Ik zou liever remi oraal bevredigen dan dat Tli me stalkt. Just sayinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dit onderwerp storender dan de (ietwat paranoide) gedachte dat Tli me stalkt :$
Dat druist in tegen de fok policyquote:
ow was dat naar mij .. tja wat kan ik erover zeggen ..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze zegt ranzig, en wat Bobby zegt etc.
Snappie?
Oh dus ik ben niet meer nodig? Nice.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was gezellig, heb het niet echt gevierd. Voornamelijk geld gekregen, dat word weer shoppen
als het morgenvroeg droog is ga ik gezellig kinderkopjes gooienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook, en als dat morgenvroeg niet zo is blijf ik nog liggen.
Weet ik niet hoor, hoop het niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow was dat naar mij .. tja wat kan ik erover zeggen ..
Hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dit onderwerp storender dan de (ietwat paranoide) gedachte dat Tli me stalkt :$
Ja maar............. :$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou liever remi oraal bevredigen dan dat Tli me stalkt. Just sayin
Ja maar de fok policyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat druist in tegen de fok policy
Oké.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het morgenvroeg droog is ga ik gezellig kinderkopjes gooien
OMFGTACOquote:
die is duidelijk anders dan de mijnequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar............. :$
[..]
Ja maar de fok policy!!!!
nee om dezequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou liever remi oraal bevredigen dan dat Tli me stalkt. Just sayin
ja hey ik zeg niet dat het gebeurt, ik zeg alleen dat in het puur hypothetische geval dat zou gebeuren. Maar waarom zou Tli mij nou stalken?quote:
Ok dat wou ik even horen, dat doet me al goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die is duidelijk anders dan de mijne
quote:hoi
sinds kort heb ik een relatie met mn vriend ik ben gek op hem en hij ook op mij.
alleen op seksgebied vind ik hem raar als we vrijen vinden we het heerlijk maar tijdens het neuken roept hij dat ik een hoer ben en vuil, goedkoop. hij vind dit opwindend en het is voor hem een spel
hij zegt zelf dat hij het niet meent. ik voel me echt gekwest en vernedert. ik heb tegen hem gezegd dat ik dit niet leuk vind.
maar hij vind het heel belangrijk voor hem.
is dit normaal? ik heb dit nog nooit meegemaakt.
graag advies. bedankt
ik doe net of ik dit allemaal niet gelezen heb en ga ff sigaretje opstekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja hey ik zeg niet dat het gebeurt, ik zeg alleen dat in het puur hypothetische geval dat zou gebeuren. Maar waarom zou Tli mij nou stalken?
Sigaretje.. Het ultieme naspelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik doe net of ik dit allemaal niet gelezen heb en ga ff sigaretje opsteken.. tot straks na de reclame
PUB?quote:
Wil wel even aan je sigaretje zuigen ja :$quote:
Vivaforum.quote:
Bijna hetzelfdequote:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/170310quote:
Sorry, maar je bent ook wel een beetje een hoertje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:54 schreef Zosk het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan andersom.
ow maak me gekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil wel even aan je sigaretje zuigen ja :$
Dat hoor ik dus vaker ja, en dan word ik ook vernederd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent ook wel een beetje een hoertje.
Eerder andersom jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef Chai het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/170310
Die verwachtte ik niet bij het lezen van de TT.
Ik ben toch al door en door verpest :$quote:
net als een trein koppenquote:
daar heb je een puntquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben toch al door en door verpest :$
quote:
een jongen die post op het vivaforumquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef Chai het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/170310
Die verwachtte ik niet bij het lezen van de TT.
quote:Heb ooit eens iemand gehad die vlak voor zijn orgasme " oh moeder oh moeder " uitriep !
Zo'n turn off, mijn opwinding was zo verdwenen, het is ook bij die ene keer gebleven..
Mijn oom rookte ook. Issie gestopt met veel moeite en is daarna overleden door asbestdeeltjes waar hij vroeger mee in aanraking is geweest. Ik had hem die paar jaar peukjes graag gegund.quote:
ywquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |