Hulde voor jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of vodka in een spa flesje, dan kun je het ook drinken in de trein
Ik vind dat we onze zaterdag wel beter kunnen besteden dan aan studie, maar het moet nou eenmaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben niet saai
heb het gewoon mega druk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben niet saai
heb het gewoon mega druk
Nou lijkt het net alsof ik een alcoholist benquote:
helaas welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik vind dat we onze zaterdag wel beter kunnen besteden dan aan studie, maar het moet nou eenmaal.
Dat is dus bijna elk weekendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof ik een alcoholist ben![]()
en dat terwijl ik bijna nooit dronken ben3x per maand max ofzo
Klopt. Eerst ga ik morgen an de studie, dan verjaardag van 3kids(4jaar, en een tweeling die 1 word drukke boel!). Dan weer werken, s avonds feesten.quote:
Nee dat is wel te overzienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt. Eerst ga ik morgen an de studie, dan verjaardag van 3kids(4jaar, en een tweeling die 1 word drukke boel!). Dan weer werken, s avonds feesten.
Dus ja, opzich nog niet heel vervelend
Haha ja. Begin van de dag bedenk ik 100dingen die ik moet doen, en dan specifiek aan studie. En dan denk ik s avonds uurtje of 10 heb weer geen flikker gedaan. Dit gebeurt door de week elke dag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat is wel te overzien
Ik sta om 8 uur op, F1 kijkenDan leren, en mijn tijd verdoen aan pauzes
eten, films slapen
Saaie dag dus
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha ja. Begin van de dag bedenk ik 100dingen die ik moet doen, en dan specifiek aan studie. En dan denk ik s avonds uurtje of 10 heb weer geen flikker gedaan. Dit gebeurt door de week elke dag.
Dan blijf ik even meelurkenquote:
lurksterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan blijf ik even meelurken
Wacht maar tot ik een keer de douche uitstap. Dan draaien alle hoofden mijn kant opquote:
Je mag me een filmpje sturen daarvan hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een keer de douche uitstap. Dan draaien alle hoofden mijn kant op
Ik maak geen naaktfilmpjes van mezelfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je mag me een filmpje sturen daarvan hoor
ik wil wel van je makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik maak geen naaktfilmpjes van mezelf
moet ik ze voor je slaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Domme sukkels op de zaak die vergeten dat ik morgenvroeg moet werken maar me toch laten invallen voor een paar uur
Resultaat nog maar 4 uur slapen van de 6
ik doe neit aan integriteitquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe neit aan integriteit
zijn er niet van hier ook een hoop naar die R&P meet in Leiden?quote:
Ja denk het welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er niet van hier ook een hoop naar die R&P meet in Leiden?
omg, een meet zonder rel is ook een illusiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
KT heeft Evie proberen te hosselen en ze is boos het cafe uit gestormd. Fucking rell hier.
Huh wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
KT heeft Evie proberen te hosselen en ze is boos het cafe uit gestormd. Fucking rell hier.
Evie ziet er dan ook wel heel erg goed uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, een meet zonder rel is ook een illusie
KT kon z'n hormonen niet bedwingen
ik had letterlijk eenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
geen idee, ken alleen die ene foto op d'r foboquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie ziet er dan ook wel heel erg goed uit.
Ik heb haar een paar keer ontmoet, leuke meid.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, ken alleen die ene foto op d'r fobo
algemene mening van dames is toch meestal dat KT niet echt lelijk is (paar keer op TC gezien)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar keer ontmoet, leuke meid.
Maar wel veel te hoog gegrepen voor KT als ik zijn verhalen hier zo lees.
Maar om daar dan boos voor weg te lopen...dan moet je toch wel een zeer vreemde hosselpoging hebben ondernomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar keer ontmoet, leuke meid.
Maar wel veel te hoog gegrepen voor KT als ik zijn verhalen hier zo lees.
wellicht aan d'r gezeten ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar om daar dan boos voor weg te lopen...dan moet je toch wel een zeer vreemde hosselpoging hebben ondernomen
Goedenavond, trouwens.
hij moet volgens mij leren omgaan met teleurstellingenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ergens vind ik het wel stoer dat hij t gedaan heeft!! Hij geeft altijd zelf aan dat hij het moeilijk vind maar hij doet t wel! Jammer dat het dan zo afloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |