nee man, ik moest naar huis
[..]WHUT? They like big buts and cannot lie
[..]whehe het middelpunt van roddels
[..]
Evie was niet boos
[..]![]()
mja hier nu ook blauwe lucht dan ga ik zo effe snel boodschappen doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier komt een zonnetje door. Dat is mooi, dan kan ik zo lekker rijden en een buitenritje maken, denk ik
.
mooiquote:
mja vinnie moest ook al weer op tijd terug had ik begrepenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]
jup, maar moest te vroeg weer naar huis
Klopt, hij was ineens weer wegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja vinnie moest ook al weer op tijd terug had ik begrepen
is ook niet zo gek apeldoorn leiden is me een afstandquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, hij was ineens weer weg
Maar wel tof dat ie toch nog gekomen isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
is ook niet zo gek apeldoorn leiden is me een afstand
zeer zeker ik had het niet gedaan voor dat eventjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wel tof dat ie toch nog gekomen is
Maar hij heeft wel een hele hoop nieuwe gezichten gezien achter de fok!usernamesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeer zeker ik had het niet gedaan voor dat eventjes
dat is wel tofquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een hele hoop nieuwe gezichten gezien achter de fok!usernames
Ik vond hem alleen ietswat stilletjes, heb niet echt met hem kunnen praten gister
Hoe zit dat nou? Zijn er 3 meets of zijn het 3 data voor de meet waarvan er nog 1tje gekozen moet worden?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel tof
daarom wil ik van hier naar de arnhem meet komen ik ben wel benieuwd inderdaad
ik denk het laatstequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Zijn er 3 meets of zijn het 3 data voor de meet waarvan er nog 1tje gekozen moet worden?
Als de meet echt om 5u al begint, overweeg ik wel of ik ook komquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk het laatste
ik kan sowieso alleen de laatste datum ik heb tam al een dm gedaan dat ik alleen de 26ste kan
waarom zou je niet mogenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als de meet echt om 5u al begint, overweeg ik wel of ik ook kom
Tenminste, als ik mag
Tof!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom zou je niet mogen
hoe meer zielen hoe meer vreugde
dunno wat we daar gaan doen eigenlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tof!
Enig idee wat we dan gaan doen?
Is het een stapmeet?
O dat klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dunno wat we daar gaan doen eigenlijk
gewoon een leuk kroegje ofzo opzoeken?
tofquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat klinkt wel gezellig
Ik zal er over nadenken
moeten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:29 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoi liefjes... Ik moet zometeen kleurlenzen in.. -.-"
Mogen wij dan fotootjes checken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, voor een shoot moet ik blauwe lenzen in.. Maar die dingen zijn echt haterlijk!!
1: eerst moet ik nog die krengen erin zien te krijgenquote:
jmmrquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
1: eerst moet ik nog die krengen erin zien te krijgen
2: ik wil mijn identiteit wel een beetje verborgen houden ivm het kpd topic waar foto's van me in staan..
oke maakt ook niet uit ik kan sowieso de laatste datumquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Sorry, iedereen di een pm gestuurd heeft moet even wachten. Kan he nu niet opbrngen. Het begint iig om 5 uur en het wordt 1 van die data. Kiijken waar de meeste mensen kunnen en we zoeken eenn kroeg eet/drankcafe op. Kusjjonsss.
Met recht ook gewoon een goeie serie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
was echt onwijs in de ban van band of brothers!
Ligt eraan op welke manier het gebeurd...quote:
kom maar hier dan lossen we dat wel effe opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme, ik ben me toch een portie geil
Waar is hier?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom maar hier dan lossen we dat wel effe op
Ik zit in Enschedequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe ver dan?
Bewaar het anders voor de meet
apeldoornquote:
Je oude uiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil deze in een kiloverpakkingemmerNU
[ afbeelding ]
ok gr gr
Teringeind iddquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit in Enschede![]()
Nee, ik kan niet naar de meet
aaah okee grappigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik heb daar familie wonen
jammerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik niet redden voor werk
Nog goed thuis gekomen gisteren?quote:
Hey Joof. Kwam gisteren nog een buschauffeur tegen die normaal hetzelfde werk als jij doet.quote:
wat zal die balenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Joof. Kwam gisteren nog een buschauffeur tegen die normaal hetzelfde werk als jij doet.
Vond hij ook idd, maar hij moest invallen ivm zieke collega's. Je kan wel merken dat hij een andere mentaliteit heeft als normale OV chauffeurs, veel gezelliger imo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
wat zal die balenOV is heel ander werk, ik vind het niks
klopt, totaal andere rijstijl ook wsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vond hij ook idd, maar hij moest invallen ivm zieke collega's. Je kan wel merken dat hij een andere mentaliteit heeft als normale OV chauffeurs, veel gezelliger imo.
Mooi zo. Hoe lang heb je geslapen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor, tegen half 5 ofzoPaar omleidingen gehad maarja... waren niet al te lang.
Inderdaad! Niet zo haastig als sommige andere chauffeurs, die met dan ding gaan scheuren alsof het een ambulance is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
klopt, totaal andere rijstijl ook wsrustiger met remmen, optrekken en bochten nemen
Was 2 uur wakkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoe lang heb je geslapen?
[..]
Inderdaad! Niet zo haastig als sommige andere chauffeurs, die met dan ding gaan scheuren alsof het een ambulance is.Maar zo was zijn gedachte ook, gewoon lekker rustig de maximum snelheid rijden, pauze krijgt hij toch wel.
Ik sliep rond vijven en ben om half negen alweer gewekt door Kaneel z'n stomme wekker.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was 2 uur wakkerSliep om half 7 denk ik.
Ja hij moest vroeg weg hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sliep rond vijven en ben om half negen alweer gewekt door Kaneel z'n stomme wekker.
Ja precies, de mensen lopen toch niet wegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoe lang heb je geslapen?
[..]
Inderdaad! Niet zo haastig als sommige andere chauffeurs, die met dan ding gaan scheuren alsof het een ambulance is.Maar zo was zijn gedachte ook, gewoon lekker rustig de maximum snelheid rijden, pauze krijgt hij toch wel.
Ja, om 10 uur. Maar hij wilde rustig wakker worden dus die wekker stond al op half 9.quote:
Sssst ...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grappig, ik sliep geloof ik om 4en. You do the math
hij heeft je gewoon alleen gelaten enzo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sliep rond vijven en ben om half negen alweer gewekt door Kaneel z'n stomme wekker.
Hij is werken. Maar ik heb ook werk, dus niet zo erg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hij heeft je gewoon alleen gelaten enzo?
Agossiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, om 10 uur. Maar hij wilde rustig wakker worden dus die wekker stond al op half 9.Ik heb daarna ook niet meer kunnen slapen, was na het ontbijt veel te hyper wegens slaaptekort.
Ik voel me niet eens zo brak eigenlijk, zal aan het begin van de avond wel komen.quote:
Oww.. je zit dus niet bij hem thuis te wachten tot ie klaar is?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is werken. Maar ik heb ook werk, dus niet zo erg.Alleen kan ik nu pas beginnen.
Ik zit wel bij hem thuis, maar ik werk vanuit huis, dus ik kon het meenemen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oww.. je zit dus niet bij hem thuis te wachten tot ie klaar is?
oh kijk, das wel relaxed danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit wel bij hem thuis, maar ik werk vanuit huis, dus ik kon het meenemen.
Idd, toch nog productief kunnen zijn.quote:
dat is wel beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit wel bij hem thuis, maar ik werk vanuit huis, dus ik kon het meenemen.
Hey Gier, hoe is 't met jou?quote:
juh, maar meer ook dat je op m kan wachten en niet naar huis hoeft omdat hij werken is..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, toch nog productief kunnen zijn.
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
juh, maar meer ook dat je op m kan wachten en niet naar huis hoeft omdat hij werken is..
Shop ze!quote:
Thanks.quote:
eerlijk?quote:
Hey KT. Sorry dat ik gister geen gedag meer kon zeggen.quote:
Eerlijk is goed. Maar jammer dat het niet helemaal lekker gaat ... Valt het op te lossen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
eerlijk?
wisselend eigenlijk
maar goed dat terzijde
vanavond feestje van vrienden van me
Jezus, waarom zegt iedereen sorry tegen mequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey KT. Sorry dat ik gister geen gedag meer kon zeggen.
Nee, maar ik vond het lullig dat ik niet echt afscheid heb genomen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, waarom zegt iedereen sorry tegen meEvie ook al!
![]()
Achquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het lullig dat ik niet echt afscheid heb genomen.
Ik ben bij Kaneel thuis.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, waarom zegt iedereen sorry tegen meEvie ook al!
![]()
Maar waar ben je nu dan mop? Niet in leiden gebleven?
Oké.quote:
het is een kwestie van wilskracht en doorzetten en dat is nogal ernstig moeilijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerlijk is goed. Maar jammer dat het niet helemaal lekker gaat ... Valt het op te lossen?
Veel plezier op het feestje.
Was het niet ''Kaneelstokje''quote:
Wat naar om te horen. Ik hoop dat in ieder geval alles goed komt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is een kwestie van wilskracht en doorzetten en dat is nogal ernstig moeilijk
ik zat gisteravond op mijn breekpunt ben maar naar huis gegaan beste wat ik kon doen
mja komt wel goed al mijn vrienden zijn er dus das wel gezellig
Scherpe jongen ben je ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was het niet ''Kaneelstokje''
Wat heb jij met de laatste 6 letters van zijn username gedaan Fera?
ach vast wel hoor ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat naar om te horen. Ik hoop dat in ieder geval alles goed komt.
[..]
Scherpe jongen ben je ook.
Ja, was zeker gezellig. Ik heb het erg naar m'n zin gehad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach vast wel hoor ik doe mijn best
maar goed jij was dus ook bji de meet gisteren?
gezellig
Afgebeten!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was het niet ''Kaneelstokje''
Wat heb jij met de laatste 6 letters van zijn username gedaan Fera?
mooi ik zie dat jij ook naar de arnhem meet gaatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, was zeker gezellig. Ik heb het erg naar m'n zin gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |