dat dacht ik ook toen ik zojuist wakker werdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 06:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is zowat nog midden in de nacht![]()
![]()
Film kijken, FOK!ken, gamen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:25 schreef Adolecens het volgende:
Zo, 24 uur alleen.. Wat al ik eens gaan doen
Gangbangen met mij tli en veer toch? Hoelaat worden we verwacht?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:25 schreef Adolecens het volgende:
Zo, 24 uur alleen.. Wat al ik eens gaan doen
Hel dag films kijken is ook saaiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Film kijken, FOK!ken, gamen?
Da's vanavond toch pas?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gangbangen met mij tli en veer toch? Hoelaat worden we verwacht?
Ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's vanavond toch pas?![]()
Maar als je eerst nog ff koffie wil ben je ook eerder welkom
Ik heb ook wel thee of iets andersquote:
Als de GHB er maar niet in opgemerkt wordt, onniedanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ook wel thee of iets anders
Wanne vent zeg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga trouwens ook eens thee zetten, de koffie die we nu hebben is me wat te sterk
Ik neem aan dat ze vrijwillig komenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als de GHB er maar niet in opgemerkt wordt, onniedan
Hoax, koffie kan immers niet te sterk zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga trouwens ook eens thee zetten, de koffie die we nu hebben is me wat te sterk
Ja man, hier heb ik na één bakkie echt genoegquote:
Omdat ik dat niet lekker vind?quote:
Doemijdiemaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ook wel thee of iets anders
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja man, hier heb ik na één bakkie echt genoeg
Wow Gari, de verloren man, waar was je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als de GHB er maar niet in opgemerkt wordt, onniedan
Tot straks dan!quote:
Oh, ik drink bijna iedere ochtend wel een grote cappuccino.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet lekker vind?Heb wel een periode gehad dat ik die Macchiato oploskoffie dronk 's ochtends maar dat was puur om wakker te worden daar ik in die periode slaapproblemen had
. Wel met 2 extra zoetjes erin.
Je hebt me gemist!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Wow Gari, de verloren man, waar was je?
Ja lekker, koffie drinken én roken. Naast jou wil ik niet zittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik drink bijna iedere ochtend wel een grote cappuccino.
Ik rook al een maand niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja lekker, koffie drinken én roken. Naast jou wil ik niet zitten
Ah, nou beter voor jou danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt me gemist!![]()
Ik ben ineens weer druk met werk enzo, doordeweeks. Vandaar.
Wat een slecht excuusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt me gemist!![]()
Ik ben ineens weer druk met werk enzo, doordeweeks. Vandaar.
Jep, maar ben al regelmatig gestopt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed bezig. Gaat het je goed af?
U zult het ermee moeten doen.quote:
Heb je een goede reden om te stoppen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jep, maar ben al regelmatig gestopt.
Nu wil ik het voor altijd volhouden.
Ja, zij gaat echt niet stoppen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JezusDat lijkt me ook moeilijk dan
Daar is ze niet meer zo gevoelig voor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon dreigen dat ze anders weer op het vliegtuig naar Zweden mag stappen
Waar wel voor?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar is ze niet meer zo gevoelig voor.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar is ze niet meer zo gevoelig voor.![]()
First world ladiesproblemquote:
We zullen zien, heb het al 1 keer eerder gedaan voor 6 maanden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Nja als jij het volhoud terwijl zij doorrookt vind ik dat al hartstikke knap van je hoor. Niet veel mensen die dat kunnen
.
de sletquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:50 schreef Zosk het volgende:
En ook weer door haar begonnen op vakantie.
Waarom sliep je niet uit tot 12 uur ofzo?quote:
Ja handigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:50 schreef Zosk het volgende:
En ook weer door haar begonnen op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |