Heb JB en de kinderen om half tien in Utrecht afgezet, reden eerste deel geen trienen en zouden ze er 2,5 uur over doen. Nu maar 50 minuutjes met de trein.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom sliep je niet uit tot 12 uur ofzo?
[..]
Ja handig.
Komt vanavond wel goed met dat deepthroaten. Druk hem wel op z'n plekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik voel dat kut verband weer half in m'n keel hangen, 1 cm ofzo, maar je kan het niet zien dus kan het ook niet afknippen, irritant dit![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Komt vanavond wel goed met dat deepthroaten. Druk hem wel op z'n plek
XD XD XDquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Komt vanavond wel goed met dat deepthroaten. Druk hem wel op z'n plek
quote:
Oké.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik vind het zielig voor Vas dat hij haar wil laten stikken in een penis en verband.
Dat wil ik helemaal niet, wilde alleen helpenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik vind het zielig voor Vas dat hij haar wil laten stikken in een penis en verband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallommmquote:
Vanavond pas toch?quote:
Oh, de gangbang. Helaas, ben er niet bij. Dat ik dat moet missen.. tjonge.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, de gangbang. Helaas, ben er niet bij. Dat ik dat moet missen.. tjonge.
Maar ff serieus es he. Komen er wel mensen langs? Om te 'chillen'?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar ff serieus es he. Komen er wel mensen langs? Om te 'chillen'?
Nee hoor. En de aanhalingstekens kan je rustig weglaten. We wonen echt niet in een orgieclub oid, ook al denken mensen dat wel graag hierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Er komen geen mensen langs? :Squote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor. En de aanhalingstekens kan je rustig weglaten. We wonen echt niet in een orgieclub oid, ook al denken mensen dat wel graag hier
verbaasd?quote:
Snap ik wel joh.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor. En de aanhalingstekens kan je rustig weglaten. We wonen echt niet in een orgieclub oid, ook al denken mensen dat wel graag hier
Ben ik nu ineens niet meer welkomquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet dat ik het weet iigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap ik wel joh.Dacht dat er misschien wel een gewone, kleine meet was ofzo.
Ja, jij kwam vanmiddag toch al?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens niet meer welkom
Smiecht!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, jij kwam vanmiddag toch al?
Veer had het over wie er vanavond nog kwamen
Kom je dan wel?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die aanhalingstekens maken het zó foutquote:
Ga je daar "chillen" ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nop.Ik rijd straks rond half 3 naar Gouda toe
Waarom?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, die aanhalingstekens maken het zó fout
Jammer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verjaardag.Daarna door naar Amsterdam.
Insunuerendquote:
Kan je ook goed "chillen"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verjaardag.Daarna door naar Amsterdam.
Juf Vera snapt me vast welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |