quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
JawelTenzij jullie ook niet meer offtopic gaan in gewone topics.
Je kan ook gewoon iemand voor een offtopic iets hier quoten en dan hier verder gaan.
Quote alert alles
Lesboquote:
Ja, ik net ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef remi1986 het volgende:
lol dm is ook kapot geloof ik. Krijg quotealerts als ik nu naar ander topic ga, terwijl ik hier de hele tijd heb gezeten
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
DM is sowieso bagger de laatste tijd. Verschijnen DM's gewoon niet en ineens komen ze willekeurig weer naar boven of de melding dat je DM file stuk isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef remi1986 het volgende:
lol dm is ook kapot geloof ik. Krijg quotealerts als ik nu naar ander topic ga, terwijl ik hier de hele tijd heb gezeten
whahahahaha jezus wat een vraag .. weet ik veel, ligt aan haar skillsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Remi, stel dat Dqod jou oraal zou bevredigen, hoe snel zou je dan ejaculeren?
dafuq is dit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Je bent zelf drukquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
whahahahaha jezus wat een vraag .. weet ik veel, ligt aan haar skills
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Kom je nou huillachen tegen me dan, ik word hier verdrietig vanquote:
Er gebeurt niks.quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Remi, stel dat Dqod jou oraal zou bevredigen, hoe snel zou je dan ejaculeren denk je?
T is wel duidelijk dat jij mij nog nooit een ijsje hebt zien deepthroatenquote:
kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is wel duidelijk dat jij mij nog nooit een ijsje hebt zien deepthroaten
Daar gaat het ook niet om, maar om zijn antwoord.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is wel duidelijk dat jij mij nog nooit een ijsje hebt zien deepthroaten
Sorry.quote:
Ja, remi, was hem eensquote:
Kom maar wat anders doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je nou huillachen tegen me dan, ik word hier verdrietig van
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
whahahahaha jezus wat een vraag .. weet ik veel, ligt aan haar skills
Vrolijkt mij dat op? Hokeujquote:
ik wel fucking koud hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:47 schreef BobbyB het volgende:
Valt ook niet op hoor. Dqod is er. Meteen is Tli er ook. Wil niet stoken ofzo
Mij iig welquote:
Ik vind dit onderwerp storender dan de (ietwat paranoide) gedachte dat Tli me stalkt :$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:47 schreef BobbyB het volgende:
Valt ook niet op hoor. Dqod is er. Meteen is Tli er ook. Wil niet stoken ofzo
Ja was gezellig, heb het niet echt gevierd. Voornamelijk geld gekregen, dat word weer shoppenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
leuke dag gehad? Veel cadeau's gehad?
Dm maar even sgatjuh :$quote:
Ik ook, en als dat morgenvroeg niet zo is blijf ik nog liggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef gianni61 het volgende:
oke, nu regent het echt hard.
als dit morgenvroeg nog zo is, blijf ik fijn in bed liggen
Ik zou liever remi oraal bevredigen dan dat Tli me stalkt. Just sayinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dit onderwerp storender dan de (ietwat paranoide) gedachte dat Tli me stalkt :$
Dat druist in tegen de fok policyquote:
ow was dat naar mij .. tja wat kan ik erover zeggen ..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze zegt ranzig, en wat Bobby zegt etc.
Snappie?
Oh dus ik ben niet meer nodig? Nice.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was gezellig, heb het niet echt gevierd. Voornamelijk geld gekregen, dat word weer shoppen
als het morgenvroeg droog is ga ik gezellig kinderkopjes gooienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook, en als dat morgenvroeg niet zo is blijf ik nog liggen.
Weet ik niet hoor, hoop het niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow was dat naar mij .. tja wat kan ik erover zeggen ..
Hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dit onderwerp storender dan de (ietwat paranoide) gedachte dat Tli me stalkt :$
Ja maar............. :$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou liever remi oraal bevredigen dan dat Tli me stalkt. Just sayin
Ja maar de fok policyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat druist in tegen de fok policy
Oké.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het morgenvroeg droog is ga ik gezellig kinderkopjes gooien
OMFGTACOquote:
die is duidelijk anders dan de mijnequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar............. :$
[..]
Ja maar de fok policy!!!!
nee om dezequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou liever remi oraal bevredigen dan dat Tli me stalkt. Just sayin
ja hey ik zeg niet dat het gebeurt, ik zeg alleen dat in het puur hypothetische geval dat zou gebeuren. Maar waarom zou Tli mij nou stalken?quote:
Ok dat wou ik even horen, dat doet me al goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die is duidelijk anders dan de mijne
quote:hoi
sinds kort heb ik een relatie met mn vriend ik ben gek op hem en hij ook op mij.
alleen op seksgebied vind ik hem raar als we vrijen vinden we het heerlijk maar tijdens het neuken roept hij dat ik een hoer ben en vuil, goedkoop. hij vind dit opwindend en het is voor hem een spel
hij zegt zelf dat hij het niet meent. ik voel me echt gekwest en vernedert. ik heb tegen hem gezegd dat ik dit niet leuk vind.
maar hij vind het heel belangrijk voor hem.
is dit normaal? ik heb dit nog nooit meegemaakt.
graag advies. bedankt
ik doe net of ik dit allemaal niet gelezen heb en ga ff sigaretje opstekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja hey ik zeg niet dat het gebeurt, ik zeg alleen dat in het puur hypothetische geval dat zou gebeuren. Maar waarom zou Tli mij nou stalken?
Sigaretje.. Het ultieme naspelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik doe net of ik dit allemaal niet gelezen heb en ga ff sigaretje opsteken.. tot straks na de reclame
PUB?quote:
Wil wel even aan je sigaretje zuigen ja :$quote:
Vivaforum.quote:
Bijna hetzelfdequote:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/170310quote:
Sorry, maar je bent ook wel een beetje een hoertje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:54 schreef Zosk het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan andersom.
ow maak me gekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil wel even aan je sigaretje zuigen ja :$
Dat hoor ik dus vaker ja, en dan word ik ook vernederd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent ook wel een beetje een hoertje.
Eerder andersom jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef Chai het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/170310
Die verwachtte ik niet bij het lezen van de TT.
Ik ben toch al door en door verpest :$quote:
net als een trein koppenquote:
daar heb je een puntquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben toch al door en door verpest :$
quote:
een jongen die post op het vivaforumquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef Chai het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/170310
Die verwachtte ik niet bij het lezen van de TT.
quote:Heb ooit eens iemand gehad die vlak voor zijn orgasme " oh moeder oh moeder " uitriep !
Zo'n turn off, mijn opwinding was zo verdwenen, het is ook bij die ene keer gebleven..
Mijn oom rookte ook. Issie gestopt met veel moeite en is daarna overleden door asbestdeeltjes waar hij vroeger mee in aanraking is geweest. Ik had hem die paar jaar peukjes graag gegund.quote:
ywquote:
Hm nee, kijk er ook niet heel vaak.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:10 schreef Chai het volgende:
Fas weet jij nog een vivapareltje voor mij?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:16 schreef Slip het volgende:
Vandaag ging ik even lekker een broodje halen bij de SubWay. Kom ik nog geen 10 minuten later terug, staat een agent een bon uit te schrijven. Dus ik zeg “Meneer agent, dat gaat zomaar niet”. Dus ik begin te schelden tegen die agent, geeft die me gewoon nog een bon. Mongool die je er bent… het bandenprofiel… achterlijke debiel… niet binnen de lijn geparkeerd… en zo ga ik en agent nog wel even door. Na een tijdje schelden is er nog amper ruimte onder de ruitenwissers en besef ik me dat het geen zin heeft...
Ik geeft het op en loop door naar mijn eigen auto om de hoek.
Vandaag ging ik even lekker een broodje halen bij de SubWay. Kom ik nog geen 10 minuten later terug, staat een agent een bon uit te schrijven. Dus ik zeg “Meneer agent, dat gaat zomaar niet”. Dus ik begin te schelden tegen die agent, geeft die me gewoon nog een bon. Mongool die je er bent… het bandenprofiel… achterlijke debiel… niet binnen de lijn geparkeerd… en zo ga ik en agent nog wel even door. Na een tijdje schelden is er nog amper ruimte onder de ruitenwissers en besef ik me dat het geen zin heeft...
Op wie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Die moeder lijkt echt zo goed.
van wie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de echte moeder, weet niet of je dat weleens gezien hebt.
quote:
quote:
Jij moet niet altijd zoveel vragen stellen.quote:
moet jij nodig zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij moet niet altijd zoveel vragen stellen.
dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij moet niet altijd zoveel vragen stellen.
TLC.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel hoe kom je uberhaupt aan dat kind?
quote:
Ik ook bijna nooit, maar dat kind ken ik wel, want is ook vaak reclame van. Kijk dat youtubelinkje wat ik net postte maar eens.quote:
ik probeer er nu ook achter te komen waar de Errmagerd meme's vandaan komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit, maar dat kind ken ik wel, want is ook vaak reclame van. Kijk dat youtubelinkje wat ik net postte maar eens.
quote:
Het is zowat nog midden in de nachtquote:
nu alweer? flauw ja, naja werkzequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 06:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is zowat nog midden in de nacht![]()
![]()
Zo I'm off to work
dat dacht ik ook toen ik zojuist wakker werdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 06:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is zowat nog midden in de nacht![]()
![]()
Film kijken, FOK!ken, gamen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:25 schreef Adolecens het volgende:
Zo, 24 uur alleen.. Wat al ik eens gaan doen
Gangbangen met mij tli en veer toch? Hoelaat worden we verwacht?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:25 schreef Adolecens het volgende:
Zo, 24 uur alleen.. Wat al ik eens gaan doen
Hel dag films kijken is ook saaiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Film kijken, FOK!ken, gamen?
Da's vanavond toch pas?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gangbangen met mij tli en veer toch? Hoelaat worden we verwacht?
Ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's vanavond toch pas?![]()
Maar als je eerst nog ff koffie wil ben je ook eerder welkom
Ik heb ook wel thee of iets andersquote:
Als de GHB er maar niet in opgemerkt wordt, onniedanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ook wel thee of iets anders
Wanne vent zeg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga trouwens ook eens thee zetten, de koffie die we nu hebben is me wat te sterk
Ik neem aan dat ze vrijwillig komenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als de GHB er maar niet in opgemerkt wordt, onniedan
Hoax, koffie kan immers niet te sterk zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga trouwens ook eens thee zetten, de koffie die we nu hebben is me wat te sterk
Ja man, hier heb ik na één bakkie echt genoegquote:
Omdat ik dat niet lekker vind?quote:
Doemijdiemaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ook wel thee of iets anders
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja man, hier heb ik na één bakkie echt genoeg
Wow Gari, de verloren man, waar was je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als de GHB er maar niet in opgemerkt wordt, onniedan
Tot straks dan!quote:
Oh, ik drink bijna iedere ochtend wel een grote cappuccino.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet lekker vind?Heb wel een periode gehad dat ik die Macchiato oploskoffie dronk 's ochtends maar dat was puur om wakker te worden daar ik in die periode slaapproblemen had
. Wel met 2 extra zoetjes erin.
Je hebt me gemist!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Wow Gari, de verloren man, waar was je?
Ja lekker, koffie drinken én roken. Naast jou wil ik niet zittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik drink bijna iedere ochtend wel een grote cappuccino.
Ik rook al een maand niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja lekker, koffie drinken én roken. Naast jou wil ik niet zitten
Ah, nou beter voor jou danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt me gemist!![]()
Ik ben ineens weer druk met werk enzo, doordeweeks. Vandaar.
Wat een slecht excuusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt me gemist!![]()
Ik ben ineens weer druk met werk enzo, doordeweeks. Vandaar.
Jep, maar ben al regelmatig gestopt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed bezig. Gaat het je goed af?
U zult het ermee moeten doen.quote:
Heb je een goede reden om te stoppen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jep, maar ben al regelmatig gestopt.
Nu wil ik het voor altijd volhouden.
Ja, zij gaat echt niet stoppen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JezusDat lijkt me ook moeilijk dan
Daar is ze niet meer zo gevoelig voor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon dreigen dat ze anders weer op het vliegtuig naar Zweden mag stappen
Waar wel voor?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar is ze niet meer zo gevoelig voor.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar is ze niet meer zo gevoelig voor.![]()
First world ladiesproblemquote:
We zullen zien, heb het al 1 keer eerder gedaan voor 6 maanden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Nja als jij het volhoud terwijl zij doorrookt vind ik dat al hartstikke knap van je hoor. Niet veel mensen die dat kunnen
.
de sletquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:50 schreef Zosk het volgende:
En ook weer door haar begonnen op vakantie.
Waarom sliep je niet uit tot 12 uur ofzo?quote:
Ja handigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:50 schreef Zosk het volgende:
En ook weer door haar begonnen op vakantie.
Heb JB en de kinderen om half tien in Utrecht afgezet, reden eerste deel geen trienen en zouden ze er 2,5 uur over doen. Nu maar 50 minuutjes met de trein.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom sliep je niet uit tot 12 uur ofzo?
[..]
Ja handig.
Komt vanavond wel goed met dat deepthroaten. Druk hem wel op z'n plekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik voel dat kut verband weer half in m'n keel hangen, 1 cm ofzo, maar je kan het niet zien dus kan het ook niet afknippen, irritant dit![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Komt vanavond wel goed met dat deepthroaten. Druk hem wel op z'n plek
XD XD XDquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Komt vanavond wel goed met dat deepthroaten. Druk hem wel op z'n plek
quote:
Oké.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik vind het zielig voor Vas dat hij haar wil laten stikken in een penis en verband.
Dat wil ik helemaal niet, wilde alleen helpenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik vind het zielig voor Vas dat hij haar wil laten stikken in een penis en verband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallommmquote:
Vanavond pas toch?quote:
Oh, de gangbang. Helaas, ben er niet bij. Dat ik dat moet missen.. tjonge.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, de gangbang. Helaas, ben er niet bij. Dat ik dat moet missen.. tjonge.
Maar ff serieus es he. Komen er wel mensen langs? Om te 'chillen'?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar ff serieus es he. Komen er wel mensen langs? Om te 'chillen'?
Nee hoor. En de aanhalingstekens kan je rustig weglaten. We wonen echt niet in een orgieclub oid, ook al denken mensen dat wel graag hierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Er komen geen mensen langs? :Squote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor. En de aanhalingstekens kan je rustig weglaten. We wonen echt niet in een orgieclub oid, ook al denken mensen dat wel graag hier
verbaasd?quote:
Snap ik wel joh.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor. En de aanhalingstekens kan je rustig weglaten. We wonen echt niet in een orgieclub oid, ook al denken mensen dat wel graag hier
Ben ik nu ineens niet meer welkomquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet dat ik het weet iigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap ik wel joh.Dacht dat er misschien wel een gewone, kleine meet was ofzo.
Ja, jij kwam vanmiddag toch al?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens niet meer welkom
Smiecht!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, jij kwam vanmiddag toch al?
Veer had het over wie er vanavond nog kwamen
Kom je dan wel?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die aanhalingstekens maken het zó foutquote:
Ga je daar "chillen" ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nop.Ik rijd straks rond half 3 naar Gouda toe
Waarom?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, die aanhalingstekens maken het zó fout
Jammer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verjaardag.Daarna door naar Amsterdam.
Insunuerendquote:
Kan je ook goed "chillen"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juf Vera snapt me vast welquote:
quote:
Klonk toch leuk?quote:
Ga je hier uit?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha sorrywoon jij in Amsterdam?
Geluid van m'n laptop is nogal zacht dus ik hoor hem niet heel goedquote:
Valt ook geen land met jou te bezeilen, he.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Geluid van m'n laptop is nogal zacht dus ik hoor hem niet heel goed
Ah oke. Ik denk niet dat we uit gaan vanavond. Hoewel ik wel zin heb in een feestje, dus wie weet als er vanavond meer zin hebben de deur uit te gaan, dat we nog een feestje pakken ergens.quote:
Ja ben te lui om me naar mn bureau te verplaatsen en de boxen in te pluggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt ook geen land met jou te bezeilen, he.
Was best koud om uit bed te gaan ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ben te lui om me naar mn bureau te verplaatsen en de boxen in te pluggenLekker warm in mn bed
Hahahahaquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
Oude rave techno
Vanavond lekker los in de 013 op Acid P303wer
Vind 't wel een tof nummer.quote:
quote:
Hoe de fuck moet ik komen met griep en spierpijn dan, mafketelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
http://www.013.nl/event/4(...)wer_kristof_cursed_p
Komen dan
Ga jij naar technofeesten dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind 't wel een tof nummer.
[..]
quote:
dus je blijft thuis?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik komen met griep en spierpijn dan, mafketel
[..]
Ga jij naar technofeesten dan?
Nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een zolderkamerautist, dat weet je best.quote:
Met de auto of het OV lijkt me het makkelijkst.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]

quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben een zolderkamerautist, dat weet je best.
quote:
drugs are bad mmkayquote:
Jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Met de auto of het OV lijkt me het makkelijkst. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog steeds overal pijn ja?
Wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaEn helemaal naar Den Bosch, no wai
Tilburgquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaEn helemaal naar Den Bosch, no wai
Alleen acceptabel als je naar de 013 gaat jaquote:
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alleen acceptabel als je naar de 013 gaat ja
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |